Testimato chat 2

Testimadon viestiketju 5 sulkeutui, joten tässä uusi chat.

420

6723

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä on Testimado?

      • Kokeile hakea Testimato ja paina ensimnäistä linkkiä


      • Anonyymi

        Testimato on paikka, jossa voi tehdä muiden tekemiä testejä (Mato) tai tehdä omia testejä (Velho)!


    • Tämä toimii samalka tavalla kuin Testimadon viestiketju 5, eli kaikki madot ja velhot voivat vieestitellä täällä

    • Ihan oikeeati, meillä oli mun #6 chattikin ja sinä vaan sivuutat sen, tekisit sen #7 chattis takasin. Jos nyt edes poistit sen.

      • Ja sitten ei ole edes linkkejä.


      • Poistin sen 7 chatin yli viikko sitten


      • Haluatko, että poistan tämän?


    • Aika hiljaista täällä chatissa.

      • Ehkä kaikki eivät vielä tiedä, että tämä on nyt se aktiivinen chat, eli se, mitä käytetään


      • Salamalohi kirjoitti:

        Ehkä kaikki eivät vielä tiedä, että tämä on nyt se aktiivinen chat, eli se, mitä käytetään

        Vain Kirjis on käynyt #6 chatissani, ne on tyylii perustanu jonkun muun chatin.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Vain Kirjis on käynyt #6 chatissani, ne on tyylii perustanu jonkun muun chatin.

        Selasin kaikki Testimatoaiheiset läpi. Eivät ne uutta chattia ainakaan ole perustaneet


      • Salamalohi kirjoitti:

        Selasin kaikki Testimatoaiheiset läpi. Eivät ne uutta chattia ainakaan ole perustaneet

        Voih, missäkähän he viipyy?
        Voin laittaa linkin kuvaukseeni.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Voih, missäkähän he viipyy?
        Voin laittaa linkin kuvaukseeni.

        Laita vain


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Voih, missäkähän he viipyy?
        Voin laittaa linkin kuvaukseeni.

        Pitäisi varmaan tehdä tälle käyttäjälle kuvaus


    • Anonyymi

      Löysin tän nyt 5 minuuttia sitten! Eli tämä on se missä nyt viestitellään, vai?

    • Niin ja unohdin kirjautua tuohon edelliseen viestiini, sori.😅

    • Salamalohi, siis oikeasti käskit ottamaan esimerkkiä Alppitassusta🐾, KirjaToukasta❤️ ja MINUSTA!!! Vau!

      • Joo. Olette hyviä testivelhoja, enkä siinä hetkessä keksinyt muita


      • Salamalohi kirjoitti:

        Joo. Olette hyviä testivelhoja, enkä siinä hetkessä keksinyt muita

        Totta aika vaikea keksiä. Ihanku kaikki ois lopannu.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Totta aika vaikea keksiä. Ihanku kaikki ois lopannu.

        Niinpä. Paljon testivelhoja lopettaa nyt, joka on kyllä harmi :((. Noh, onneksi lisää tulee paljon!


    • Anonyymi

      No niin, täällä ollaan! Kiitos Wolffis, ilman sua en ois löytänyt tänne... Mutta hetkinen, miten niin 2? Eikö se pitäis nyt olla- tai ihan sama. 😅
      T. KirjaToukka❤️

      • Niinpä🤷🏻‍♀️


      • Tässä meni ohi vähän niinku mun viestiketju 6, mutta se on seuraava.


    • Wolffis, en ole maistanut Fairya mutta mietin siitä, miltä se haisee/tuoksuu, että miltä se maistuisi. Niin se bolognese kastike maistui fairylta.

      • Hehehehe tiesin kyllä mitä tarkoitit.


      • Anonyymi

        Niin maistuikin!! T:Blackpink_fanin kaveri, joka on mato


    • Kivasti nyt on viisi tyyppiä jotka ovat kirjoittaneet tänne.

      • Vasta 5, joista 1 ei ole Testimatolaisia


      • En ole kirjoittanut, koska ei ole ollut asiaa.


    • Joo mäki löysin tän
      ja näkyykö profiilikuvani?

      • Se ei näy viesteissäsi, valitettavasti.🫤


      • Ei näy. En tiedä, miksi joillain näkyy ja joillain ei


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Se ei näy viesteissäsi, valitettavasti.🫤

        ahaa


      • Minulla alkoi näkymään, kun vaihdoin sen.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Minulla alkoi näkymään, kun vaihdoin sen.

        Minulla taas, kun loin uuden käyttäjän


      • Salamalohi kirjoitti:

        Ei näy. En tiedä, miksi joillain näkyy ja joillain ei

        Ehkä se on uusi päivitys ja pitää vaikkaoa vaihtaa priffa (saman voi vaihtaa uudelleen.)


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ehkä se on uusi päivitys ja pitää vaikkaoa vaihtaa priffa (saman voi vaihtaa uudelleen.)

        pitää varmaan kokeilla mutta ei se haittaa jos se ei näy


    • Anonyymi

      Kiinnostaako ketään mineraalitiedot?

      Herrakulta

      • Laita vaikka siihen sekalaischattiin.


      • Anonyymi

        Ei kiitos...
        T. KirjaToukka❤️


    • Anonyymi

      Hei, tämähän on se aktiivinen chat, eikö?
      No, hällä väliä. Sanon vain, että huomenna 20.3.2023 tulee tasan vuosi siitä kun julkaisin ensimmäisen testin testivelhona (tänään 19.3.2023 on tasan vuosi siitä, kun loin käyttäjäni), joten sen kunniaksi PALAAN TAKAISIN. Mietit kai, "Kuka palaa?", eikö vain? No, palaaja on minä, Tuiskulehti. Ei Kuiskelampi, vaan Tuiskulehti. Tuisku on vain parempi kuin Kuiske! Ps. Tämä ei ole prank! Heippa!

      • Anonyymi

        Ps. Löysin tän 2 päivää sitten:)
        T. Tuisku


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Löysin tän 2 päivää sitten:)
        T. Tuisku

        Minulla tulee 26.3.2023 päivänä puoli vuotta siitä, kun loin ja julkaisin ensimmäisen testini


      • Jee! Minä olen ollut 7.4 1,5 vuotta velho! (Jos lasketaan edellinen käyttäjäni.)


      • Salamalohi kirjoitti:

        Minulla tulee 26.3.2023 päivänä puoli vuotta siitä, kun loin ja julkaisin ensimmäisen testini

        Minulla 7.4 1,5 vuotta, kun loin ensimmäisen käyttäjäni. (En muista teinkö silloin testin.) Jos olen sekoillut jossain, niin 6.4 tai 8.4, mutta se on 99.98% varmuudella 7.4


    • Minulla tulee puoli vuotta täyteen 22.4 tänä vuonna, kun ALOITIN ensimmäisen testini teskemisen.

    • Kivasti partiossa on huomenna ekaa kertaa kahteen vuoteen leipomis kerta ja olen juuri nyt flunssassa!😑🤧🤒

      • Ei minullakaan ole paremmin mennyt. 3 rankkaa harrastusta peräkkäisinä päivinä tekivät sen, että olen ollut kokopäivän todela väsynyt ja ensiviikolla on 3 koetta, joista en osa puoliakaan.


      • Salamalohi kirjoitti:

        Ei minullakaan ole paremmin mennyt. 3 rankkaa harrastusta peräkkäisinä päivinä tekivät sen, että olen ollut kokopäivän todela väsynyt ja ensiviikolla on 3 koetta, joista en osa puoliakaan.

        Mitä harrastat?🤔


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Mitä harrastat?🤔

        Talvella hiihtoa, mutta myös suunnistusta ympäri vuoden.


      • Salamalohi kirjoitti:

        Talvella hiihtoa, mutta myös suunnistusta ympäri vuoden.

        Suunnistuksesta en tiedä, mutta eikai hiihto ole kovin rankkaa?


      • Salamalohi kirjoitti:

        Talvella hiihtoa, mutta myös suunnistusta ympäri vuoden.

        Sitten on vielä ainakin 8 muuta, joista 3 on liikunnallisia harrastuksia. Muut esim vanhojen rahojen keräily -tyyppisiä


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Suunnistuksesta en tiedä, mutta eikai hiihto ole kovin rankkaa?

        Jos hiihtää 10km, niin ei se kevyttäkään ole


      • Salamalohi kirjoitti:

        Sitten on vielä ainakin 8 muuta, joista 3 on liikunnallisia harrastuksia. Muut esim vanhojen rahojen keräily -tyyppisiä

        Ainakaan sinulla ei mene mihinkään niistä paljoa aikaa!😁


      • Salamalohi kirjoitti:

        Jos hiihtää 10km, niin ei se kevyttäkään ole

        Ainakaan et hiihdä päivässä 10km, ellet sitten koko yötä hiihdä.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Ainakaan et hiihdä päivässä 10km, ellet sitten koko yötä hiihdä.

        Minulla ei mene 10km hiihtoon paljoa aikaa. (Jos menee luisteluhiihtoa, ei siihen mene kuin 1h-1h 30min)

        Olen harrastanut hiihtoa 9 vuotta


      • Salamalohi kirjoitti:

        Minulla ei mene 10km hiihtoon paljoa aikaa. (Jos menee luisteluhiihtoa, ei siihen mene kuin 1h-1h 30min)

        Olen harrastanut hiihtoa 9 vuotta

        Jos joskus tapaamme, voit varmaan todistaa sen?


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Jos joskus tapaamme, voit varmaan todistaa sen?

        Luulisin pystyväni todistamaan. (Jos on oikeanlainen sää)


      • Salamalohi kirjoitti:

        Luulisin pystyväni todistamaan. (Jos on oikeanlainen sää)

        Varmaan riippuu myös iästä, jos tapaamme 96 vuotiaana, niin et ehkä silloin enää pystyisi siihen?😂 (Vaikka olen aina sanonut, että ikä ei merkkaa urheilussa mitään...)


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Varmaan riippuu myös iästä, jos tapaamme 96 vuotiaana, niin et ehkä silloin enää pystyisi siihen?😂 (Vaikka olen aina sanonut, että ikä ei merkkaa urheilussa mitään...)

        Luulisin, että ainakin 50 ikävuoteen asti pystyisin todistamaan sen. (Ellen jopa vielä vanhampana)


      • Salamalohi kirjoitti:

        Luulisin, että ainakin 50 ikävuoteen asti pystyisin todistamaan sen. (Ellen jopa vielä vanhampana)

        Hienoa! Vaikka kuinka paljon aikaa jäljellä!😆


      • Salamalohi kirjoitti:

        Luulisin, että ainakin 50 ikävuoteen asti pystyisin todistamaan sen. (Ellen jopa vielä vanhampana)

        Se sana on "vanhempana".😐


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Hienoa! Vaikka kuinka paljon aikaa jäljellä!😆

        Tosiaan luulo ei ole tiedon väärti...


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Se sana on "vanhempana".😐

        Eiköhän se oo kirjoitusvirhe.😂
        *Tajuaa, että Salamalohen viestissä ei luekaan vahampana*


      • Salamalohi kirjoitti:

        Minulla ei mene 10km hiihtoon paljoa aikaa. (Jos menee luisteluhiihtoa, ei siihen mene kuin 1h-1h 30min)

        Olen harrastanut hiihtoa 9 vuotta

        mäkin hiihdän talvisin ja hiihdän luistelu tyylillä 10 km 44 min. sen jälkee hiiihin viel 3 km päälle et tykkään siit


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Suunnistuksesta en tiedä, mutta eikai hiihto ole kovin rankkaa?

        Hiihto on todella rankkaa, kun hiihtää tosissaan, lujaa ja pitkän matkan.


    • Hiljaiseksi menit?

      • Suljin chatin käydäkseni Testimadossa


      • Salamalohi kirjoitti:

        Suljin chatin käydäkseni Testimadossa

        Ok


      • Salamalohi kirjoitti:

        Suljin chatin käydäkseni Testimadossa

        Menit sitten taas Testimatoon?


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Menit sitten taas Testimatoon?

        Taisin mennä


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Menit sitten taas Testimatoon?

        En ehkä tule tähän chattiin enää tänään


    • Kaikki unet mitä näen liittyy kouluun ja murhaajiin ja sekalaisuuteen ja näen pelkkiä sellaisia unia! Ihanku maailman kaikekus yrittäis varoittaa kaaoksesta.

    • Anonyymi

      Jos laitan mineraalitiedot sinne sekalaischattiin, kukaan ei lue niitä.

      Herrakulta

      • Ehkä ketään ei sitten kiinnosta ne, jos kukaan ei lue niitä.


    • Meiän koira nielaisee kokonaisia makupaloja...
      Mutta minä en voi ees nielasta puuroa tai jogurtyia pureskelematta sitä.🤐

    • Anonyymi

      Oliko Jokilohi se, joka suuttui joskus siitä kun luultiin toiseksi henkilöksi?

      • Mitä siitä enää jauhetaan?
        Eiköhän ole, ellei jollekin muullekin ole käynyt niin tai jotain...


      • Tiedän, että ylireagoin siihen viestiin


    • Anonyymi
      • Uu, haluan olla sun velhokamu, en jaksa ruveta vaan säätämään Testimadossa.😅😅
        Muuten päivitin tänään Wolffiksen tarinakirja- testin!


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Uu, haluan olla sun velhokamu, en jaksa ruveta vaan säätämään Testimadossa.😅😅
        Muuten päivitin tänään Wolffiksen tarinakirja- testin!

        Juu, käyhän se! Ymmärrän kyllä, ei sitä aina Testimadossa jaksa alkaa säätämään kaikenlaisia juttuja!😂
        T. Tuisku


      • Anonyymi

        Kiva, että tuli takasin, mulla oli jo ikävä sun testejä! 😅
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, että tuli takasin, mulla oli jo ikävä sun testejä! 😅
        T. KirjaToukka❤️

        On aivan ihanaa palata takaisin! Voi ei, no nyt pääset tekemään testejäni taas! 🫶
        T. Tuisku


    • Kiva, että olet taas täällä, Tuisku!

      • Tiesitkö, että voit vastata viesteijin painamalla tuota kommenyoi kohtaa eikä aina tatvitse kelata ylös... Mieyin vain, kun viesteissäsi on aina jakanen, sillä silloin, kun ne ovat vadtauksia, niin ne näyttävät hieman erilaiselta.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Tiesitkö, että voit vastata viesteijin painamalla tuota kommenyoi kohtaa eikä aina tatvitse kelata ylös... Mieyin vain, kun viesteissäsi on aina jakanen, sillä silloin, kun ne ovat vadtauksia, niin ne näyttävät hieman erilaiselta.

        Tiesin.


      • Anonyymi

        Kiva olla täällä!😉
        T. Tuisku


    • Kaikilla on tuskiin paremmin mennyt kuin minulla, joka päivähän tunaroin ainakin 100 000 kertaa! Mutta mitäs väliä sillä on, kun on tottunut outouteen huonoon tuuriin ja tunatointiin?
      Miten teillä muilla on mennyt, minä voisin itse taas kirjoittaa kokonaisen romaanin pelkistä tunaroinneistani. (Päivigin muuten yhden testin katsokaahan se! Wolffiksen tarinakirja!) *Tajuaa, että on unihtanut täyttää päiväkurjansa*

      No, mutta tämän vieston sekalaisuudesta huolimatta, miten on mennyt?!

      • No, on ollut koko päivän vähän vaikea hengittää nenän kautta, koska flunssa. Tosin sain puhelimen auki rajattomaksi tälle päivälle, eli olen katsonut tänään puhelinta 4 tuntia, loput pelannut pleikalla.


      • BlackPink_fani kirjoitti:

        No, on ollut koko päivän vähän vaikea hengittää nenän kautta, koska flunssa. Tosin sain puhelimen auki rajattomaksi tälle päivälle, eli olen katsonut tänään puhelinta 4 tuntia, loput pelannut pleikalla.

        😕 minä olen ollut yli 6h.
        Ja sain sydärin (en nyt oikeesti.) Kun odotin paahtoleipiä paahtimesta ja pelleilin jotain voiveitsellä, ja sitten ne leivät pomppas mun naaman edessä.😂

        Sain torstaina paperihaavan koulussa, kun etin mun vihkoa pulpetista. Oerjantaina sain tokun sormeen ja, kun otin sen, niin siitä vuosi verta, sain myls matikankirjasta paperihaavan SIIS EIKÖ NYT RIITÄ NE HAAVAT, JOITA MATIKKA ANTAA AIVOILLE!😆
        Ja tänään päiväkirjasta, mutta saan muutenkin melkein jokapäivä haavoja!🫡


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        😕 minä olen ollut yli 6h.
        Ja sain sydärin (en nyt oikeesti.) Kun odotin paahtoleipiä paahtimesta ja pelleilin jotain voiveitsellä, ja sitten ne leivät pomppas mun naaman edessä.😂

        Sain torstaina paperihaavan koulussa, kun etin mun vihkoa pulpetista. Oerjantaina sain tokun sormeen ja, kun otin sen, niin siitä vuosi verta, sain myls matikankirjasta paperihaavan SIIS EIKÖ NYT RIITÄ NE HAAVAT, JOITA MATIKKA ANTAA AIVOILLE!😆
        Ja tänään päiväkirjasta, mutta saan muutenkin melkein jokapäivä haavoja!🫡

        Minä olen ollut puhelimella tänään vain 11h 58min


      • Voisit ehkä alkaa tehdä omaa Tunaritarinat -testisarjaa


      • Salamalohi kirjoitti:

        Voisit ehkä alkaa tehdä omaa Tunaritarinat -testisarjaa

        Sanoin tämän Wolffikselke


      • Salamalohi kirjoitti:

        Minä olen ollut puhelimella tänään vain 11h 58min

        VAIN?!


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        VAIN?!

        Ottakaa, mun pitää ettiä se rp:n kokous chatti, olin leirillä niin multa jäi kokous ihan välistä.
        T:KoskenKuohu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa, mun pitää ettiä se rp:n kokous chatti, olin leirillä niin multa jäi kokous ihan välistä.
        T:KoskenKuohu

        Nyt mä löysin sen, mutta ei siellä ollut tapahtunut mitään?!?! Mä oon ihan sekaisin. T:KoskenKuohu


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        VAIN?!

