Mun menkat oli viimeks 277 päivää sitten olen 13v ja sanoin äitille ja se ihmetteli vähän koska sanoin että oireitahan on ja paljon!! Vatsakipua kramppeja päänsärkyä😭😭
Ärsyttäää paljon
6
191
Vastaukset
- Anonyymi
ja lääkäriin ei sitten kannata mennä?
- Anonyymi
Jotkut sanoo et on normaalii et lapsil menkat on epäsäännöllisen mut emt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut sanoo et on normaalii et lapsil menkat on epäsäännöllisen mut emt
Niin voi olla.Mutta eikö noi oireet pitäis selvittää jos kerta menkkoja ei näy eikä kuulu.
- Anonyymi
Kai nuorilla kun alkaa kuukautiset, niin ne voi olla epäsäännölliset.
Mutta muut oireet kantsii tutkia?- Anonyymi
no niinhän mä just kirjoitin.
- Anonyymi
Hei, juttele terkkarin kanssa asiasta, tai varaa aikaa terveyskeskukseen, saattaa olla hormonijuttuja, kilpirauhasen toimintahäriötä, alipainoa? terveys alan ammattilaisilta saanet tietoa nuorten kuukautis häiriöistä. Mielenrauhasi saa ainakin vastauksia. Tyttärelläni taas saattoi pitkiä aikoja vuotaa jopa 3viikkoa, ja sai minipillerit tasoittamaan kiertoa hormoni häiriön takia, mutta tytöillä ja naisilla aina menkat saattaa heittää ja outoja tempauksia tehdä välivuotoineen kuten mulla,vaarattomia tosin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070