Typykät 18-19v

Anonyymi-ap

Täällä tarjolla 73v hyvin toimeen tuleva hyvä käytöksinen mies.
Tulisitko minun daamikseni, lähdettäisiin lomalle Espanjaan.

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän seitenkolmonen on vielä kovaoksaista kamaa. Munki isoisä painaa vielä mummoa ihan täysillä. Ne panee mökillä aina rantasaunassa.
      Kyllä mä voisin lähtee ihan hyvin oikeen gentlemanin kans reissuun.

      • Anonyymi

        Pervopapat on sairaita


    • Anonyymi

      Mä oon 18 vee ja mua huvittaa mite mun isofaija kattelee mun sääriä ja vartaloo uimarannalla. Ei se haittaa sillee mitään, se on sarmikas mies. Kyl määki voisin sellasen kans viettää lemmenlomaa lämpöses.

      • Anonyymi

        Menehän pilipali poju muualle satuilemaan


      • Anonyymi

        Papalla himot jyllää lapsen lapsen lasta kohtaan ---uuu


    • Anonyymi

      Voin minä tulla sinne palvelutaloon vaihtamaan vaippasi ja syöttämään pullamössöä

      • Anonyymi

        Kuulkaas pennut! Vaikka olen jo yli 70 niin hiihdän joka päivä 5-7km, pyöräilen ja pelaan lentopalloa ja käyn uimassa. Moni nuori jää kakkoseksi minun rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaas pennut! Vaikka olen jo yli 70 niin hiihdän joka päivä 5-7km, pyöräilen ja pelaan lentopalloa ja käyn uimassa. Moni nuori jää kakkoseksi minun rinnalla.

        No nyt pappa kilahti onko nitrot vieressä jos pumpusta ottaa 😬


    • Anonyymi

      Voisin tullakin..

    • Anonyymi

      Eihä aloittaja ole missään maininnut olevansa yksinäinen. Hän vain etsii vaihtelua elämäänsä. Seuraava reissu taas uuden neitosen kanssa.
      Marttamummelit paheksuvat elämää, joka heiltä on jäänyt elämättä.

      • Anonyymi

        Hölömölä höh ap luulee olevansa Iso D...hehehee ei osu eikä uppoa vaikka olis millainen pankkitili


    • Anonyymi

      Käytännössähän aloitus on tietenkin fuulaa, mutta saa monta yksinkertaista hönöä kommentoimaan. (Kuten minutkin.)
      Periaatteessa mitä se kenellekään kuuluisi, vaikka seniori veisikin nuoren naisen matkalle. Kyllä niitä tarjokkaita riittää, voitte olla ihan varmoja.
      Minä ainakin olisin iloinen äijän menestyksestä.

      • Anonyymi

        Tahtoo tuon ikäset olla vesa-matti loirin näkösiä näppylä naamsisia nasse setiä ei oikein hivele nuorikon silmää...🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahtoo tuon ikäset olla vesa-matti loirin näkösiä näppylä naamsisia nasse setiä ei oikein hivele nuorikon silmää...🤮

        Naamsisia🤣🤣 ja nämä 30-40v teinit ei osaa vielä kirjoittaa!


      • Anonyymi

        Itse asiassa ei ole fuulaa tuo aloitukseni. Ikääni en oikein kerro mutta jos oikeesti 18-19v lähtisi seurakseni Espanjaan niin ikäero on kyllä nelisenkymmentä vuotta.
        Tunnen olevani nuorekas. Ulkonäkö Dressmann miehen suuntaan. Rahaa sen verran että voin kustantaa kaiken ja aivan varmasti typykkä viihtyisi seurassani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa ei ole fuulaa tuo aloitukseni. Ikääni en oikein kerro mutta jos oikeesti 18-19v lähtisi seurakseni Espanjaan niin ikäero on kyllä nelisenkymmentä vuotta.
        Tunnen olevani nuorekas. Ulkonäkö Dressmann miehen suuntaan. Rahaa sen verran että voin kustantaa kaiken ja aivan varmasti typykkä viihtyisi seurassani.

        Miksi juuri Espanjaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi juuri Espanjaan?

        Siksi kun uunokin oli espanjassa eivät osaa muualla käydä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun uunokin oli espanjassa eivät osaa muualla käydä...

        Ja tämä ei ole mikään treffi sivusto menee sinne vonkaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi juuri Espanjaan?

        Esimerkki! Voin kyllä viedä daamini vaikka Ranskaan tai Intiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkki! Voin kyllä viedä daamini vaikka Ranskaan tai Intiaan.

        Vie mustankorkealle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun uunokin oli espanjassa eivät osaa muualla käydä...

        Koiranpaskarannikolla epsanjassa on mukavaa ulkoiluttaa puudelia.


    • Anonyymi

      Ottakaa opiksenne nuoret leidit. Hankkiutukaa vaikka vanhojen pappojen facekaveriksi niin että tiedä koskaan mihin se voi johtaa jos niin haluatte. Vinkvink.

      • Anonyymi

        Ainakin siihen että nämä teinit viilaa linssiin sen kun kerkee ja tyhjentää tilin...🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin siihen että nämä teinit viilaa linssiin sen kun kerkee ja tyhjentää tilin...🤣😅

        Siinäpä hän tyhjentää tilin mutta minä tyhjennän pussit🤣🤣


    • Anonyymi

      Ei aikamieheltä kukaan rahoja vie, mutta tyttösiltä lähtee neitsyys. Pääkaupunkiseudullahan nuoret tytöt myyvät hyvällä hinnalla neitsyyttään.
      Jos on jäänyt 1950- luvulla sellainen saamatta, niin nyt on mahdollisuus.