        Tuo 11h 58min oli väärä aika, koska katsoin väärin ä. Oikeasti olen ollut puhelimella tänään vähän yli 16h


      • Salamalohi kirjoitti:

        Tuo 11h 58min oli väärä aika, koska katsoin väärin ä. Oikeasti olen ollut puhelimella tänään vähän yli 16h

        Tuohan on aivan liikaa!🫨 Sinua vähentäisin väh. 7h.🫨


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Tuohan on aivan liikaa!🫨 Sinua vähentäisin väh. 7h.🫨

        *Sinuna


      • Salamalohi kirjoitti:

        Tuo 11h 58min oli väärä aika, koska katsoin väärin ä. Oikeasti olen ollut puhelimella tänään vähän yli 16h

        Ja, kun kysyin "VAIN?!", niin tarkoitin, että se on paljon. Mutta 16h?!??!


    • Sain selville Kuuturkin testin "löydä salainen" päätelmä testin salaisen päätelmän

      Miten? Kokeilin vain kaikkia alkaen 1Asta

      • No siten, että kokeilit kaikkia.


    • Aina, kun katson nämä chatit ja selaan ihan alas 👇, ja kousen ylös päin katsoakseni viimeisimmät viestit tässä chatissa, niin ne on aina täyttä jotain R.I.P juttuja kuten "R.I.P Jasmin Voutilainen", "R.I.P Elisa Beth" (Joo, en muista sitä nimeä kunnolla.) Mutta miksi niustä pitää tehdä niin iso numero?! Eihän testimatolaiset Suoli24 anteeksi, Suomi24 täytä vaan noi saman aiheen KUOLEMA JUTUT!😤
      Ja sehän on vielä kivaki, kun nään joka yö unta jostain sekaannuksrsta tai murhaajista.🤡🔪🩸💀

      • ⚠️EN OTA VASTUUTA, JOS JOTKUT HERKÄT LUKEVAT TUON VÄLITTÄMÄTÄT TÄSTÄ!!!!!!!!!! VAROITUSS!⚠️


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        ⚠️EN OTA VASTUUTA, JOS JOTKUT HERKÄT LUKEVAT TUON VÄLITTÄMÄTÄT TÄSTÄ!!!!!!!!!! VAROITUSS!⚠️

        Jos tekisin pahimmasta painajaisestani elokuvan, sen ikäraja olisi 18

        En kerro sitä täällä, koska tiedän, että näissä chateissa on alle 18 vuotiaita (melkein kaikki on)


      • Salamalohi kirjoitti:

        Jos tekisin pahimmasta painajaisestani elokuvan, sen ikäraja olisi 18

        En kerro sitä täällä, koska tiedän, että näissä chateissa on alle 18 vuotiaita (melkein kaikki on)

        Sama


    • Anonyymi

      Sama.
      T:BlackPink_fan, joka kävi vain nopeasti tietokoneella, eikä kirjautunut.

      • Hei, hei, meillä oli tänään koulussa Fairyn makuisia lihapullia. Ja saan JOKA AINOA KERTA SELALSEN LASIN, JOSSA ON REIKÄ POHJASSA JA NE TISKITÄDIT EI IKINÄ TAJUA KU RANKUTAN NIILEL SIITÄ!😮‍💨😤


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Hei, hei, meillä oli tänään koulussa Fairyn makuisia lihapullia. Ja saan JOKA AINOA KERTA SELALSEN LASIN, JOSSA ON REIKÄ POHJASSA JA NE TISKITÄDIT EI IKINÄ TAJUA KU RANKUTAN NIILEL SIITÄ!😮‍💨😤

        Minä syön koulussa melkein aina kasvisruokaa, koska liharuoat maistuvat muulle kuin hyvälle


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Hei, hei, meillä oli tänään koulussa Fairyn makuisia lihapullia. Ja saan JOKA AINOA KERTA SELALSEN LASIN, JOSSA ON REIKÄ POHJASSA JA NE TISKITÄDIT EI IKINÄ TAJUA KU RANKUTAN NIILEL SIITÄ!😮‍💨😤

        Meillä oli Faityn makuista bolongneesekastiketta. Laitoin jo aiemmin, mutta kun se viesti ei näy mulla, niin en tiiä näkyykö teillä. T:Mato


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli Faityn makuista bolongneesekastiketta. Laitoin jo aiemmin, mutta kun se viesti ei näy mulla, niin en tiiä näkyykö teillä. T:Mato

        Ei sentään Fairyn *Näsäviisastelee*
        Mato, oletko joku random mato vai oletko se, jonka tiedän Robloxusta?


    • Onks tänään joku viraalinen sanojen sekoituspäivä?🤣

      • Miksi olisi


      • Salamalohi kirjoitti:

        Miksi olisi

        No miksikäs ei.


    • No voi veljet. Nyt vahingossa poistin Hay Dayn, kun piti mennä sisälle.😂





      No vitsi, vitsi, poistuin siitä naapurustosta ensin tahallani tehdäkseen hieman hauskaa. Mutta poistin sen, että voisin ilmoittaa täällä ja naurattaa... Ketkä nyt edes nautoivat silel. Mutta ei hätää, olen kirjautunut, niin lataan sen nyt uudelleen...

      Mun tuurilla en pääse takasin sisälle...

      • Jos en ole huonoin ja ärsytyävin ystävä, niin oydoin ainakin.😂


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Jos en ole huonoin ja ärsytyävin ystävä, niin oydoin ainakin.😂

        Salkkis älä edes väitä vastaan, ehkä olemme sitten yhtä outoja, mutta tene tällaisia juttuja lähes joka päivä tahallani.


    • Anonyymi

      Testiaihe toiveita
      •Harry Potter
      •Britney Spears
      •Blackpink
      •Frendit, televisiosarja
      Ja muuten olen mato.

      • Eli haluat, että velhot tekevät testejä noista aiheista?


      • Minä en enää tee testejä, koska ne, ketkä halusivat minut pois Testimadosta, voittivat

        Kun lähdin maaliskuun alussa, poistin myös testini

        Olen täällä chateissa, koska täällä minulla on ystäviä ja Testimatoa on muutenkin hauska aina selailla. Nyt vain matona.



        Minua aina itkettää, kun mietin sitä jäähyväistestiäni ja kun tiedän, että se oli ainoa vaihtoehto.


      • Salamalohi kirjoitti:

        Minä en enää tee testejä, koska ne, ketkä halusivat minut pois Testimadosta, voittivat

        Kun lähdin maaliskuun alussa, poistin myös testini

        Olen täällä chateissa, koska täällä minulla on ystäviä ja Testimatoa on muutenkin hauska aina selailla. Nyt vain matona.



        Minua aina itkettää, kun mietin sitä jäähyväistestiäni ja kun tiedän, että se oli ainoa vaihtoehto.

        Se EI OLLUT AINOA VAIHTOEHTO.
        Mulla menee hermot, jos et tajua.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Se EI OLLUT AINOA VAIHTOEHTO.
        Mulla menee hermot, jos et tajua.

        Mikä muka olisi ollut muu vaihtoehto


      • Ensimmäinen ja kolmas toteutuu, lupaan sen.


      • Anonyymi
        Salamalohi kirjoitti:

        Mikä muka olisi ollut muu vaihtoehto

        No, olisit voinut jatkaa. Ensin sanoit lopettavasi, sitten et lopettanutkaan. Sitten sanoit lopettavasi OIKEASTI, sillä sinua on alettu kiusata. Sitten velhot yrittivät saada asunut jäämään, ja lopulta sanoit jääväsi. Sitten pidin hieman taukoa Testimadosta, j akun palasin, olit poistanut kaikki testisi. MITÄ SILLÄ VÄLIN OLI TAPAHTUNUT?
        T: Testimyrsky 📄🌪️


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, olisit voinut jatkaa. Ensin sanoit lopettavasi, sitten et lopettanutkaan. Sitten sanoit lopettavasi OIKEASTI, sillä sinua on alettu kiusata. Sitten velhot yrittivät saada asunut jäämään, ja lopulta sanoit jääväsi. Sitten pidin hieman taukoa Testimadosta, j akun palasin, olit poistanut kaikki testisi. MITÄ SILLÄ VÄLIN OLI TAPAHTUNUT?
        T: Testimyrsky 📄🌪️

        Minä julkaisin maaliskuun alussa testin "Jäähyväiset Testimadolle"

        Näitkö tuota testiä.

        Se oli julkisena 30h, minkä jälkeen poistin sen ja sen mukana kaikki muut testit ja (käyttäjän?)


      • Salamalohi kirjoitti:

        Mikä muka olisi ollut muu vaihtoehto

        *Screaming*


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        *Screaming*

        Joka tarkoittaa suomeksi mitä


      • Salamalohi kirjoitti:

        Joka tarkoittaa suomeksi mitä

        Se tarkoittaa "*Huutaa*".


    • Anonyymi

      Muistuttaisin pudotuskisastani. Siellä on nyt vain kaksi osallistujaa, joista yksi olen minä. Lisää tietoa löydät tägistä #myrskyn_pudotus, ilman pilkkua.
      T: Testimyrsky📄🌪️

    • Anonyymi

      09.11.2020

      • Anonyymi

        Kuka olet ja miksi toi päivämäärä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet ja miksi toi päivämäärä?

        T: 📄🌪️


      • Anonyymi

        Mitä silloin muka tapahtui? :O



        Muurahainen🐜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä silloin muka tapahtui? :O



        Muurahainen🐜

        Siis silloin 09.11.2020


      • Eli yhdeksäs marraskuuta 2020?
        Mitä siitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä silloin muka tapahtui? :O



        Muurahainen🐜

        Sitä minäkin ihmettelin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä silloin muka tapahtui? :O



        Muurahainen🐜

        Hetkinen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä silloin muka tapahtui? :O



        Muurahainen🐜

        Metissä on vaikka mitä, mutta ei mitään, mikä voisi viitata johkin tiettyyn.
        Ehkä se sitten on lähettäjältä jokin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä silloin muka tapahtui? :O



        Muurahainen🐜

        Se saattaa myös olla joku arvoitus 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔


    • Anonyymi

      Voisiko se olla jollekkin joku tärkeä päivä. (Aloitti velhona sinä päivänä, oma syntymäpäivä...)


      Herrakulta

      • Sitä mietinkin.


    • ☆Älä lopeta Alpputassu! Tietysti sua tarvitaan ja kaivataan, jos lopetat, olet tärkeä osa koko Testimato yhteisöä!
      Ei ole järkejää looettaa tuollaisten syiden tähden tee minkä jaksat ja, jos lopetat ehkä voit vielä joskus tehdä testejä.

      EI TESYIMATO HALUA MENETTÄÄ KALTAISTASI VELHOA! EI SE HALUA MENETTÄÄ SINUA ALPPIS!😢
      Olet tärkeä Testimadolel kuten moni muukin lopettanut, ei Testimato kumminkaan kestä sotä, että kaikki lopettaa esim 0 yähden spämmijien takia, sen takia, että luulet ettei sinua kaivata, yms. Motivaatio on eri asia, mutten huomannut sinun mainitsevan mitään siitä. :( ♡☆

      • Katso nyt kuinka moni sinua tulee kaipaamaan!


    • Anonyymi

      Eiiii! Älä lopeta Alppitassu🐾! 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Olet meidän kaikkien lempivelhoissa. Kukaan ei haluu sua pois Testimadosta. Jos sä menet, en enää tiedä mitä teen. 😭😭😭😭😭😭 Ensin Hopsu, sitten Salkkis ja nyt vielä sinä. Seuraavaksi olen varmaan minä. Mutta jos sä lähdet, me tullaan ikuisesti kaipaamaan sua. Älä pliis lähde. En kuitenkaan voi pakottaa sinua mihinkään, mutta ainakin voin yrittää. ÄLÄ LOPETA! Ei oo mitään järkeä, että kaltaisesi mahtavat velhot lopettavat. Jos kuitenkin päätät lopettaa, pyydän, että palaat vielä joskus. En kuitenkaan voi vastustaa päätöstäsi. Hyvästi Alppitassu. Tai toivottavasti NÄKEMIIN.

      • Anonyymi

        T: Testimyrsky📄🌪️


      • Tai sitten seuraavaksi olenkin minä, se varmaan yllättäisi kaikki, sillä enhän vaikuta siltä, että loppaisin. Mutta älä sinäkäön älä lyöskään Alppis! Teutä... Tai meitä kaikkia tarvitaan yhä Testimadossa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T: Testimyrsky📄🌪️

        Häh etkö sä oo jo lopettanut Testimyrsky📄🌪️ Ja jos oot palannut niin TOSI KIVA JUTTU 🥳🥳🥳🥳🥳🤩🤩🤩🤩

        T Noksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh etkö sä oo jo lopettanut Testimyrsky📄🌪️ Ja jos oot palannut niin TOSI KIVA JUTTU 🥳🥳🥳🥳🥳🤩🤩🤩🤩

        T Noksu

        Köh köh Noksu.. Katopas noita päivämääriä. Se mun vanha viesti lähetettiin noin vuosi sitten, jolloin olin vielä velho 🤨


    • Anonyymi

      MITÄ? Onko Salamalohi uudelleen kirjautunut? Siis alaksä tehdä testejä uudelleen? Se ois mahtavaa!
      T: 📄🌪️

      • En ala tehdä testejä uudelleen. En halua, että Alppitassu lopettaa, joten päätin ottaa vanhan käyttäjäni ja luoda yhden testin.


    • Julkaisin eilen illalla (23.56) yhden testin.

      Päivitin profiilini sitä varten.

      Siellä on hieman surullista asiaa...

      • Ai, että VAIN Alppis välitti sinusta? Et ehkä huomaa kuinka paljon muut sinusta välittävät velhona.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ai, että VAIN Alppis välitti sinusta? Et ehkä huomaa kuinka paljon muut sinusta välittävät velhona.

        Siis muutkin*


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Siis muutkin*

        Samaa mieltä! Velhoja varmaan kymmenen muuta ja matoja sitäkin enemmän!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! Velhoja varmaan kymmenen muuta ja matoja sitäkin enemmän!

        Oletko velho tai mato?


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Oletko velho tai mato?

        Mato. Olen ollut testimadossa ja täällä chatissa jo aika pitkään, ja käyttänyt nimeä KoskenKuohu, jos satut muistamaan sen nimistä tyyppiä joka on täällä laitellut viestiä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mato. Olen ollut testimadossa ja täällä chatissa jo aika pitkään, ja käyttänyt nimeä KoskenKuohu, jos satut muistamaan sen nimistä tyyppiä joka on täällä laitellut viestiä...

        Ypki muistan!


    • Alpsu🐾! *Kopio teksinsä, joka löytyy myös Alppiksen🐾 asiatägistä.* Alppitassu🐾, EIII!!! Ei kukaan, paitsi ne neljä halua, että lopetat! 104 ihmistä halusi, että jatkat todella aktiivisesti! Et säkin voi lopata!💔 Tosi moni jäisi kaipaamaan sua ja sun testejä! Tee tämä testi, Alpsu🐾https://testimato.com/fi/test/84966/perform Jos lopetat, niin se on toki sinun päätöksesi.😓 Mutta, silti ÄLÄ!!!

    • Anonyymi

      Käyttääkö kukaan enää tätä?

      • Ei ole ollut mitään asiaa.

        Kyllä ne Testimatoasiat tänne tulevat, silloin, kun niitä on


      • Tätä on käytetty viimeks eile.
        Ja nyt viimeksi tänään.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Tätä on käytetty viimeks eile.
        Ja nyt viimeksi tänään.

        Eilen*


    • EI JUMNI MINÄ IDIOOTTI TAJUSIN VASTA NYT ET TESTIMADOSSA ON CHATTI SIINÄ KOLMESSA VIIVASSA KÄYKÄÄ KAIKKI KAYYOO!

    • Testimatoon tuli oma keskustelupalsta, joten jos kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan, että poistan tämän pääsiäisenä

      • Voimme jättää Suomi24n käytön pois.

        Jos kukaan ei sano mitään vastaan, tämä poistuu pääsiäisena

        (Tämä chat)


      • Salamalohi kirjoitti:

        Voimme jättää Suomi24n käytön pois.

        Jos kukaan ei sano mitään vastaan, tämä poistuu pääsiäisena

        (Tämä chat)

        Itselläni ei ole mitään sitä vastaan, mutta madothan ei pääse höpinälaariin, joten heillä on ehkä sanottavaa.


      • Salamalohi kirjoitti:

        Voimme jättää Suomi24n käytön pois.

        Jos kukaan ei sano mitään vastaan, tämä poistuu pääsiäisena

        (Tämä chat)

        Kannattaa käyttää näitä vielä, jotta madotkin voisivat jutella.🥺


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Kannattaa käyttää näitä vielä, jotta madotkin voisivat jutella.🥺

        Niin!
        T: KoskenKuohu (mato)


      • Poista vain minä ainakain menen #6 chattiin, koska muuten madot ei pääse, ja minä muuten snaoin tuosta Tetskmadon höpinälaarista jo.


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Kannattaa käyttää näitä vielä, jotta madotkin voisivat jutella.🥺

        mä oon mato


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Kannattaa käyttää näitä vielä, jotta madotkin voisivat jutella.🥺

        Niin kannattaa! Ei tämän pitäisi olla vain Velho-Chat!


    • Anonyymi

      Moi, mitä pitäis ajatella siitä, että mut on aikoinaan estetty Testimadosta, vaikka en ole tahallani tehnyt mitään väärää? Mulle kyllä kerrottiin, miksi poistettiin, mutta ajatus siitä että mut on poistettu enkä edes tahallaan tehnyt mitään väärää, mutta silti tein, on aika ahdistava. Mitä mulla pitäis tehdä teidän mielestä?

      • Kuka velho olit.

        Tuon vastauksen jälkeen voin keksiä keinon, miten voin auttaa


      • Anonyymi
        Salamalohi kirjoitti:

        Kuka velho olit.

        Tuon vastauksen jälkeen voin keksiä keinon, miten voin auttaa

        Olin velho nimeltä "Dolly Molly".


      • Anonyymi

        Mikä se syy oli?
        T. KirjaToukka❤


      • Jos teet uuden käyttäjän ja olet asiallinen?


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Jos teet uuden käyttäjän ja olet asiallinen?

        Ja anteeks siitä että haukuin Parastyyppiä!


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Jos teet uuden käyttäjän ja olet asiallinen?

        Hyvä idea


    • Anonyymi

      Käyttääkö tätä chattia enää kukaan?

      • Kyllä käyttää


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Kyllä käyttää

        Vastaa tähän viestiin et pääsen ilmotusten kautta takas tähän chattiin.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Vastaa tähän viestiin et pääsen ilmotusten kautta takas tähän chattiin.

        Ok.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Ok.

        Kiitti


    • Anonyymi

      Uusi juttelupaikka ilmainen juttuja.net

    • Anonyymi

      Onko Parastyyppi tässä chatissa? Vai onko edes enää velho? (En ole seurannut näitä, niin en voi tietää.)

      • Anonyymi

        Höpinälaari on nykyään ja oon siis uus velho hopeatassu.


      • En tiedä, ehkä tauolla tai jotain.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        En tiedä, ehkä tauolla tai jotain.

        Oon entinen parastyyppi11 eli hopeatassu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon entinen parastyyppi11 eli hopeatassu

        Ok, kiitos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon entinen parastyyppi11 eli hopeatassu

        OOEMMAEEGAAD


    • Anonyymi

      Onko täällä ketään muita

      • On täällä.


      • On.


    • Anonyymi

      Kiva

      • Anonyymi

        Niin on kiva


    • Anonyymi

      Oon Wolffis, kun siel oli se "hakkeri" Teayimados ja koitin menna Susikana_hampoari käyttikselt tavalliselle ni en päässy, se lagas koko ajan mut takas susikanalle ja se sivusto lagaa IHAN SIKANA. Ni lagaaks teil? Jos ei ni ei tarvi ihmetellä, jos en oo siel muutamana päivään. TAI IKINÄ! Jos musta tulee mato?

      • Anonyymi

        Wollffis sain salaisen päätelmän!!! t:mato


    • Anonyymi

      Oon eräs mato testimadossa kutsukaa mua vaikka nimellä Noksu

      • Anonyymi

        Oon uus velho Koralliloiske tai jotai sinne päin


    • Anonyymi

      Moido t maasto matala🙃

    • Anonyymi

      Tosi asiatonta.

    • Anonyymi

      Jeeeee

    • Anonyymi

      Moi oon yks mato testimadosta kutsukaa mua vaikka nimelllä Noksu. Mun top 3 lempi velhot ovat.

      1. Hopeamyrsky🦋 siis tältä sijalta ei voi löytyä ketään muuta🚀🚀. Hopeamyrskyn🦋 lopettaminen järkytti mua tosi paljon :(😭😭😭😭. Hän oli vaan niin mahtava velho :(

      2. Alppitassu. Aivan mahtava velho tekee super laadukkaita testejä. (Muttei voita Hopeamyrskyä🦋) Otan osaa sun kaverin kuolemaan :( 😭😭😭😭😭

      3. 🦋🥔Velhoperuna:D. Oikein laadukas velho suosittelen hänen testejään kaikille :) 🚀

      Sori kaikille jotka ei ollu tällä listalla ootte kuitenkin hyviä :)

    • Anonyymi

      Ps kertokaa omat lemppari velhonne

      • Anonyymi

        Olen vain Pikku mato mutta asiaan lepivelhoni:
        1 sijalla: velhoperuna:D
        2 sijalla: en edes muista sen nimeä 😅
        3 sijalla: tietty wolf_art_girl

        Noh siinä


      • 1. Wolf_art girl
        2. Testimyrsky 🌪️📜
        3. TestienTestaaja


    • Anonyymi

      Kuulittteko että alppitassu poisti käyttäjänsä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 mikä on tosi surullista koska hän oli mun lempi velho😭😭😭😭😭😭 ja muutenkin tuntuu että kaikki velhot lopettaa

      t. Noksu

      • Kuulin. :(((


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Kuulin. :(((

        Niin miks kaikki hyvät velhot lopettaa

        T. Noksu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin miks kaikki hyvät velhot lopettaa

        T. Noksu

        En tiedä, mutta on Testimadossa vielä hyviä velhoha jäljellä!


      • Anonyymi

        Tietty😢


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        En tiedä, mutta on Testimadossa vielä hyviä velhoha jäljellä!

        Niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on.

        *nyökkää *


    • Anonyymi

      Alan kohta testivelhoksi nimeltä 🌪️ pyörremyrsky🌪️ t: se mato jonka LEMPIVELHO on velhoperuna:D

      • Anonyymi

        Tosi kiva juttu uusi velho testimatoon!😊 oon ite mato ja matona aijon pysyäkin 🐛🐛🐛. Menen tekemään sun testejä heti kun aloitat😊 ja onnea alkuun. Toivottavasti teet laadukkaita testejä sun nimi kuulustaa ainakin tosi hyvältä😊

        T. Noksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kiva juttu uusi velho testimatoon!😊 oon ite mato ja matona aijon pysyäkin 🐛🐛🐛. Menen tekemään sun testejä heti kun aloitat😊 ja onnea alkuun. Toivottavasti teet laadukkaita testejä sun nimi kuulustaa ainakin tosi hyvältä😊

        T. Noksu

        No yritin jo rekisteröityä... Mut kun tarkistin sähköpostia se sano et "virheellinen allekirjoitus"


      • Velhoperuna on kyllä mahtava velho!


    • Anonyymi

      Noksu!?!!?!???! No kato mä yritin rekisteröidä... Mut ku... Kun tarkistin sähköpostia se sano "virheellinen allekirjoitus"

      • Toivottavasti onnistut rekisteröitymisessä. :)


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Toivottavasti onnistut rekisteröitymisessä. :)

        Olin myrsky sielu🌪️ Brawl starsissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin myrsky sielu🌪️ Brawl starsissa

        Selvä! :)


      • Anonyymi

        Häh

        T Noksu


    • Anonyymi

      Mut meni vanha puhelin rikki😭

    • Anonyymi

      Mut meni puhelin rikki😭

    • Anonyymi

      Mut ku lataan Brawl starsisin nii voin laittaa mun kaverikoodin👍

    • Anonyymi

      Huomenta🥱🥱🥱

    • Anonyymi

      Onko täällä ketään

      • On.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        On.

        Ilmeisesti kukaan muu ei enää käy täällä? :/


    • Anonyymi

      Tulin vaan nyt koska höpinälaari on kiinni xD
      -Lumiloikka

      • Anonyymi

        Sama

        - Bubble.gum


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama

        - Bubble.gum

        Okei...


    • Anonyymi

      Mä käyn täällä!

    • Anonyymi

      Olinko hyvä brawlissa tuulisydän?(kerro sanallisesti)

      • Tottakai olit, olet varmaan top 10 parasta Brawl Starsin pelaajaa ikinä joukossa, ainakin minun mielestäni.


    • Anonyymi

      Jos ees muistat kuinka hyvä olin😅(olin siis myrsky sielu🌪️)

      • En kyllä tarkalleen muista miten pelasit. Mutta muistan, että nimesin sinut silloin top 10 parasta Brawl Starsin pelaajaa ikinä.


    • Anonyymi

      For real!?!?!!!

    • Anonyymi

      Ois kiva jos tätä käyttettäisiin enemmän koska me madot ei päästä höplään

      T Noksu

      • Minä käytän tätä kokoajan, mutta en voi mitään sille, etteivät muut käytä.


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Minä käytän tätä kokoajan, mutta en voi mitään sille, etteivät muut käytä.

        Jep et voi, ja mä alan ehkä jossain vaiheessa velhoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep et voi, ja mä alan ehkä jossain vaiheessa velhoksi

        Pitäiskö mun laittaa mun perään t: mun roolijanimi 🌪️pyörremyrsky🌪️ vaik oon viel mato mut sit mut tunnistettais?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö mun laittaa mun perään t: mun roolijanimi 🌪️pyörremyrsky🌪️ vaik oon viel mato mut sit mut tunnistettais?

        Olisi se ihan hyvä laittaa.


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Olisi se ihan hyvä laittaa.

        Ok


    • Anonyymi

      Rekisteröidyn kun pääsen kotiin nii en saa niitä emojeita enkä öötä että juu t: 🌪️ pyörremyrsky🌪️

      • Anonyymi

        Kiva otan innolla että pääset rekisteröitymään

        T Noksu


    • Anonyymi

      T: pyörremyrsky

    • Anonyymi

      Aion palata! T; hopsu

      • Anonyymi

        Et oo hopsu t: pyörremyrsky


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et oo hopsu t: pyörremyrsky

        Kaikki viestini poistuvat, jotka lähetän. :(


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Kaikki viestini poistuvat, jotka lähetän. :(

        Häh! Miten t: pyörremyrsky


      • Anonyymi kirjoitti:

        Häh! Miten t: pyörremyrsky

        Kun tämä sivusto poistaa "Sääntöjenvastaiset viestit" eikä oikeasti poista sääntöjen vastaisia viestejä, vaan jotain asiallisia viestejä.


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Kun tämä sivusto poistaa "Sääntöjenvastaiset viestit" eikä oikeasti poista sääntöjen vastaisia viestejä, vaan jotain asiallisia viestejä.

        Ihan peppua


      • Anonyymi

        😑😑😑


      • Anonyymi kirjoitti:

        😑😑😑

        ? ?


      • Tuulisydän kirjoitti:

        ? ?

        ‎‎‎


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        ‎‎‎

        Tää poisti yhen viestin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää poisti yhen viestin

        Minkä viestin?


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Minkä viestin?

        Jonku random lastensuojelu viestin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jonku random lastensuojelu viestin

        Okei. Miksiköhän kukaan jaksaa sellaisen TÄHÄN keskusteluun lähettää?


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Okei. Miksiköhän kukaan jaksaa sellaisen TÄHÄN keskusteluun lähettää?

        Nii aika outoo


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Okei. Miksiköhän kukaan jaksaa sellaisen TÄHÄN keskusteluun lähettää?

        Jep t: pyörremyrsky


    • Anonyymi

      Päivää

      • Päivää, kaikille tiedoksi, että poistin viimeisen Testimato- käyttäjäni, en palaa enää Testimatoon, enkä aio viestitellä enää täälläkään. Hyvästi!


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Päivää, kaikille tiedoksi, että poistin viimeisen Testimato- käyttäjäni, en palaa enää Testimatoon, enkä aio viestitellä enää täälläkään. Hyvästi!

        Tuulis... Mun lempivelhoo... T: pyörremyrsky


    • Anonyymi

      Moi täällä loppunut perhonen ja siis mun testit on poistunut testi madosta?? Löytääkö kukaan niitä tägillä Ash_Fox
      Muistaako kukaan enään mua?
      No ainaki tuun taas velhoksi joskus

      T. Ash_Fox🪻

      • Oliko velho nimesi siis Ash_Fo


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Oliko velho nimesi siis Ash_Fo

        *Ash_Fox?


    • Anonyymi

      Hei testivelhot (jotka edes käyttää Suomi24)!
      Onko testimadossa minkään laista velhojen kiusaamista tai miten ylipäätään uudet velhot yleensä otetaan vastaan?🥺
      T: Mato (ehkä tuleva velho)

      • Anonyymi

        Olen siis miettinyt, että jonain päivänä voisin olla itsekin velho. Ai niin! Onko se okei, jos on lempivelhoja?
        T: Mato (ehkä tuleva velho)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siis miettinyt, että jonain päivänä voisin olla itsekin velho. Ai niin! Onko se okei, jos on lempivelhoja?
        T: Mato (ehkä tuleva velho)

        Olen saanut velhoiluun inspiraatiota testimadon ihanilta velhoilta. Haluaisin olla velho, ja haluaisin oppia tekemään testejä. Olen joidenkin testeissä huomannut esim: "Laita myös höpinälaarissa". Mikä se höpinälaari oikein on, ja näkeekö madot sitä?🤔
        Ps. Anteeksi, jos olen utelias, mutta haluan saada tietoa, joten voin ryhtyä ehkä itsekin velhoksi🤗
        T: Mato (ehkä tuleva velho)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut velhoiluun inspiraatiota testimadon ihanilta velhoilta. Haluaisin olla velho, ja haluaisin oppia tekemään testejä. Olen joidenkin testeissä huomannut esim: "Laita myös höpinälaarissa". Mikä se höpinälaari oikein on, ja näkeekö madot sitä?🤔
        Ps. Anteeksi, jos olen utelias, mutta haluan saada tietoa, joten voin ryhtyä ehkä itsekin velhoksi🤗
        T: Mato (ehkä tuleva velho)

        Testimadossa on välillä ikäviä trolleja, mutta ei yleensä ole kiusaamista. Uudet velhot otetaan aina hyvin vastaan ja ei haittaa, jos on lempivelhoja.
        Höpinälaari on velhojen keskustelu paikka, jota madot eivät voi nähdä.

        Tervetuloa velhoksi! <3


      • ??? (Poistuiko täältä joku viesti?)


      • Tuulisydän kirjoitti:

        ??? (Poistuiko täältä joku viesti?)

        Onko tällä chatissa enää ketään??


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Onko tällä chatissa enää ketään??

        On. Minä käyn täällä lähes päivittäin.
        Muuten, olen se aiemmin täällä chattaillut Mato (ehkä tuleva velho) ja olen nykyään velho.

        T: ✨OpiskelijaTyttö✨.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On. Minä käyn täällä lähes päivittäin.
        Muuten, olen se aiemmin täällä chattaillut Mato (ehkä tuleva velho) ja olen nykyään velho.

        T: ✨OpiskelijaTyttö✨.

        Nice!


    • Anonyymi

      Moi :D
      En tiiä mitä laittaa xd
      Mut tää oli tosi hyvä idea!

      ~Taikovakisu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko tääl ketään?

      ~Taikovakisu

      • Anonyymi

        Olen minä ainakin. Minua ei vaan näkynyt hetkeen, kun olin tekemässä kotitehtäviä😅
        Oletin ensin vaan, ettei kukaan löydä tätä, mutta näköjään löysikin.

        T: ✨OpiskelijaTyttö✨


    • Anonyymi

      Täältä on poistettu jo 21 sääntöjen vastaista viestiä....

      ~Taikovakisu

      • Anonyymi

        Katsoin äsken niin 22...

        T: ✨OpiskelijaTyttö✨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin äsken niin 22...

        T: ✨OpiskelijaTyttö✨

        Ja nyt 23...

        T: Oppi (✨OpiskelijaTyttö✨)


    • Anonyymi

      Oon mato <3
      Unellan kaveri :))))
      Käykää tekee sen testejä⚠️⚠️
      Pääsin tänne Oppin kanavan kautta
      Tehkää senki testejä⚠️⚠️
      En tiiä enää mitä sanoisin🧋🍇🐾
      Moimoi🌯

      • Anonyymi

        Ai oletko yksi seuraajistani? :0

        T: ✨OpiskelijaTyttö✨ (Oppi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai oletko yksi seuraajistani? :0

        T: ✨OpiskelijaTyttö✨ (Oppi)

        Jooooo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooooo

        KIITOS <3 🥹

        T: Oppi


    • Anonyymi

      Okei Unella istuu mun vieressä ja haluu sanoo jotai ku se ei saa laittaa tänne mitää
      "Miten kauan höplä on kiinni? 😰"

    • Anonyymi

      Teen tämän nyt salaa.. En saisi kirjoittaa tänne mitään, minulla ei ole lupaa olla täällä, mutta milloin luulette että höplä avautuu taas? Niinkun arvio.

      - 💜Unelma’tarinoija💜

      • Luulisin, että jo huomenna.


      • Anonyymi

        Luulen, että höplä avautuu viimeistään, jos vähintään ensi viikolla.

        T: ✨OpiskelijaTyttö✨


      • Anonyymi

        Ajattelisin, että viikonloppuun asti on kiinni.


    • Anonyymi

      Moi ihmiset täällä 🍉vesimelooni🍉

    • Anonyymi

      73 vuotta about

      • ‎‎‎


      • Tuulisydän kirjoitti:

        ‎‎‎

        Velhot, jotka näkevät tämän, niin muistutan, että jokaisella kannattaisi olla Testimadossa ASIATÄGI, jonne voi laittaa asiat sinulle. Olen huomannut, että monella uudella velholla sellaista ei ole.


      • Anonyymi

        Olen siis ✨OpiskelijaTyttö✨


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Velhot, jotka näkevät tämän, niin muistutan, että jokaisella kannattaisi olla Testimadossa ASIATÄGI, jonne voi laittaa asiat sinulle. Olen huomannut, että monella uudella velholla sellaista ei ole.

        Korjaan, ei melkein kenelläkään ole nykyään asiatägiä.


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Korjaan, ei melkein kenelläkään ole nykyään asiatägiä.

        Minulla on. Sen näkee profiilistani.

        T: Oppi


    • Anonyymi

      Nonni:/ Höpinälaari on kiinni, enkä tiiä missä puhutaan.

      • Anonyymi

        Kaikki tyyliin löytää tänne kanavani kautta...

        T: ✨OpiskelijaTyttö✨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tyyliin löytää tänne kanavani kautta...

        T: ✨OpiskelijaTyttö✨

        Mut hei, täällä voi jutella nyt kun höplä on kiinni.
        Ja madotkin pääsee mukaan jos vaan tänne löytää:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut hei, täällä voi jutella nyt kun höplä on kiinni.
        Ja madotkin pääsee mukaan jos vaan tänne löytää:D

        Niin muuten :0

        T: Väsynyt ja vähän kipeä Oppi


    • Anonyymi

      Oppi jep😎, muttei ihan kaikki.
      - Unelma joka miettii miten tehdä muuttuijat testi..

      • Anonyymi

        Voin joskus tehdä tutoriaalin kanavalleni, kuinka tehdä muuttujat-tyyppinen testi.

