Mikäli sinulla ei ole vaimoa, kavereita, eikä edes naapuria jonka kanssa riidellä, niin on hyvä kääntyä tällä palstalla vaikkapa riitelemään aiheesta buudeli väittäen toisen sanoneen jotain ja siitäpä se sitten viriää vaikkapa koko viikon PATTAYAN MATKAILUAIHEEKSI.
Riidanhaastannan ABC.
7
63
Vastaukset
- Anonyymi
Sensukan matkailutarinat on aina parhaita. Varsinkin kun Saarisuhaaja päättää olla vaihteeksi Puppe, tai kun hän aloittaa suuren possokeskustelun.
- Anonyymi
Hyvä alku riidalle ja sen laajentamiselle, nythän onkin jo pohjaa viikon aiheelle vaihteen vuoksi 24/7.
- Anonyymi
Jep hyvin pääsee alkuun Pupesta on riidanaihetta pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Pasanen sanoi syöneensä satoja possoja... Minäpä olen syönyt tuhansia possoja ja ne on niin hyviä jopa maailman parhaita possoja... Minä olen oikea possomies ja ainoa tosiposso!
- Anonyymi
..sä mikään oikea possomies ole.. söin kerran ziljoona possoa ja ja lauloin samalla kara ookessa dincon autio taloa... käsi kädessä... autioon ja vaimo minua niin ravistaa.. ravistaa.. saa hetki pahenemaan mun aivo vaurion ladan parhaimman kun kanssasi jaan... kun jaan ja vaimo jakaa antejaan ja vohdeliaan....
By SongBaII, 62 unohtumatonta legendaa Anonyymi kirjoitti:
..sä mikään oikea possomies ole.. söin kerran ziljoona possoa ja ja lauloin samalla kara ookessa dincon autio taloa... käsi kädessä... autioon ja vaimo minua niin ravistaa.. ravistaa.. saa hetki pahenemaan mun aivo vaurion ladan parhaimman kun kanssasi jaan... kun jaan ja vaimo jakaa antejaan ja vohdeliaan....
By SongBaII, 62 unohtumatonta legendaaMeillä mennään aimon kanssa hellyyden ehdoilla. Käsi käessä mennään talon audioon ja aimo minua niin rasittaa... ja tämä peukalo napautus saa aimon aimovaurioon talo ja audi on kansasin jaan... sen jaan... aina vaan... aimon kaa... daa daa sanoi lada mies...
- Anonyymi
Sepä onkin mukavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2354471- 1242214
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2191862Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641794- 1801660
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1871513- 541364
- 611298
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751291- 1191161