Mulla on ollut kyseinen tarkastus jossa katottiin kyberturva läpi, ja vaikka olin aluksi epäileväinen, niin nyt tuntuu että ne tietää mitä tekee. Niiden pakettiin kuuluu palomuuri, pilvitallennus, antivirus ja salasanojen hallinta, mutta niiden hinnat on paljon halvemmat kuin kilpailijoilla ja mietin vaan, että onko tää tarpeeksi turvallinen vaihtoehto meidän markkinointitoimistolle. Meillä on käytössä neljä kannettavaa tietokonetta, onko sulla kokemuksia tästä?
Onko teillä kokemusta MD Datan kyberturvallisuuden auditoinnista ja onko se turvallinen?
12
4313
Vastaukset
Vaikka MD Data onkin uusi Suomessa, se on jo melko suuri toimija Ruotsissa ja Tanskassa, joten en kovin paljon huolestuisi.
- Anonyymi
Kauppalehden mukaan kyseinen firma on pistänyt pillit pussiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppalehden mukaan kyseinen firma on pistänyt pillit pussiin.
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/md+data+oy/33135833
Kyllä näyttää aktiivisena olevan, Espoossa näköjään samanniminen firma joka lakannut.
Eli hyvin pyörii ja olen myös asiakas.
- Anonyymi
Jos haluat suojata IT-järjestelmiäsi, nyt on hyvä aika, sillä sodasta johtuen meillä on monia ongelmia.
- Anonyymi
Jos haluat suojata IT-järjestelmiäsi, poista ensin kaikki windowsit!
Oon ollut kohta 11kk heidän asiakkaana ja oon saanut hitosti apua heidän it tuesta. Itte rakennusmiehenä en ymmärrä noista koneista paljoa mittään mutta heille kilauttanutt kun kone jumissa,,
- Anonyymi
Vaikka minulla ei olekaan kokemuksia MD Datasta, asiantuntijana IT-alalla voin sanoa, että teidän kokoiselle organisaatiolle riittävät perinteinen terminaalin tietoturva ja salattu varmuuskopiointi. Jos työskentelette kotoa käsin, harkitkaa VPN:n käyttöä.
- Anonyymi
MD Data kokemuksia, katso tästä: https://www.google.com/maps/place/MD+Data/@60.1671177,24.9517049,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x46920b4706b0231b:0x8af09a102012b5e1!8m2!3d60.1671177!4d24.9517049!16s/g/11py71tnwk
- Anonyymi
Nimettömät mielipiteet ovat nollan arvoisia, kun voivat olla yrityksen itsensä kirjoittamia tai kilpailijan tekeleitä.
- Anonyymi
Ottaen huomioon, että palomuuri on valmiina joka laitteessa, pilvitallennukset maksuttomia pienillä datamäärillä, salasanojen hallinta maksuton ja antiviruksella ei ole juurikaan väliä niin ei se nyt voi paljoa maksaa.
- Anonyymi
Olipahan taas piilomainonta ketju, pois tämmöiset luvattomat mainokset. Mutta koska kyseinen firma ei tallaista kyseenalaista mainontaa tuomitse, sekin kertoo jotakin varsinkin kun kyseessä on noinkin aran tiedon jakaminen tarpeettomasti.
Itse en ikinään hyväksyisi yhteistyö kumppanilta tallaista filunkipeliä. Minun firmassa tämän avauksen tehnyt saisi kenkää välittömästi.- Anonyymi
Firman tai muiden henkilöiden mielipiteellä ei ole mitään väliä, suomessa saa nettiin kirjoitella mitä vaan ja niin kauan kun se ei ketään henkilökohtaisesti loukkaa, sitä ei poisteta. Tuolla Konsernilla on yli 10k asiakasta. Ennemmin ihmisten tulisi olla huolissaan onko kyse oikeasti tästä firmasta vai huijareista. Esim Microsoftin nimissä soitellaan intian aksentilla jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356