Moi,
Ajattelin että täältä saattais löytyä osaamista oman osaamisen myyntiin ja markkinointiin. Olen juuri valmistunut ja kevytyrittäjänä toimiva graafikko. Teen vielä täyspäiväisesti muun alan töitä, mutta tarkoitus olisi pikkuhiljaa siirtyä tekemään täyspäiväisesti freelancerina. Mitä kautta lähteä myymään omaa osaamista ja hankkimaan asiakkaita? Olen alustavasti budjetoinut markkinointiin vaatimattomat 100 €/kk.
Omien palveluiden myynti
Anonyymi-ap
2
207
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä esimerkkejä siitä mitä kaikkia eri keinoja on https://www.broaden.fi/2023/03/14/yrityksen-parhaat-tavat-uusasiakashankintaan/
ja siitä vaan kokeilemaan. Kannattaa varmaan myös verkostoitua erilaisten muiden markkinoinnin toimijoiden ja sisällöntuottajien kanssa, joilla ei ole graafikon osaamista. Heidän asiakkailla saattaa tulla tarpeita, joita he voivat delegoida sinulle.- Anonyymi
Kiitos vinkistä! Saakohan joidenkin erilaisten freelancereille tarkoitettujen sivustojen kautta asiakkaita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233