Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kalispera!

No niin, Kreikan matka on nyt takana. Huh huh, sanotaan heti aluksi, että he he heh he......hauskaa oli koko rahan edestä!

Minullahan on siellä jo aiemmilta reissuiltani tuttuja fiksuja kavereita. Vietimme jälleen iltoja yhdessä syöden hyvin ja ruokaryyppyjen kera.

Minä olin stand up tähti. Kyllä siellä naurettiin ja hirnuttiin kun esiinnyin. Aplodit oli valtaisat. Tosijuttuni suomalaisista hysteerikoista ja petopelkureista sai yleisön suorastaan ulvomaan naurusta. Niin hauskaa oli, että kyyneleet valuivat silmistä. Tarjosin Susianalyysia oikein toden teolla, huumorilla höystettynä.

Vielä kun korostin, että järjetön susipelko on ihan todellista Suomessa, niin ihmetys oli suurta. Maa on ihan pullollaan hysteerisesti muutamaa pikku susihukkaa pelkääviä maalaisapinoita. Ystäväni olivat niin ihmeissään, että tulevat Suomeen vierailulle. Minun luokseni. Haluavat nähdä apinoita omin silmin. He he....sitten vienkin heidät maakuntareissulle. Kyllä siellä sitten lerppahuulet ovat ihmeissään kun tällainen seurue saapuu hikiseen pitäjään. Ja tottakai tarjoan hyvät sapuskat kotonani, ruokaryyppyjä unohtamatta.

21

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh huh, olihan reissu. Nyt pitää vähän vetää happea keuhkoon ja keskittyä vaativiin työtehtäviini. Raskas työ vaatii raskaat huvit. Tuossa alkukesästä taas joutaa pikkusen huvittelemaan, kun arvovaltaiset vieraani Kreikasta saapuvat.

    • Anonyymi
      • Otetaanpa tähän yksi esimerkki:

        Italian pinta-ala on hitusen pienempi kuin Suomen, mutta siellä asuu ihmisiä kymmenkertainen määrä Suomeen verrattuna. Hysteerisen apinan mielestä tuonne ei mahtuisi yhtäkään pelottavaa sutta. Susia on kuitenkin Italiassa 10 kertaa enemmän kuin Suomessa.
        Ja ihmiset hyväksyvät täysin tämän. Kukaan ei valita eikä pelkää. Mitä nyt vähän hätistellään, jos tulevat liian lähelle. Suomi on täynnä pelkuriapinoita. Samaten Ruotsi ja Norja. Muualla Euroopassa naureskellaan pelkuriapinoille. Miten noin tyhmiä voi olla olemassa?


    • Anonyymi

      Pääsit sitten suljetulta taas vaihteeksi netin ääreen kertomaan mielikuvitus matkoistasi. Muista lääkkeet!

    • Ja tuosta metsästyksestä pikkusen:

      Kreikassa pidetään hulluna ihmistä, joka esim. sorsalintua jahtaa päissään tussarillaan. Ei siitä paljon syötävää jää. Samaten naureskelevat läskiperseille, jotka mönkijöineen raahautuvat pellon laidalle lahtaamaan helppoa hirvilehmää. Varsinaista metsästystä, he heh.

      Mutta voi kuinka noita nauratti, kun kerroin sekoiluista. Ampui veljeä teerenä, kaveria hirvenä,
      sekotti omat jälkensä suden jälkiin, luuli serkkuansa teereksi ja niin edelleen ja niin edelleen. Pitäessäni showtani, minulla oli esittää dokumenttia kaikista tapahtuneesta. Ei mitään tuulesta temmattua tarinaa, tosijuttua. Hirnuvat vieläkin apinoille. Miten joku voi olla noin sekopää, että esim. luulee jahtikaveriansa hirveksi. Heh heh.... näitähän sattuu solkenaan. Kyllä oli yleisöllä hauskaa kun kerroin näitä juttuja.

    • Anonyymi

      Hävettäis mullakin näyttää apinanaamaani julkisesti, jos olisin susipelkuri tällaisen ryöppyytyksen jälkeen.
      Niin tyhmiä nuo on.

      • Anonyymi

        Minun metsästäjäkaverin koira on joutunut susien raatelemaksi. Äitini näki keittiön ikkunasta viime kesänä suden pihallaan. Naapurini kertoi, että oli metsäpalstallaan nähnyt suden jälkiä. Että kyllä niitä susia vaan on ja pitää olla varuillaan, ettei mitään kauheaa pääse tapahtumaan, terv. sotkamonpoika.


    • No niin. Nyt jo selvisi päivämäärät. Kreikkalaiset arvovieraani saapuvat vieraakseni heti kesäkuun alussa. Sitten lähdemme luontoreissulle tuonne korpeen bongaamaan apinoita.

      Pikkusen tässä on paineita itselläni, kun olen luvannut, että hienoja luontokuvia on varmasti saatavilla. Mutta löytyy sieltä dokumenttia aivan varmasti. Aina on löytynyt. Siihenhän koko Susianalyysi perustuu.

      Kerron sitten, missä käytiin ja mitä tapahtui. Malttakaa vaan odotella. Fiksu jaksaa imeskellä tikkaria pikkuhiljaa, purematta hädissänsä hampaitansa tohjoksi sutta peläessään.

      • Anonyymi

        Sinä imeskelet korkeintaan pilleteitä siellä suljetulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä imeskelet korkeintaan pilleteitä siellä suljetulla.

        pillereitä


      • No niin. Lentojen aikataulut varmistui. Vieraani saapuvat kolmas päivä kesäkuuta.

        Aluksi vietämme railakkaan illan ja sitten lepopäivä. Tämän jälkeen kaikki valmista apinabongaukseen. Toiset ne bongaavat jotain lintuja Suomen alueelta, mutta minä löydän apinoita. Nämä ovatkin niin eriskummallisia lerppahuulia, jotta ulkomaita myöten kiinnostusta riittää tulla niitä havaitsemaan. Ja minä olen asiantunteva opas arvovieraille. Niin väkevä on taustani johtuen tekemistäni maakuntareissuistani legendaarista Susianalyysia varten.

        Otetaanpa tähän yksi esimerkki tulevasta strategiasta.
        Painotan, että tämä on vain yksi näyte. Variaatioita riittää kuten filmitilaakin:

        Jollain hikisellä maaseutuhuoltoasemalla jossain Kainuussa päin huudahdan yhtäkkiä että "SUSI".
        Silloin pitää vieraillani olla kamera valmiina. Pelokkaan ja tyhmän apinan naamataulusta tulee tuolla sekunnilla vuoden luontokuva. Hystericus apinacus finland very funny.


      • SudenYstävä kirjoitti:

        No niin. Lentojen aikataulut varmistui. Vieraani saapuvat kolmas päivä kesäkuuta.

        Aluksi vietämme railakkaan illan ja sitten lepopäivä. Tämän jälkeen kaikki valmista apinabongaukseen. Toiset ne bongaavat jotain lintuja Suomen alueelta, mutta minä löydän apinoita. Nämä ovatkin niin eriskummallisia lerppahuulia, jotta ulkomaita myöten kiinnostusta riittää tulla niitä havaitsemaan. Ja minä olen asiantunteva opas arvovieraille. Niin väkevä on taustani johtuen tekemistäni maakuntareissuistani legendaarista Susianalyysia varten.

        Otetaanpa tähän yksi esimerkki tulevasta strategiasta.
        Painotan, että tämä on vain yksi näyte. Variaatioita riittää kuten filmitilaakin:

        Jollain hikisellä maaseutuhuoltoasemalla jossain Kainuussa päin huudahdan yhtäkkiä että "SUSI".
        Silloin pitää vieraillani olla kamera valmiina. Pelokkaan ja tyhmän apinan naamataulusta tulee tuolla sekunnilla vuoden luontokuva. Hystericus apinacus finland very funny.

        Heh heh.....SUSI, housuissaan kusi.


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        No niin. Lentojen aikataulut varmistui. Vieraani saapuvat kolmas päivä kesäkuuta.

        Aluksi vietämme railakkaan illan ja sitten lepopäivä. Tämän jälkeen kaikki valmista apinabongaukseen. Toiset ne bongaavat jotain lintuja Suomen alueelta, mutta minä löydän apinoita. Nämä ovatkin niin eriskummallisia lerppahuulia, jotta ulkomaita myöten kiinnostusta riittää tulla niitä havaitsemaan. Ja minä olen asiantunteva opas arvovieraille. Niin väkevä on taustani johtuen tekemistäni maakuntareissuistani legendaarista Susianalyysia varten.

        Otetaanpa tähän yksi esimerkki tulevasta strategiasta.
        Painotan, että tämä on vain yksi näyte. Variaatioita riittää kuten filmitilaakin:

        Jollain hikisellä maaseutuhuoltoasemalla jossain Kainuussa päin huudahdan yhtäkkiä että "SUSI".
        Silloin pitää vieraillani olla kamera valmiina. Pelokkaan ja tyhmän apinan naamataulusta tulee tuolla sekunnilla vuoden luontokuva. Hystericus apinacus finland very funny.

        Pääset sitten kesäkuuksi pois suljetulta. Muista kuitenkin ottaa lääkkeet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääset sitten kesäkuuksi pois suljetulta. Muista kuitenkin ottaa lääkkeet!

        Onhan se täällä anonyyminä yrittäny lääkehuuruissaan välillä saada trolleja aikaan. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se täällä anonyyminä yrittäny lääkehuuruissaan välillä saada trolleja aikaan. 🤣

        Heh heh....sullahan niin pännii kun sinua ei ole kutsuttu tuohon illanistujaiseen. Jäät paitsi hyvästä ruuasta, mahtipontisista ruokaryypyistä ja älykkäästä keskustelusta. Vielä pitää mainita huumoripläjäykset. Yleisö itkee ja ulvoo onnesta kun vedän vähän stand upia, teemana susipelkurit ja raukka pallinaamat tässä maassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh....sullahan niin pännii kun sinua ei ole kutsuttu tuohon illanistujaiseen. Jäät paitsi hyvästä ruuasta, mahtipontisista ruokaryypyistä ja älykkäästä keskustelusta. Vielä pitää mainita huumoripläjäykset. Yleisö itkee ja ulvoo onnesta kun vedän vähän stand upia, teemana susipelkurit ja raukka pallinaamat tässä maassa.

        Tämähän siis oli minun tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh....sullahan niin pännii kun sinua ei ole kutsuttu tuohon illanistujaiseen. Jäät paitsi hyvästä ruuasta, mahtipontisista ruokaryypyistä ja älykkäästä keskustelusta. Vielä pitää mainita huumoripläjäykset. Yleisö itkee ja ulvoo onnesta kun vedän vähän stand upia, teemana susipelkurit ja raukka pallinaamat tässä maassa.

        Kova on kiire sulla aina poistaa vastaustani missä totean, että jälleen kerran vastasit vahingossa anonyyminä kun esiinnyt täällä kahdella persoonallasi.🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kova on kiire sulla aina poistaa vastaustani missä totean, että jälleen kerran vastasit vahingossa anonyyminä kun esiinnyt täällä kahdella persoonallasi.🤣

        Taas apina vinkuu ja voivottelee kun viestejänsä poistetaan. Aina sama juttu.

        Lopeta marmatus ja kirjoittele sivistyneesti, kuten fiksut ihmiset. Heh heh....ja minä olen reppanan mielestä pahis joka asiattomia viestejä poistattaa.

        Ei paljon lerppahuuliapinan mölyt minua hetkauta. Pysyisit sinäkin vaan asialinjalla. Susianalyysi on tarkkaan hiottua ja väitteiltään hyvin perusteltua laatutavaraa. Sinä vaan märiset susipeloissasi.


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Taas apina vinkuu ja voivottelee kun viestejänsä poistetaan. Aina sama juttu.

        Lopeta marmatus ja kirjoittele sivistyneesti, kuten fiksut ihmiset. Heh heh....ja minä olen reppanan mielestä pahis joka asiattomia viestejä poistattaa.

        Ei paljon lerppahuuliapinan mölyt minua hetkauta. Pysyisit sinäkin vaan asialinjalla. Susianalyysi on tarkkaan hiottua ja väitteiltään hyvin perusteltua laatutavaraa. Sinä vaan märiset susipeloissasi.

        "Sivistynyt ja fiksu" ei liity sinun kirjoituksiisi millääntavalla, vaikka oletkin oksennuksiasi saanut tänne läpi jo sen 20 vuotta. Mitä olet provoillasi saanut tässä ajassa aikaan?🤣
        Metsästys on suositumpaa kuin koskaan ja itse teet huomaamattasi töitä senkin eteen paljastamalla viheridioottien täyden tyhmyyden🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sivistynyt ja fiksu" ei liity sinun kirjoituksiisi millääntavalla, vaikka oletkin oksennuksiasi saanut tänne läpi jo sen 20 vuotta. Mitä olet provoillasi saanut tässä ajassa aikaan?🤣
        Metsästys on suositumpaa kuin koskaan ja itse teet huomaamattasi töitä senkin eteen paljastamalla viheridioottien täyden tyhmyyden🤣

        Minulla on kolme Etelä-Venääjän koiraa, tappoivat viime yönä suden.Rotu on kotoisin Ukrainasta. Salva Ukrain, eläköön Ukraina. Terkkuja suden ystävälle.💖💖💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kolme Etelä-Venääjän koiraa, tappoivat viime yönä suden.Rotu on kotoisin Ukrainasta. Salva Ukrain, eläköön Ukraina. Terkkuja suden ystävälle.💖💖💖

        Hei sudenystävä,saitko Kreikassa pimpsaa. Siellä ollaan myös B puolen lämpimiä ysäviä, molempi paremmin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2112
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      29
      1744
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1510
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1461
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1378
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1261
    Aihe