Uusi tärkeä tieto.

Anonyymi-ap

Pattayan rakkaat on vääriä miehiä.
Väärille miehille ei tule vi++uilla.

21

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eiks homppeleilla on noita korvakoruja.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­N­y­­m­­f­o­­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17781814A

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Haluat elää jänskää elämää, Pallero.

    • Anonyymi

      Oikeaan korvaan "poikakoru".

      Vasempaan "mahtava rakastaja!" Antajana nainen :-) (ainakin minulla)

      • Anonyymi

        Hohhoijaa. Ja ikä oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa. Ja ikä oli?

        Mä oon Tero 14v. hiihdän kouluun kesät talvet.


    • Anonyymi

      Tapanani ei ole huudella puskista, tehdä ohareita.

      • Anonyymi

        Minä sanoin sivullisena että olet rohkea mies siellä huahinissä. Julkaiset kaikki hlötietosi ja alat sen jälkeen nimittelemään väkivaltarikoksista istunutta Pattayan suurimman rikollisjengin bodarimiestä monenlaisilla nimillä rohkeasti kuin leijona. Nostan sinulle hattua ja toivotan onnea elämääsi.


      • Anonyymi

        En tiedä kuka on hukkapala. Asun 200 metrin päässä paviaanista ja kerron Terkkuja rohkealta mieheltä kun nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka on hukkapala. Asun 200 metrin päässä paviaanista ja kerron Terkkuja rohkealta mieheltä kun nähdään.

        Sinä olet hukkapala ja kerro toki terveiset.


      • Anonyymi

        Ilmeisesti ahdisituksesi ei oikein ole hallinnassa,ota peukaloinen rauhallisesti kyllä ne velat joskus menee vanhaksi, eikö ne tuomioperusteiset 25-30 vuodessa, mutta mittari on paras ystävä se muistaa vähintään pari kertaa vuodessa, ennen varattomuus merkintää.


      • Anonyymi

        Kyllä se on juuri 2010.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on juuri 2010.

        Juntilla tarinat aina meidän kylältä ja kylänä junttilan peräkylä jossa porkkanatkin keitetään lohen makuisiksi.
        Nyt on moodi viikonlopuksi ihannointi ennen niin paheksuttuihin ryhmiin jotka ajelee sellaisilla joista pultit lentelee raitille.
        Lienee ensimmäinen mainos valokuvalla "Minä olen rikollisjengin jäsen, lusinut väkivaltarikoksista, olen velkojen perijä".
        Grattis sanon minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juntilla tarinat aina meidän kylältä ja kylänä junttilan peräkylä jossa porkkanatkin keitetään lohen makuisiksi.
        Nyt on moodi viikonlopuksi ihannointi ennen niin paheksuttuihin ryhmiin jotka ajelee sellaisilla joista pultit lentelee raitille.
        Lienee ensimmäinen mainos valokuvalla "Minä olen rikollisjengin jäsen, lusinut väkivaltarikoksista, olen velkojen perijä".
        Grattis sanon minä.

        Jokos se sensukka on kokonaan unohtanut sen kuinka Chiang Main ravintolakonserninne oli suunnattu tavallisille thaimaalaisille prosenttiliivijengiläisille, jotka tykkäsivät amerikkalaisesta elämäntyylistä? Konsernihan oli huippumenestys ja laskit kassalippaiden arvon joka yö tuprutellen sikaria muiden jengiläisten kanssa ja laskit baarin edessä olevan 31 laatupyörää kimaltelemassa, mutta valitettavasti kamerasi oli silloinkin tiltissä etkä voinut ottaa kuvaa silloinkaan mistään.

        Unelmoit ravintolan pitämisestä, Harleysta ja unelmoit kuulumisesta liivijengiin, mutta et edes tiennyt sitä että prosenttitunnus on tunnus rikollisjärjestöön kuulumisesta ja tunnus siitä että on syyllistynyt vakaviin rikoksiin. Sitä ei saa pitää jos olet vain anastanut kännissä naapurin Pirkon Datsunin ja ajanut sillä Kuopiossa päin bensamittaria.
        Vaaditaan vakavampia juttuja. Nyt sitten sinä paheksut enkeliksi väitettyä miestä. Minä en häntä tunne enkä tiedä.

        laiffila


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokos se sensukka on kokonaan unohtanut sen kuinka Chiang Main ravintolakonserninne oli suunnattu tavallisille thaimaalaisille prosenttiliivijengiläisille, jotka tykkäsivät amerikkalaisesta elämäntyylistä? Konsernihan oli huippumenestys ja laskit kassalippaiden arvon joka yö tuprutellen sikaria muiden jengiläisten kanssa ja laskit baarin edessä olevan 31 laatupyörää kimaltelemassa, mutta valitettavasti kamerasi oli silloinkin tiltissä etkä voinut ottaa kuvaa silloinkaan mistään.

        Unelmoit ravintolan pitämisestä, Harleysta ja unelmoit kuulumisesta liivijengiin, mutta et edes tiennyt sitä että prosenttitunnus on tunnus rikollisjärjestöön kuulumisesta ja tunnus siitä että on syyllistynyt vakaviin rikoksiin. Sitä ei saa pitää jos olet vain anastanut kännissä naapurin Pirkon Datsunin ja ajanut sillä Kuopiossa päin bensamittaria.
        Vaaditaan vakavampia juttuja. Nyt sitten sinä paheksut enkeliksi väitettyä miestä. Minä en häntä tunne enkä tiedä.

        laiffila

        Jaahas että tälläviisii tällä kertaa Hukkapala.

        Kyllä, tuttavapiiriini kuuluu mainittuja niin suomessa kuin täällä thaimaassa, mutta yksikään ei mainosta itse tai tuttavansa puolesta itseään kuten Paviaani.

        Lilliputteja tupruttelen edelleenkin.

        Sinulla on fobia tilttikameroista itselläsi olematta kameraa lainkaan.

        Olet siis tietoinen kuka saa pitää 1% tunnusta, siis saa pitää, opiskelusi on vajavainen.

        Et tunne etkä tiedä, no kuka tuntee ja tietää, koska pläsi on julkaistu?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Jaahas että tälläviisii tällä kertaa Hukkapala.

        Kyllä, tuttavapiiriini kuuluu mainittuja niin suomessa kuin täällä thaimaassa, mutta yksikään ei mainosta itse tai tuttavansa puolesta itseään kuten Paviaani.

        Lilliputteja tupruttelen edelleenkin.

        Sinulla on fobia tilttikameroista itselläsi olematta kameraa lainkaan.

        Olet siis tietoinen kuka saa pitää 1% tunnusta, siis saa pitää, opiskelusi on vajavainen.

        Et tunne etkä tiedä, no kuka tuntee ja tietää, koska pläsi on julkaistu?

        Chiang Maista on viimeksi tullut tuoreet kuvat minulta ja muutamilta muilta, mutta sinun kamerasi on ikuisessa lakossa.

        2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Chiang Maista on viimeksi tullut tuoreet kuvat minulta ja muutamilta muilta, mutta sinun kamerasi on ikuisessa lakossa.

        2010

        Sorry edelleenkin rakas Tyttö Neitinen 2010, en osallistu harjoittamaasi valokuvaleikkiin.

        Feikkaile aivan kuten itse tahdot fotoillasi, joilla ei ole vihjailuarvoa enempää.


    • Anonyymi

      Saparomäen sulttaanille ei kannata myöskään v++uilla.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      119
      1172
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      979
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      741
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      691
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe