Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minä se vasta ennustaja olen!

Ennustin tammikuussa, että huhtikuussa on varmasti eduskuntavaalit, ja näinhän siinä tulee käymään! Lopputuloksen kerron kylläkin sitten myöhemmin, koska en halua pilata kenenkään jännitystä, että miten vaaleissa käy ;)

Henkilöjuttujakin olen taidokkaasti ennustanut. Jo tosi monia vuosia sitten ennustin, että täällä tulee kirjoittelemaan joukko viisaita ja fiksuja nimimerkki-ihmisiä. Kerroin myös senkin, että rakkaudenkin säihkesydämet lentelevät, ja näinhän on käynyt ;) Onnea vaan heille 💞

Povailin myös, että alueella parveilee kärpäsiä, sellasia kakkikärpäsiä ja tämäkin toteutui, valitettavasti... :[

Jos ette usko näitä kaikkia mun ennustuksiani, niin olen kyllä arkistoinut kaiken, vaikka ne viestit on täältä jo poistettu.
Joten ette voi muuta kuin ihailla tätä mun valtavaa tietoneroutta.

Noo, nyt saa tulla hurraa-huutoja... ;)

109

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi ei taas tuo!!

      • Ei mikään tuo, vaan Kokkolan viisain ja tietävin nainen!!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei mikään tuo, vaan Kokkolan viisain ja tietävin nainen!!

        Peukkuu tälle plus tietty hurraata ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Peukkuu tälle plus tietty hurraata ;)

        Mä tiesin, että oot samaa mieltä!
        Meillä se sit synkkaa hyvin ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä tiesin, että oot samaa mieltä!
        Meillä se sit synkkaa hyvin ;))

        No siksi mä kampeen taas pykälään ;)


    • Anonyymi

      Tinttu- liina on kertakaikkiaan nero! Kokkolan kaunein, viisain, taitavin, hauskin ja seksikkäin nainen. Ja tämä pitää muuten paikkansa, joka sana, vaikka olenkin itse Kokkolan pahin valehtelija ja hirveä liioittelemaan kaikkea. Nyt vielä kolminkertainen hurraa huuto Tinttu-liinalla! HURRAA! HURRAA! HURRAA!

      • NÖYRÄ KIITOS!!
        Nyt et kyllä valehtele, etkä liioittele yhtään!

        Täytyy sitoa itseni pikaisesti tähän sohvaan, kun meinaa alkaa leijumaan jostain syystä ;)


    • No oot sä ihan pro :) En mä voi muuta ku ihailla :)

      • Aah, ihana Artsi... ;)

        Mä tiedän, että ihailet, koska minähän ennustin tämänkin vuosia sitten!

        Unohdin mainita tämän tuossa ansiolistassani :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Aah, ihana Artsi... ;)

        Mä tiedän, että ihailet, koska minähän ennustin tämänkin vuosia sitten!

        Unohdin mainita tämän tuossa ansiolistassani :}

        No mähän tässä ihan matelen ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mähän tässä ihan matelen ;)

        No ei mikään ihme...
        Sehän on ihan selvää, että veteläks veti ;)


    • Mä rupeen sit kutsumaan sua oraakkeliksi vai millä nimellä niitä kutsuttiin siel antiikin Kreikassa? Ne oraakkeli-daamit osasivat kuiteskin ennustaa vähän niinku sä mut sä oot tietty sillai snadisti parempi ;)

      • Toi oraakkeli kuulostaa nii miehiseltä, joten sovitaan, että oon Madame Taika-Tinttu ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Toi oraakkeli kuulostaa nii miehiseltä, joten sovitaan, että oon Madame Taika-Tinttu ;)

        Itellä tulee mieleen oraakkelista joku sukupuolitauti:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itellä tulee mieleen oraakkelista joku sukupuolitauti:D

        Sunflower

        :))))

        Se oliski sitten joku uus tauti :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toi oraakkeli kuulostaa nii miehiseltä, joten sovitaan, että oon Madame Taika-Tinttu ;)

        On muutes mageeta tuntee tuollainen kristallipallodaami ;)


      • artagnan kirjoitti:

        On muutes mageeta tuntee tuollainen kristallipallodaami ;)

        Voit kuule kulkea ihan polleena, ku ei mua kaikki vielä tunne, eikä tiiä ;)

        Kunhan maine tästä vielä leviää, niin voit kertoa kaikille, että oot ollu mun kamu jo kauan!


