kun suomalaiset väsyvät tosi paljon kotimaahansa, niin mihin maahan he lähtevät?

Anonyymi-ap

on hirveän vaikeata elää koko elämä samassa maassa, koska voi pahimmassa tapauksessa menehtyä

mutta jos ei suomi, niin mikä muu maa olisi suomalaisia varten
sellainen paikka, minne lähtisi suomies pois olemaan ihmiseksi jälleen

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paha sanoa muiden puolesta. Itse muutan ensi syksynä Italiaan, kun pääsen eläkkeelle. Nykysuomi ei rahojani kaipaa.

      • Anonyymi

        Oho. En oo koskaan kuullu, että kukaan ois asunu italiassa. Paitsi ruostin teeveessä oli joku sarja perheestä joka remontoi taloa siellä. Mutta ohhoh mun pitää sanoo sulle. En ois uskonnu. Italiassa ei muut asunu kun meidän maalari, mutta se olikin sieltä kotosin. Mutta vielä mä ihmettelen että italia, en tietenkään millään pahalla. Mutta ainaki mitä kuvia sieltä nähny, niin hulluks siellä tulis, sillälailla positiivisesti, kun siellä on sitä antiikkia. Huh huh.


    • Anonyymi

      Muiden puolesta en voi puhua mutta tää akka ei lähde muualle mistään hinnasta. Jos ihan pakko olisi niin ehkä Norjaan mutta sinnekin vain pakosta jos kahleissa vietäisiin. Muualla en eläisi edes pakosta. En ole lomianikaan viettänyt muualla kuin yhden Norjan ja yhden Pärnun reissun ja totesin että niin kiva paikka kuin Pärnu olikin niin liian etelässä mun makuuni ilmaston suhteen.

      • Anonyymi

        Miten niin etelässä pärnu. Mä olin siellä ja ihan samanlainen sää sielä kun täällä. Samaten Tartto missä oon ollu monta kertaa. Elkä tallinna ja helsinkikään juuri eroo. Paitsi sillä, että merivirrat kasaa jäitä enemmän helsingin eteen, mutta se ei johdu lämpötilasta vaan mervirrasta ja tuulesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin etelässä pärnu. Mä olin siellä ja ihan samanlainen sää sielä kun täällä. Samaten Tartto missä oon ollu monta kertaa. Elkä tallinna ja helsinkikään juuri eroo. Paitsi sillä, että merivirrat kasaa jäitä enemmän helsingin eteen, mutta se ei johdu lämpötilasta vaan mervirrasta ja tuulesta.

        No se Helsinkikin on mulle liian etelässä, mä viihdyn paremmin pohjoisempana


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe