Varokaa pyörärosvoja Suomussalmella, eritoten keskustassa Ämmässä.
Taajamassa pyörii rahattomia alkoholisteja ja muun mömmöjen käyttäjiä, joilla pitää jotenkin rahottaa harrastuksiaan.
Itse allekirjoittanut joutui omakohtaisesti kokemaan tämän kauhean vääryyden, eilen, keskellä kirkasta päivää. Tämä on kauheaa, hirveää. Pyörä oli lukitsemattomana, viiden metrin päässä ulko-ovesta. Sivuikkunasta katselin maailmanmenoa ja huomasin, että jätkä työntää komiaa maastopyörää, taitaa olla samanlainen kutakuinkin kuin minulla itellä, ajattelin. Kato kummaa, ompa jätkä laittannu myös samanlaiset jälkiasennus kurasuojat...P...LE!
Syöksyin ottamaan pyörävarkaan kiinni ja otin omani takaisin. Pidin "pienen" puhuttelin ja päästin pettyneen varkaan omille teilleen. Onneksi en ole äkkipikainen immeinen, muutin oisin vetänyt jätkää turpiin.
Minulla kävi tosi hyvä tuuri, että hokasin tilanteen. Lukitkaa pyöränne, vaikka lyhyt aikaista kaupassa käyntiä varten. Pitäkää vakuutusta, mikä korvaa varkauden. Sijoittakaa pyöränne siten, missä on kameravalvonta.
säikähyksellä päässyt
Varokaa pyörärosvoja
14
712
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä mamut vie kyllä heleposti pyörän.
Missä ne olis oppinu rehellisyyteen?- Anonyymi
Ne ei ole mamuja vaan paikallisia hörhöjä ja holistia!
- Anonyymi
Persujen kannattajia ovat varkaat.
- Anonyymi
Hokasin, ootko vajaa?
- Anonyymi
Asutko romuautossa kun sivuikkunasta katselit, söitkö samalla mätiämuikkuja pellen poikanen.
- Anonyymi
Alottaja hämää on ite pahin varas.
silminnäkijä- Anonyymi
Pää kiinni tekouskovainen.
Uskovainen
- Anonyymi
Kaverisa sepen palkkasi varastamaan jotta vakuutusrahat saisi, sitten hokasi etteihän mulla ookkaan vakuutusta ja pyysi pyöräsä takasin sepeltä, sepe tämän kertoi, oikea valopää kaksikko,
- Anonyymi
No mutta kyseessä oli uudelleen henkiin herätetyn "rompesuon roipehallin" hovihankkijoiden tunnuksellisiin kansallispukuihin sonnustautuneen seurueen harjoittelija joka ei kyseisestä tehtävästä hyväksyttyä arvosanaa saanut ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kyseessä oli uudelleen henkiin herätetyn "rompesuon roipehallin" hovihankkijoiden tunnuksellisiin kansallispukuihin sonnustautuneen seurueen harjoittelija joka ei kyseisestä tehtävästä hyväksyttyä arvosanaa saanut ...
Sepe on kyllä ihan valkolainen.
- Anonyymi
Persuja ovat kaikki varkaat nykyään.
- Anonyymi
Katohan, sittenhän ne pitäsi olla helppo löytää.
- Anonyymi
Ei oo sepe varmana persu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo sepe varmana persu!
Sepi kannattaa valtakuuluukansalle ja pyörät kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915