    • Et kai sä tiedä sit sitäkin et mä oon lähdössä vääntämään rautaa? Sit mä kyl delaan hämmästyksestä ;)

      • No tuohan oli niin selkee juttu, etten ees viittiny mainita 😇


    • Mä poistun ny ja kumarran lähtiessäni nii syvään et otsa kolisee lattiaan ;)

      • Ööh, elä kovaa pätkäse sitä ottaas...
        Hienoa kummiski, että nöyränä kumarrat ;)


      • Anonyymi

        Heh:D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ööh, elä kovaa pätkäse sitä ottaas...
        Hienoa kummiski, että nöyränä kumarrat ;)

        No mä oon parannellut viikonlopun ajan tota otsaan noussutta sarvee. Täytyy kai olla tarkempi ku kumartaa Madamelle seuraavan kerran ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä oon parannellut viikonlopun ajan tota otsaan noussutta sarvee. Täytyy kai olla tarkempi ku kumartaa Madamelle seuraavan kerran ;)

        Voit kääriä jonku pehmeen sun ottaas, nii voit kumartaa ihan lattiaan asti ;)
        Ei tuu silleen pipiä...


    • Ihan oikein on mennyt kaikki asiat, myös tuo rakkaus-juttu...♡♡♡

      • Nöyrääkin nöyrempi kiitos ;)

        Ooh, oikein tuli tunnustus maamme arvostetulta päätontulta.
        Nyt kyllä lykkäsen vasaralla kunniadiplomin tuohon seinälle ;)

        Pst, voin näin vähän vielä kertoa ku kerta tiiän, että hehkuu, edelleen hehkuu ja tulee hehkumaan vielä vuosia, siis se ruusunpunainen lempi. Pidä siis tonttu myssystäs kiinni ;))


      • Unohtukos tonttu sulta jotain?? :}


      • Vallan tässä ihan punastuu... (ꈍ_ꈍ●)♡


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Vallan tässä ihan punastuu... (ꈍ_ꈍ●)♡

        Minunki posket punehtuu, mut pienestä ärtymyksestä :[

        Tonttu unohti hurraa-huudot ja kumarrukset!! :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Unohtukos tonttu sulta jotain?? :}

        Kyl toi oli paha etikettivirhe :D


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl toi oli paha etikettivirhe :D

        Sanos muuta! :]

        Sais tää neitonen opettaa herralle vähän käytöstapoja! ;)


    • Anonyymi

      Hurraata & kumarruksia! Milloin päästään kävelemään lumettomilla ja kuivilla kaduilla ilman liukkautta, solskua, nastakenkiä, jne?

      • Kiitos hurrauksista! ;)

        Kesäkuussa päästään, ja tää on ihan varma tieto!!


    • Anonyymi

      Nytpäs testataan taidot! Kumpi taipuu ensin Suomen jäsenyyteen, Turkki vai Unkari, tässä Nato-sekoilussa?

      • Vastaus on, että toinen ;)

        Olet varmaan todella vaikuttunut kyvyistäni?

        Pesee Ressun 6-0! ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Vastaus on, että toinen ;)

        Olet varmaan todella vaikuttunut kyvyistäni?

        Pesee Ressun 6-0! ;)

        Toinen, eli Unkari. Kuulin pari minsaa sitten uutisen että näin on näreet!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toinen, eli Unkari. Kuulin pari minsaa sitten uutisen että näin on näreet!

        Noh nii, siinäs näit taas, että oikeaan osuin ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Vastaus on, että toinen ;)

        Olet varmaan todella vaikuttunut kyvyistäni?

        Pesee Ressun 6-0! ;)

        Oon vaikuttunu siitä kuinka pahvi oot


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noh nii, siinäs näit taas, että oikeaan osuin ;)

        Oot sä vaan pro! Mä melkein pökrään hämmästyksestä :D


      • artagnan kirjoitti:

        Oot sä vaan pro! Mä melkein pökrään hämmästyksestä :D

        Ei mikään ihme ;)

        Katot vaa, ettet pökrää mihinkää pöydänkulmaan :]


    • Anonyymi

      No mennäänpä lintilä-caseen. Kumman hra ministeri valitsee vaimon vai 2. naisen kun paska osui ns. tuulettimeen? (hurraata, kumarruksia:)

      • Anonyymi

        Ton tiiän itekki. Ukkomiehet ei jätä vaimojaan, tää tieto löytyy vauva av:ltä.

        Sunflower


      • Kiitos kumarruksesta ;)

        Ei herra valitse, vaan toinen jää, jos jää...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos kumarruksesta ;)

        Ei herra valitse, vaan toinen jää, jos jää...

        On siinä menny elämä talteen ku Seiskasta luin että tää kakkosmuija on ootellu yli 10 vuotta että häiskä jättäis rouvansa:(

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        On siinä menny elämä talteen ku Seiskasta luin että tää kakkosmuija on ootellu yli 10 vuotta että häiskä jättäis rouvansa:(

        Sunflower

        Onko oikein ootellu?

        Voihan se olla, että tää kakkonen on tyytyväinen tuohon tilanteeseen... Saa äijän silloin tällöin luokseen ja fällyjen alle, mut ei tarvi töllätä sitä jatkuvasti..


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Onko oikein ootellu?

        Voihan se olla, että tää kakkonen on tyytyväinen tuohon tilanteeseen... Saa äijän silloin tällöin luokseen ja fällyjen alle, mut ei tarvi töllätä sitä jatkuvasti..

        Jutussa oli että muijan hermo on palanu välillä ku mika ei ookkaan jättänyt rouvaansa niinku on luvannu.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jutussa oli että muijan hermo on palanu välillä ku mika ei ookkaan jättänyt rouvaansa niinku on luvannu.

        Sunflower

        Ai, 10v jo odottanu...

        On tuokin aikamoinen soppa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Onko oikein ootellu?

        Voihan se olla, että tää kakkonen on tyytyväinen tuohon tilanteeseen... Saa äijän silloin tällöin luokseen ja fällyjen alle, mut ei tarvi töllätä sitä jatkuvasti..

        Siis miksei muka samaa miestä voi jakaa sulassa sovussa? En alkuunkaan tajua. Esimerkiksi mulla ja Arielilla on yhteinen mies, joka nukkuu yöt meidän keskellä. Ariel on häntä kohtaan tosi söpö ja hellä, kun taas minä saan hien nousemaan tuon ihanan komistuksen ohimoille (◠‿◠✿)

        ❀ Puklu - onnellinen puolikasmiehen omistaja ❀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis miksei muka samaa miestä voi jakaa sulassa sovussa? En alkuunkaan tajua. Esimerkiksi mulla ja Arielilla on yhteinen mies, joka nukkuu yöt meidän keskellä. Ariel on häntä kohtaan tosi söpö ja hellä, kun taas minä saan hien nousemaan tuon ihanan komistuksen ohimoille (◠‿◠✿)

        ❀ Puklu - onnellinen puolikasmiehen omistaja ❀

        No jos kaikki ovat tyytyväisiä, nii mitäs kukaan on siihen mitään sanomaan ;))

        Siinä on tontulla tekemistä... ;))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Onko oikein ootellu?

        Voihan se olla, että tää kakkonen on tyytyväinen tuohon tilanteeseen... Saa äijän silloin tällöin luokseen ja fällyjen alle, mut ei tarvi töllätä sitä jatkuvasti..

        Siitä puhe mistä puute… tinttulinttu haluais varmaan keppiä


    • Anonyymi

      Ei hitto ku sain hyvät naurut:D No milloinkas tää muija saa kampitettua jätkäkamun itelleen?:D

      Niiaten ja kumartaen:D

      Sunflower

      • Sitten ku kamppaat sen, eli heti huomenna vetäset kinttus jonku uroksen eteen ;)


    • Et Sinä aivan toivoton tapaus ole. Osaat näköjään tunkeutua tietyn tyypin ihon alle tosi hyvin. Perun ainakin puolet ilkeistä kommenteista, joita on tullut Sinulle lähetettyä.

      • Tässä sen näkee, kuinka huipputyyppi mä oon...
        Sen huomas näköjää jo sellanenki, joka on puusilmä :))))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tässä sen näkee, kuinka huipputyyppi mä oon...
        Sen huomas näköjää jo sellanenki, joka on puusilmä :))))

        sulla on sekä puusilmä että suu, varmaan pahvia aivot!


    • Anonyymi

      MINÄPÄ KERRON JO SEN LOPPUTULOKSEN. KUKAAN TÄYSIJÄRKINEN EI ENÄÄ ÄÄNESTÄ VIHREITÄ, SDP, VASEMMISTOLIITTOA.

      • Ei pidä paikkansa. Kaikki ei käy täysjärkisenä.
        Usko mua, ku mä tiiän kaiken...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ei pidä paikkansa. Kaikki ei käy täysjärkisenä.
        Usko mua, ku mä tiiän kaiken...

        Sie oot selvä varotus siitä ettei kaikki oo selväjärkisiä… uskon uskon!!!!


    • Anonyymi

      Hitto ku unohin kumartaa ku poistuin:D

      Sunflower

      • Mites sä ny sillai????

        Tuosta hyvästä saat olla kumarrusasennossa 10 minuuttia yhtä soittoa! ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mites sä ny sillai????

        Tuosta hyvästä saat olla kumarrusasennossa 10 minuuttia yhtä soittoa! ;)

        Sano sitte ku saan lopettaa:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sano sitte ku saan lopettaa:D

        Sunflower

        Lepo lepo...
        Toivottavasti nyt otit opikses ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Lepo lepo...
        Toivottavasti nyt otit opikses ;)

        Hitto ku oon hapoilla:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitto ku oon hapoilla:D

        Sunflower

        No, otat pienet venyttelyt, niin selkäki oikenee ;)


    • Anonyymi

      Koita ennustaa että miten muijan käy jos alan iskemään tota Artsia?:D

      Sunflower

      • No mä ennustan, että Klartsu olis tosi mustis :}

        Korvatillikkaa se ei voi antaa Artsille. Mököttää kylläki pystyy, ja se jos mikä on kamalaa, ku nainen mököttää :}


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mä ennustan, että Klartsu olis tosi mustis :}

        Korvatillikkaa se ei voi antaa Artsille. Mököttää kylläki pystyy, ja se jos mikä on kamalaa, ku nainen mököttää :}

        Siinä mielessä on kamalaa jos haarat ei aukene muuten ei haittaa jos pesää saa


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mä ennustan, että Klartsu olis tosi mustis :}

        Korvatillikkaa se ei voi antaa Artsille. Mököttää kylläki pystyy, ja se jos mikä on kamalaa, ku nainen mököttää :}

        Toi irtopää vois tietty hinata ittensä hyllynreunaan ja tipahtaa niskaan;)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi irtopää vois tietty hinata ittensä hyllynreunaan ja tipahtaa niskaan;)

        Sunflower

        Äläs aliarvioi Klartsua, ku pimu lykkää monen vuoden pölykertymät päästään, niin tulee ainakin tuhat aivastusta ;))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Äläs aliarvioi Klartsua, ku pimu lykkää monen vuoden pölykertymät päästään, niin tulee ainakin tuhat aivastusta ;))

        Ei hitto ku tää muija repee:D Toi ois niin Artsia että antais muijansa harmaantua pölyyn ku ite pelaa jotain hiton fortnitea:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hitto ku tää muija repee:D Toi ois niin Artsia että antais muijansa harmaantua pölyyn ku ite pelaa jotain hiton fortnitea:D

        Sunflower

        Ehkä Artsi on vaa kaukaa viisas, ku kyllähän sen tietää, ettei pimujen hiuksia saa pöllyyttää.
        Menee nääs kampaus sekasin ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hitto ku tää muija repee:D Toi ois niin Artsia että antais muijansa harmaantua pölyyn ku ite pelaa jotain hiton fortnitea:D

        Sunflower

        No en mä pelaa mitään hemmetin Fortnitee. Mä soitan skittaa ja poikkihuiluu ku oon vapaalla ja vien Klartsun partsille haukkaamaan happee :)


    • Anonyymi

      Tinttulintun ajatukset ja ennustukset ei ketää kiinnosta. Suu suppuun vaan

      • Veikkaan, että kovasti kiinnosti. Et muuten olis avannu tätä aloitusta! :))))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Veikkaan, että kovasti kiinnosti. Et muuten olis avannu tätä aloitusta! :))))

        Hekoheko, lahopää


    • Voisikohan Tinttu-tyttönen ennustaa, koska se tädin päiväunien kohde suihkaisee hiihtimillään läpi Immytvaaran laakson? Täti vastaanottaisi myös mieluusti vinkkejä sulhaskandidaatille tarjottavan aterian suhteen, kun hän saattaa lasketella tänään tädin alamäkeen kutomaan verkkoon. Täti itse kun on tottunut syömään pelkkää perunaa ja läskisoosia ja jälkiruuaksi kiisseliä (Θ‿Θ❀)

      • Verkkoon???? :}
        Ööh, siinä saattaa kuule mennä sulhaspoika suksineen solmuun, kun vetäsee vauhdilla siihen sun ansaas... :}

        Käytä täti ens kerralla vanhaa neitonen pulassa-juttua. Makaat maassa reporankana ja huudat epätoivosesti apua, niin ei takuulla herrasmies jätä pysähtymättä.
        Siinä kun sulhasehdokas kantaa sut sisälle, niin pätkäset oven pikasesti säppiin ja avaimen työnnöt uhkean rintavarustuksen väliin. Siitä se kuules lähtee lempi leiskumaan, kun sulhaspoika kaivelee avainta ;))

        Niin, puoliltapäivin hän suihkii tulemaan, ja tuollainen urhea urheilijamies ehkä tykkää varmasti hiihdon päälle kunnon lohisopasta :)))
        Jos lohta ei löydy, niin kunnon lihapihvi pottuineen ja lisukkeineen maistuu raskaan suihkimisen päälle.
        Tarvii tuo nuorimies kyllä energiaakin, kun on tuollasen viehkeän tädin hyppysissä ;))

        Onnea tätille pyydystämiseen ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Verkkoon???? :}
        Ööh, siinä saattaa kuule mennä sulhaspoika suksineen solmuun, kun vetäsee vauhdilla siihen sun ansaas... :}

        Käytä täti ens kerralla vanhaa neitonen pulassa-juttua. Makaat maassa reporankana ja huudat epätoivosesti apua, niin ei takuulla herrasmies jätä pysähtymättä.
        Siinä kun sulhasehdokas kantaa sut sisälle, niin pätkäset oven pikasesti säppiin ja avaimen työnnöt uhkean rintavarustuksen väliin. Siitä se kuules lähtee lempi leiskumaan, kun sulhaspoika kaivelee avainta ;))

        Niin, puoliltapäivin hän suihkii tulemaan, ja tuollainen urhea urheilijamies ehkä tykkää varmasti hiihdon päälle kunnon lohisopasta :)))
        Jos lohta ei löydy, niin kunnon lihapihvi pottuineen ja lisukkeineen maistuu raskaan suihkimisen päälle.
        Tarvii tuo nuorimies kyllä energiaakin, kun on tuollasen viehkeän tädin hyppysissä ;))

        Onnea tätille pyydystämiseen ;)

        Itekki oon kuullu puhuttavan tosta läskisoosista. Pitäis olla hitonmoinen nälkä että viittisin maistaa:(

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itekki oon kuullu puhuttavan tosta läskisoosista. Pitäis olla hitonmoinen nälkä että viittisin maistaa:(

        Sunflower

        Mut sehän on lihakastiketta kuiteski vaan :)

        Usko pois, jos ihminen olis viikon ilman ruokaa, niin sitä syö vaikka pieniä kiviä :)


      • Anonyymi

        Ei koskaan, tai no… riippuu minkä tasosta unelmien kohdetta tavoittelee, mustan ukon voit hakea suoraan torilta tarpeet tyydyttämään kun tis siä vähä vilautat … ja muuten voit unohtaa unelmoinnit. Ikää on sulla jo ja unelmien kohteet unelmoi nuoreemista ja ihanimmista naisista kuin sä


      • Ai et mä käyn guumana tuollaiseen puumadaamiin! Jos mä käyn laskemassa liukurilla sinne verkkoon nii huomenna sä voit vaan muistella noita immytaikoi ;)


      • Anonyymi

        Säälipeukkua saat, nuoret nauraa selän takana vanhalle naiselle joka on täällä oikein omakuvan kera.


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Ai et mä käyn guumana tuollaiseen puumadaamiin! Jos mä käyn laskemassa liukurilla sinne verkkoon nii huomenna sä voit vaan muistella noita immytaikoi ;)

        Älä viitsi pilkata vanhaa naista joka ei käy ns. täysillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi pilkata vanhaa naista joka ei käy ns. täysillä.

        No toi mummeli tuskin pahastuu :)))

        Hyymörimimmi...


    • Mietin täs, että mihinkähän Kittie on jääny, ku ei ole näkyny..

      No mä ennustan, että on uppoutunut harrastuksiinsa niin, ettei muista käydä täällä :))

      • Duunaa kai uutta myytävää? :)


      • artagnan kirjoitti:

        Duunaa kai uutta myytävää? :)

        Nii varmaan :)

        Kunhan nyt kaikki vaan olis hyvin..


    • Anonyymi

      Itse sie oot itseäis näköjään kehunut ja hyvin oot tullu kehuneeks`.

      • Eikös??
        Tämäkin on taitolaji ja minultahan se sujuu! ;)


    • Anonyymi

      Vaalituloshan on helppo ennustaa. Nykyiset hallistsijat eivät saa paljoa ääniä. Jos saisivat suomi ajautuisi jo 2-3 v kuluttua EU hallintaan, niin valtava on velkataakka.

      Ensivuonna menee korkoihin jo 4-5 miljardia. Lainanhoitokulut kasvaa, kun joudutaan maksamaan vanhoja velkoja ja ottamaan sen tilalle uusia sopimuksia.

      Tulisi tilanne että sosiaalisia apuja saa vastakun kaikki oma omaisuus on myyty.
      Toisaalta joa sosiaalisilla tuilla eläville ei niin hirveitä tapahtuisi, muuta kuin heille jotka ovat työelämässä.

      • Ootko ajatellu, että kun luvataan ettei leikata, niin kyllähän sekin ihmisiä houkuttaa. Aina ei osata katsoa eteenpäin..


    • Anonyymi

      Kuinka kauan partaheppu ja merenneitonikki ovat yhdessä? Ennustuksia kehiin armollinen matami!

      • No kuules, tämä matami kahtoi kristallipalloon...

        Näkyi kaksi kiikkustuolia vierekkäin, jossa toisessa istui charmikkaasti harmaantunut parrakas herrasmies ja toisessa äärettömän kaunis kikkarapäinen tyylikäs lady. Käsi toisensa kädessä kiikustelivat ja katsoivat toisiaan rakastuneesti silmiin.

        Joten loppuelämänsä siis he elävät onnellisesti yhdessä 💞


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No kuules, tämä matami kahtoi kristallipalloon...

        Näkyi kaksi kiikkustuolia vierekkäin, jossa toisessa istui charmikkaasti harmaantunut parrakas herrasmies ja toisessa äärettömän kaunis kikkarapäinen tyylikäs lady. Käsi toisensa kädessä kiikustelivat ja katsoivat toisiaan rakastuneesti silmiin.

        Joten loppuelämänsä siis he elävät onnellisesti yhdessä 💞

        Ei tuu toteutuu. Näkyy että juoppo ukko ja vanha elähtänyt nainen tapaavat ja ja pettyvät toisiinsa sek ä itteensä kun halpaan menivät ja yrittävät mahottoman jutun saaja toimimaan. elämä on jo tyritty, ei se siitä enää kummene kun paremmat valinnat olis pitäny tehdä kauaaaan sitte


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuu toteutuu. Näkyy että juoppo ukko ja vanha elähtänyt nainen tapaavat ja ja pettyvät toisiinsa sek ä itteensä kun halpaan menivät ja yrittävät mahottoman jutun saaja toimimaan. elämä on jo tyritty, ei se siitä enää kummene kun paremmat valinnat olis pitäny tehdä kauaaaan sitte

        Mun k-pallo huusi sanomä sulle, että vedä se tikku pois persiistäs...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mun k-pallo huusi sanomä sulle, että vedä se tikku pois persiistäs...

        Tarkotti varmaan ite tinttulinttua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotti varmaan ite tinttulinttua

        Siinä näky urpon kuva, joten kyllä se sulle oli.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Siinä näky urpon kuva, joten kyllä se sulle oli.

        Ettei vaan ollu peilikuva? Näkijä ite???


    • Anonyymi

      Kristallipallossa näkyy et tinttulinttu vois maan rakoon vetäytyä ja jättää lätinät väliin. Tätä jauhantaa ei kaivata

      • Anonyymi

        Jospa suksit itse hevon kuuseen urputtamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa suksit itse hevon kuuseen urputtamasta.

        Otetaan ny unet ensin ja katellasn sit


    • Palstan käyttö luurilla on ollut yhtä tuskaa sen jälkeen ku duunasivat jotain tään kimpussa pari päivää sitten. On mm. metrikaupalla tyhjää kommenttien välissä :(

      • On vai??
        Ei mulla ole mitään välejä, eikä onneksi mainoksiakaan, kun on mainosestosovellus tässä sivulla.


    • Anonyymi

      Muistako kun autoin sinua koulussa? ilman minun tukeani ja uhrautuvaisuuttani et olisi päässyt noin pitkälle et kyllä varmaan arvosta minua mutta antaa olla...mitäpä sitä ei tekisi parhaan ystävävänsä eteen

    • Anonyymi

      Harva muistaa koulu asioita elämä rullaa etteenpäin , kiitosta ei tuu

    • Olipa joku käynyt oikein suoltamassa tosi törppöä juttua... :[

      Mä ennustan, että sulle kakin suoltaja tulee vielä kökköset olot. Sen edestään löytää, minkä taakseen jättää... 💩

    • Anonyymi

      Siinä oot oikeessa… taakses jätit koulut ja kaiken mikä olis yhteiskunnassa vieny eteenpäin. Nyt oikeen nimimerkillä kirjoitat tällä palstalla ja piät sitä ja ennustuksia elämän kohokohtana… sun tapauksessa näkee että jotain olis pitäny aiemmin tehä toisin. kristallipallo-tinttu-linttu!

    • Anonyymi

      Missä hän vaikuttaa?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe