Mun menkat oli viimeks 277 päivää sitten olen 13v ja sanoin äitille ja se ihmetteli vähän koska sanoin että oireitahan on ja paljon!! Vatsakipua kramppeja päänsärkyä😭😭
Ärsyttäää paljon
6
227
Vastaukset
- Anonyymi
ja lääkäriin ei sitten kannata mennä?
- Anonyymi
Jotkut sanoo et on normaalii et lapsil menkat on epäsäännöllisen mut emt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut sanoo et on normaalii et lapsil menkat on epäsäännöllisen mut emt
Niin voi olla.Mutta eikö noi oireet pitäis selvittää jos kerta menkkoja ei näy eikä kuulu.
- Anonyymi
Kai nuorilla kun alkaa kuukautiset, niin ne voi olla epäsäännölliset.
Mutta muut oireet kantsii tutkia?- Anonyymi
no niinhän mä just kirjoitin.
- Anonyymi
Hei, juttele terkkarin kanssa asiasta, tai varaa aikaa terveyskeskukseen, saattaa olla hormonijuttuja, kilpirauhasen toimintahäriötä, alipainoa? terveys alan ammattilaisilta saanet tietoa nuorten kuukautis häiriöistä. Mielenrauhasi saa ainakin vastauksia. Tyttärelläni taas saattoi pitkiä aikoja vuotaa jopa 3viikkoa, ja sai minipillerit tasoittamaan kiertoa hormoni häiriön takia, mutta tytöillä ja naisilla aina menkat saattaa heittää ja outoja tempauksia tehdä välivuotoineen kuten mulla,vaarattomia tosin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522544417Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään903353Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242536Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582265Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?962159TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain871419Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281309- 401290
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli681195Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10798