Yökastelu aikuisena

Anonyymi-ap

Olin lapsena yökastelija johonkin 7-8 vuotiaaksi asti. Nyt kolme vuotta sitten yökastelu alkoi uudelleen yllättäen. Lääkärissä on käyty, mutta mitään loogista syytä ei ole löytynyt. Kiva nukkua 25- vuotiaana vaipoissa joka yö.

12

414

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kastuuko joka yö, tuleeko reilusti, vai riittääkö pantsit

    • Anonyymi

      Välillä riittää pantsit mutta yleensä käytän teippivaippoja. 1-7x viikossa kastuu

      • Anonyymi

        pärjäätkö kumminkin yökylässä tai reissussa hyvin, tarviiko salata vaippojen käyttö?


    • Anonyymi

      En salaile enkä asiasta numeroa tee.. Hyvin saanu laitettua silleen ettei kukaan ole huomannut

      • Anonyymi

        ne joille olet kertonu, tuliko hyvä vastaanotto


      • Anonyymi

        Onko ainun virtsarakon tilavuus katsottu , joillakin voi olla liian pieni virtsarakkokin ja kun se täyttyy niin tulee äkkiä housuihin


    • Anonyymi

      Itsekin käyttelen noita Tenan yökäyttöön tarkoitettuja Pantseja. Hyvin pitävät kuivana mutta onhan se noloo jos joka yö kastuu. Itsellä kastuu ehkä kerran viikossa
      yöllä mutta päivisinkin tuppaa karkaamaan joten kuljen Tena pantseissa 24/7.

      Myös minulla oli lapsena yökastelua olisiko ollut neljännellä luokalla kun kastelu
      loppui, sen jälkeen virtsankarkailua oli satunnaisesti , housut kastui esim rippijuhlissa
      kuten myös armeijassa ja baari-iltojen jälkeen. Heti kun ilmenee jonkinlaista
      stressiä niin keho reakoi nolosti ja pissa voi päästä housuun. Onneksi nuo vaippahousut aikuisille takaa normiarjen sujumisen ilman noloja tilanteita.

      • Anonyymi

        Missä tilanteessa sulla housut kastu armeijassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tilanteessa sulla housut kastu armeijassa?

        Ne muutamat kerrat kun housuun pääsi, tapahtui kun meitä siirrettiin kuorma-autolla
        auton lavalla istuen esim. "mopoleirille" kun auto pomppi ja hytkyi mennessään. Ja kerran
        housu kastui myös kun olin sotilasparaatissa pyssyojossa auton lavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne muutamat kerrat kun housuun pääsi, tapahtui kun meitä siirrettiin kuorma-autolla
        auton lavalla istuen esim. "mopoleirille" kun auto pomppi ja hytkyi mennessään. Ja kerran
        housu kastui myös kun olin sotilasparaatissa pyssyojossa auton lavalla.

        huomasko toiset sotilaat housuvahinkoja, miten kommentoivat`?


    • Anonyymi

      Nolo vaiva. Itellä tuppaa kastumaan baari-iltojen jälkeen. Tosin olin itekkin yökastelija
      satunnaisesti rippikouluikään. Nyttemmin kun ei nuku niin sikeesti niin herää vessaan.

      On mulla kuitenkin aina paketti Tena Pants Plussia joista jalkaan laitan yöksi aina
      bilereissun jälkeen. Ovat kyllä usein aamulla kastuneet.

    • Anonyymi

      Onhan tuo yökastelu ihmevaiva. Itellä kastuu suoja kerran kaksi viikossa, mutta kun
      olin lomareissulla niin kastelin joka yö. Onneksi oli Tena pantseja mukana koko pakkaus.
      Onhan tuo yökastelu myös aika noloo. Sitä elelee sinkkuna kun ei kehtaa oikein
      puhua kenellekään saati myöntää että nukkuu vaipoissa kuten vauvat.

      Joten ei kaikki nelikymppiset sinkut ole homoja tai lepakoita vaan joku muukin asia voi johtaa
      yksinelämiseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe