Heteromiehellä naisten vaatteet

Anonyymi-ap

Olen reilu kolmekymppinen suomalainen mies. Olen ollut viimeiset 15 vuotta pitkähköissä parisuhteissa muutaman naisen kanssa, ja koen olevani täysin hetero. Lapsiakin olen tehnyt kaksin kappalein.

Olen kuitenkin koko ikäni tuntenut suurta vetoa naisten vaatteita kohtaan. Varhaisessa teini-iässä se alkoi kiinnostuksestani naisten alusvaatteisiin. Siihen miten kauniita ja seksikkäitä ne olivat, ja miten niitä oli niin lukuisia eri malleja.
Kiinnostus pikkuhiljaa laajeni ihan kaikkiin naisten vaatteisiin. Farkkuihin, mekkoihin, laukkuihin ja muihin asusteisiin.
Sitten aloin tuntea vetoa myös koko ”naisesellisuus” käsitettä kohtaan, eli lähes kaikkeen mikä on hyvin naisellista.

Olen kokenut ihan koko ikäni, että olisin huomattavasti onnellisempi naisena, mutta en halua sukupuolenkorjausleikkaukseen, enkä koe tarvetta millekään hormonihoidoille.
Olen luontaisesti aika lihaksikas ja minuun tuntuu ”tarttuvan” lihas hyvin herkästi kuntosalitreenistä. Selkäni on aika leveä, käsivarret paksuhkot ja reidet sitä kokoluokkaa, etten voi käyttää tiettyjä vaatemerkkejä lainkaan. Esim. Jack & Jones paidat kiristää lähtökohtaisesti selästä ja hihoista, sekä housut reisien kohdalta, vaikka muuten olisivatkin oikeaa kokoa.

Työskentelen hyvin miehisellä alalla ja lisäksi olen puolivakinainen palomies ja siksi tämä niin hullunkurista onkin. Näytän aivan kahelille jossain mekossa, mutta silti itse nautin siitä hyvin kovasti. Puolisolleni tai kenellekkään muulle en ole koskaan asiasta puhunut mitään, enkä tiedä haluanko edes. Miesten pukeutuminen tuntuu olevan hyvin lokeroitua ja tarkasti rajattua. Miehen täytyy käyttäytyä ja pukeutua samalla tavalla kuin kaikkien muidenkin, tai muuten hänet leimataan homoksi tai transuksi tms. Sinänsä tuollainen leima ei minua haittaisi, mutta se murkistaisi työtäni, sosiaalista elämää ja perhe-elämää turhan paljon.

Omistan yhden laadukkaan peruukin ja meikkejä. Joskus vapaapäivänä tykkään repäistä ja pukea itseni niin taitavasti naiseksi, kuin osaan ja menen koiran kanssa pitkälle kävelylle. Minusta vain tuntuu hyvin ihanalle laittaa jalkaan naisten retkeilyhousut ja takki, pistää kasvoille kevyt meikki ja tukka ponnarille. Tunen silloin oloni kauniiksi, naiselliseksi ja onnelliseksi.
Ne ovat tunteita, joita en koe omassa ”äijäroolissani” juuri koskaan.

Joskus olen uskaltanut käydä kaupassa ja muilla asioilla naiseksi pukeutuneena, mutta silloin olen miettinyt tarkkaan sellaisen neutraalin asun, jossa miehiset piirteet eivät turhaan korostu, tai en herätä muutenkaan huomiota. Silti nilkkureiden, käsilaukun ja silkkisen kaulahuivin käyttäminen on tuntunut uskomattoman hyvältä.

Naisten vaatteita ja asusteita minulla on jo vaatekaapillinen vuokratallissa, jossa säilytän myös harrasteautoani. Siten nuo vaatteet ja tämä erikoinen harrastukseni on pysynyt ainakin toistaiseksi piilossa. Kukaan ihminen ei ole vilkaissut minua yhtä kertaa pidempään kun olen harrastanut ”tyttöilyä”, eli ehkä olen mennyt täydestä kuin väärä raha.

En tiedä mitä minun kannattaisi tehdä tai olla tekemättä. Ikinä en tule tästä ”parantumaan”, vaan uskon kokevani vetoa naisten vaatteita ja naisellisuutta kohtaan koko lopun ikäni. Kai sitten diagnoosini on, että olen trasvestiitti. Halusin sitä tai en.

Joskus harrastuksestani on tullut niin paha morkkis, että olen heittänyt kaikki naisten juttuni roskikseen ja yrittänyt elää farkut-huppari linjalla. Sitten alkaa taas pikkuhiljaa kertymään naisten vaatteita tuonne kaappiin, koska ”lääkitsen” tätä vetoani naisten vaatteisiin selailemalla esim. Zalandoa. Usein samalla sitten tulee myös ostettua jotain.

Harras toiveeni on, että vielä joskus yhteiskunta olisi sen verran avarampi ja suvaitsevaisempi, että myös mies saisi pukeutua juuri kuten haluaa. Olen tästä ihan aidosti kateellinen naisille. Nainen saa ollaa olla rempseän poikamainen, tai hyvin naisellinen. Nainen saa pukeutua vaikka juuri farkkuihin ja huppariin jos niin haluaa, mutta nainen saa myös pukeutua mekkoon, eikä sitä ole kukaan tuomitsemassa. Esim. Ei kukaan tule naiselta kysymään, että ”Onko toi huppari ostettu miesten osastolta? Oletko sä joku transu?”

Pitkä viesti täynnä omituista ajatuksenvirtaa, mutta toivon etten ole ainoa tässä maassa, joka kokee ja ajattelee näin.

51

2278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet löytänyt tyypillisen transvestiitin elämänmuodon. Hyvin suuri osa transvestiiteistä voi allekirjoittaa kertomuksesi kokonaisuudessaan. Ylivoimaisesti suurin osa transvestiiteistä on heteroita, joten siinäkään ei ole mitään erityistä. Voit jatkaa elämääsi valitsemallasi linjalla aivan huoleti, siinä ei ole mitään pahaa eikä moitittavaa.

      Tuo pukeutumiskysymys on vähän kummallinen kulttuurissamme. Miesten pukeutuminen on hyvin tarkasti määriteltyä ja rajattua. Poikkeaminen siitä tulkitaan jonkinasteiseksi perversioksi. Naisten pukeutuminen ja jopa käyttäytyminen on nykyisin vapaata, eikä sitä pidetä pahana.

    • Anonyymi

      En siis tuomitse tai mitään, mutta ymmärrät varmaan syyn, miksei naiselta kysytä vastaavaa, mutta mieheltä kysytään? Koska sinä, kuten lähes kaikki muut naisten vaatteita käyttävät miehet nyt kuitenkin todella ovat "transuja", kun taas miehisempiä vaatteita käyttävät naiset eivät lähes koskaan ole. Transmiehiä lukuunottamatta käytännössä yksikään nainen (okei, transmies ei ole nainen mutta naispuolinen) ei todellakaan ostele ja sovita vaatteita sillä silmällä, että menisi ne päällä miehestä, naiset eivät autoile isommalle paikkakunnalle ja saa kiksejä kävellessään miesten vaatteissa kaupungilla ja kostu ajatuksesta, että nyt tuokin vastaantulija piti minua miehenä. Se on ainoastaan miestransvestiittien juttu. Heteromies on ohjelmoitu kiihottumaan tietyistä asioista ja saattaa saada erektion tiittiä katsoessaan ja se taas tuntuu ikävältä. Nainen ei samalla tavalla kiihotu miestä katsoessaan eikä heillä ole muutenkaan tapana pamauttaa lesboja turpaan. Yhteisö on muutenkin vaikuttanut vihollisen silmissä heikolta, jos miehet pukeutuisivat naisiksi, joten ehkä siksi miesten transvestismiin on suhtauduttu negatiivisemmin.

    • Anonyymi

      Mies on perheen pää,miksi alennat itsesi?

      • Anonyymi

        Ei Suomessa ole mitään erillistä perheen päätä, toisin kuin kehitysmaissa, mutta miksi salainen harrastus muuttaisi asiaa johonkin suuntaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Suomessa ole mitään erillistä perheen päätä, toisin kuin kehitysmaissa, mutta miksi salainen harrastus muuttaisi asiaa johonkin suuntaan?

        Olisikohan tuo kirjoittaja maahanmuuttaja, kun joissakin kulttuureissa mies on ehdottomasti naisia ylempänä. Se opetetaan siellä jo pikkupojille ja sen näkee täälläkin kun maahanmuuttajapojat menee bussiin ennen naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan tuo kirjoittaja maahanmuuttaja, kun joissakin kulttuureissa mies on ehdottomasti naisia ylempänä. Se opetetaan siellä jo pikkupojille ja sen näkee täälläkin kun maahanmuuttajapojat menee bussiin ennen naisia.

        Turun seudulleko muutit? Kyllähän vasta neljä vuotta sitten asunnonmyynti-ilmoituksessasi kerroit perheen pään rEkentaneen talosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turun seudulleko muutit? Kyllähän vasta neljä vuotta sitten asunnonmyynti-ilmoituksessasi kerroit perheen pään rEkentaneen talosi.

        Niin, siellä myytiin Reijola-nimisellä tontilla sijaitsevaa taloa, jonka perheen pää oli rakentanut kestämään isältä pojalle. No, nainen on nainen aina vaan...


      • Anonyymi

        Maskuliininen ja feminiininen energia toimivat kuin + ja - -napaisuus. Ei voi olla mitään aitoa tasapuolista välimuotoa. Jos mies on feminiininen, alkaa nainen omaksua yhä enemmän maskuliinista roolia ja toimii "päänä". Luonnonvastainen dynamiikka ei ole hyväksi yksilöille eikä yhteiskunnille. Seurauksena on vain yhä enemmän hukassa olevia ihmisiä, hukassa olevia parisuhteita ja psyykenlääkkeiden popsijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maskuliininen ja feminiininen energia toimivat kuin ja - -napaisuus. Ei voi olla mitään aitoa tasapuolista välimuotoa. Jos mies on feminiininen, alkaa nainen omaksua yhä enemmän maskuliinista roolia ja toimii "päänä". Luonnonvastainen dynamiikka ei ole hyväksi yksilöille eikä yhteiskunnille. Seurauksena on vain yhä enemmän hukassa olevia ihmisiä, hukassa olevia parisuhteita ja psyykenlääkkeiden popsijoita.

        Höpö höpö


    • Anonyymi

      Älä huoli, et ole ollenkaan ainoa. Olen itse naimisissa oleva mies ja lapsia on.

      Muistan jo pikkupoikana haaveilleeni tytöksi pukeutumisesta, kun näin mekkoon ja pilkullisiin sukkahousuihin pukeutuneen saman kerrostalon tytön.

      Ikää kuitenkin ehti kertyä kolmekymppiseksi, ennen kuin hommasin ensimmäisen naisten vaatekerran. Sittemmin olen työreissuilla näyttäytynyt naisena julkisilla paikoilla. Olen esimerkiksi käynyt saappaisiin, sukkahousuihin, mekkoon, nahkatakkiin, peruukkiin ja kevyeen meikkiin sonnustautuneena vaateliikkeessä sovittamassa ja ostamassa naisten vaatteita. Olo on ollut näiden näyttäytymisten jälkeen tajunnan räjäyttävä, olkoonkin etten suurikokoisena naisena mene joka paikassa läpi.

      Homma hävetti alussa paljon ja vaatteita tuli pariin otteeseen hävitettyä. Olen myöhemmin tajunnut, ettei tämä mene pois ja olen sopeutunut ajatukseen.

      Transvestiittien lukumäärä Suomessa on täydellinen kysymysmerkki, koska valtaosa on kaapissa, eikä kerro asiasta edes läheisimmilleen. Homoseksuaalisuudesta ja monesta muusta on tehty valtavirtaa, mutta transvestiittisuus on tabu.

      Yksi Lidl:n kassa työskennellyt nainen sanoi, että kolmannes sukkahousuja ostavista on miehiä, jotka mukamas "ostavat vaimolleen". Tämä ehkä kertoo siitä, miten yleinen asia tämä saattaa olla.

      • Anonyymi

        Joskus on arvioitu että transvestiitteja olisi noin 1-2 %.

        Miksi joku selittelisi Lidlin (tai minkä tahansa kaupan) kassalla sukkahousuostoksiaan, ihan hassu ajatus. Voisi ostaa samalla paketin kuukautissiteitä eikä selittelisi kassalle mitään. Silloinhan kassahenkilö olettaisi automaattisesti että vaimo on pistänyt miehensä ostoksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on arvioitu että transvestiitteja olisi noin 1-2 %.

        Miksi joku selittelisi Lidlin (tai minkä tahansa kaupan) kassalla sukkahousuostoksiaan, ihan hassu ajatus. Voisi ostaa samalla paketin kuukautissiteitä eikä selittelisi kassalle mitään. Silloinhan kassahenkilö olettaisi automaattisesti että vaimo on pistänyt miehensä ostoksille.

        Olen 52 vuotias tyttöilyä harrastava mies.
        Viimeisen puolen vuoden aikana olen käynyt naisena ulkona viikoittain, ostoksilla ,ravintoloissa ja 2 viikkoa sitten jopa teatterissa priscillaa katsomassa.
        Meikkejä, sukkahousuja ja jopa kuukautis siteitä ostanut ja ihan tarpeeseen.
        Se vaan on niin kun laittautuu kauniiksi niin alkaa tuo miehinen ns pillu vuotamaan .
        Miksi kastella valkoiset farkut omalla kiima nesteellä kun sen voi estää erittäin hyvin vaikka lipresse kuukautis siteellä.
        terv. Sari Johanna


      • Anonyymi

        Niin kuin se kassa tietäisi mihin käyttöön ne sukkahousut päätyvät ja kenelle, saati lukumääriä. Häpeävä tiitti voi tilata ne netistäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 52 vuotias tyttöilyä harrastava mies.
        Viimeisen puolen vuoden aikana olen käynyt naisena ulkona viikoittain, ostoksilla ,ravintoloissa ja 2 viikkoa sitten jopa teatterissa priscillaa katsomassa.
        Meikkejä, sukkahousuja ja jopa kuukautis siteitä ostanut ja ihan tarpeeseen.
        Se vaan on niin kun laittautuu kauniiksi niin alkaa tuo miehinen ns pillu vuotamaan .
        Miksi kastella valkoiset farkut omalla kiima nesteellä kun sen voi estää erittäin hyvin vaikka lipresse kuukautis siteellä.
        terv. Sari Johanna

        Itsekin olen yli 50-v mies ja olen pitänyt naisten vaatteisiin pukeutumisesta murrosikäisestä saakka. Kaikesta huolimatta tuli perustettua perhe ja täytettyä yhteiskunnan oletukset normaalista elämästä. Mutta tästä pukeutumisesta en ole päässyt eroon, joten harrastan sitä salaa mahdollisuuksien mukaan. Välillä ollut hiljaisempia kausia, mutta sitten tarve aina kasvaa ja pakko päästä pukeutumaan. Olen käyttänyt kaikki tilaisuudet hyväksi, esim vaimon lomamatkat, työmatkat yms. Parhaimmillaan kesällä olen hommannut meikit, vaatteet, kengät ja pukeutunut täysin naiseksi. Sitten yleensä menen läheiseen isoon kaupunkiin ja liikun ihan julkisesti asuissa. Silloin tunnen olevani onnellinen ja olevani sellainen kuin haluaisinkin, aivan ihana tunne. Olen vielä suht hoikka ja pienikokoinen urheilullinen, joten kroppa hyvässä kunnossa. Tuossa tilanteessa voisin jopa harkita lähteväni jonkun mukavan miehen matkaan vaikka kahville, jos joku vaan pyytäisi. Mutta sitten se riemu aina loppuu ja pitää palata normaaliin heteroelämään. Vaatteita en voi missään säilyttää, joten tulee tämä vähän hintoihinsa. Tilanne on hankala ja paljon on tullut mietittyä, miten tämän ratkaisisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin olen yli 50-v mies ja olen pitänyt naisten vaatteisiin pukeutumisesta murrosikäisestä saakka. Kaikesta huolimatta tuli perustettua perhe ja täytettyä yhteiskunnan oletukset normaalista elämästä. Mutta tästä pukeutumisesta en ole päässyt eroon, joten harrastan sitä salaa mahdollisuuksien mukaan. Välillä ollut hiljaisempia kausia, mutta sitten tarve aina kasvaa ja pakko päästä pukeutumaan. Olen käyttänyt kaikki tilaisuudet hyväksi, esim vaimon lomamatkat, työmatkat yms. Parhaimmillaan kesällä olen hommannut meikit, vaatteet, kengät ja pukeutunut täysin naiseksi. Sitten yleensä menen läheiseen isoon kaupunkiin ja liikun ihan julkisesti asuissa. Silloin tunnen olevani onnellinen ja olevani sellainen kuin haluaisinkin, aivan ihana tunne. Olen vielä suht hoikka ja pienikokoinen urheilullinen, joten kroppa hyvässä kunnossa. Tuossa tilanteessa voisin jopa harkita lähteväni jonkun mukavan miehen matkaan vaikka kahville, jos joku vaan pyytäisi. Mutta sitten se riemu aina loppuu ja pitää palata normaaliin heteroelämään. Vaatteita en voi missään säilyttää, joten tulee tämä vähän hintoihinsa. Tilanne on hankala ja paljon on tullut mietittyä, miten tämän ratkaisisi.

        Monilla paikkakunnilla on vuokravarastoja. Pienin varastokomero ei maksa mahdottomia ja sinne mahtuu monta kassillista vaatteita, mahdollisesti jopa pieni vaatekaappi jonne vaatteet voi ripustaa. Kannattaa siis vertailla kumpi tulee halvemmaksi, ostaa aina uudet vaatteet, tai vuokrata varasto. Vuokrattaessa pitää myös huomioida mitä vaatteiden pesu jossain itsepalvelupesulassa maksaa, ellei kotona pysty pesemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilla paikkakunnilla on vuokravarastoja. Pienin varastokomero ei maksa mahdottomia ja sinne mahtuu monta kassillista vaatteita, mahdollisesti jopa pieni vaatekaappi jonne vaatteet voi ripustaa. Kannattaa siis vertailla kumpi tulee halvemmaksi, ostaa aina uudet vaatteet, tai vuokrata varasto. Vuokrattaessa pitää myös huomioida mitä vaatteiden pesu jossain itsepalvelupesulassa maksaa, ellei kotona pysty pesemään.

        Itse asun todella pienellä paikkakunnalla eikä tuollaisia varastoja ole käytössä. Jokainen tyttöilyreissu ajattaa 100 km isoon kaupunkiin, jossa ei tarvitse pelätä niin paljon törmäämistä tuttuihin , mutta hieman varovainen pitää olla. Vaatteet ovat löytyneet tähän saakka kirpputoreilta ja alennusmyynneistä. Työlästähän se on joka kerta etsiä ja kierrellä. Kyllä ehdottomasti pitäisi olla varasto. Harmittaa joskus, kun pitää jokin aivan upea vaatelöytö hävittää. M50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asun todella pienellä paikkakunnalla eikä tuollaisia varastoja ole käytössä. Jokainen tyttöilyreissu ajattaa 100 km isoon kaupunkiin, jossa ei tarvitse pelätä niin paljon törmäämistä tuttuihin , mutta hieman varovainen pitää olla. Vaatteet ovat löytyneet tähän saakka kirpputoreilta ja alennusmyynneistä. Työlästähän se on joka kerta etsiä ja kierrellä. Kyllä ehdottomasti pitäisi olla varasto. Harmittaa joskus, kun pitää jokin aivan upea vaatelöytö hävittää. M50v

        Se varastohan voi olla vuokrattu sieltä 100 km päässä olevasta kaupungista, mihin olet menossa tyttöilemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se varastohan voi olla vuokrattu sieltä 100 km päässä olevasta kaupungista, mihin olet menossa tyttöilemään.

        Näinhän se pitäisi olla. Tuolla tavalla varastointiongelma olisi ratkaistu, mutta suurempi ongelma on se, milloin ja miten pystyy harrastamaan salaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin olen yli 50-v mies ja olen pitänyt naisten vaatteisiin pukeutumisesta murrosikäisestä saakka. Kaikesta huolimatta tuli perustettua perhe ja täytettyä yhteiskunnan oletukset normaalista elämästä. Mutta tästä pukeutumisesta en ole päässyt eroon, joten harrastan sitä salaa mahdollisuuksien mukaan. Välillä ollut hiljaisempia kausia, mutta sitten tarve aina kasvaa ja pakko päästä pukeutumaan. Olen käyttänyt kaikki tilaisuudet hyväksi, esim vaimon lomamatkat, työmatkat yms. Parhaimmillaan kesällä olen hommannut meikit, vaatteet, kengät ja pukeutunut täysin naiseksi. Sitten yleensä menen läheiseen isoon kaupunkiin ja liikun ihan julkisesti asuissa. Silloin tunnen olevani onnellinen ja olevani sellainen kuin haluaisinkin, aivan ihana tunne. Olen vielä suht hoikka ja pienikokoinen urheilullinen, joten kroppa hyvässä kunnossa. Tuossa tilanteessa voisin jopa harkita lähteväni jonkun mukavan miehen matkaan vaikka kahville, jos joku vaan pyytäisi. Mutta sitten se riemu aina loppuu ja pitää palata normaaliin heteroelämään. Vaatteita en voi missään säilyttää, joten tulee tämä vähän hintoihinsa. Tilanne on hankala ja paljon on tullut mietittyä, miten tämän ratkaisisi.

        Miksi et kerro vaimollesi? Ikävää ettei parisuhteessaan voi olla rehellinen.


    • Anonyymi

      En tiedä olenko vähän erikoinen nainen tässä suhteessa vai onko kaltaisiani muitakin jotka pysyttelevät hiljaa. Mutta pidän paljon ajatuksesta, että mies pukeutuisi naisellisiin vaatteisiin. Ajatus miehestä erityisesti naisen alusvaatteissa on jollain lailla sytyttänyt minua aina teini-iästä lähtien. Olen pukenut poika- ja miesystävilleni omia vaatteitani aina tilaisuuden tullen silloin kun he ovat suostuneet, mutta vielä en ole löytänyt miestä, joka itsekin kunnolla syttyisi ajatuksesta. Jollain lailla ovat kaikki siitä näyttäneet vähän nauttivan, mutta eivät ole uskaltaneet sitä ehkä ihan ääneen sanoa.

      Pidän muutenkin siitä kuinka toisinaan saan tilaisuuden katsella miestä avoimen seksuaalisesti himoiten. Yleisesti tällainen katse on kulttuurissamme omistettu miehelle. Sanotaan että mies on se osapuoli joka syttyy visuaalisista ärsykkeistä.

      Itse koen olevani vaihtelevasti sekä visuaalisista ärsykkeistä syttyvä että tunnetason ärsykkeistä syttyvää lajia. Läheisyys ja rakastelu saavat minut kyllä syttymään. On haaveissani löytää mies, joka saa minut tuntemaan oloni sulaksi ja täydeksi naiseksi. Haluan rakastua miehekkääseen mieheen ja antaa tunteen viedä mennessään.

      Mutta joskus jään esimerkiksi bussissa tuijottamaan miehen tiukkoihin housuihin puettuja jänteviä reisiä niin etten saa katsettani irti. Mikäli miehellä on kauniit kädet ja ne on asetettu rennosti miehen omille reisille, on näky vielä eroottisempi. Ja on aivan käsittämättömän kuumaa, mikäli miehen paita nousee muutaman sentin niin että farkkujen vyön ja paidanreunan välistä paljastuu vähän pehmeää ihoa. Silloin tekisi mieli vain koskettaa tuota kaistaletta ja saada ihon tuoksua itseensä.

      En tiedä miksi tarkalleen lähdin vastaamaan tähän ketjuun. Ehkä halusin vain sanoa, ettei tämä ole välttämättä vain miesten kokema ilmiö.

      Paljon on tabuja ja kasvatukseen liittyviä ongelmia. Naisia on kasvatettu siveyden sipuleiksi, joiden tehtävä on vastata miesten seksuaalisiin tarpeisiin. Mutta itse en ole kokenut seksuaalisuuttani ollenkaan näin. Olen sekoitus feminiinistä ja maskuliinista ns. energiaa ja mielestäni tämä on hyvä ja oikein juuri näin. Luulen että kaikista kyllä löytyy molempia puolia, mutta kasvatus on koulinut pois näitä piirteitä.

      Iän myötä egon rakentumisen jälkeen ihminen pystyy usein paremmin hyväksymään itsessään myös vastakkaisen sukupuolen piirteitä paremmin. Kaiken ei enää tarvitse olla niin mustavalkoista kuin nuoruudessa vaan sukupuolienkin rajoja on mahdollista taivuttaa aiempaa luontevammin. Harmi että vaimot ovat jääneet ulkopuolelle...

      • Anonyymi

        Enpä olisi uskonut, että tuollaisiakin naisua on olemassa. Olisin ollut elämässäni ikionnellinen, jos tuollaisen naisen olisin joskus itselleni löytänyt. Yhteiset harrastukset ja mieltymykset naisten vaatteiden parissa olisivat todellinen parisuhteen suola, ei kävisi elämä tylsäksi. Eihän tuosta olisi pitkä matka enää meikkaukseen ja täydelliseen laittautumiseen ulkoiluakin varten ja ehkä vielä pitemmällekin..... Ainakin yksi asia on varma: jos löydät joskus suhteeseen oikean miehen, teet hänestä ikionnellisen. M50v


      • Anonyymi

        Olisi ihanaa tutustua sinuun!!!
        Terv. Sari johanna!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ihanaa tutustua sinuun!!!
        Terv. Sari johanna!!!

        Varmasti olisi ihanaa tutustua ihmiseen, joka ajattelisi samoin!!! Olisikohan jotenkin mahdollista? Millainen ja mistä päin olet? T.M50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti olisi ihanaa tutustua ihmiseen, joka ajattelisi samoin!!! Olisikohan jotenkin mahdollista? Millainen ja mistä päin olet? T.M50v

        Taitaapi tuo Sari johanna olla tiitti itsekin, joka halusi myös tutustua tuohon ylempänä kirjoittaneeseen naiseen...


    • Anonyymi

      Nämä edellä olleet tarinat siitä, kuinka miehet ovat löytäneet itsensä juuri naistenvaatteisiin pukeutumalla, kertoo ainakin siitä kuinka he ovat joutuneet tekemään tutkimusretken itseensä.

      "Sisällissotaakin" siihen on tarvittu, ja jokaikinen rauhansopimuksen tai aselevon itsensä kanssa tehnyt tietää, miten valtavan suuri helpotus siitä seuraa. Minkäänlainen orgasmikaan ei ole verrattavissa, ei lähimainkaan!

      Monikohan jannu on löytänyt sisäisen tyttönsä esim. autiotalojen vaatekomeroiden aarteita kokeillessaan? Tai näytelmäkerhoissa? Ynnä muuta.

      Ja se, mitä ovat sisimmästään löytäneet, niin mielestäni se tekee heistä parempia ihmisiä, ihan oikeasti. Muun muassa olemalla armollisia itselleen ja siten myös muita kohtaan. Tavalliset taavit ei tällaista oma-itse-intensiivikurssia koskaan ole kokeneet, eivätkä sitä helpolla ymmärräkään.

      Tom of Finland aikoinaan teki ison palveluksen homoille ja niin homoja katsotaan ylöspäin siksi, että heistä ei muun muassa ole uhkaa naismarkkinoilla.

      Toisin on transuilla. Osa naisista kokee transujen tunkeutuvan omiin reviireihinsä, kilpailijana, siten että nätti transu vamppaisi heiltä ukot! Tämä ei pidä paikkaansa.

      Transvestiitit pukeutuvat oikeastaan itseään varten, roolien vaihdostahan on kyse. Eikä se mimosanherkkä mieheys siedä sitä, että sille on olemassa täysin relevantti vaihtoehto! Tästä johtuu kaikki viha, vaikka kuinka ensin naureskeltaisiin Benny Hillille tai Robin Williamsille. Arvostuksessa tiitit ovatkin aika pohjalla.

      Muuten, lohdutus: 5. Moos. 22:5 onkin kiertoilmaisu muiden jumalien palvomiselle. Asiaan liittyi nimenomaan muinaissumerilainen Ishtar-jumalatar. Siitä jatkumona Astarte, Afrodite ja Venus (muinaisessa Roomassa).

      Olen itsekin 65 vee transvestiitti, minulla on vakituiseen muun muassa French Knickersit käytössä 24/7/365 vaatteitteni alla, myös ulkona asioilla käydessäni.

      Ja mitä se kenellekään paistaa, en vahingoita tällä ketään. Suvun lestadiuslaisia harmittaa, siksi kun olen tyytyväisempi elämään, kuin mitä nämä paskantajat sallisivat!

      • Anonyymi

        No ei varmasti yksikään ole löytänyt mitään autiotalon aarteita kuin tiittien fantasioissa :D Ja se taipumus on ihmisessä jo valmiiksi, ei tavallinen jannu kokeilisi niitä löytämiään vaatteita, ei vaan kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmasti yksikään ole löytänyt mitään autiotalon aarteita kuin tiittien fantasioissa :D Ja se taipumus on ihmisessä jo valmiiksi, ei tavallinen jannu kokeilisi niitä löytämiään vaatteita, ei vaan kiinnosta.

        Kyllä, taipumushan on alusta asti olemassa. Autiotalokeissi oli esimerkki siitä, kun tilaisuus kokeilemiseen sattuu kohdalle ja sitä käytetään, niin siitä se lähtee!

        Ei se mitään satua ole, on tällaista tapahtunut. Joskus "köyhinä" aikoina, kun muulla tavalla asiaa ei ollut mahdollista kokeilla. Niin, ja autiotalojahan riittää ja niissä ollaan tavallaan poissa naapurikyttääjien silmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, taipumushan on alusta asti olemassa. Autiotalokeissi oli esimerkki siitä, kun tilaisuus kokeilemiseen sattuu kohdalle ja sitä käytetään, niin siitä se lähtee!

