TARVITSEEKO suksien luistaa hyvin? Rasitustaso ja aika ratkaisee, ei vauhti. Kova vauhti on riski.

Anonyymi-ap

Hiihtäjä pärjää huonosti luistavillakin suksilla. Samalla teholla voi treenata niilläkin ajallisesti tasan yhtä pitkän treenin. Matka jää lyhyemmäksi, mutta tehty työ on sama. Toisaalta voiteluun kuluvan ajan voi käyttää lisätreeniin eli huonosti luistavilla suksilla hiihtävällä on edellytykset parempaan kuntoon.

Huonot sukset on halvempia eikä voiteisiinkaan kulu rahaa. Säästyy luonto ja oma terveys kemikaaleilta.

Liukkailla suksilla vauhti vain kasvaa mikä on turvallisuusriski väen kansoittamalla ladulla.

Eihän salillakaan nosteta mahdollisimman kevyitä punnuksia.

Kilpailut on tietysti eri asia, mutta nyt puhunkin kuntoilusta.

T. Blts

7

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työssä käyvän pitää keretä muutakin tehdä iltaisin kun katsoa sammutettuja latuvaloja. Ladulla ei lenkkeillessä viitsi kitkan takia ylimääräistä aikaa tuplasti viettää.

• Anonyymi

Pointtihan tuossa oli hiihtää sama aika samoilla sykkeillä, mutta pienemmästä vauhdista johtuen lyhyempi matka.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177788842

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Se on vaan niin että Niillä luistavimmilla suksilla on mukavampi hiihtää.

• Anonyymi

Kun suksella joutuu liikkumaan, on niiden luisto liki sivuasia, tärkeintä on, että ne pitää.

• Anonyymi

Itse tykkään hiihtää huonosti luistavilla suksilla, koska silloin saa vääntää kivasti ja tulee koko ajan kuormitusta. Edes alamäessä ei pääse luistamaan työntämisestä vaan joutuu lykkimään.

• Anonyymi

Sitähän voi laittaa pitovoidetta koko pohjan alueelle. Varmasti kunto ja witutus kasvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      853
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      708
    3. 35
      577
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      570
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      33
      559
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      464
    Aihe