..pelleilevän, ottavan huonon lähdön ja jäävän tahallaan lähdössä jälkeen jonkun verran, jotta voisi sitten ajaa kilpaa tosissaan ja saisi nautiskella ohituksista! Siltä tuo näyttää. Ranskan kisaa katsoessa sen huomasi, niin raudan kova itseluottamus näyttää olevan, että on varaa tuollaiseen.
Useammin kuin kerran on kilpaulun ratkaisu jäänyt ihan viime kierroksille tänäkin vuonna.
Uskomaton V.Rossi
12
4047
Vastaukset
- 123456joo
Siitähän se onki saanu kritiikkiä, kun ei aja ylivoimaiseen voittoon vaan jää leikkimään sinne radalle.
- dunlop
joo,on toki ylivoimainen juuri tällä hetkellä, mutta jos siirrytään ajassa taaksepäin 60-70-lukujen vaihteeseen,sillioin puhuttiin todellisesta ylivoimaista, kun Ago parhaimmillaan päihitti Imatrallakin kakkosen puolellatoista minuutilla........ toki pyöräkin oli ylivoimainen.
- P. Read
dunlop kirjoitti:
joo,on toki ylivoimainen juuri tällä hetkellä, mutta jos siirrytään ajassa taaksepäin 60-70-lukujen vaihteeseen,sillioin puhuttiin todellisesta ylivoimaista, kun Ago parhaimmillaan päihitti Imatrallakin kakkosen puolellatoista minuutilla........ toki pyöräkin oli ylivoimainen.
Totta. Suoraan sanottuna en arvosta nyky kuskeja niin paljon, kuin 60-70 luvun kuskeja. Silloin jätkät ajoi pyörillä, joissa oli kuvio renkaat ja renkaissa profiili täysin eri kuin nyt. Nahkapuvut oli vain nahkaa, ei ollut mitään olkapääsuojia tai selkä kyttyröitä ym. Osa kuskeista korjasi myös itse pyörät(mm.Jarno Saarinen). Radat oli turva-alueiltaan ja pinnaltaan ihan eri planeetalta kuin nykyään.
Jos mietitään Imatran TT-radan keskinopeus ennätystä, joka on Johnny Cecotton hallussa, muistaakseni 171km/h. Niin jokainen, joka menee käymään sillä radalla, voi ottaa kypärän pois päästä ja miettiä hetken. Sen voi sanoa rehellisesti, että nykymaailmasta ei löydy kuskia, kuka rikkoo tuon ennätyksen. Agostini ajoi myös MV:llä n. 280km/h Vuoksen suoralla, lehmuskujan jälkeen. Savikannan suoran nyppylällä Ago myös lensi yli 40metriä. Pysähtykää siihen nyppylälle ja ajatelkaa mitä vauhtia täytyy tulla siihen, että ilmalentoa kertyy yli 40m.
Ei sillä, että ihannoin hengenvaraa, mutta nykyään kuskit ihan erilaista porukkaa kuin silloin ennen... - dunlop
P. Read kirjoitti:
Totta. Suoraan sanottuna en arvosta nyky kuskeja niin paljon, kuin 60-70 luvun kuskeja. Silloin jätkät ajoi pyörillä, joissa oli kuvio renkaat ja renkaissa profiili täysin eri kuin nyt. Nahkapuvut oli vain nahkaa, ei ollut mitään olkapääsuojia tai selkä kyttyröitä ym. Osa kuskeista korjasi myös itse pyörät(mm.Jarno Saarinen). Radat oli turva-alueiltaan ja pinnaltaan ihan eri planeetalta kuin nykyään.
Jos mietitään Imatran TT-radan keskinopeus ennätystä, joka on Johnny Cecotton hallussa, muistaakseni 171km/h. Niin jokainen, joka menee käymään sillä radalla, voi ottaa kypärän pois päästä ja miettiä hetken. Sen voi sanoa rehellisesti, että nykymaailmasta ei löydy kuskia, kuka rikkoo tuon ennätyksen. Agostini ajoi myös MV:llä n. 280km/h Vuoksen suoralla, lehmuskujan jälkeen. Savikannan suoran nyppylällä Ago myös lensi yli 40metriä. Pysähtykää siihen nyppylälle ja ajatelkaa mitä vauhtia täytyy tulla siihen, että ilmalentoa kertyy yli 40m.
Ei sillä, että ihannoin hengenvaraa, mutta nykyään kuskit ihan erilaista porukkaa kuin silloin ennen...olen samaa mieltä....ja samanlaista ei enää nää kuin korkeintaan Man saarella ja Ulsterin GP:ssa
Toki aika ajoi Imatran radan ohi,ja vaikka en halua jäädä vanhaan aikaan, oli fiilikset silloin aivan eri kuin tämän päivän RR:ssä....ja huomenna niitä pyöriä pääsee taas ihailemaan Motoparkkiin,
kun siellä ajetaan EM Historicit...
- kaikki moottori kisat
ratkaisee.Rahalla saa parhaat kuskit ja nopeimman
kaluston.- Tino Rossi
Rahalla voi saada parhaimman kuskin, mutta ei välttämättä parasta kalustoa. Rossin siirryttyä Yamahalle moni veikkasi hänelle huonoja sijoituksia, mutta kuinkas kävikään. Hyvä kuski voittaa huonollakin pyörällä.
- exorientelux
mietin että tekeekö se joskus niitä virheitä tahallaan jotta saa leikkiä ja voittaa silti? Aivan mahtava mies. Mutta mahtaneeko siirtyä ralliin vai Formuloihin vai kenties Ducatin tiimiin? Siinäpä haastetta löytyykin. Mutta anyway, fanina pysyn kuitenkin.
- Kotikisa..
..Rossille! Katsotaas sitten tarkkaan mitä se säveltää tällä kertaa!
on se rossi ihan hyvä, mutta ärsyttävä
- maso
Rossi on pyörän päälle voittamaton. Kaarteessa ajo on mahtavaa katseltavaa. Miehellä on pyörä hallussa, ei voi muuta sanoa.
- Samaa peliä!
Taas sama juttu, huono lähtö (tahallaan) ja sitten näyttämään kuinka ohi mennään. Taisi ohittaa viisi heti parin ekan kierroksen aikana.
Loppu jäi kattomatta, mutta pitää kytätä nauhalta! - on kuningas
ROSSI on lajin kiistaton kuningas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4913384Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1602400- 1382237
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71705Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel381697Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131456Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811444Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien171317- 91242
- 571146