Olen ollut työtön viime kesästä asti ja työllistymiseni on ollut olematonta lukemattomista hakemuksista huolimatta. Hain lopulta tammikuun aikana työkkärin painostamana myös vuokrafirmoihin, Ennen sitä olin karttanut niitä yrityksiä kuin ruttoa, mutta koska uuden työnhakuvelvoitteen myötä, joka otettiin mun kohdalla käyttöön tammikuun puolella, hain SOL:n kautta Toimistotyöntekijän virkaa ja siinä mainittiin HUS asiakasyrityksenä.
Pääsin sitten tammi-helmikuun aikana etähaastatteluun. Tietoni laitettiin eteenpäin ja HUS:lta soitettiin jatkohaastattelu mielessä viime viikolla ja luvattiin olla yhteydessä, jos heille käy se, että olen käytettävissä vain kesän loppuun asti, sillä suunnitelmissa on aloittaa ulkomailla opinnot tai yliopisto-opinnot muualla Suomessa eikä työllistyminen silloin ole varma. Tänään soitettiin uudelleen ja sanottiin, että aloittaisin ensi maanantaina työt.
Olen kauhulla lukenut palstoilta, että SOL ei maksa oikein palkkoja. Oma palkkani tunnilta tulee olemaan 13€/h. Työ on 8-16 näin toistaiseksi. Onko teillä, jotka olette olleet SOL:n kautta palkattuja toimistotöihin tai juurikin HUS:lle oikein laskettu palkka ja miten usein palkka maksetaan kuukauden aikana?
Aikoinaan vuosia sitten tehdessäni kaupallisen alan työtä keikkaduunarina palkka maksettiin joka toinen perjantai toisen vokrafirman kautta.
SOL:n kautta HUS:lle töihin
Anonyymi-ap
2
246
Vastaukset
- Anonyymi
Terve menoa orjaksi sol on yksi paskimpia reppu firmoja alinta kastia
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17780989A
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213532- 2313431
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess462150Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2681567Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie561473- 961452
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2381429Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe2111428- 991338
Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu561195