Automerkit
Peugeot
Miksi ostat ranskalaisen auton? peugeot vikaa liikaa
Anonyymi-ap
2023-02-18 11:13:47
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e01d72a8-7286-4131-a059-a9c667435c36
Vastaavasti ranskalaiset autot eivät saa ruotsalaismekaanikoilta kehuja. Lindström puhuu kaikkia ranskalaisia vastaan, mainiten nimeltä Renault’n, Peugeotin ja Citroenin. Saman kolmikon luettelee myös Vallbom, mutta Nilsson jättää Renault’n pois.
– Nissan sisältyy tähän kategoriaan jossain määrin, koska niissä on ranskalaisvalmisteisia komponentteja, Lindström lisää.
Lindström mainitsee sähköviat ranskalaisautojen ongelmaksi ja Vallbomin mukaan vian paikallistaminen saattaa kestää pitkään, mikä lisää kustannuksia
miksi ostaa jo todistettua vikaa?
Nissan sisältyy tähän kategoriaan jossain määrin, koska niissä on ranskalaisvalmisteisia komponentte
12
164
Vastaukset
- Anonyymi
Nissan on paras japsit ja kaikki ranut - itse asiassa kaikki eurooppalaiset Romania mukaanluiien - om papremia kuin japsit.
- Anonyymi
jaa että mekaanikot puhhuu sontaa?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17781687T
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Olen nyt ajanut 3 pösöllä 15 vuodessa n 450 000 km . Pieniä vikoja on ollut , niitäkin vähän . Mukavia ja taloudellisia autoja ovat olleet . Diiseleitä tietenkin .
- Anonyymi
ajoin diesel tojolla viisi vuotta ja 500000km-renkaat vaihdoin jonkin kerran huoltojen lisäksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ajoin diesel tojolla viisi vuotta ja 500000km-renkaat vaihdoin jonkin kerran huoltojen lisäksi
Toyotan dieseleillähän se puolimoottorin vaihtokin on vain isompi huolto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä kun valmistaja maksaa juu
VWaudi korjaus on taas omistajan vika vaikka TM todisti että öljynsyönti on tehdasvika-sama seat ja skoda
kts. moottorihiomo seinäjoki sivut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan jutellut Hiacen tai Landcruisen omistajien kanssa siitä miten moottorit kestää?
Toyotan oma 2L diesel oli kanneltaan huono koska se oli tehty bensakoneesta. Samaan ongelmaan törmäsi BMW aikoinaan kun ekoja dieseleitä henkilöautoihin toi. Niistäkin halkesi kannet järjetäen.
- Anonyymi
Aimo rytkytti volvonsa paskaksi, ihan itse?🤡
- Anonyymi
Olen saanut ajaa yhdellä ranulla ja parillakin saksalaismerkillä. Kaikissa sama homma: ensimmäisen runsaan sadantuhannen kohdalla ei muuta kuin määräaikaishuollot ja sitten jotain pikkuvikaa kuten jarrulevyä. Sanoisin että hintaluokkansa mukaisesti on kukin selvinnyt ja moitittavaa ei ole.
- Anonyymi
" sitten jotain pikkuvikaa kuten jarrulevyä"
Eikö jarrulevyn vikaantuminen ole aika merkittävä ja jopa vaarallinen tapahtuma?
Kulumisen ymmärrän normaalina tapahtumana, mutta vikaantuminen, sehän on vakava ongelma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579