      • Anonyymi

        Joku halpa merkkitakin kopio riittää niin saa pimpsukkaa.


    • Anonyymi

      Mene tekemään Urpo Leppäset(Työministeri) Hyvä teko, Matkusta KUUBAN,
      tuo sieltä nuori uusi Kuubatar Suomeen.Saataisiin uutta verta,ihan tuonti kamaa.

      • Anonyymi

        Kylläpä nousi metakka trollin aloituksesta ja tyhmät uskoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä nousi metakka trollin aloituksesta ja tyhmät uskoo

        Enpä ole mikään trolli, ihan oikeasti etsin kaikin keinoin nuorta saamia rinnalleni, kuten Danny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole mikään trolli, ihan oikeasti etsin kaikin keinoin nuorta saamia rinnalleni, kuten Danny.

        Mee nyt oikeesti muualle nolaamaan ittes ketään ei kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee nyt oikeesti muualle nolaamaan ittes ketään ei kiinnosta

        Mitä sitten! Kuinka voin nolata itseni anonyyminä?
        Kateellinen vaan olet kun uskallan yrittää nuorta daamia ja sehän löytyy kun ahkerasti etsii mutta kaikki tietää että ei täältä. Löydän sen muilta foorumeilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten! Kuinka voin nolata itseni anonyyminä?
        Kateellinen vaan olet kun uskallan yrittää nuorta daamia ja sehän löytyy kun ahkerasti etsii mutta kaikki tietää että ei täältä. Löydän sen muilta foorumeilta.

        Mene torin kulmalle ja saanti on taattu kunhan pätäkkää löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene torin kulmalle ja saanti on taattu kunhan pätäkkää löytyy

        Sulla on väärä luulo..haen siistiä daamia ihan kuin Danny, ei mitään höyläysjuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on väärä luulo..haen siistiä daamia ihan kuin Danny, ei mitään höyläysjuttuja.

        Vaan ketään ei kiinnosta tuollanen kuiva kurppa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan ketään ei kiinnosta tuollanen kuiva kurppa buaahaa

        Äläs kuule vähättäle, juuri sain äsken viestin Vietnamilaiselta, ei tosin ole enää alle kaksikymppinen mutta alle kolmekymppinen, jippijaijee 🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs kuule vähättäle, juuri sain äsken viestin Vietnamilaiselta, ei tosin ole enää alle kaksikymppinen mutta alle kolmekymppinen, jippijaijee 🥳

        Buaahaa vinosilmä jostain se on reikä revittävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa vinosilmä jostain se on reikä revittävä

        Kyllä kelpaisi sullekin, kaunis kuin nukke. Pikimustat silmät, hoikka, sopivan kokoiset tis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa vinosilmä jostain se on reikä revittävä

        Kyllä et tiedä yhtään mitään. Vietnamilaisilla ei ole vinot silmät, Suomessa näkee kanta-suomalaisilla enemmän vinoja silmiä kuin vietnamilaisilla.


      • Anonyymi

        Paras papan vaan tyytyä saunakuuppaan.


    • Anonyymi

      Mites trans-tyttö??

      • Anonyymi

        Niin kelpaako papalle tytteli jolla on hameen alla pallukat 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kelpaako papalle tytteli jolla on hameen alla pallukat 😘

        Ei haittaa, olen bi. Kunhan on kaunis ulkonäkö, se riittää. Onhan siellä toisaalta reikä toisella puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa, olen bi. Kunhan on kaunis ulkonäkö, se riittää. Onhan siellä toisaalta reikä toisella puolella.

        No niin nyt alkaa mennä epätoivon puolelle ei mitään väliä 🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa, olen bi. Kunhan on kaunis ulkonäkö, se riittää. Onhan siellä toisaalta reikä toisella puolella.

        Nyt tuli joku kehari ulos kaapista🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli joku kehari ulos kaapista🤣

        Puhut siis itsestäsi taas öööö...kehari


    • Anonyymi

      Olen lukiota käyvä Thaityttö...opin taitoni jo Äidiltäni, miten tehdä Suomisetien kanssa rahaa.

    • Anonyymi

      Olen lady-boy 30 v, ja vapaa lähtemään kanssasi Espanjaan herra 73 v ...

      • Anonyymi

        Täällä olis sadan kilon siika silliviivalla uuhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis sadan kilon siika silliviivalla uuhh

        kommenttisi on jo märäntynyt, kuten hampaasikin.


      • Anonyymi

        En tiennyt että olet fossiilikin.


    • Anonyymi

      Tämä Vietnamilainen pyysi minua käymään luokseen!! Voi pyhä Sylvi on muuten nätti, ei yksikään Suomen misseistä ole lähellekään niin nätti.

      • Anonyymi

        Ihmettelen lähinnä lapsellista uhoasi ja tahallista provokaatioita, miksi etsit naisia vaikka varakas ,sussa jotain vikaa mielen puolella.MENE JA HÄSSI mutta miksi pidät moisesta nprmaalista asiasta noin suurta meteliä? kerro kavereillesi, papoille ja mummoille , olet muuten joka vuosi sama ukki kirjoittamassa täsmälleen samaa typykkä tarinoistasi-miks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen lähinnä lapsellista uhoasi ja tahallista provokaatioita, miksi etsit naisia vaikka varakas ,sussa jotain vikaa mielen puolella.MENE JA HÄSSI mutta miksi pidät moisesta nprmaalista asiasta noin suurta meteliä? kerro kavereillesi, papoille ja mummoille , olet muuten joka vuosi sama ukki kirjoittamassa täsmälleen samaa typykkä tarinoistasi-miks?

        Älä nyt ota noin tosissasi aloitus on edelleen trolli ...
        Näitä lukee vitsillä


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe