Mitä tapahtui Imatran Somekermalle?

Onko somekerma laitettu jäähylle Imatran facebook ryhmistä, ku eivät enää siellä keskustele tunteistaan ja tunnelmistaan, sillä rikkaalla tekstillään mitä ennen tuottivat eri ryhmiin? Vai missä vika?
Ja täälläkii ovat sortunu kommentoimaa hymiöillä ja toisten kirjotuksii kopioimalla.
Vai onko se ihan oikee IsoPomo laittanu Somekerman ruotuun?

197

1464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ne enää, kun olet laittanut eston kaikkille ne ei pääse seuraamaan niitä suuremmoisia albumeja 😂😂🤣🤣, siu pittää keksiä nyt uutta ajankulua, laittele vaikka näitä 😂😂🤣🤣 enemmän

    • Anonyymi

      Ai et mie kopioin omii kopioit. Kukaha nyt on se vanhauuden höperö

      • Onha se aika hauskaa ku tääl vastataa miulle samoil sanoilla mitä mie oon tänne palstalle joskus aikasemmin kirjottanu 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Onha se aika hauskaa ku tääl vastataa miulle samoil sanoilla mitä mie oon tänne palstalle joskus aikasemmin kirjottanu 🤣🤣🤣

        No voi voi, ja sekös sinuu suututtaa 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi, ja sekös sinuu suututtaa 🤣🤣🤣

        No tietyst suututtaa ku facessa ei oo somekerman viisait kirjotuksii. Eile sain vaa yhen kuvakaappauksen otettuu 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        No tietyst suututtaa ku facessa ei oo somekerman viisait kirjotuksii. Eile sain vaa yhen kuvakaappauksen otettuu 🤣🤣🤣

        Siinä nyt näet,onneks pidin siulle eile seuraa ni sait paljo kopioimista täältä ko facesta ei ollu kopioitavaa.Paljo sait eile virikkeitä ja puuhasteltavaa ja sie vaa kiukuttelet.Tossa iässä on tärkeetä et mieli kestää virkeenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä nyt näet,onneks pidin siulle eile seuraa ni sait paljo kopioimista täältä ko facesta ei ollu kopioitavaa.Paljo sait eile virikkeitä ja puuhasteltavaa ja sie vaa kiukuttelet.Tossa iässä on tärkeetä et mieli kestää virkeenä.

        🤣🤣🤣Somekerma taitaa kiukutella....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä nyt näet,onneks pidin siulle eile seuraa ni sait paljo kopioimista täältä ko facesta ei ollu kopioitavaa.Paljo sait eile virikkeitä ja puuhasteltavaa ja sie vaa kiukuttelet.Tossa iässä on tärkeetä et mieli kestää virkeenä.

        Penan sitkeä väsytystekniikka alkaa vähitellen tuottaa tulosta 😂😂
        Penalla taitaa olla virikkeitä ihan riittävästi kanarialla, siellä on just meneillään karnevaalit.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Penan sitkeä väsytystekniikka alkaa vähitellen tuottaa tulosta 😂😂
        Penalla taitaa olla virikkeitä ihan riittävästi kanarialla, siellä on just meneillään karnevaalit.

        Hyvä ko otitte ite puheeks ko oon huomannu samaa et pena on alkanu väsymää mut taitaa tuota ikääkii olla jo pitkälti yli 80v.Miusta aika törkeetä et jotkuu täällä on ottanu tekniikaks väsyttää penan.Tuo on kyl hieno juttu et vanhuksille järjestetää karnevaalija!!Varmasti piristää mukavasti!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ko otitte ite puheeks ko oon huomannu samaa et pena on alkanu väsymää mut taitaa tuota ikääkii olla jo pitkälti yli 80v.Miusta aika törkeetä et jotkuu täällä on ottanu tekniikaks väsyttää penan.Tuo on kyl hieno juttu et vanhuksille järjestetää karnevaalija!!Varmasti piristää mukavasti!!

        Somekerma väsyi 😂😂


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Somekerma väsyi 😂😂

        Ahaa,no sitä suuremmalla syyllä penalle pitää saaha virikkeitä et saa jotai kopioitavaa.Mie kyl ainakii aina ko vaa kerkeen ni keskustelen penan kanssa et hää saa ees jotai puuhasteltavaa.Mut onneks on nyt ees ne karnevaalit,hirveen tärkeetä et vanhuksille järjestetää tollasii!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa,no sitä suuremmalla syyllä penalle pitää saaha virikkeitä et saa jotai kopioitavaa.Mie kyl ainakii aina ko vaa kerkeen ni keskustelen penan kanssa et hää saa ees jotai puuhasteltavaa.Mut onneks on nyt ees ne karnevaalit,hirveen tärkeetä et vanhuksille järjestetää tollasii!!

        Imatran Idiootti taas vauhissa 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Imatran Idiootti taas vauhissa 🤣🤣🤣

        Miks sie oot aina noi kärttyne?Monta kertaa oot täällä valittanu et sinuu haukutaa mut ite kyl haukut kaikkia jatkuvasti.


      • Pena.Luukkonen
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sie oot aina noi kärttyne?Monta kertaa oot täällä valittanu et sinuu haukutaa mut ite kyl haukut kaikkia jatkuvasti.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Penan sitkeä väsytystekniikka alkaa vähitellen tuottaa tulosta 😂😂
        Penalla taitaa olla virikkeitä ihan riittävästi kanarialla, siellä on just meneillään karnevaalit.

        😂😂😂 No eipä siihen menny kun kahdeksan vuotta valvottuja öitä, Kyllä varmasti kannatti😂😂😂 No, huvinsa kullakin.😂😂😂

        T.HYMIÖKINGI👑👑👑😂😂😂


      • Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        🤣🤣🤣 Kovast on somekermakii jaksanu länkyttää tääl niinä 8 vuotena. Sitkee valittaja.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Imatran Idiootti taas vauhissa 🤣🤣🤣

        Miks sie tuollei haukut ku toine halluu vaan keskustella?


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣🤣 Kovast on somekermakii jaksanu länkyttää tääl niinä 8 vuotena. Sitkee valittaja.

        Onko kopiokone mennyt rikki 😳😳😳😳😳😳


      • Anonyymi

        Joko taas?


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Imatran Idiootti taas vauhissa 🤣🤣🤣

        🤣🤣🤣


    • Miks somekerma lopetti facebookissa? Erotettiiko ne kaikki imatran ryhmistä 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Mist ryhmäst miut on laitettu pois? Kerro ku mie en muista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mist ryhmäst miut on laitettu pois? Kerro ku mie en muista.

        Lue tarkemmi nuo aikasemmat kirjotukset. Täs ketjus kysellää ONKO laitettu jäähylle.
        Ja MIKS ei kommentoi ??


    • Anonyymi

      Toivotan onnee ketjun alottajan hyville yrityksille!

      • 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Mie tääl vaa naureskelen HAH, HAA!!!


    • Anonyymi

      pena sie oot kohta käyttänyt hymiö 🤣🤣🤣 kiintiön, siehä pärjäät jo isolle pomolle, varmast tullee vakio vastaus penalta, se on tää 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      🤣🤣🤣

      Peña

    • Anonyymi

      Pena.Luukkonen
      15.06.2022 14:37
      UUSI


      Mie oon jo mones ketjus kirjottanu et MIE ALOTIN SOMESODAN. Alotin riitelee imatra ryhmän yp:n kanssa mesessä. MIE OON SYYLLINEN JA MINUU SAA SYYTTÄÄ KAIKEST. Ja iha yksinää mie oon tääl palstalkii riijelly tän 6 vuotta. 
Kelpaako!

      • Anonyymi

        Äh riielly 8 vuotta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äh riielly 8 vuotta!

        Äh riijelly


    • Eile oli facebookissa vähä yritystä. Hyvä Imatran Somekerma, löytyy sitä intoo ku vähä potkii.

      • Anonyymi

        pena, koskiko se kovasti kun järki (äly) lähti


    • Anonyymi

      PenanPorukka oli oikeassa penan väsytystekniikka väsytti penan.

      • Kopioit tulee nii paljo ku Somekerma jaksaa tehä julkasui.
        Nyt oli IsoPomokii piristyny, oli julkassu 8 kommentti ja julkasuu. Julkasut tietys oli vaa jaettu kaupungin sivult, niiku yleensä 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Kopioit tulee nii paljo ku Somekerma jaksaa tehä julkasui.
        Nyt oli IsoPomokii piristyny, oli julkassu 8 kommentti ja julkasuu. Julkasut tietys oli vaa jaettu kaupungin sivult, niiku yleensä 🤣🤣🤣

        No tulleehan siitä kuitenkiin kopioita ja uusia sivuja albumiin, ei mene kyttääminen turhaan, vielä kun teet uusia aloituksia tänne palstalle saat pitkän hittilistan kuun lopputtua, kyl sie oot hyvä copy man 🤣🤣🤣😂😂😂 pakko oli laittaa nuo hymiöt ku siekii aina laitat niitä vaik sanot et toiset laittelee hymiöitä 🤡🤣😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tulleehan siitä kuitenkiin kopioita ja uusia sivuja albumiin, ei mene kyttääminen turhaan, vielä kun teet uusia aloituksia tänne palstalle saat pitkän hittilistan kuun lopputtua, kyl sie oot hyvä copy man 🤣🤣🤣😂😂😂 pakko oli laittaa nuo hymiöt ku siekii aina laitat niitä vaik sanot et toiset laittelee hymiöitä 🤡🤣😂

        🤣🤣🤣Hymiöhemmo vie kyl voiton 🤡🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tulleehan siitä kuitenkiin kopioita ja uusia sivuja albumiin, ei mene kyttääminen turhaan, vielä kun teet uusia aloituksia tänne palstalle saat pitkän hittilistan kuun lopputtua, kyl sie oot hyvä copy man 🤣🤣🤣😂😂😂 pakko oli laittaa nuo hymiöt ku siekii aina laitat niitä vaik sanot et toiset laittelee hymiöitä 🤡🤣😂

        Hymiöhemmo 2023 kirjottanu 152 kommenttii mis on hymiöitä ennemmän ku 2.
        On se kova :)


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Hymiöhemmo 2023 kirjottanu 152 kommenttii mis on hymiöitä ennemmän ku 2.
        On se kova :)

        montas kommenttia pena on kirjoittanut missä enemmän kuin kaksi hymiötä, on se kova tuo pena 🤡🤡🤣🤣😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        montas kommenttia pena on kirjoittanut missä enemmän kuin kaksi hymiötä, on se kova tuo pena 🤡🤡🤣🤣😂😂

        🤔 🤣🤣🤣
        Laske.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Hymiöhemmo 2023 kirjottanu 152 kommenttii mis on hymiöitä ennemmän ku 2.
        On se kova :)

        No nyt on menny papparaisella pahasti puurot ja vellit sekasin 😂😂😂 Vai että olen tänä vuonna 152 kommenttia kirjottanut 😂😂😂 Vaikka kuinka haluaisin, en voi ottaa pois kanssa kirjoittajilta tuota kunniaa 😂😂😂 Olen siis päässyt samaan vainoharha kategoriaan kuin Somekerma jonka kanssa luulet täällä riiteleväsi 😂😂😂 Mutta nyt herää kysymys oletko laittanut minun, ainoan ja oikean HYMIÖKINGIN, albumiin muiden viestien kuvakaappauksia?!!😲😲😲 Jos ja kun näin taitaa olla, pyydän sinua korjaamaan tuon virheen välittömästi!!! 😂😂😂 Nyt pientä tarkkuutta tuohon touhuun!!!😂😂😂

        T. Se ainoa ja oikea HYMIÖKINGI 😂😂😂👑👑👑


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on menny papparaisella pahasti puurot ja vellit sekasin 😂😂😂 Vai että olen tänä vuonna 152 kommenttia kirjottanut 😂😂😂 Vaikka kuinka haluaisin, en voi ottaa pois kanssa kirjoittajilta tuota kunniaa 😂😂😂 Olen siis päässyt samaan vainoharha kategoriaan kuin Somekerma jonka kanssa luulet täällä riiteleväsi 😂😂😂 Mutta nyt herää kysymys oletko laittanut minun, ainoan ja oikean HYMIÖKINGIN, albumiin muiden viestien kuvakaappauksia?!!😲😲😲 Jos ja kun näin taitaa olla, pyydän sinua korjaamaan tuon virheen välittömästi!!! 😂😂😂 Nyt pientä tarkkuutta tuohon touhuun!!!😂😂😂

        T. Se ainoa ja oikea HYMIÖKINGI 😂😂😂👑👑👑

        😂😂😂


      • Pena.Luukkonen kirjoitti:

        😂😂😂

        HYMIÖHEMMOsta oli kyse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on menny papparaisella pahasti puurot ja vellit sekasin 😂😂😂 Vai että olen tänä vuonna 152 kommenttia kirjottanut 😂😂😂 Vaikka kuinka haluaisin, en voi ottaa pois kanssa kirjoittajilta tuota kunniaa 😂😂😂 Olen siis päässyt samaan vainoharha kategoriaan kuin Somekerma jonka kanssa luulet täällä riiteleväsi 😂😂😂 Mutta nyt herää kysymys oletko laittanut minun, ainoan ja oikean HYMIÖKINGIN, albumiin muiden viestien kuvakaappauksia?!!😲😲😲 Jos ja kun näin taitaa olla, pyydän sinua korjaamaan tuon virheen välittömästi!!! 😂😂😂 Nyt pientä tarkkuutta tuohon touhuun!!!😂😂😂

        T. Se ainoa ja oikea HYMIÖKINGI 😂😂😂👑👑👑

        HYMIÖKINGILLÄ lukihäiriö? kun ei osaa lukea kenelle on vastattu je kenestä aikaisemmissa kommenteissa puhutaan.


      • PenanPorukka kirjoitti:

        HYMIÖKINGILLÄ lukihäiriö? kun ei osaa lukea kenelle on vastattu je kenestä aikaisemmissa kommenteissa puhutaan.

        Korjataan äkkiä ennen kuin tulee kuittailua kirjoitusvirheestä. JA KENESTÄ.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        HYMIÖHEMMOsta oli kyse.

        Eli siis minusta mutta jo aikoja sitten pyysin sinua vaihtamaan nimen HYMIÖKINGIKSI 😂😂😂 Minä olen HYMIÖKINGI, älä pidä muita HYMIÖKINGEJÄ😂😂😂

        T.HYMIÖKINGI 😂😂😂👑👑👑


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        HYMIÖKINGILLÄ lukihäiriö? kun ei osaa lukea kenelle on vastattu je kenestä aikaisemmissa kommenteissa puhutaan.

        Nyt pitää teidän hieman tarkentaa 😂😂😂 Ovatko kaikki jotka käyttävät hymiöitä HYMIÖHEMMOJA? 😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis minusta mutta jo aikoja sitten pyysin sinua vaihtamaan nimen HYMIÖKINGIKSI 😂😂😂 Minä olen HYMIÖKINGI, älä pidä muita HYMIÖKINGEJÄ😂😂😂

        T.HYMIÖKINGI 😂😂😂👑👑👑

        Eli tunnustat kirjottanees kaikki nuo albumin kommentit 😂😂😂 Vai miks albumin pitäis muuttaa?


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Eli tunnustat kirjottanees kaikki nuo albumin kommentit 😂😂😂 Vai miks albumin pitäis muuttaa?

        Laita kansion nimeks IDIOOTIN HYMIÖT. Se ois hyvä!


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤔 🤣🤣🤣
        Laske.

        ei kun aattelin että oot pitäny omista hymiöistä ja laskua, niikuin pidät toisten hymiöistä 🤣🤣🤣😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis minusta mutta jo aikoja sitten pyysin sinua vaihtamaan nimen HYMIÖKINGIKSI 😂😂😂 Minä olen HYMIÖKINGI, älä pidä muita HYMIÖKINGEJÄ😂😂😂

        T.HYMIÖKINGI 😂😂😂👑👑👑

        HYMIÖHEMMOn saldo vuonna 2021 618 kommenttii ja vuonna 2022 662 kommenttii 😂


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        HYMIÖHEMMOn saldo vuonna 2021 618 kommenttii ja vuonna 2022 662 kommenttii 😂

        Hymiökinginä omisin kaikki nuo kommentit itselleni . On se niin kunnioitettava määrä 👑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita kansion nimeks IDIOOTIN HYMIÖT. Se ois hyvä!

        Käy oikein hyvin 😂😂😂 Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä 😂😂😂 Mutta ei sitten kenenkään muiden kuvakaappauksia siihen albumiin 😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käy oikein hyvin 😂😂😂 Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä 😂😂😂 Mutta ei sitten kenenkään muiden kuvakaappauksia siihen albumiin 😂😂😂

        Laita sit omiis allekirjotus tai kirjauvu palstalle HYMIÖKINGI nimellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käy oikein hyvin 😂😂😂 Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä 😂😂😂 Mutta ei sitten kenenkään muiden kuvakaappauksia siihen albumiin 😂😂😂

        Eli Pena muutta kingin kansion HYMIÖIDIOOTTI nimelle. Se on oikein hyvä idea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymiökinginä omisin kaikki nuo kommentit itselleni . On se niin kunnioitettava määrä 👑

        Ikävä kyllä, tuokaan ei pidä paikkaansa 😂😂😂 Mutta Penahan on siis kirjoittanut 1462 kommenttia + Somekermaksi luulemalleen kommentit + tuhannet kuvakaappaukset😂😂😂 Tuohon päälle vielä PenanPorukan kommentit niin on siinä hommaa riittänyt 😂😂😂 No nyt alkaa hahmottua paremmin miksi on pitänyt perustaa porukka ja kaiket yöt pitänyt valvoa 😂😂😂 Täytyy sanoa että hatunnoston arvoinen suoritus 😂😂😂🎩🎩🎩

        T.HYMIÖKINGI tai IDIOOTTI jos niin sovitaan 😂😂😂👑👑👑


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Eli Pena muutta kingin kansion HYMIÖIDIOOTTI nimelle. Se on oikein hyvä idea.

        👍👍👍 Mutta vale HYMIÖIDIOOTTIEN kaappaukset poistettava albumista välittömästi 😂😂😂


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Laita sit omiis allekirjotus tai kirjauvu palstalle HYMIÖKINGI nimellä.

        Ei voi aina muistaa laittaa allekirjoitusta...😂😂😂 Kuten on nähty onhan sinulla loistava päättelykyky kuka esimerkiksi Somekermasta on kommentin kirjoittanut 😂😂😂 Kirjoittelen tänne niin satunnaisesti etten vaivaudu tunnuksia tekemään 😂😂😂 Facebookkikin alkaa olla elämän ehtoopuolella olevien uudelleen teini-ikänsä löytäneiden temmellyskenttä😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi aina muistaa laittaa allekirjoitusta...😂😂😂 Kuten on nähty onhan sinulla loistava päättelykyky kuka esimerkiksi Somekermasta on kommentin kirjoittanut 😂😂😂 Kirjoittelen tänne niin satunnaisesti etten vaivaudu tunnuksia tekemään 😂😂😂 Facebookkikin alkaa olla elämän ehtoopuolella olevien uudelleen teini-ikänsä löytäneiden temmellyskenttä😂😂😂

        Aloin tekee HYMIÖKINGILLE iha ommaa albumii, laitan sen nimeks HYMIÖIDIOOTTI.
        Koht alkaa olee valmis.


      • Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Aloin tekee HYMIÖKINGILLE iha ommaa albumii, laitan sen nimeks HYMIÖIDIOOTTI.
        Koht alkaa olee valmis.

        Ei siihe montaa kuvaa tullu. Kansikuvaks laitoin yhen vanhan ku siin oli 2 rivii paskakasa hymiöitä. Aattelin et se varmaa on siun kirjotus.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Aloin tekee HYMIÖKINGILLE iha ommaa albumii, laitan sen nimeks HYMIÖIDIOOTTI.
        Koht alkaa olee valmis.

        Hieno juttu 👍👍👍 Siinä on kunnon suomalainen mies mikä tarttuu toimeen eikä aikaile 😂😂😂 Nyt sitten tarkkana mitä kuvakaappauksia sinne laitat 😂😂😂 Pyydänkin kanssa kommentoijilta apua että saadaan tehtyä albumille stressitesti eli onko Pena tarpeeksi tarkkana kuvakaappauksien kanssa vai tuleeko virheitä😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieno juttu 👍👍👍 Siinä on kunnon suomalainen mies mikä tarttuu toimeen eikä aikaile 😂😂😂 Nyt sitten tarkkana mitä kuvakaappauksia sinne laitat 😂😂😂 Pyydänkin kanssa kommentoijilta apua että saadaan tehtyä albumille stressitesti eli onko Pena tarpeeksi tarkkana kuvakaappauksien kanssa vai tuleeko virheitä😂😂😂

        Siihe tulee vaa mis lukee alla HYMIÖKINGI. Ja tuo edellisen liitän myös sinne ku on ilmiselväst KINGIN kirjotus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieno juttu 👍👍👍 Siinä on kunnon suomalainen mies mikä tarttuu toimeen eikä aikaile 😂😂😂 Nyt sitten tarkkana mitä kuvakaappauksia sinne laitat 😂😂😂 Pyydänkin kanssa kommentoijilta apua että saadaan tehtyä albumille stressitesti eli onko Pena tarpeeksi tarkkana kuvakaappauksien kanssa vai tuleeko virheitä😂😂😂

        KINGI ja KINGIN kanssa kommentoijat, nyt tarkkana ettei Pena laita sinne KINGIN pärstäkuvaa. Niinkin voi käydä 😂


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        KINGI ja KINGIN kanssa kommentoijat, nyt tarkkana ettei Pena laita sinne KINGIN pärstäkuvaa. Niinkin voi käydä 😂

        Mistähän johtuu, että entiset ja nykyiset kaupunginvaltuuston jäsenet eivät osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein. Onko lintsanneet äidinkielen tunneilta vai onko koulutuspohja niin vähäinen 😂
        Nimimerkki "kielipoliisi" kyselee.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        KINGI ja KINGIN kanssa kommentoijat, nyt tarkkana ettei Pena laita sinne KINGIN pärstäkuvaa. Niinkin voi käydä 😂

        Hei mutta tuo on loistava idea 👍👍👍 Nyt Pena laitat pärstänkuvan siihen!!! 😂😂😂 Onko kenenkään muun albumissa kuvaa??!! 😂😂😂

        T.HYMIÖIDIOOTTI😂😂😂🤪🤪🤪 ex HYMIÖKINGI 😂😂😂👑👑👑 ex HYMIÖHEMMO 😂😂😂

        Ps. Pena, olen todella otettu. Rakkaalla lapsella on monta nimeä vai miten se meni 😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei mutta tuo on loistava idea 👍👍👍 Nyt Pena laitat pärstänkuvan siihen!!! 😂😂😂 Onko kenenkään muun albumissa kuvaa??!! 😂😂😂

        T.HYMIÖIDIOOTTI😂😂😂🤪🤪🤪 ex HYMIÖKINGI 😂😂😂👑👑👑 ex HYMIÖHEMMO 😂😂😂

        Ps. Pena, olen todella otettu. Rakkaalla lapsella on monta nimeä vai miten se meni 😂😂😂

        Tunnustat siis olevasi HYMIÖHEMMO. Tää miun tuntema HYMIÖHEMMO alotti nää hymiöt jo yksityisviesteissä ja tääl palstalla sillo ku mie paljastin Feikki-Aarnon.
        Mut saat jatkaa siun kanssa kirjottajien kanssa 😂😂😂👑👑👑


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Tunnustat siis olevasi HYMIÖHEMMO. Tää miun tuntema HYMIÖHEMMO alotti nää hymiöt jo yksityisviesteissä ja tääl palstalla sillo ku mie paljastin Feikki-Aarnon.
        Mut saat jatkaa siun kanssa kirjottajien kanssa 😂😂😂👑👑👑

        Pakkohan se on tunnustaa koska itse olet tuon nimen antanut 😂😂😂 Mutta sen verran pitää nyt tuottaa pettymystä että en ole, ainakaan muistaakseni, yksityisviestejä lähetellyt😂😂😂 No jos noin varma olet niin mitä sitten sen enempää arvuuttelet😂😂😂 Mutta se pärstänkuva, laita se!!! 😂😂😂

        T.HYMIÖIDIOOTTI 😂😂😂🤪🤪🤪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan se on tunnustaa koska itse olet tuon nimen antanut 😂😂😂 Mutta sen verran pitää nyt tuottaa pettymystä että en ole, ainakaan muistaakseni, yksityisviestejä lähetellyt😂😂😂 No jos noin varma olet niin mitä sitten sen enempää arvuuttelet😂😂😂 Mutta se pärstänkuva, laita se!!! 😂😂😂

        T.HYMIÖIDIOOTTI 😂😂😂🤪🤪🤪

        Mikä sekopää tää idiootti oikein on? Ihan sekavia nuo sen jutut.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mikä sekopää tää idiootti oikein on? Ihan sekavia nuo sen jutut.

        Mitä et ymmärtänyt?😂😂😂 Et sie minnuu tunne?😂😂😂 HYMIÖHEMMO nykyne HYMIÖIDIOOTTI😂😂😂 Itse olet nimet antanut😂😂😂


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei siihe montaa kuvaa tullu. Kansikuvaks laitoin yhen vanhan ku siin oli 2 rivii paskakasa hymiöitä. Aattelin et se varmaa on siun kirjotus.

        laitoit paskakasat sen takia kun sie rakastat sitä paskakasa taustaa, sehä on siula monessa kohassa


    • Annoin HYMIÖHEMMO nimen sille kommentoijalle mikä alotti noitten hymiöitten laiton tänne palstalle sillo vuoden 2021 alussa. Muust en tiijä. Miun osalt tää oli tässä. Nyt oot saanu iha oman albumin, HYMIÖIDIOOTTI 🤣🤣🤣🤣🤡

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Pena kilahti 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Somekerma keskustelee vain Pellisenkadulla räjäytetyistä laatikoista.

      • Anonyymi

        eiks penan väsytys taktiikka toimikkaa?


      • Anonyymi

        Pellisenkadulla vois vaikka loppua internettu



      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Jotenkin arvasin et IsoPomo liittyy asiaan. Toimi varmaan tavarantarkastajana tässä maalausliikkeen jutussa.
        https://www.tavarantarkastus.com/component/comprofiler/userprofile/Pekka Hämäläinen

        mitä varten sie pena kirjottelet kahella nimellä, ei se tuo yhtään lisää uskottavuutta vaik kirjottelet penan porukan nimellä, ihan yhtä tyhmiä juttuja vaikka vaihat nimeä


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä varten sie pena kirjottelet kahella nimellä, ei se tuo yhtään lisää uskottavuutta vaik kirjottelet penan porukan nimellä, ihan yhtä tyhmiä juttuja vaikka vaihat nimeä

        En voi kirjoittaa täällä Penan nimellä, kun en ole pena. Olen entisen Vanha ja Uusi Tainionkoski ryhmän perustaja Minna ja muutkin niiden vanhojen ryhmien yp:t kirjoittaa tämän nimimerkin alla.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        En voi kirjoittaa täällä Penan nimellä, kun en ole pena. Olen entisen Vanha ja Uusi Tainionkoski ryhmän perustaja Minna ja muutkin niiden vanhojen ryhmien yp:t kirjoittaa tämän nimimerkin alla.

        Lopettiks pena TÄLT ERÄÄ vai taas iha kokonaa?Kysysin muute penalta iteltää mut ko on lopettanu TÄLT ERÄÄ tai kokonaa ni ei varmaa vastaa.Johtuuks tuo penan kiukuttelu siitä ko tuo hänen vihu on insinööri ja pena pelkkä kopiomies?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopettiks pena TÄLT ERÄÄ vai taas iha kokonaa?Kysysin muute penalta iteltää mut ko on lopettanu TÄLT ERÄÄ tai kokonaa ni ei varmaa vastaa.Johtuuks tuo penan kiukuttelu siitä ko tuo hänen vihu on insinööri ja pena pelkkä kopiomies?

        Päivitin HYMIÖHEMMO ja HYMIÖIDIOOTTI albumit 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopettiks pena TÄLT ERÄÄ vai taas iha kokonaa?Kysysin muute penalta iteltää mut ko on lopettanu TÄLT ERÄÄ tai kokonaa ni ei varmaa vastaa.Johtuuks tuo penan kiukuttelu siitä ko tuo hänen vihu on insinööri ja pena pelkkä kopiomies?

        ## Tämä ei ole valittamista eikä kiusantekoa, tässä puidaan porukalla sitä mitä olemme saaneet vuosien mittaan kärsiä ja kestää. Kyseessä on siis pikemminkin terapiakeskustelua kuin mitään muuta. Myöskään kenenkään trollin nimiä tai edes nimimerkkejä ei ole mainittu joten se kenen omatunto on puhdas ei voi tästä keskustelusta loukkaantua ##
        -HV


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        ## Tämä ei ole valittamista eikä kiusantekoa, tässä puidaan porukalla sitä mitä olemme saaneet vuosien mittaan kärsiä ja kestää. Kyseessä on siis pikemminkin terapiakeskustelua kuin mitään muuta. Myöskään kenenkään trollin nimiä tai edes nimimerkkejä ei ole mainittu joten se kenen omatunto on puhdas ei voi tästä keskustelusta loukkaantua ##
        -HV

        Sie se oot se näppärä keskustelija. Muuta et ossaa ku kopioija toisten kommenteja ja julkasta niitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sie se oot se näppärä keskustelija. Muuta et ossaa ku kopioija toisten kommenteja ja julkasta niitä.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sie se oot se näppärä keskustelija. Muuta et ossaa ku kopioija toisten kommenteja ja julkasta niitä.

        Sie ku oot kirjotellu nii viisait ni niit on kiva kopioija. Harmi et ne iha vanhat Oli kerran Tainionkoski ryhmän kirjotukset ei taija ennää olla tallessa. Ne siu kirjotukset kyl Vanha Tainionkoski sivustolt kyl on 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Päivitin HYMIÖHEMMO ja HYMIÖIDIOOTTI albumit 🤣🤣🤣

        Kopio vaa, jos se nostaa omaa egoas 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kopio vaa, jos se nostaa omaa egoas 🤣

        Ei se nosta miun egoo mut nolaa paremminkii sinuu 🤣🤣🤣
        Miul on talles Entiset citynseisojat lappeenranta ryhmän yp:n kanssa käyty keskustelukii mis puhuttii siun tekemist valituksist siel ryhmässä. Nekkii mie voi julkasta tääl jos sie haluut. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kopio vaa, jos se nostaa omaa egoas 🤣

        Kannattaisko Heikki nyt todellakin lopettaa nokittelu, tai meidän porukasta joku tulee ihan oikeasti soittamaan sinun ovikelloa.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei se nosta miun egoo mut nolaa paremminkii sinuu 🤣🤣🤣
        Miul on talles Entiset citynseisojat lappeenranta ryhmän yp:n kanssa käyty keskustelukii mis puhuttii siun tekemist valituksist siel ryhmässä. Nekkii mie voi julkasta tääl jos sie haluut. 🤣🤣🤣

        pena monta 🤣🤣🤣 jo tänään laittanut, olet kyllä melkoinen 🤡😆😆😜😜


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        En voi kirjoittaa täällä Penan nimellä, kun en ole pena. Olen entisen Vanha ja Uusi Tainionkoski ryhmän perustaja Minna ja muutkin niiden vanhojen ryhmien yp:t kirjoittaa tämän nimimerkin alla.

        mites tämä penan porukka oli sitten penan profiilissa aikoinaan, eikös penakin ollut tanio ryhmien yp aikoinaan, pena sanoi että nämä kopiot ja albumit on hänen kosto, melko erikoinen kosto, en tiedä mitä pitää kostaa, mutta lapsellista kuitenkin, samoin kuin nämä penan porukan puolustelu kommentit


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei se nosta miun egoo mut nolaa paremminkii sinuu 🤣🤣🤣
        Miul on talles Entiset citynseisojat lappeenranta ryhmän yp:n kanssa käyty keskustelukii mis puhuttii siun tekemist valituksist siel ryhmässä. Nekkii mie voi julkasta tääl jos sie haluut. 🤣🤣🤣

        Sitä et kyllä uskalla tehdä,turhaa uhoamista taas.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Kannattaisko Heikki nyt todellakin lopettaa nokittelu, tai meidän porukasta joku tulee ihan oikeasti soittamaan sinun ovikelloa.

        Oliko tuo uhkaus tai taas pelkkää sana helinää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        pena monta 🤣🤣🤣 jo tänään laittanut, olet kyllä melkoinen 🤡😆😆😜😜

        Voi voi ku Somekermaa taas suututtaa 🤣


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Kannattaisko Heikki nyt todellakin lopettaa nokittelu, tai meidän porukasta joku tulee ihan oikeasti soittamaan sinun ovikelloa.

        Laittakaa ekana tisulikuva jos vaikka sillä rauhottus ko penan väsytystekniikka ei toimi.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Voi voi ku Somekermaa taas suututtaa 🤣

        Voi voi kun kuikuttaa :)


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        En voi kirjoittaa täällä Penan nimellä, kun en ole pena. Olen entisen Vanha ja Uusi Tainionkoski ryhmän perustaja Minna ja muutkin niiden vanhojen ryhmien yp:t kirjoittaa tämän nimimerkin alla.

        Penaminnanina Luukkonen 🤣🤣🤣
        Ok ymmärrän...


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Kannattaisko Heikki nyt todellakin lopettaa nokittelu, tai meidän porukasta joku tulee ihan oikeasti soittamaan sinun ovikelloa.

        Kihihii Penaminnanina tulee pimpottelemaan 🤣🤣🤣🤣,et uskalla tulla🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kihihii Penaminnanina tulee pimpottelemaan 🤣🤣🤣🤣,et uskalla tulla🤣🤣🤣

        Penaminnanina Luukkonen kilahti 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Voi voi ku Somekermaa taas suututtaa 🤣

        pena, siula luistaa hihna pahasti, et ossa muuta kommentoida kun, voi voi kun somekermaa suututtaa ja sitten 🤣


    • Anonyymi

      Hyvä että Pena avasi tämän ketjun, pääse somekerma taas avautumaan huolistaan joita ovat pitäneet sisällään kesästä 2016 lähtien. On ne traumat saatava ulos, kun nämä samat asiat on pyöriny mielessä jo noin monta vuotta.

      • Anonyymi

        Penalle on avattu hänen laskujen mukaan yli sata ketjua eikä ole traumoihin auttanut. Liian syvät arvet on Facebook hänelle aiheuttanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Penalle on avattu hänen laskujen mukaan yli sata ketjua eikä ole traumoihin auttanut. Liian syvät arvet on Facebook hänelle aiheuttanut.

        Somekerma sekos jo sillo sen ryhmän lopetuksen jälkeen. Eikä oo vieläkää päässy irti tällä palstalla ruikuttamisesta. Vaikka IsoPomo perusti tilalle uuven tainion ryhmän. Sekää ei auttanu ku siel ei saa ennää haukkuu kettää.....


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Somekerma sekos jo sillo sen ryhmän lopetuksen jälkeen. Eikä oo vieläkää päässy irti tällä palstalla ruikuttamisesta. Vaikka IsoPomo perusti tilalle uuven tainion ryhmän. Sekää ei auttanu ku siel ei saa ennää haukkuu kettää.....

        Eihä täällä nytkään ole ruikuttanut kuin sinä,porukkasi ja ninni anynyyminä.Eiks teitä päästetty pomon ryhmään vai mikä sai noin sekoomaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihä täällä nytkään ole ruikuttanut kuin sinä,porukkasi ja ninni anynyyminä.Eiks teitä päästetty pomon ryhmään vai mikä sai noin sekoomaan?

        Ei voi kuuluu ryhmään jos on estäny yp:n. Enkä kyl olis tullukkaa sinne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihä täällä nytkään ole ruikuttanut kuin sinä,porukkasi ja ninni anynyyminä.Eiks teitä päästetty pomon ryhmään vai mikä sai noin sekoomaan?

        Tää ei oo ninnin vaa Oli kerran Tainionkoski ryhmän perustajan kirjotus
        #Hyvä että Pena avasi tämän ketjun, pääse somekerma taas avautumaan huolistaan joita ovat pitäneet sisällään kesästä 2016 lähtien. On ne traumat saatava ulos, kun nämä samat asiat on pyöriny mielessä jo noin monta vuotta.#


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei voi kuuluu ryhmään jos on estäny yp:n. Enkä kyl olis tullukkaa sinne.

        Onks siulle mitää muuta elämässä ko nuo ryhmät?Ja IsoPomo tietysti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onks siulle mitää muuta elämässä ko nuo ryhmät?Ja IsoPomo tietysti.

        Onks siul elämässä muuta ku facebook ja suomi24 palsta?
        Mut tätä samaa asiaa on jo jauhettu kesäst 2016 lähtie, nii et eiköhä tää riitä jo .


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Onks siul elämässä muuta ku facebook ja suomi24 palsta?
        Mut tätä samaa asiaa on jo jauhettu kesäst 2016 lähtie, nii et eiköhä tää riitä jo .

        Miks et sitte lopeta?Tai lopetatha sie aina TÄLT ERÄÄ


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onks siulle mitää muuta elämässä ko nuo ryhmät?Ja IsoPomo tietysti.

        Somekerma pelästyi kommentteja ja poistatti ne. Totuus vanhoista tapahtumista oli liikaa.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Somekerma pelästyi kommentteja ja poistatti ne. Totuus vanhoista tapahtumista oli liikaa.

        Mistä tiiätte et poistatti?Täältä kyl poistuu viestejä jos ne rikkoo sääntöjä ilma ilmottamattakii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiiätte et poistatti?Täältä kyl poistuu viestejä jos ne rikkoo sääntöjä ilma ilmottamattakii

        Jos sensuuri poistaa viestin sääntöjen rikkomisen takia, sitä ei julkaista sivulla ollenkaan. Nyt poistettu viesti oli sivulla. Pena ehti siitä otta kuvakaappauksen ja se on näkyvissä hänen sivulla.
        Viestin kirjoittaja MK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sensuuri poistaa viestin sääntöjen rikkomisen takia, sitä ei julkaista sivulla ollenkaan. Nyt poistettu viesti oli sivulla. Pena ehti siitä otta kuvakaappauksen ja se on näkyvissä hänen sivulla.
        Viestin kirjoittaja MK

        Nyt kyl puhut ihan omias taas kerran.Miks ette julkase suoraa noita viestejä penan sivuilla?Ei tarviis penan kytätä täällä 24/7.Ihme juttu et pena kerkee aina ottaa kaappauksen😂Sekopäistä porukkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyl puhut ihan omias taas kerran.Miks ette julkase suoraa noita viestejä penan sivuilla?Ei tarviis penan kytätä täällä 24/7.Ihme juttu et pena kerkee aina ottaa kaappauksen😂Sekopäistä porukkaa

        Tää keskustelu on tääl suomi24 palstalla, ei miun sivulla. Somekerma on nyt sekasin 😊


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Tää keskustelu on tääl suomi24 palstalla, ei miun sivulla. Somekerma on nyt sekasin 😊

        Sie taisit Pena olla karnevaaleissa sillo ko järkee jaettii 🤣En kyl ihmettele et teitä on täällä haukuttu ja tullaa haukkamaa 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sie taisit Pena olla karnevaaleissa sillo ko järkee jaettii 🤣En kyl ihmettele et teitä on täällä haukuttu ja tullaa haukkamaa 🤣

        Somekermaa taitaa harmittaa ettei oo koskaa päässy karnevaaleihi eikä oo tainnu päästä koskaa pitemällä matkalle, Visbyy taitaa olla se pisin reissu 🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Somekermaa taitaa harmittaa ettei oo koskaa päässy karnevaaleihi eikä oo tainnu päästä koskaa pitemällä matkalle, Visbyy taitaa olla se pisin reissu 🤣

        pena aloitti 💩 länksytyksen aamusta, mee nyt sinne karnevaaleille, ai nii et sie voi mennä ku pittää kytätä ja kopioda


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Somekermaa taitaa harmittaa ettei oo koskaa päässy karnevaaleihi eikä oo tainnu päästä koskaa pitemällä matkalle, Visbyy taitaa olla se pisin reissu 🤣

        Siis tää tyyppi on oikeesti ala-asteikäisen tasolla.Kohta varmaan alkaa kinaamaan et miun auto kulkee kovempaa ko somekerman auto.Trollasko somekerma täällä ja otti kuvakaappauksia 24/7 ko olivat Visbyyssä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis tää tyyppi on oikeesti ala-asteikäisen tasolla.Kohta varmaan alkaa kinaamaan et miun auto kulkee kovempaa ko somekerman auto.Trollasko somekerma täällä ja otti kuvakaappauksia 24/7 ko olivat Visbyyssä?

        Heikki kävi lapsena Visbyssä. Silloin eo ollu tietokoneitakaan eikä nettiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        pena aloitti 💩 länksytyksen aamusta, mee nyt sinne karnevaaleille, ai nii et sie voi mennä ku pittää kytätä ja kopioda

        Tuo Penan kommentti on kirjoitettu 23.16. Silloin on ilta. Suomessa yö Kanarialla ilta.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Tuo Penan kommentti on kirjoitettu 23.16. Silloin on ilta. Suomessa yö Kanarialla ilta.

        Suomes täänää aamu 1:20. Tääl oli sillo vast ilta 😲 kello oli 23:20. Ammusta...ammusta 🥺


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Tuo Penan kommentti on kirjoitettu 23.16. Silloin on ilta. Suomessa yö Kanarialla ilta.

        Suomessa aamu kanarialla yö

        Pena.Luukkonen
        2023-03-14 05:48:38

        Eile oli facebookissa vähä yritystä. Hyvä Imatran Somekerma, löytyy sitä intoo ku vähä potkii.


        Äänestä

        Kommentoi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa aamu kanarialla yö

        Pena.Luukkonen
        2023-03-14 05:48:38

        Eile oli facebookissa vähä yritystä. Hyvä Imatran Somekerma, löytyy sitä intoo ku vähä potkii.


        Äänestä

        Kommentoi

        Onneks mie saan olla somessa iha millo mie haluun. En oo nii kaavoihi kangistunu ku somekerma, se ku roikkkuu somessa vaa 6- 24. Joskus kyl oli yöllä kolmeekii asti ja aamulkii saattaa kirjotella jo viien paikkeil.
        Ja kirjoitusvirheitäkin saan tehdä! Mie ku oon nii vanha jo. Etenkii kännykäl kirjotelles tulee virheit aika paljo.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Onneks mie saan olla somessa iha millo mie haluun. En oo nii kaavoihi kangistunu ku somekerma, se ku roikkkuu somessa vaa 6- 24. Joskus kyl oli yöllä kolmeekii asti ja aamulkii saattaa kirjotella jo viien paikkeil.
        Ja kirjoitusvirheitäkin saan tehdä! Mie ku oon nii vanha jo. Etenkii kännykäl kirjotelles tulee virheit aika paljo.

        Kova oot kyttäämään ihmisiä 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kova oot kyttäämään ihmisiä 🤣🤣🤣

        Somekermakii on kova kyttäämää miun kirjotuksii 😊 ja miun nukkumisii ja valvomisii. Kirjotti niist tänne palstallekkii ainakii 2 ketjuu 🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Somekermakii on kova kyttäämää miun kirjotuksii 😊 ja miun nukkumisii ja valvomisii. Kirjotti niist tänne palstallekkii ainakii 2 ketjuu 🤣

        Mistä tiiä et somekerma on kirjottanu ne ketjut?


