Mun menkat oli viimeks 277 päivää sitten olen 13v ja sanoin äitille ja se ihmetteli vähän koska sanoin että oireitahan on ja paljon!! Vatsakipua kramppeja päänsärkyä😭😭
Ärsyttäää paljon
6
174
Vastaukset
- Anonyymi
ja lääkäriin ei sitten kannata mennä?
- Anonyymi
Jotkut sanoo et on normaalii et lapsil menkat on epäsäännöllisen mut emt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut sanoo et on normaalii et lapsil menkat on epäsäännöllisen mut emt
Niin voi olla.Mutta eikö noi oireet pitäis selvittää jos kerta menkkoja ei näy eikä kuulu.
- Anonyymi
Kai nuorilla kun alkaa kuukautiset, niin ne voi olla epäsäännölliset.
Mutta muut oireet kantsii tutkia?- Anonyymi
no niinhän mä just kirjoitin.
- Anonyymi
Hei, juttele terkkarin kanssa asiasta, tai varaa aikaa terveyskeskukseen, saattaa olla hormonijuttuja, kilpirauhasen toimintahäriötä, alipainoa? terveys alan ammattilaisilta saanet tietoa nuorten kuukautis häiriöistä. Mielenrauhasi saa ainakin vastauksia. Tyttärelläni taas saattoi pitkiä aikoja vuotaa jopa 3viikkoa, ja sai minipillerit tasoittamaan kiertoa hormoni häiriön takia, mutta tytöillä ja naisilla aina menkat saattaa heittää ja outoja tempauksia tehdä välivuotoineen kuten mulla,vaarattomia tosin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673