Aurinkoista huomenta. ☀️🌅🌆☕👑⚜️
Aamun avaus
19
118
Vastaukset
- Anonyymi
No woman no cry! ☀️
- Anonyymi
Moro👩☕
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Moi... ☀️
Miten menee👩☕
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Väsyttää. Muuten ihan ok...
Onneksi paistaa aurinko👩☕
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi paistaa aurinko👩☕
Onneksi niin. Kyllä se vähän piristää. Vieläkö juot kahvia? ☀️
- Anonyymi
16. 3. 23. Huomenta ja kaunista hyvää päivää kaikille myös täänään torstaina.Tänäänkin aurinko paistaa.Itse nautin ulkoilu aina,paistoi aurinko tai ei.Satoi vettä tai ei. Ulos vaan ovesta ettei seinät kaadu päälle.Mahtavinta oli eilen kadut eivät uineet vedessä lenkki kengät jalassa oli kulkuni 12 km päivttäiset lenkit. Sitä samaa tänäänkin. Askel keveänä.Olen joutunut vain aikataulut uusii kun häirtsevänä tekijänä Mies pyörällä tuon 12km matkan varella.Ei ymmärrä ei kinosta. Haisee vinalle.Niin vaan voi vento vieras ihminen pieni,paksu ja vanha,häiritä toisen aika tauluja. Joutunut luopuu myös Itä Keskus Prisman käytön.Siellä seisoo ulkona Pyöränsä vieressä.Kenties leijona viinapullo taskussa. Saa siitä Alko ostetua.Pienen pullon kun ostaa mahtuu hänen taskuunsa.terveisin noita-akka.Ei prinsessa.
- Anonyymi
Taasko teit itse itsellesi keskustelun avauksen et ny vittu ole vieläkään osannu hakeutua sinne laitoshoitoon tämän tiedän siitä että olisit saanu aikasintaan nämä oikeudet muihin yhteyksiin siinä vaiheessa vasta kun olisi voitu todeta ettet ole häiriöksi kenellekkään
Hyvää huomenta🧔
Eipä näytä enää kiinnostavan meikäläinen yhtään 💔. No Hyvää illanjatkoa ja hyvää yötä samalla. Johan tuo aurinkokin laskee kohta. Enkä ehdi palstalla roikkua muutamaan tuntiin. ⚜️
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja kaunista päivää, 🤗🤗 N
- Anonyymi
WANNABE Mika m.
- Anonyymi
Kuin kopio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin kopio
Tuomo Raatoniemi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713