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Heikki kävi lapsena Visbyssä. Silloin eo ollu tietokoneitakaan eikä nettiä.

        Heikki kävi Visbyssä ja samaan aikaan Penalla oli venäläisiä peltileluja ja ikkuna itään päin. Siitäkö vuosien katkeruus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiiä et somekerma on kirjottanu ne ketjut?

        Kyl mie tiijän. Tää sama somekerma on länkyttäny tääl kesäst 2016 lähtie. Ja pari somekerman jäsent alotti länkytyksen jo Oli kerran Tainionkoski ryhmäs.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Somekermaa taitaa harmittaa ettei oo koskaa päässy karnevaaleihi eikä oo tainnu päästä koskaa pitemällä matkalle, Visbyy taitaa olla se pisin reissu 🤣

        Mie kyl usko et on ne päässeet pitemmällekkii reissulle mut sie oot iha varmasti ainut kuka on viettäny koko pitkän reissun trollaamalla suomi24 palstalla ja ottamalla kuvakaappauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mie kyl usko et on ne päässeet pitemmällekkii reissulle mut sie oot iha varmasti ainut kuka on viettäny koko pitkän reissun trollaamalla suomi24 palstalla ja ottamalla kuvakaappauksia.

        🤣🤣🤣 Etkö parempaa keksi. Misthä sie oot katkera. Eiks facebookis ookkaa ennää hyvii ryhmii vai miks yrität keksii ain uusii aiheit mil pääsitit minuu halveksimaa tai loukkaamaa. Koita löytää itelles mielekkämpää tekemist.
        Mie oon aikoinaa sanonu et nää somekirjottelijat eli somekerma eli penderin listan porukka saa kärsii siit et alottivat tääl ja facessa kirjottaa tainion ryhmän ylläpitäjist kaikenlaist paskaa. Ja tää lupaus on voimassa vieläkii. Kärsikää ja valittakaa, kuvakaappaukset pysyy ja jatkuu...


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣🤣 Etkö parempaa keksi. Misthä sie oot katkera. Eiks facebookis ookkaa ennää hyvii ryhmii vai miks yrität keksii ain uusii aiheit mil pääsitit minuu halveksimaa tai loukkaamaa. Koita löytää itelles mielekkämpää tekemist.
        Mie oon aikoinaa sanonu et nää somekirjottelijat eli somekerma eli penderin listan porukka saa kärsii siit et alottivat tääl ja facessa kirjottaa tainion ryhmän ylläpitäjist kaikenlaist paskaa. Ja tää lupaus on voimassa vieläkii. Kärsikää ja valittakaa, kuvakaappaukset pysyy ja jatkuu...

        Mite miusta tuntuu et nuo siun kuvakaappaukset ei enää kiinnosta ketää.Ja ootte varmaa porukkas kanssa ainoita ketkä ei tajuu et sinuu vedätetää täällä koko ajan.Mie veikkaan et tääl on muutama tyyppi jotka vaa härnää sinuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mite miusta tuntuu et nuo siun kuvakaappaukset ei enää kiinnosta ketää.Ja ootte varmaa porukkas kanssa ainoita ketkä ei tajuu et sinuu vedätetää täällä koko ajan.Mie veikkaan et tääl on muutama tyyppi jotka vaa härnää sinuu

        🤣🤣🤣 Aika katkeraa tekstii tääl on somakerma suoltanu. Vai johtuuks se siit et mie uskallan kirjottaa Imatran Somekermast tääl liikaa totuuksii.
        IsoPomo kirjotti tänne illalla "Minä olen palstan ylipäälikkö. T: IsoPomo"
        IsoPomo pelkää varmaankii arvovaltansa horjuvan ku yrittää pomottaa tälläkii palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mite miusta tuntuu et nuo siun kuvakaappaukset ei enää kiinnosta ketää.Ja ootte varmaa porukkas kanssa ainoita ketkä ei tajuu et sinuu vedätetää täällä koko ajan.Mie veikkaan et tääl on muutama tyyppi jotka vaa härnää sinuu

        Ne härnääjät on varmaan niitä mitkä feikkiprofiileilla kävi penan facessa kirjottelemassa.
        Hulluja on monenlaisia. Kaikenlaista ihmiset keksii, kun oma elämä on tylsää ja sisällötöntä.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Ne härnääjät on varmaan niitä mitkä feikkiprofiileilla kävi penan facessa kirjottelemassa.
        Hulluja on monenlaisia. Kaikenlaista ihmiset keksii, kun oma elämä on tylsää ja sisällötöntä.

        Mut onhan Pena saanu elämäänsä sisältöön.Pikkase menny överiks tuo teidän touhu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut onhan Pena saanu elämäänsä sisältöön.Pikkase menny överiks tuo teidän touhu

        Onneks Somekermal ei oo menny överiks. Ne on nii fiksuja ja viisaita. Ne kirjottaa vaa asiaa tänne palstalle, facebookiin ja meseviesteihin 🤣
        Jatkakaa, mie lähen kaupungille. Jatkan sit illal kuvakaappauksii, jos vaa Somekerma saa jotakii julkastuu.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Onneks Somekermal ei oo menny överiks. Ne on nii fiksuja ja viisaita. Ne kirjottaa vaa asiaa tänne palstalle, facebookiin ja meseviesteihin 🤣
        Jatkakaa, mie lähen kaupungille. Jatkan sit illal kuvakaappauksii, jos vaa Somekerma saa jotakii julkastuu.

        Hyvä ko voit jatkaa illalla ko et oo kaavoihi kangistunu.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Onneks Somekermal ei oo menny överiks. Ne on nii fiksuja ja viisaita. Ne kirjottaa vaa asiaa tänne palstalle, facebookiin ja meseviesteihin 🤣
        Jatkakaa, mie lähen kaupungille. Jatkan sit illal kuvakaappauksii, jos vaa Somekerma saa jotakii julkastuu.

        Onkoha kukaa somekermasta käyny koskaan kaupungilla?


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Heikki kävi lapsena Visbyssä. Silloin eo ollu tietokoneitakaan eikä nettiä.

        Sekii ootte urkkineet selville ja paljastitte täällä,kerro lisää tarinoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie kyl usko et on ne päässeet pitemmällekkii reissulle mut sie oot iha varmasti ainut kuka on viettäny koko pitkän reissun trollaamalla suomi24 palstalla ja ottamalla kuvakaappauksia.

        Tuon voin uskoa ,äijä on kopioinut koko lomansa ja yötäpäivää 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣🤣 Etkö parempaa keksi. Misthä sie oot katkera. Eiks facebookis ookkaa ennää hyvii ryhmii vai miks yrität keksii ain uusii aiheit mil pääsitit minuu halveksimaa tai loukkaamaa. Koita löytää itelles mielekkämpää tekemist.
        Mie oon aikoinaa sanonu et nää somekirjottelijat eli somekerma eli penderin listan porukka saa kärsii siit et alottivat tääl ja facessa kirjottaa tainion ryhmän ylläpitäjist kaikenlaist paskaa. Ja tää lupaus on voimassa vieläkii. Kärsikää ja valittakaa, kuvakaappaukset pysyy ja jatkuu...