        T: Oppi


    • Anonyymi

      Se olisi ihanaa, koska en vaan osaa😅😔✨
      - Unelma😉

      • Anonyymi

        Teen sen vaikka ensi viikolla, kun itselläni on loma :3

        T: Oppi, joka ei jaksa tehdä enää mitään, koska on väsynyt ja vähän kipeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen sen vaikka ensi viikolla, kun itselläni on loma :3

        T: Oppi, joka ei jaksa tehdä enää mitään, koska on väsynyt ja vähän kipeä

        Oletko kipeä? :(
        Voi ei!
        Paranemisia Oppi Poppi❤️‍🩹😔✨!
        PS. Pelataanko taas joskus Robloxia? Oletko saanut takaisin sen ruutuajan?
        - Unelma💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kipeä? :(
        Voi ei!
        Paranemisia Oppi Poppi❤️‍🩹😔✨!
        PS. Pelataanko taas joskus Robloxia? Oletko saanut takaisin sen ruutuajan?
        - Unelma💜

        En periaatteella ole kipeä, mutta minulla on aivan kauhea yskä, nenä tukossa, kurkku vähän kipeä ja ääni painuksissa. Äitini sanoi, että olen vähän kipeä...
        Olen ollut silti koko viikon koulussa, koska sain ensioireita vasta maanantaina mutta, koska on enää huominen ennen lomani alkua, olen varmaan huomennakin koulussa.
        Minun luokallani on 22 oppilasta (minä mukaan lukien), joista koulussa on tällä viikolla ollut 15-19 ja aika moni muukin vaikuttaa osittain kipeiltä.

        T: Oppi Poppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kipeä? :(
        Voi ei!
        Paranemisia Oppi Poppi❤️‍🩹😔✨!
        PS. Pelataanko taas joskus Robloxia? Oletko saanut takaisin sen ruutuajan?
        - Unelma💜

        Ai niin. Unohdin vastata kysymykseesi. Voin ehkä pelata Robloxia ensi viikolla kanssasi, jos saan ruutuaikani takaisin :3

        -Oppi✨

        Ps. Minulla on myös yksi kysymys, jonka kysyn huomenna höplässä sinulta😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin. Unohdin vastata kysymykseesi. Voin ehkä pelata Robloxia ensi viikolla kanssasi, jos saan ruutuaikani takaisin :3

        -Oppi✨

        Ps. Minulla on myös yksi kysymys, jonka kysyn huomenna höplässä sinulta😉

        Tai tänään, jos ehdit vastata tähän viestiin😍

        -Oppi


    • Anonyymi

      Yritin joskus mutta se meni… PIELEEN! Ja pahasti🤭. Mutta se testi pääsi esitellyn, koska päätelmät olivat ainoat jossa oli vikaa.
      - Unelma🤗❤️

    • Anonyymi

      Höpinälaari on kiinni!:(

      -Velhoilija:3

      • Anonyymi

        Jep :(

        T: Oppi


      • Ei haittaa yhtään. Se on vain hyvä.


    • Anonyymi

      @Tuulisydän, niin on. Mutta itsellä on ikävä Oppia, mutta muuten on hyvä. Oletko muuten Tuulis, Tuulen Juoksija?
      - Unelma

      • Kyllä, olen Tuulen Juoksija.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Kyllä, olen Tuulen Juoksija.

        Minun pitää herätä huomenna 5.30, vaikka on loma! 😫


    • Anonyymi

      Miksi D:?

    • Anonyymi

      - Unelma

    • Anonyymi

      Hei, minua vain kiinnostaa ovatko kaikki unohtaneet minut…

      t. Arctic fox

      • Anonyymi

        En tietenkään ole! Olit niiden 10:n joukossa joita mietin kun olin päättämässä ketä itse äänestän TeMan vaaleissa!
        - Unelma

        PS. Olet minun silmissä melkein legenda.


      • Anonyymi

        Miten niin "unohtaneet"? Oletko lopettanut?🥺

        T: Oppi Poppi


    • Anonyymi

      Löysin tän paikan t. koalakehti harmi että höplän piti mennä kiinni voiko joku kertoa miksi ja kuka hölmöili koska en saanut tietää sillä en ollut paikalla kun höplä meni kiinni

      • Anonyymi

        En edes tiennyt tästä ennen, kun yritin mennä höplään eilen...

        T: Oppi


      • Anonyymi

        Vähän vaikea selittää… Itse lähdin n. 21:15 aikoihin, mutta oli trolleja, ja Mansku trollasi kahdella yhteiskäyttäjällä.
        - Unelma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaikea selittää… Itse lähdin n. 21:15 aikoihin, mutta oli trolleja, ja Mansku trollasi kahdella yhteiskäyttäjällä.
        - Unelma

        Oli kaksi trollia, tai aikakin väittivät olevansa eri henkilöitä. Molemmat bannattiin ja toinen palasi kolme kertaa ja 2-4 kertaa ja bannattiin uudelleen. Sitten Mansku alkoi trollaamaan kahdella yhteiskäyttäjällä. Testimato selvitti, että se on Mansku. Ja sitten Mansku sai tarpeeksi banniehdotuksia molemmille käyttäjilleen, joten hän sai bannin.
        Sitten Testimadolta pyydettiin Höpinälaarin sulkemista, ja tämä myös tapahtui.


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Oli kaksi trollia, tai aikakin väittivät olevansa eri henkilöitä. Molemmat bannattiin ja toinen palasi kolme kertaa ja 2-4 kertaa ja bannattiin uudelleen. Sitten Mansku alkoi trollaamaan kahdella yhteiskäyttäjällä. Testimato selvitti, että se on Mansku. Ja sitten Mansku sai tarpeeksi banniehdotuksia molemmille käyttäjilleen, joten hän sai bannin.
        Sitten Testimadolta pyydettiin Höpinälaarin sulkemista, ja tämä myös tapahtui.

        Oho :0
        Aika paljon tapahtunut yhtenä iltana...

        T: ✨OpiskelijaTyttö✨


    • Anonyymi

      Hei!
      Ymmärsin juuri että Putoat jos- testin idea ei ole Oreolta! Semmoinen testi on tullut jo 2020!

    • Moi, onko täällä enää ketään

    • Anonyymi

      On :)! Kuka olet?
      - Unelma

    • Anonyymi

      Uuu!! Saadan tietoa höplän jatkon osalta viimeistään sunnuntaina :000!!

      - Unelma

      • Anonyymi

        Jee <3

        T: Oppi Poppi


    • Anonyymi

      Oikeasti, onko täällä ketään?????

      - Unelma

      • Anonyymi

        Minä :D

        T: Oppi Poppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä :D

        T: Oppi Poppi

        Olen vaan välillä tekemässä seuraavaa testiäni :3

        T: Oppi Poppi


    • Anonyymi

      Moii Porkkana :33!

      Jee! Koskas pelataan taas Robloxia?

      T. Unelma

      • Anonyymi

        Kävisikö ensi viikolla?

        T: Niin sanottu PoPsI pOpSi PoRkKaNaAa! (Oppi Poppi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävisikö ensi viikolla?

        T: Niin sanottu PoPsI pOpSi PoRkKaNaAa! (Oppi Poppi)

        PoPsI pOpSi PoRkAnAa🥕🥕🥕😂😎🤠!
        Ja joo, kyllä varmaan käy.. Ma? To? Ja koska saat sen ruutuajan?

        - EtTiedäIkinäKukaOlenKoskaKukaMuuOlenKuinUnelma🤪🤠🎶✨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PoPsI pOpSi PoRkAnAa🥕🥕🥕😂😎🤠!
        Ja joo, kyllä varmaan käy.. Ma? To? Ja koska saat sen ruutuajan?

        - EtTiedäIkinäKukaOlenKoskaKukaMuuOlenKuinUnelma🤪🤠🎶✨

        Saan sen varmaan ensi viikolla, sillä minulla on loma.

        -EiainakaanOppiPoppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PoPsI pOpSi PoRkAnAa🥕🥕🥕😂😎🤠!
        Ja joo, kyllä varmaan käy.. Ma? To? Ja koska saat sen ruutuajan?

        - EtTiedäIkinäKukaOlenKoskaKukaMuuOlenKuinUnelma🤪🤠🎶✨

        Ma To eli Mato 😎

        T. Testimyrsky


    • Anonyymi

      Tämä nettisivu luuli hetken tuossa että minä olen botti🥲😂! Se sanoi että minä vaikutan muka bottilta… xD… :D!

      - Unelma xD

      • Anonyymi

        Hehe... >:3

        T: Oppi Poppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe... >:3

        T: Oppi Poppi

        Muuten, mitä anonyymi tarkoittaa?

        T: Oppi Poppi


      • Anonyymi

        Hyvä, kun tämä varmaan luulee nyt, että olen joku tekoäly tai botti...

        -Oppi Poppi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuten, mitä anonyymi tarkoittaa?

        T: Oppi Poppi

        Anonyymi on tuntematon henkilö, jonka nimiä ei paljasteta.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Anonyymi on tuntematon henkilö, jonka nimiä ei paljasteta.

        *nimeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten, mitä anonyymi tarkoittaa?

        T: Oppi Poppi

        Anonyymi on niinkuin henkilö, josta ei tiedetä mitään. Miten sen selitän.. Odota, Googlan, tiedän kyllä, mutten osaa selittää..

        ”Anonyymi tarkoittaa nimetöntä, nimeään ilmoittamatonta, nimeltä tuntematonta. Esimerkiksi anonyymi kirjoitus ei sisällä kirjoittajansa nimeä. Anonyymius tarkoittaa nimettömyyttä, nimen säilymistä salassa. Salassa tai tuntemattomana olemista tai esiintymistä luonnehditaan myös sanalla inkognito.”

        Noin😅! Paljon parempi selitys Googlella…

        T. Unelma🫶🏻✨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, kun tämä varmaan luulee nyt, että olen joku tekoäly tai botti...

        -Oppi Poppi

        Joo😅😅.. Se luuli minua taas bottiksi kun olin ottanut sen tekstin Googlesta… Mutta kyllä on ärsyttävää :33.
        - Unelma Tortilla🤠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo😅😅.. Se luuli minua taas bottiksi kun olin ottanut sen tekstin Googlesta… Mutta kyllä on ärsyttävää :33.
        - Unelma Tortilla🤠

        Okei :3

        -Oppikirja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :3

        -Oppikirja

        Oppikirja. Oppi = lempinimeni, kirja = yksi lempiesineistäni

        T: Oppi Poppi


    • Anonyymi

      Moi :D
      ~Taikovakisu

    • Anonyymi

      Haluun nyt sanoa, että minulla on asia tägi, Taikovakisu_asiaa

      ~Taiksu tietenkin

    • Anonyymi

      Aina kun tuun tänne tääl ei oo ketään xd
      ~Taikovakisu

    • Anonyymi

      No.... Meen nyt lukemaan kokeeseen
      ~(edelleen) Taikovakisu

    • Haluaako joku kertoa mihin kysymykseen sai minkä vastauksen uudesta testistäni?

      • Anonyymi

        Mistä tägistä testisi löytää ja kuka velho olet?

        -Oppi, jonka aivot ei toimi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tägistä testisi löytää ja kuka velho olet?

        -Oppi, jonka aivot ei toimi

        Tuulen Juoksija, ja löytyy ainakin tägeistä #kiviturkki, #tuulenjuoksija, #vaahtera


      • Selvä :D


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Selvä :D

        ‎‎‎


      • Anonyymi

        Siihen vastaukseksi tuli ei.

        -Oppi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siihen vastaukseksi tuli ei.

        -Oppi

        Entä mitä kysyit? :)


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Entä mitä kysyit? :)

        Hm...
        Tein sen eilen, mutta en enää muista :(

        -Oppi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hm...
        Tein sen eilen, mutta en enää muista :(

        -Oppi

        :(


    • Anonyymi

      "Kaupungissa asui nainen, joka vietti syntistä elämää. Kun hän sai tietää, että Jeesus oli aterialla fariseuksen luona, hän tuli sinne mukanaan alabasteripullo, jossa oli tuoksuöljyä. Hän asettui Jeesuksen taakse tämän jalkojen luo ja itki. Kun Jeesuksen jalat kastuivat hänen kyynelistään, hän kuivasi ne hiuksillaan, suuteli niitä ja voiteli ne tuoksuöljyllä."

    • Anonyymi

      Uskokaa Herra Jeesukseen, niin pelastutte.

    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Oletko juuri sinä valmis hyväksymään Jeesuksen pelastajaksesi?

    • Anonyymi

      Jeesus on Herra!

    • Anonyymi

      Jeesus pelastaa

    • Anonyymi

      Uskokaa Jeesukseen

    • Anonyymi

      Herraan minä uskoa tahdon

    • Anonyymi

      Hän asettui Jeesuksen taakse tämän jalkojen luo ja itki. Kun Jeesuksen jalat kastuivat hänen kyynelistään, hän kuivasi ne hiuksillaan, suuteli niitä ja voiteli ne tuoksuöljyllä.

    • Anonyymi

      Kaupungissa asui nainen, joka vietti syntistä elämää. Kun hän sai tietää, että Jeesus oli aterialla fariseuksen luona, hän tuli sinne mukanaan alabasteripullo, jossa oli tuoksuöljyä. Hän asettui Jeesuksen taakse tämän jalkojen luo ja itki. Kun Jeesuksen jalat kastuivat hänen kyynelistään, hän kuivasi ne hiuksillaan, suuteli niitä ja voiteli ne tuoksuöljyllä.

    • Anonyymi

      Alussa Jumala loi taivaan ja maan.

    • Anonyymi

      Homous on syntiä

      • Kuka voi olla niin tyhmä, että väittää tuollaista?


    • Anonyymi

      Jeesus on ainoa totuus.

    • Anonyymi

      Raamattu on totta!

      • Anonyymi

        Lopeta jo!!


      • Vaikka se olisi totta, niin millä perusteella sanot, että homous on syntiä? Raamatussa ei ole ikinä sanottu sellaista.


    • Anonyymi

      Moi, pitkästä aikaa! Ja muuten tiedotus Brawl stars pelaajille:kannattaa poistaa brawlii koska sain viiruksen siitä😭 t: pyörremyrsky

      • Minkälainen virus? Oikeastiko?


    • Anonyymi

      Joo'o, ihan oikeesti, ja muuten testimato ei oo vieläkään päästänyt mua velhoksi 🥲 t:🌪️ pyörremyrsky🌪️

      • Höh! Mistä tiedät, että se tuli Brawl Starsista? Ja mitä se virus teki? 😶‍🌫️


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Höh! Mistä tiedät, että se tuli Brawl Starsista? Ja mitä se virus teki? 😶‍🌫️

        Puhelin ilmoitti t:en jaksa kirjoittaa sanotaan emojilla 🌪️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhelin ilmoitti t:en jaksa kirjoittaa sanotaan emojilla 🌪️

        😬‎‎


      • Tuulisydän kirjoitti:

        😬‎‎

        Täällä ei varmaan ole enää ketään? No, tykkään valittaa henkisestä pahoinvoinnista, kun ei pariin vuoteen ole ollut aidosti onnellinen...


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Täällä ei varmaan ole enää ketään? No, tykkään valittaa henkisestä pahoinvoinnista, kun ei pariin vuoteen ole ollut aidosti onnellinen...

        EI! MINUN OLI TARKOITUS VALITTAA SIITÄ ANONYYMINÄ, EI NIIN, ETTÄ KAIKKI TIETÄVÄT ETTÄ MINULLA MENEE HUONOSTI


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Täällä ei varmaan ole enää ketään? No, tykkään valittaa henkisestä pahoinvoinnista, kun ei pariin vuoteen ole ollut aidosti onnellinen...

        Jos joku kuitenkin näkee tämän:
        ÄLÄ KYSY, IGNOORAA!!!


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Täällä ei varmaan ole enää ketään? No, tykkään valittaa henkisestä pahoinvoinnista, kun ei pariin vuoteen ole ollut aidosti onnellinen...

        On t:tiedät kai kuka eli pyörremyrsky 🌪️🤩🌟✨


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Jos joku kuitenkin näkee tämän:
        ÄLÄ KYSY, IGNOORAA!!!

        En ignooraa>:))) t:no se pyörremyrsky


      • Anonyymi kirjoitti:

        On t:tiedät kai kuka eli pyörremyrsky 🌪️🤩🌟✨

        Moi...


    • Anonyymi

      Hei kaikki, vieläkinkö täällä puhutaan? :D Olen entinen Testimyrsky ja kiinnosti vain tulla katsomaan, mitä teille päin kuuluu. Mutta en totta vie aio kirjautua velhoksi uudelleen. Täältä en saa minkäänlaisia tunnevaivoja, kun käytän Suomi24:ää muutenkin keskustelemiseen lähes päivittäin :d Miten menee?

      • Oletko OIKEASTI Myräkkä? Voit lähettää minulle Chess Universe viestin todistaaksesi. Ja kyllä, täällä puhutaan tosin täällä ei ole ikinä viittä ihmistä enempää.


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Oletko OIKEASTI Myräkkä? Voit lähettää minulle Chess Universe viestin todistaaksesi. Ja kyllä, täällä puhutaan tosin täällä ei ole ikinä viittä ihmistä enempää.

        Jos olet Tuulen Juoksija, todistus on lähetetty shakki-sovellukseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet Tuulen Juoksija, todistus on lähetetty shakki-sovellukseen

        Selvä


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Oletko OIKEASTI Myräkkä? Voit lähettää minulle Chess Universe viestin todistaaksesi. Ja kyllä, täällä puhutaan tosin täällä ei ole ikinä viittä ihmistä enempää.

        Olen olen :D Ja jos olet Tuulen Juoksija, todistus on lähetetty sinne shakki-sovellukseen


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Oletko OIKEASTI Myräkkä? Voit lähettää minulle Chess Universe viestin todistaaksesi. Ja kyllä, täällä puhutaan tosin täällä ei ole ikinä viittä ihmistä enempää.

        Olen kyllä :D En tiedä miksi, oon lähettänyt tänne jo viidi viestiä, mutta ne ei kait oo tullu perille 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä :D En tiedä miksi, oon lähettänyt tänne jo viidi viestiä, mutta ne ei kait oo tullu perille 🤔

        EI VOI OLLA TOTTA! Tämä ##### sivusto poistaa nykyään kaikki viestini "epäasiallisia" Jos siis et muista, että tämä poistaa itsestään random viestejä.


    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe