on hirveän vaikeata elää koko elämä samassa maassa, koska voi pahimmassa tapauksessa menehtyä
mutta jos ei suomi, niin mikä muu maa olisi suomalaisia varten
sellainen paikka, minne lähtisi suomies pois olemaan ihmiseksi jälleen
kun suomalaiset väsyvät tosi paljon kotimaahansa, niin mihin maahan he lähtevät?
6
66
Vastaukset
- Anonyymi
Paha sanoa muiden puolesta. Itse muutan ensi syksynä Italiaan, kun pääsen eläkkeelle. Nykysuomi ei rahojani kaipaa.
- Anonyymi
Oho. En oo koskaan kuullu, että kukaan ois asunu italiassa. Paitsi ruostin teeveessä oli joku sarja perheestä joka remontoi taloa siellä. Mutta ohhoh mun pitää sanoo sulle. En ois uskonnu. Italiassa ei muut asunu kun meidän maalari, mutta se olikin sieltä kotosin. Mutta vielä mä ihmettelen että italia, en tietenkään millään pahalla. Mutta ainaki mitä kuvia sieltä nähny, niin hulluks siellä tulis, sillälailla positiivisesti, kun siellä on sitä antiikkia. Huh huh.
- Anonyymi
Muiden puolesta en voi puhua mutta tää akka ei lähde muualle mistään hinnasta. Jos ihan pakko olisi niin ehkä Norjaan mutta sinnekin vain pakosta jos kahleissa vietäisiin. Muualla en eläisi edes pakosta. En ole lomianikaan viettänyt muualla kuin yhden Norjan ja yhden Pärnun reissun ja totesin että niin kiva paikka kuin Pärnu olikin niin liian etelässä mun makuuni ilmaston suhteen.
- Anonyymi
Miten niin etelässä pärnu. Mä olin siellä ja ihan samanlainen sää sielä kun täällä. Samaten Tartto missä oon ollu monta kertaa. Elkä tallinna ja helsinkikään juuri eroo. Paitsi sillä, että merivirrat kasaa jäitä enemmän helsingin eteen, mutta se ei johdu lämpötilasta vaan mervirrasta ja tuulesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin etelässä pärnu. Mä olin siellä ja ihan samanlainen sää sielä kun täällä. Samaten Tartto missä oon ollu monta kertaa. Elkä tallinna ja helsinkikään juuri eroo. Paitsi sillä, että merivirrat kasaa jäitä enemmän helsingin eteen, mutta se ei johdu lämpötilasta vaan mervirrasta ja tuulesta.
No se Helsinkikin on mulle liian etelässä, mä viihdyn paremmin pohjoisempana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086