Merhaba !
Niin siinä nyt sitten mahtaa käydä, että turkki tulee suomen ja ruotsin kihlauksen purkamaan.
Tuon kihlauksen missä suomi historiaa alamaisena kunnioittaen meni ja kiinnitti kätensä käsiraudoilla ruotsin nilkkaan, tavoitteena matkata yhdessä ja "käsi kädessä" viimeiseen turvasatamaan.
Turkki tullee purkamaan kihlauksen käsiraudat suomen kädestä avaten ja antaen ymmärtää suomen voivan selkänsä alemmuudesta viimein suoristaa, astella itsenäisenä ja itseään puolustavana sinne joukon turvasatamaan, Natoon.
Sveamamma ruotsin kansankodin saa vielä hetken turvasatamaa seinäruusuna porstuan puolella odotella.
Kantapalaa pullan rusinaisen viimeinkin kuivana mutustella.
Teşekkürler Türkiye !
Turkki purkaa kihlauksen ?
Anonyymi-ap
1
165
Vastaukset 1
- Anonyymi
Eiköhän se Ruotsikin sieltä perässä tule.
Ja hyvä niin. Ainahan se turvallisempaa on jos yhteistyö edes rajan toisella puolen pelaa!
Viimeistään Turkin pressa vaalien jälkeen alamme käyä käsikäessä jälleen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493