        Ei se mitään satua ole, on tällaista tapahtunut. Joskus "köyhinä" aikoina, kun muulla tavalla asiaa ei ollut mahdollista kokeilla. Niin, ja autiotalojahan riittää ja niissä ollaan tavallaan poissa naapurikyttääjien silmistä.

        Ja käsi kädessä kuljemme transsuilemaan taloon autioon!


    • Anonyymi

      Sopivasti alkoi alemyynnit. Stokkalla ,sokos , halonen ,lindex ,cubus.... Kiva käydä hiplaamassa vaatteita. Tosin kivoja hameita taitaa löytyä kirppareilta paremmin. Yhdet korkkarit ja sukkahousuja on löytynyt

      • Anonyymi

        Minäkin olen ostanut korkkarit ja pari pakettiasukkahousuja kerran kirppikseltä, samalla katselin kyllä mekkoja ja hameitakin, mutta pitäisi olla hyvä paikka sovittaa näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen ostanut korkkarit ja pari pakettiasukkahousuja kerran kirppikseltä, samalla katselin kyllä mekkoja ja hameitakin, mutta pitäisi olla hyvä paikka sovittaa näitä.

        Kokemuksieni mukaan ainakin vaateliikkeissä saa sovittaa vaatteita ihan rauhassa. Itse olen sovittanut rintsikoita ihan myyjän suostumuksella, kun ensin olemme etsineet sopivaa kokoa ja mallia. Parhaat myyjät ovat jopa mitanneet rinnanympäryksen ennen kokojen valintaa. Samalla tavoin olen kokeillut myös hameita ja paitapuseroita. Joillakin hiljausemmilla kirppareilla olen kokeillut mekkoa, tietenkin myyjän suostumuksella. Onhan niissäkin sovituskopit.


    • Anonyymi

      En tiedä tuliko minullekin joku neljänkympin kriisi, kun erosin vaimostani ja jäin sinkuksi jokusen vuotta sitten. Ensimmäinen vuosi siinä meni ihan totutellessa hiljaisuuteen ja vapauteen, mutta sitten minulle tuli tilaisuus tutusta myös itseeni ensimmäistä kertaa aikuisiällä. Huomasin että tuo vuosia taka-alalla jyskyttänyt tunne siitä, että olen transvestiitti pääsi valloilleen. Olin siis jo vuosia halunnut kokeilla naiseksi pukeutumista, mutta siihen ei ollut mahdollisuutta. Sitten päätin, että elämä on niin lyhyt etten jaksa enää välittää muiden mielipiteistä, vaan haluan olla juuri oma itseni. Nimeäni tai sukupuoltani en koe tarpeelliseksi muuttaa, vaan ainoastaan sillä on väliä mitä itse tunnen ja koen.
      Nykyisin kun joskus joudun pukeutua vaihteeksi miesten vaatteisiin, niin tuntuu se hyvin oudolle, vieraalle ja ehkä jollain oudolla tavalla myös väärälle.
      Kuntosalilla ja uimahallissa käytän miesten pukuhuonetta, mutta päälleni vedän naisten vaatteet tai uima-asun. Julkista vessaa jos joudun käyttämään, niin menen naisten puolelle, koska tuntuisi vähän oudolle mennä mekossa pisuaarille.
      Joskus joku on kommentoinut pukeutumistani, ja etenkin uimahallissa kuulee välillä vanhemmilta miehiltä ilkeää kommentointia. Olen vastannut vain, että ”minua ei kiinnosta sinun mielipiteesi.” Koirat haukkuu ja karavaani kulkee on mottoni.

      • Anonyymi

        Jos elät kuitenkin miehenä tuntuu kyllä väärältä, että menet naisten vessaan, varsinkin, jos sinut tulkitaan mieheksi. Et sitten sitä vaihtoehtoa ole ottanut huomioon, että miesten vessassa voisit virtsata samalla tavalla kuin naistenkin puolella


      • Anonyymi

        Tuntuisi oudolta mennä mekossa pisuaarille, mutta sitten se kuitenkaan ei tunnu oudolta, että käytät mekkoa, nimenomaan naisten mekkoa pointtina se, että peniksen omistava henkilö pukeutuu naisille tarkoitettuun vaatekappaleeseen, ja kaikki näkevät tämän? Silti sinua ei haittaa esiintyä täysin miehen näköisenä naisten uimapuvussa? Aivan yhtä outoa se muiden silmissä on. Ja tosiaan sitä miestenvessaa käyttää mm.alapäänleikkauksessa käymättömät transmiehet, joilla ei ole apuvälinettä, että kyllä siellä miestenkin vessassa voi virtsata istuen tai sitten seisten mutta kopin yksityisyydessä.


    • Anonyymi

      Mä löysin sisältäni transfestiitin lisäksi homoseksuaalisen miehen joka haluaa olla naisena miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Hyi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi

        Aika noloa, että hakeudut lukemaan tällaisia tekstejä :D


    • Anonyymi

      Lopetin salailun joku vuosi sitten, ja kuljen nykyään aivan avoimesti naisten vaatteissa ja meikeissä. Muutamia vinoiluja on tullut, mutta mitä niistä.
      Ja vaatteiden sovitus onnistuu ihan hyvin joka liikkeessä. Rohkeasti kysymään apua ja neuvoa. Me tiitit ollaan kaupoille yhtä hyviä asiakkaita kuin cis-naisetkin.

    • Anonyymi

      Voi vitsi mä oon ihan samanlainen.Hankala vaan olla naisellinen kun on kovin lihaksikas.Hipsterit on parhaita!

      • Anonyymi

        Vähän ihmetyttää tuo. Kun kuitenkin moni mies joutuu tekemään hirveän työn saadakseen lihaksia ja jollekin naiselliselle tiitille ne kasvaa ihan itsestään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän ihmetyttää tuo. Kun kuitenkin moni mies joutuu tekemään hirveän työn saadakseen lihaksia ja jollekin naiselliselle tiitille ne kasvaa ihan itsestään?

        Aivan sama kuin moni transmies vihaa isoiksi kasvaneita rintojaan ja leveää lantiotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama kuin moni transmies vihaa isoiksi kasvaneita rintojaan ja leveää lantiotaan.

        Niin, sitä vaan miehille markkinoidaan kalliita massanlisääjävalmisteita ja treeniohjelmia, joilla "saat massaa nopeasti" ja miehet tuskailevat, kuinka lihakset eivät kasva, ellet lähde laittomien steroidien polulle. Ehkä sitten todella on olemassa miehiä, joille kasvaa isot lihakset tuosta vaan, mutta aika ironista, jos tällainen poikkeusyksilö sattuu olemaan tiitti, joka tekee kaikkensa sen eteen, ettei olisi lihaksikas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän ihmetyttää tuo. Kun kuitenkin moni mies joutuu tekemään hirveän työn saadakseen lihaksia ja jollekin naiselliselle tiitille ne kasvaa ihan itsestään?

        Osalla on siihen sopiva genetiikka. Osa on kestävyystyyppisiä kynäniskoja, joille ei liha sitten tunnu tarttuvan millään. Eipä se lihassolujakauma liity sukupuolen kokemuksiin mitenlään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osalla on siihen sopiva genetiikka. Osa on kestävyystyyppisiä kynäniskoja, joille ei liha sitten tunnu tarttuvan millään. Eipä se lihassolujakauma liity sukupuolen kokemuksiin mitenlään.

        Ei lihassolujen jakauma, mutta rasva hakeutuu sukupuolittuneesti eri ruumiinosiin. Jopa hormonihoitokin ohjaa tuota rasvan uudelleensijoittumista (kokemusta on).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lihassolujen jakauma, mutta rasva hakeutuu sukupuolittuneesti eri ruumiinosiin. Jopa hormonihoitokin ohjaa tuota rasvan uudelleensijoittumista (kokemusta on).

        Tiiteillehän tuo on yksi ja sama, kun eivät hormoneita käytä eivätkä haluaisi erektiotaan menettääkään... Ehkä sitä sitten pitää vaan laihduttaa tai jotain, jos ei halua olla lihaksikas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiteillehän tuo on yksi ja sama, kun eivät hormoneita käytä eivätkä haluaisi erektiotaan menettääkään... Ehkä sitä sitten pitää vaan laihduttaa tai jotain, jos ei halua olla lihaksikas.

        Tiitit ovat vähän sama asia kuin maskuliiniset lesbot. Eivät tiedä mitä haluavat. Molemmat myös valittavat tiukoista sukupuolirooleista, vaikka juuri ne ovat heille elinehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiitit ovat vähän sama asia kuin maskuliiniset lesbot. Eivät tiedä mitä haluavat. Molemmat myös valittavat tiukoista sukupuolirooleista, vaikka juuri ne ovat heille elinehto.

        Parasta tässä keskustelussa ja muutenkin tällä palstalla on eläkeläinen ja se, kuinka hienovaraisista vihjeistä hänet bongaa. Ei ole 74-v pimulla paljoa sisältöä elämässään, kun pitää vuodesta toiseen käydä täällä yksinpuheluitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta tässä keskustelussa ja muutenkin tällä palstalla on eläkeläinen ja se, kuinka hienovaraisista vihjeistä hänet bongaa. Ei ole 74-v pimulla paljoa sisältöä elämässään, kun pitää vuodesta toiseen käydä täällä yksinpuheluitaan.

        Hänhän rauhoittui alapäänleikkauksen jälkeen ihan täysin, mutta tuo outo tapa keskustella itsensä kanssa jäi jäljelle.


    • Anonyymi

      Ihana viesti. Juuri samankaltaisesti minunkin tyttöilyni eteni ihan varhaisesta teini-iästä alkaen. Ensinäidin asuissa, sitten parin serkkulikan kanssa, jotka mielellään leikeissämme pukivat minut työtöksi ja siitä jäi elinikäinen ja rakas harrastus. Ei siitä pääde irti vaikka olen usein yrittänyt.

    • Anonyymi

      Täsmälleen saman olen tuntenut koko ikäni, muutaman kerran kokeillut, mutten ulos uskaltanut mennä, paitsi nyt kun muutin isompaan kaupunkiin 😘

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2024
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1730
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1167
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      2
      1134
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      132
      1078
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      976
    Aihe