Hieman kertausta kansainvälisille valuuttakauppiaille - tämä opiksi ja ojennukseksi

Olen ollut huomaavinani, että minua yritetään käyttää täällä terapeuttina ja jonkinmoisena kansainvälisen valuuttakauppiaiden tukihenkilönä. Kun kirjoittaja jollakin toisella palstalla on saanut pahasti pataansa, kun maailma riepottelee onnetonta kulkijaa tai kun muuten vain on paha mieli, rynnätään tälle palstalle kertomaan, että Valtsu vuonna 2014 sanoi niin tai näin. Kun minä sitten vastaan, että voi voi, herkkä mieli rauhoittuu ja päivä paistaa taas risukasaan.

Ymmärrän minä toki asian taustan. Kaikki palsternakan puhujat ovat aikaa sitten kadonneet näköpiiristä; Hanski vaihtoi nimensä, Muisku vaikeni, kukertava pikkutakkimies keräsi kaiken irtorahan huuheloilta, EOK lahosi kaislikkoon, joulupukki, vyölaukkumies ja taikakaulin upposivat ulosoton pohjattomaan suohon. Aina niin kerkeäkieliset somepalstojen kestolänkyttäjät hylkäsivät yksimielisesti nikkinsä; Capitrolli, Columbo, Black Jack, Fyi– mitä kaikkia niitä olikaan.

Vain minä - tarkkanäköinen ja rehellinen asioista sivusta tarkkaillut ulkopuolinen - olen enää paikalla. Niinpä yritätte nyt kaataa minun niskaani koko Winkkarin suunnatonta sontakuorma – Valkku sanoi niin ja Valkku sanoi näin.

Kovinpa turhaa te yritätte minulle länkyttää. Ei winkkarin aikaiset asiat minua enää kiinnosta. Oikeuslaitos on tuominnut suurimmat syylliset ja ulosotto kerää koijareilta rahat pois. Se riittää minulle.

Eipä se minua rasita, jos joltakin meni rahat ja mainekin siinä samassa rytäkässä. Minun hyvä maineeni, sotu, osoite ja tilitiedot ovat hyvässä tallessa ja hyvä niin.

Mitä läksitte, kikkelis kokkelis. ;)))

24

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinähän olet se Moktar-Valkku, tuhatnikkinen, koulu- ja työpaikkakiusaaja, trolli lestakörttirauhansanasen uskosi sekä mummosi armosta. 🐑

      Sinä väärensit piin desimaalit, varastit toisen ihmisen verotiedot esittämällä ne ominasi ja kehuit vielä lopuksi vaurastuneesi sekä suoraan että epäsuorasti Talvivaaran kaivosyhtiön ympäristörikoksilla. Olet luvannut hoitaa koko pohjoisen Euroopan maahantuloasiat kuntoon, samoin järjestää eduskuntavaalit sekä Ukrainan rauhan. Olet siis kiireinen.

      Kolme kysymystä vaivaa itseäni, joten vastaa jos vaivoiltasi ehdit. Vastaa toki myös asiain vierestä, sehän on erityisosaamistasi.

      1. Kerroit resiinan olevan suosikkikulkuneuvosi. Onko Pöljän asemalla ollut siellä päivystäessäsi vilkasta?

      2. Kehuit tykkääväsi kalastaa saastuneissa vesistöissä ja syödä saastunutta kalaa. Käykö Nuasjärven kuha nykyisin mukavasti kaupaksi?

      3. Sukulaismiehesi hassasi yhteiset varanne Winkkariin, ja nyt varanne ovat valtiolla. Oliko teillä sukulaismiehesi kanssa mukavat joulukeskustelut?

      Nauretaan yhdessä. Sovitaanko vartti huutonaurua? 💪

      • No voi, voi.;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        No voi, voi.;)))

        EI tullut vastauksia vaan asian vierestä meni. Niin arvattavaa.

