Olen ollut työtön viime kesästä asti ja työllistymiseni on ollut olematonta lukemattomista hakemuksista huolimatta. Hain lopulta tammikuun aikana työkkärin painostamana myös vuokrafirmoihin, Ennen sitä olin karttanut niitä yrityksiä kuin ruttoa, mutta koska uuden työnhakuvelvoitteen myötä, joka otettiin mun kohdalla käyttöön tammikuun puolella, hain SOL:n kautta Toimistotyöntekijän virkaa ja siinä mainittiin HUS asiakasyrityksenä.
Pääsin sitten tammi-helmikuun aikana etähaastatteluun. Tietoni laitettiin eteenpäin ja HUS:lta soitettiin jatkohaastattelu mielessä viime viikolla ja luvattiin olla yhteydessä, jos heille käy se, että olen käytettävissä vain kesän loppuun asti, sillä suunnitelmissa on aloittaa ulkomailla opinnot tai yliopisto-opinnot muualla Suomessa eikä työllistyminen silloin ole varma. Tänään soitettiin uudelleen ja sanottiin, että aloittaisin ensi maanantaina työt.
Olen kauhulla lukenut palstoilta, että SOL ei maksa oikein palkkoja. Oma palkkani tunnilta tulee olemaan 13€/h. Työ on 8-16 näin toistaiseksi. Onko teillä, jotka olette olleet SOL:n kautta palkattuja toimistotöihin tai juurikin HUS:lle oikein laskettu palkka ja miten usein palkka maksetaan kuukauden aikana?
Aikoinaan vuosia sitten tehdessäni kaupallisen alan työtä keikkaduunarina palkka maksettiin joka toinen perjantai toisen vokrafirman kautta.
SOL:n kautta HUS:lle töihin
Anonyymi-ap
2
240
Vastaukset
- Anonyymi
Terve menoa orjaksi sol on yksi paskimpia reppu firmoja alinta kastia
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17780989A
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802