        Kuvakaappaukset lähtee

        T.IsoPomo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekii ootte urkkineet selville ja paljastitte täällä,kerro lisää tarinoita

        Heikki itse on kertonu Visbyn matkastaan Tempus fugit - vanhoja valokuvia ryhmässä monta kertaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heikki itse on kertonu Visbyn matkastaan Tempus fugit - vanhoja valokuvia ryhmässä monta kertaa

        Näi on, viimeks pari päivää sitte. Ei tarvii sen kummemmin urkkii, seuraa vaa sitä ryhmää 😆


    • Anonyymi

      Minä olen palstan alfauros

      T.IsoPomo

    • Anonyymi

      Pena on kuulemma kanarialla seniilit on the beach kuvauksissa

      • Anonyymi

        Heikki loukkaantui ja nyt kiukuttelee Penalle. Mut tosiaan, kannattaa miettiä mitä facessa kirjoittaa noin isoihin ryhmiin. Jutut leviää aika äkkiä.


      • Anonyymi

        Eikä kannata kertoa valeita. Nekin saa siivet aika äkkiä, kuten kävi merivoimat ryhmän jutuille. Kukaan imatralainen ei kyllä uskonu niitä Jäämeri purjehduksia ym.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kannata kertoa valeita. Nekin saa siivet aika äkkiä, kuten kävi merivoimat ryhmän jutuille. Kukaan imatralainen ei kyllä uskonu niitä Jäämeri purjehduksia ym.

        Naurettavin vale oli siellä Heikin polttarijuttu missä kertoi juhlineensa ensin Kairossa ja sit Kotkan Kaupunginhotellissa ja yöpyneensä siellä. Valitettavasti Kotkassa ei ole koskaan ollu Kaupunginhotellia. Aina on ollut Seurahuone 30- luvulta lähtien.


      • t.nina kirjoitti:

        Naurettavin vale oli siellä Heikin polttarijuttu missä kertoi juhlineensa ensin Kairossa ja sit Kotkan Kaupunginhotellissa ja yöpyneensä siellä. Valitettavasti Kotkassa ei ole koskaan ollu Kaupunginhotellia. Aina on ollut Seurahuone 30- luvulta lähtien.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikki loukkaantui ja nyt kiukuttelee Penalle. Mut tosiaan, kannattaa miettiä mitä facessa kirjoittaa noin isoihin ryhmiin. Jutut leviää aika äkkiä.

        Jos nyt oikein olen ymmärtänyt niin tuohan juuri tarkoituskin kun joku noihin ryhmiin kirjoittaa niin ihmiset lukevat niitä. Ninalla taitaa olla joku muu tarkoitus?


    • Anonyymi

      Puuha Pena, kaiken kopsaa Puuha Pena tietenkin

      • Anonyymi

        Heikki on kyllä Imatran lapsellisin mies 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikki on kyllä Imatran lapsellisin mies 🤣

        Ei kyllä se on Pena

        T:IsoPomo


    • Anonyymi

      Heikin auto kulkee kovempaa kun Penan auto.

      • Anonyymi

        Miu auton mittaris on 220🤣🤣🤣LÄLLÄLLÄÄ mie tääl vaa nauran HAH HAH HAA


    • Imatran viisas IsoPomo näköjään kirjoittaa täällä sitä rikasta tekstiään ja kertoo tunteistaan ja tunnelmistaan.

    • Anonyymi

      Heikin autossa on turbo Penan autossa on urpo.

      • Anonyymi

        Pena ei tarvitse autoa. Penalla on rattikelkka jos vedämme Penaa kesät talvet.

        T.PenanPorukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena ei tarvitse autoa. Penalla on rattikelkka jos vedämme Penaa kesät talvet.

        T.PenanPorukka

        Nii just ja mie vaa nauran HAH HAH HAA 🤣🤣🤣

        T.Pena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pena ei tarvitse autoa. Penalla on rattikelkka jos vedämme Penaa kesät talvet.

        T.PenanPorukka

        Tässä se nähää mite sekasin tän SOMEKERMAn saa ku vähä härnää 🤣
        Taas yrittää esittää PenanPorukkaa. Aika surkeeta.


      • Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Tässä se nähää mite sekasin tän SOMEKERMAn saa ku vähä härnää 🤣
        Taas yrittää esittää PenanPorukkaa. Aika surkeeta.

        Onhan se surkeeta jos elämässä ei ole muuta kuin somessa roikkumista. Mitä mahtaa Heikin vaimokin tykätä, vai onko taas pistetty ulkoruokintaan maaseudulle..


      • Anonyymi
        t.nina kirjoitti:

        Onhan se surkeeta jos elämässä ei ole muuta kuin somessa roikkumista. Mitä mahtaa Heikin vaimokin tykätä, vai onko taas pistetty ulkoruokintaan maaseudulle..

        Sinulla lukemisen ymmärtämisessä kenties puuteita.


      • Anonyymi
        t.nina kirjoitti:

        Onhan se surkeeta jos elämässä ei ole muuta kuin somessa roikkumista. Mitä mahtaa Heikin vaimokin tykätä, vai onko taas pistetty ulkoruokintaan maaseudulle..

        Voi voi kun kuikuttaa :)


      • Anonyymi
        t.nina kirjoitti:

        Onhan se surkeeta jos elämässä ei ole muuta kuin somessa roikkumista. Mitä mahtaa Heikin vaimokin tykätä, vai onko taas pistetty ulkoruokintaan maaseudulle..

        Pena ei ole kaavoihin kangistunut niin kuin Somekerma?

        T.PenanPorukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena ei ole kaavoihin kangistunut niin kuin Somekerma?

        T.PenanPorukka

        Nii just🤣🤣🤣Mie voin nauraa vaik keskel yötä HAH HAH HAA

        T.Pena


    • Anonyymi

      Suikkasen tauti on näköjään tarttunu tähän somekermaankin :)

    • Anonyymi

      Valeasiakas on kiinnitetty pysyvästi Imatran somekerman eliittijoukkoihin.

      • Anonyymi

        Vale feikki on kiinnitetty pysyvästi penanporukoiden eliittijoukkoihin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vale feikki on kiinnitetty pysyvästi penanporukoiden eliittijoukkoihin

        Penan Porukkaan pääsee vain Vanha ja uusi Tainionkoski ja Tainionkoski ryhmien entiset ylläpitäjät. Ei muut, eikä etenkään vale feikit 😆
        Terveisin entinen yp Risto


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onks siul Pena koht poliisil assiita ko oot laittant vinkkilöit siu sivuloil vääril nimil esiintymisestä?

    • Täytyy vähä korjata ketjun alotusta. Ei somekermalle oo muuta tapahtunu ku et ovat vaa vähentäny kirjoteluu facebookissa. Sorry ku kyselin iha turhaa asiaa.

      • Anonyymi

        Älä turhaan ole sorry, sattuuhan noita.


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣sehän harmittaa kun ovat vähentäneet kommentointia, joutuu turhaan käymään läpi kaikki ryhmät, ei tule kopioita toivottuun tahtiin 😂😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣sehän harmittaa kun ovat vähentäneet kommentointia, joutuu turhaan käymään läpi kaikki ryhmät, ei tule kopioita toivottuun tahtiin 😂😂😂😂

        Nii, kyl minnuu harmittaa 🤣🤣🤣


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jo on ketjun aloittajalla juttuja.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe