Perjantaina 10.3.2023. Iltapäivä oli KD puolueen ehdokkaat esillä.hieman oli keposet kahvit tarjolla? Kylmä kahvi ei polta suuta?
Eduskunta vaalit 2023
11
202
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä olisi pitänyt olla tarjolla, jotta olisit suostunut keskustelemaan politiikasta?
- Anonyymi
Rehellisyyttä!!
- Anonyymi
Osta kahvit köyhä. Lahjahevosta ei ole suuhun katsomista
- Anonyymi
Jos ääni annetaan sille ehdokkaalle, jonka kampanjassa on kalleimmat antimet, niin kokoomus saa yksinkertaisen enemmistön eduskuntaan.
- Anonyymi
Ei lainkaan hullumpi ajatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lainkaan hullumpi ajatus.
Arkadian mäelle , oma sisäinen ,puolueeton poliisi 24/7 ,oma sisäinen käräjäoikeus, halpa hintainen BUB puolue,jokaiselle ikioma ALCOMETER .baarimestariksi rehti Mika Lintilä.
- Anonyymi
Demokratian kannattajat uuniin.
- Anonyymi
Kun tätä avaustasi nyt katsoo niin toivon, etteivät koulutuksesta ainakaan leikkaisi.
- Anonyymi
Kylmä kahvi ja kuivat keksit? Äänestys jaloilla.?
- Anonyymi
Eiköhän laiteta meidän suomalaisten asiat kuntoon ja autetaan sitten muita, jos rahaa jää. Ei päinvastoin, kuten nyt tehdään.
- Anonyymi
Kelan sosiaali spuget menee vain sossuun itkeen, ei vaaliteltat ole kaffiloita
eikä ruokinta paikkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896072KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475450Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852971952Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071728- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181563seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423