        >>> Nauretaan yhdessä. Sovitaanko vartti huutonaurua? 💪 <<<

        Vartti huutonaurua Moktar-Valkulle, eikä kukaan vastusta! Sinua vihataan kaikkialla, missä kirjoitat. Ihan vain muistutuksena.


    • Anonyymi

      Harva kerjää turpaansa avoimesti niin paljon kuin ValkkuMoktar.
      Piilossa s24 selän takana.

    • Anonyymi

      "Vain minä - tarkkanäköinen ja rehellinen asioista sivusta tarkkaillut ulkopuolinen"


      AAAHHAHHAHHAAAA!

    • Anonyymi

      Ajantasalle Valuuttakauppiaskin. Historioitsijoita riittää, heidän tehtävä on sortteerata historiatiedot.
      Terapian tarvetta on ihan toisaalla. Aamulehden päätoimittaja on osallistunut väärään juhlaan lauantaina. Siitä tulleet harmit vaativat nyt selvittelyä.
      Tamperelaistaustainen poliitikko monen mielestä osallistui perjantaina väärään juhlaan myös. Hienotunteisuussyista siitäkään ei ainakaan valtalehdet halua repostella.
      Yritä pysytellä sinäkin, Valuuttakauppias ajan tasalla.
      Pipsimittari on varmaan joutunut roskien sekaan.

    • Kertaus on opintojen äiti.

      Siispä kerrattaan:
      "Kun kirjoittaja jollakin toisella palstalla on saanut pahasti pataansa, kun maailma riepottelee onnetonta kulkijaa tai kun muuten vain on paha mieli, rynnätään tälle palstalle kertomaan, että Valtsu vuonna 2014 sanoi niin tai näin." :)))

      • Anonyymi

        Mitähän tuossa yritettiin sanoa? Sanat olivat kyllä suomea, mutta tarkoitus ja onnistuminen asiassa ilmeisen vaatimaton. Pisteet yrittämisestä.


      • Anonyymi

        "Siispä kerrattaan"

        Nikki muuttuu, kirjoitustaito pysyy huonona.


      • Anonyymi

        Sinä olet paha öyhöttäjä.


      • Anonyymi

        "Siispä kerrattaan:"
        ValkkuMG ei osaa kirjoittaa.
        ValkkuMG saa aina lättyynsä, palstasta riippumatta.
        Sitä se multinikkinä elo on.


    • Anonyymi

      1. Kerroit resiinan olevan suosikkikulkuneuvosi. Onko Pöljän asemalla ollut siellä päivystäessäsi vilkasta?

      2. Kehuit tykkääväsi kalastaa saastuneissa vesistöissä ja syödä saastunutta kalaa. Käykö Nuasjärven kuha nykyisin mukavasti kaupaksi?

      3. Sukulaismiehesi hassasi yhteiset varanne Winkkariin, ja nyt varanne ovat valtiolla. Oliko teillä sukulaismiehesi kanssa mukavat joulupöytäkeskustelut?

      Tuskin kenelläkään on enää luottoa siihen, että saisit hyökkäyssodan Ukrainaan loppumaan tai maahantuloasiat kuntoon. 🙈 Sinulla voisi siis jäädä aikaa vastata noihin kysymyksiin. Kyllä- ja ei-vastauksetkin kelpaavat tietenkin, ellei jengihäiriköinnin poistaminen vie tällä kertaa kaikkea aikaasi.

    • Aina täytyy uskoa hyvää ihmisestä. Oletan, että kun kerran kysyit, haluat myös kuulla vastaukset. Samalla mieltäni kalvaa myös sääli ja myötätunto. Elämäsi tuntuu olevan kovin ankeaa ja yksinäistä.

      1. En ole kertonut, että resiina olisi suosikkikulkuneuvoni. En ole päivystänyt edes Pöljän seisakkeella. Pöljän seisake ei ole koskaan ollut asema.

      2. En ole kehunut tykkääväni kalastaa saastuneissa vesistöissä tai syödä saastunutta kalaa.

      En tiedä käykö Nuasjärven kuha hyvin kaupaksi. Tätä asiaa sinun pitää kysyä Kainuun Kalatuote Oy:ltä.

      3. En ole tietoinen siitä, että sukulaismieheni olisi hassannut minun varojani yhtään mihinkään.

      En ole keskusteluyhteydessä sen kaukaisen sukulaismieheni kanssa, joka yritti tyrkyttää minulle Winclubin jäsenyyttä. Hän kuoli syöpään 2017, joten en ymmärrä mihin joulupöytäkeskusteluihin yrität nyt viitata.

      Toivottavasti olet tyytyväinen saamiisi vastauksiin. Kannustan sinua edelleenkin ponnistelemaan, että jonakin päivänä olisit rehellinen ja omillasi toimeentuleva kansalainen. ;)

      • Tokihan huomasin tämän🙈. Olet käyttänyt näitä muillakin palstoilla. ;)


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Tokihan huomasin tämän🙈. Olet käyttänyt näitä muillakin palstoilla. ;)

        Maahanmuuttopalstallahan sinä trollaatkin pääasiassa ja karkasit täältä Moktariksi. Köyhää tuollainen.


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Tokihan huomasin tämän🙈. Olet käyttänyt näitä muillakin palstoilla. ;)

        Taidat kuulua siihen ihmisryhmään joka ei ole erityisesti miettinyt miten Jari Aarnion huumetuomio nykyiseen ajantasalla - ajatushautomoon sopeutuu.
        Vaikeuksia siinä onkin kyllä monilla ja toisaalla on ne besserwisserit joiden ei tarvitse piitata kaikenmaailmanhautomoista.


      • Anonyymi

        "Toivottavasti olet tyytyväinen saamiisi vastauksiin. Kannustan sinua edelleenkin ponnistelemaan, että jonakin päivänä olisit rehellinen ja omillasi toimeentuleva kansalainen."

        No en tietenkään ole, koska olet tunnetusti kova valehtelemaan ja vääristelmään. On täysi syy olettaa, että vastasit jälleen, mitä sylki suuhun tuo.

        Mutta se, että vastasit lainkaan, ei vastannut varmasti kenenkään odotuksia, vaan ylitti ne. Normaalisti häpeät vastata kiusallisiin kysymyksiin, kuten vaikkapa siihen, miksi väärensit piin desimaalit ja miksi varastit toisen ihmisen verotiedot ja käytit niitä ominasi. Niitä on 100 % turha edes kysyä sadatta kertaa.

        "Tokihan huomasin tämän🙈. Olet käyttänyt näitä muillakin palstoilla."

        Kappas, vai että oikein huomasit tuollaisen merkin? Hienoa, ja kävit varmasti kuukeloimassa senkin, mitä se tarkoittaa. Tästä sinulle täytyy 👏, vaikka tapasi mukaan sotketkin kirjoittajat toisiinsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Toivottavasti olet tyytyväinen saamiisi vastauksiin. Kannustan sinua edelleenkin ponnistelemaan, että jonakin päivänä olisit rehellinen ja omillasi toimeentuleva kansalainen."

        No en tietenkään ole, koska olet tunnetusti kova valehtelemaan ja vääristelmään. On täysi syy olettaa, että vastasit jälleen, mitä sylki suuhun tuo.

        Mutta se, että vastasit lainkaan, ei vastannut varmasti kenenkään odotuksia, vaan ylitti ne. Normaalisti häpeät vastata kiusallisiin kysymyksiin, kuten vaikkapa siihen, miksi väärensit piin desimaalit ja miksi varastit toisen ihmisen verotiedot ja käytit niitä ominasi. Niitä on 100 % turha edes kysyä sadatta kertaa.

        "Tokihan huomasin tämän🙈. Olet käyttänyt näitä muillakin palstoilla."

        Kappas, vai että oikein huomasit tuollaisen merkin? Hienoa, ja kävit varmasti kuukeloimassa senkin, mitä se tarkoittaa. Tästä sinulle täytyy 👏, vaikka tapasi mukaan sotketkin kirjoittajat toisiinsa.

        ”...vastasit jälleen, mitä sylki suuhun tuo. ”
        Ei nyt sentään. Kyllä toiveeni siitä, että kasvaisit rehelliseksi ja omillasi toimeentulevaksi oli ihan vilpitön ja rehellinen.

        Ilokseni huomaan myös sen, että toiveeni ei ole ihan turha, koska olethan jo merkittävästi edistynyt. Se että olet nyt noin kiukkuinen ja harmistunut, kertoo sinusta hyvää. Et olisi noin kiukkuinen, ellei omatuntosi nakuttaisi nyt kuin Turakaisen Nissan Cherry.

        Edistystä ja kaunista kevättä sinulle, ystävä hyvä. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        ”...vastasit jälleen, mitä sylki suuhun tuo. ”
        Ei nyt sentään. Kyllä toiveeni siitä, että kasvaisit rehelliseksi ja omillasi toimeentulevaksi oli ihan vilpitön ja rehellinen.

        Ilokseni huomaan myös sen, että toiveeni ei ole ihan turha, koska olethan jo merkittävästi edistynyt. Se että olet nyt noin kiukkuinen ja harmistunut, kertoo sinusta hyvää. Et olisi noin kiukkuinen, ellei omatuntosi nakuttaisi nyt kuin Turakaisen Nissan Cherry.

        Edistystä ja kaunista kevättä sinulle, ystävä hyvä. ;)))

        Positiivista, että kirjoitat sinisellä värillä. Tällä kertaa.

        Mädän Nuasjärven kuhan ja sukulaismiehesi valtiolle kadottamien rahojen täyttämää kevättä sinulle.


      • Anonyymi

        Hyi saatana!


    • Anonyymi

      IL kuuden puolueen vaalitentti tänään:

      Tehdäänpä tämä nyt kerralla (ensiksi) selväksi. -sanoi juontaja aluksi tuossa vaalitentissä.

      Jotenkin tuntui, että olen kuullut tuon aikaisemminkin ainakin kerran. Hmm, hmm,…
      Se tapahtui kun Äkäslompolon mauri oli linjoilla ajamassa täysperävaunulla tavaraa Antverppeniin. Youtubesta tuo tuli joskus vastaan. Jope Jalkapuolihan siihenkin kätkeytyi. Nimittäin kyytiin liftasi sarjamurhaaja. Jope Äkäslompolon Mauri Ruonansuu otti liftarin kyythin, hyväluonteinen rekkakuski kun kaipasi vähän juttuseuraa matkalle. ”Tule kyythin poika. Mitä sie sielä ulkona olet paleltumassa.” En tiennyt noista Jopen sketseistä, mutta lankesin katsomaan tuon. Sarjamurhaaja sanoi autoon noustessaan hitsaajalasit päässä ja pitkä leipäveitsi kädessä: ”Tehhäämpä tämä nyt kerralla selväksi. Mie tulin tappamaan sinut.” Johon Äkäslompolon mauri vastasi aluksi hieman hymähtäen pelonsekaisesti. ”Joo, mie se kans olin tuolla Antv., ei se ollut ko tuola Äkäslompolon R-kioskilla se oli ja siihen tuli kans yks ke ketale kuule ja sillä oli hirvikivääri mukana…
      …Kyllä se Äkäslompolon hammaslääkäriki sano, että kyllä sulla Mauri on hyvät hamphat…

      -Levätkhöt rauhassa Mauri! Mutta tuossa ku tuo tuli mielhen, niin pitihän tuo tännekki kirjottaa. ”Äläkkös vain asia!” ))

    • Anonyymi

      Morjens!
      Tulin vaan kertomaan ValkkuMoktarin saaneen oikein kunnolla lättyynsä.
      Ei mulla muuta, joten terve vaan taas. :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe