Mitä ihmettä?! Anniina Valtonen pois Puoli seitsemästä - Hämmentävä päivitys somessa: "Tarvitsen..."

Meteorologi Anniina Valtonen on suositun Puoli seitsemän -ohjelman suosittu juontaja. Tänä perjantaina häntä ei kuitenkaan nähdä studiossa henkilökohtaisesta syystä. Peukut pystyyn ja onnea Anniinalle, oli tilanne mikä tahansa!

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/mita-ihmetta-anniina-valtonen-pois-puoli-seitsemasta-hammentava-paivitys-somessa-tarvitsen?s24

150

8451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän on Säätietojen lukija vain ?

      • Anonyymi

        Miksi aina mainitaan "suosittu"? Minä en ainakaan tykkää tuosta tekopirteydestä yhtään. 😝


      • Anonyymi

        Niimpä niin . . . . jooo kyllä. Minusta vaikutta kovin tekopirteältä vähempikin voisi riitää. Jos tuo pirteys on . . miten sanoisin . . . tarkoituksella tehtyä ehkä hyvä niin ja mikäs siinnä. Mutta jokainen voi miettiä jos ihminen JATKUVASTI ! on pirtsakka ja, kuin punaisilla hiilillä se on kyllä rasite jo kanssa ihmisille. Ei ihmisen ole hyvä AINA VAAHDOTA ! Mutta jos tarkoitushakuisesti haluaa olla ns. "teko pirtsakka" Mikäs siinnä joillekkin kanssa ihmisille se käy, mutta joillekkin jopa aika monille se on PIENI rasite.

        Tavallisille ihmiseille kyseinen käytös on jopa luokiteltukin . . . sellainen kirjain yhdistelmä muistaakseni on diaknoosin nimi. No se siitä ! Toinen asia jota olen hieman kummastellut . . . ovatko ne pilvet sääkartalla niin kovin PAINAVIA ? Koska Valtonen viittoo ikään, kuin nostelee niitä kaksin käsin. Muut meteorologit selviävät kyseestä hillitysti aivan yhdellä kädellä.

        Nimimerkki: Vaahdota VOI ! mutta ei sentään ihan aina.


      • Anonyymi

        Sehän on myös feikkiblondi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina mainitaan "suosittu"? Minä en ainakaan tykkää tuosta tekopirteydestä yhtään. 😝

        happamia sanoi kettu pihlajamarjoista.


      • Anonyymi

        Asiaton ja monessa keskustelussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina mainitaan "suosittu"? Minä en ainakaan tykkää tuosta tekopirteydestä yhtään. 😝

        Ärsyttävä vikisijä,ei muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina mainitaan "suosittu"? Minä en ainakaan tykkää tuosta tekopirteydestä yhtään. 😝

        Burn out tuli nopeaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina mainitaan "suosittu"? Minä en ainakaan tykkää tuosta tekopirteydestä yhtään. 😝

        On kyllä maailman naurettavin pakotus tämä koko meteorologi. En edes katso TV:tä, lue kökkölehtiä tai ole sosiaalisessa mediassa, mutta aina tähän törmää, jos jollakin sivulla sattuu käymään tai Ylen radiokanavaa jossakin kuulee. Kenelle se on sukua, kun siitä maan ykkösjulkkista selvästikin yritetään tehdä? Ulkonäöllä tai esiintymistaidoillaanhan hän EI ole asemaansa saavuttanut, se on selvää.


      • Anonyymi

        Sehän on Säätietojen lukija vain ? Lukiskin mutta näyttelee vain itseään ja teko pirteyttään.
        Palkitaan naispuolisella Napooleon palkinnolla vastenmielisestä esiintymisestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina mainitaan "suosittu"? Minä en ainakaan tykkää tuosta tekopirteydestä yhtään. 😝

        Juu. Enemmän ohjelmiin synkistelyä.
        Tunnin välein pitäisi soida ohjelmien välissä kappale, Vaiennut viulu.
        Ehdottomasti Mauno Kuusiston tulkitsemana.
        Kerran kuukaudessa, tilaston lukua itsemurhista, täällä suomessa ja maailmalla.
        Julkista itkua, pakollinen tapahtuma kaikille, kerran päivässä 5 min. ajan, turuilla ja toreilla. Alkaen klo 12:00.
        Illalla, joka ikinen ilta. Klo 21:00 virren veisuuta. Eri virsi, virren valitsee Eduskunnan puhemies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on myös feikkiblondi..

        Ei muuta kuin Out.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        happamia sanoi kettu pihlajamarjoista.

        Pihlajamarjat maistuvat erilaisilta puusta riippuen.

        Uralinpihlaja tekee makeimman marjan, ruotsinpihlaja happamimman. Seuraa lintuja syystalvella, niin tiedät mistä puusta kotikiljuun hyvät mäskit. Tilhet tietää ja osaavat erottaa puutkin, hajusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina mainitaan "suosittu"? Minä en ainakaan tykkää tuosta tekopirteydestä yhtään. 😝

        Enkä minä!!! Heti vaihtuu kanava, kun/jos Valtosen naama ilmestyy ruutuun. ☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina mainitaan "suosittu"? Minä en ainakaan tykkää tuosta tekopirteydestä yhtään. 😝

        Tekopirteä on joo, en tykkää. Ärsyttää tekopirteys 👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina mainitaan "suosittu"? Minä en ainakaan tykkää tuosta tekopirteydestä yhtään. 😝

        Minä tykkään. Olisiko ehdokkaana vaaleissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina mainitaan "suosittu"? Minä en ainakaan tykkää tuosta tekopirteydestä yhtään. 😝

        No toiset ihmiset nimittävät tekopirteäksi kaiken mikä ei Ole heidän elämänsä kuvioissa mukana.
        Ei ihminen välttämättä Ole tekopirteä jos ehkä on luonteeltaan vaan pirteä.
        Joten ei laiteta leimaa kellekkään kun ei tunneta ihmistä edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on myös feikkiblondi..

        Löytyiskö jotain positiivista sanottavaa.
        Sitten tuo frilla blondi ei kuulu nykyajan sanastoon edes, joten sen ei pitäis vaikuttaa ohjelman laatuun


      • Anonyymi

        Siis meteorologi se ei ole ” vain”
        Kivan näköinen nuorinainen ja hyvin sopii ruutuun
        Aina ystävällisen näköisenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä niin . . . . jooo kyllä. Minusta vaikutta kovin tekopirteältä vähempikin voisi riitää. Jos tuo pirteys on . . miten sanoisin . . . tarkoituksella tehtyä ehkä hyvä niin ja mikäs siinnä. Mutta jokainen voi miettiä jos ihminen JATKUVASTI ! on pirtsakka ja, kuin punaisilla hiilillä se on kyllä rasite jo kanssa ihmisille. Ei ihmisen ole hyvä AINA VAAHDOTA ! Mutta jos tarkoitushakuisesti haluaa olla ns. "teko pirtsakka" Mikäs siinnä joillekkin kanssa ihmisille se käy, mutta joillekkin jopa aika monille se on PIENI rasite.

        Tavallisille ihmiseille kyseinen käytös on jopa luokiteltukin . . . sellainen kirjain yhdistelmä muistaakseni on diaknoosin nimi. No se siitä ! Toinen asia jota olen hieman kummastellut . . . ovatko ne pilvet sääkartalla niin kovin PAINAVIA ? Koska Valtonen viittoo ikään, kuin nostelee niitä kaksin käsin. Muut meteorologit selviävät kyseestä hillitysti aivan yhdellä kädellä.

        Nimimerkki: Vaahdota VOI ! mutta ei sentään ihan aina.

        Siinä taas yksi peruskade suoltaa sontaa
        Olisitko ehkä itse oikea ihminen alalle ns luonteesi perusteella,
        Ihmeelistä käyttäytymistä aikuiselta ihmiseltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekopirteä on joo, en tykkää. Ärsyttää tekopirteys 👎

        Katsele Oman kaltaisiasi tosikkoja, mikä olet oikeastaan arvostelemaan ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina mainitaan "suosittu"? Minä en ainakaan tykkää tuosta tekopirteydestä yhtään. 😝

        Minusta hän ei ole tekopirteä, vaan aito persoona. Ja minä jos joku tekopirteär erotan. Esimerkiksi Sanna Marin on feikki tekopirteä koksun nuuhkija. Elastinen myös on teennäisen positiivinen, vaikka oikeasti on keskivaikeasti masentunut. Ketähän muita näitä onkaan 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Burn out tuli nopeaan

        Työilmapiirin takiahan se burnout tulee tässä sairaassa kateellisten maassa. Ja miettikää jos koko Suomen kansa kyttää ja kontrolloi pahat mielessä, niin ei ihmekään jos alkaa sylttäämään. Niin vttumaisen luonteista luonnevikaa tämä synkkä maa täynnä. Monikohan luonnevika johtuu kun ovat jotain serkusten jälkeläisiä tai insesti uhreja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on Säätietojen lukija vain ? Lukiskin mutta näyttelee vain itseään ja teko pirteyttään.
        Palkitaan naispuolisella Napooleon palkinnolla vastenmielisestä esiintymisestään.

        On siinäkin analyysi, haukutaan oman maan meteorologia sen kun keritään.
        Onko se nyt niin vaikea ymmärtää että jos joku uskaltaa olla iloisen näköinen niin se ei tarkoita että teeskentelee, hän on vaan sellainen, luojan kiitos, iloiset kasvot tekee katsojankin hyvälle mielelle.
        Eikö pikku elämän kuplassa ole muuta kun ihmisten haukkumisen halu, on jutut vähissä eräillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Enemmän ohjelmiin synkistelyä.
        Tunnin välein pitäisi soida ohjelmien välissä kappale, Vaiennut viulu.
        Ehdottomasti Mauno Kuusiston tulkitsemana.
        Kerran kuukaudessa, tilaston lukua itsemurhista, täällä suomessa ja maailmalla.
        Julkista itkua, pakollinen tapahtuma kaikille, kerran päivässä 5 min. ajan, turuilla ja toreilla. Alkaen klo 12:00.
        Illalla, joka ikinen ilta. Klo 21:00 virren veisuuta. Eri virsi, virren valitsee Eduskunnan puhemies.

        Ihan niin, se olisi pikaa näille raukoille , vaiennut viulu kun soi niin siinä niiden mielen ala kuvastuu tosissaan


      • Anonyymi

        Jos nainen makaa kuin lahna, niin katsoisin miehenä peiliin. Posliini oli kun viimeksi häntä höyläsin ja kaukana lahnasta. Kuin villilohi ennemminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihlajamarjat maistuvat erilaisilta puusta riippuen.

        Uralinpihlaja tekee makeimman marjan, ruotsinpihlaja happamimman. Seuraa lintuja syystalvella, niin tiedät mistä puusta kotikiljuun hyvät mäskit. Tilhet tietää ja osaavat erottaa puutkin, hajusta.

        "Uralinpihlaja tekee makeimman marjan, ruotsinpihlaja happamimman"

        Mikäs venäjänmyönteinen sinä oikein olet? Kyllä ruotsalainen tulee aina ennen venäläistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina mainitaan "suosittu"? Minä en ainakaan tykkää tuosta tekopirteydestä yhtään. 😝

        En ole koskaan pitänyt kyseisestä huitojasta ,ottanu mallia Amerikkalaisesta sää naisesta käsien liikkeet ovat kuin kaksois kuvia hänestä. Teeskentelyä täynnä koko nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä!!! Heti vaihtuu kanava, kun/jos Valtosen naama ilmestyy ruutuun. ☹️

        Eihän Suomen telkkarissa saa olla pirteä. Pitää olla kuin jossakin kirkossa hautajaistilaasuudessa oltaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttävä vikisijä,ei muuta

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta hän ei ole tekopirteä, vaan aito persoona. Ja minä jos joku tekopirteär erotan. Esimerkiksi Sanna Marin on feikki tekopirteä koksun nuuhkija. Elastinen myös on teennäisen positiivinen, vaikka oikeasti on keskivaikeasti masentunut. Ketähän muita näitä onkaan 🤔

        Muista sinäkin ottaa omat lääkkeesi!!!


      • Anonyymi

        Ei todellakaan pelkkä säätietojen lukija !! Vaan meteorologi ! Et ilmeisestikkään tiedä kyseisen ammatin koulutuksesta juuri mitään . . . Lyö vaativuudessaan tavallisen terveyskeskus yleislääkärin siis lääketieteen yleislääkäärin koulutuksen MENNE TULLEN tuosta vaan ! Siis meteorogin koulutus on hyvin paljon vaativaa ja vaatii huippu ylioppilas todistuksen päästäkseen opiskelemaan meteorogiksi. Kielitaito vaatimus on myös kovasti vaativa eikä vaan . . . SAVVOO HILJOO JA KOVVOO !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Enemmän ohjelmiin synkistelyä.
        Tunnin välein pitäisi soida ohjelmien välissä kappale, Vaiennut viulu.
        Ehdottomasti Mauno Kuusiston tulkitsemana.
        Kerran kuukaudessa, tilaston lukua itsemurhista, täällä suomessa ja maailmalla.
        Julkista itkua, pakollinen tapahtuma kaikille, kerran päivässä 5 min. ajan, turuilla ja toreilla. Alkaen klo 12:00.
        Illalla, joka ikinen ilta. Klo 21:00 virren veisuuta. Eri virsi, virren valitsee Eduskunnan puhemies.

        Parempi AITO VAIENNUT VIULU ! Mauno Kuusiston esittämänä, kuin liian pirtsakka teko virneessä oleva. On ainakin hyvää sapuskaa saanut "MASUUN" masun täydeltä, kun niin pönötti. Tarkoituksella liian tykö istuvassa mekossa, että kansa näkee . . . . nyt on TAPAHTUNNA ! kivoja asioita. Eli se maailman vantin TEMPPU !

        Nimimerkki: JOOPA JOO ! sanoivat rengit päissään, kun olivat . . . . . niin päissään.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­­N­y­­m­­­f­­o­­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17783134n

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Toivottavasti pysyisi kokonaan pois telkusta kun ei sitä vaan pysty missään ohjelmassa katsomaan, on se vaan niin kamala ilmestys.

      • Anonyymi

        Olet vaan kateellinen, on nuori pirtsakka esiintyjä!


      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍👍Anniina 💩💩💩💩💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vaan kateellinen, on nuori pirtsakka esiintyjä!

        Samaa mieltä kanssasi, yksi parhaista, ei esitä mitään, on oma itsensä, toisin kuin esim. Mikko, parran kasvatus ei juur auttanu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vaan kateellinen, on nuori pirtsakka esiintyjä!

        Nämähän kuuluvat vakiovalittelijoihin Aina joku hampaissa, omaakin kuvaa voisivat ehkä vilkaista peilistä


      • Anonyymi

        On ihmisellä otsaa haukkua toista ihmistä ilman filtteriä.
        Häpeä jos osaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vaan kateellinen, on nuori pirtsakka esiintyjä!

        Vanha hiivapllu katkerana. Perrrse leveä kuin 7 leivän uuni?


    • Anonyymi

      Tekopirteä ja todella ärsyttävä tyyppi.

      • Anonyymi

        Miksi jostain miehestä ei yritetä yhtä väkisin tehdä "suosikkia"?
        Anniina on teennäinen, näin se vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jostain miehestä ei yritetä yhtä väkisin tehdä "suosikkia"?
        Anniina on teennäinen, näin se vaan on.

        Juurikin noin. Ennenkun oli yhtään ohjelmaa juontanut, lehdet revitti tyyliin "fantastinen" otsikoita. Katsoin uteliaisuudesta ekan juonnon, mutta en sitäkään lopouun. Kiitos ei.


    • Anonyymi

      Jokapaikan Valtonen, 155 cm ja 45 kg täyttä mitäänsanomattomuutta.

      • Anonyymi

        ÄLÄ VIITI ARVOSTELLA,HÄN ON OMA ITSENSÄ.
        KUIN ME KAIKKI MUUTKIN !


      • Anonyymi

        Itse olet varmaan 155cm ja 150 kg ja kaikinpuolin niin ihastuttava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ VIITI ARVOSTELLA,HÄN ON OMA ITSENSÄ.
        KUIN ME KAIKKI MUUTKIN !

        Niin, että miksi ei saisi olla OMA ITSENSÄ ? ja arvostella. TÄH ?


    • Anonyymi

      Ei tartte näkyäkään muualla kuin säätä ennustamassa. Meteorologin koulutus on vaativaa ja kallista, niin mitä hän tekee viihdepuolella. "Suutari pysyköön lestissään" sanoo vanha kansa.

      • Anonyymi

        Älä karsinoi ihmisiä pysy itse hiljaa siellä lestissäsi


    • Anonyymi

      Vaikea sanoa. En ala arvuuttelemaan. Eiks hänellä ollu joku samanlainen juttu aikasemmin. Oliko korona vai mikä, en muista.

    • Anonyymi

      Joo, ei kuulu minunkaan suosikkeihin. Väkinäinen hymy päällä kokoajan eikä tunnu muutenkaan olevan sopiva juontaja mihinkään ohjelmaan.

    • Anonyymi

      Pysyy vaan pois en kaipaa hänet telkkarin ollenkaan

      • Anonyymi

        MYY tv:si pois, sinä et sitä tarvitse !


    • Anonyymi

      Ei ollut muutenkaan hyvä. Pelkkä jatkuva hymyily ei vain riitä 😀

    • Anonyymi

      Tuon naisen psyykeessä ja tunne-elämässä ei taida olla kaikki kohdallaan, elää somekuplassa.

      • Anonyymi

        Entäs sinun psyykkeestä joka saa sinut mollaamaan ihmistä joka tekee työnsä kuten se hänelle on suunniteltu.
        Mutta enemmän voisit olla huolissasi omasta tunne- elämästäsi joka kohdistuu toiseen niin paljon että kouluttamattomana laittelet diagnooseja ihmisistä joita et tunne. Valtonen hoitaa työnsä , halusit sinä sitä tai et.


    • Anonyymi

      En ymmärrä miten luonnontieteitä pitkään opiskelleesta nyt yhtäkkiä sukeutuisi jokin human interest- juttujen virtuoosi. Pohjaa tähän ei vaan ole riittävästi. Ei toki millään eilispäivän malleillakaan. Televisio on niin eilispäivää kuin olla voi.

    • Anonyymi

      Söpö pakkaus , ihan magee varsi. Takaa tuupattava versio..

      • Anonyymi

        Miinuspisteitä tuli kuitenkin kuivasta tuherosta, aika väljäkin eikä eläytynyt yhtään. Ei jatkoon.

        terv. oon tuupannu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miinuspisteitä tuli kuitenkin kuivasta tuherosta, aika väljäkin eikä eläytynyt yhtään. Ei jatkoon.

        terv. oon tuupannu

        Ehkä et ollut vetävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miinuspisteitä tuli kuitenkin kuivasta tuherosta, aika väljäkin eikä eläytynyt yhtään. Ei jatkoon.

        terv. oon tuupannu

        ÄLÄ VIITI VALEHDELLA


      • Anonyymi

        Sanoo känsä käsi 😂


    • Anonyymi

      Väärä toimi .

    • Anonyymi

      On kyllä Suomen seksikkäin nainen. Suomen Kommunistipuolueen Tiina Sandberg on #2.

    • Anonyymi

      Anniina Valtonen pois yleltä, Maikkarille esittelemään itseään teko pirteä.

      Naked meterolog ainoa oikea ohjelma Anniinalle,

      • Näissä telkkarin nakuohjelmissa sekä miehet että naiset ovat olleet täynnään kamaloittavia tatuointeja, lukuun ottama yhtä nättyä takavuosien programmissa Aatami etsii Evaa. Ja se taas oli luonteeltaan kuin istumapuolelle ammuttu karhu. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

        Näissä telkkarin nakuohjelmissa sekä miehet että naiset ovat olleet täynnään kamaloittavia tatuointeja, lukuun ottama yhtä nättyä takavuosien programmissa Aatami etsii Evaa. Ja se taas oli luonteeltaan kuin istumapuolelle ammuttu karhu. 🌹👀

        " Kamaloittavia "
        No johan on sana, murre sanako ??? 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        " Kamaloittavia "
        No johan on sana, murre sanako ??? 🤔

        En ole kuullut muiden sitä käyttävän. Kyllä se lienee omaa tekoani. Mutta ihan varma en voi olla, sillä luuleehan moni sävelenkin plagioinut itse säveltäneensä.

        Hävittihän Sibeliuskin suuren osan tuotannostaan, kun hänelle kerrottiin, että sävellykset olivat plagiaatteja. 🌹👀


    • On ihmisiä, jotka eivät pidä pirteydestä. Näkevät sen tekopirteytenä. Minun silmilläni Anniina vaikuttaa ihan aidolta. Menestystä Anniinalle! 🌹👀

      • Anonyymi

        Kiva esiintyjä ja kai ihminenkin mutta sääkartan tiirailua haittaa vähän se käsien heiluminen siinä edessä.


      • Anonyymi

        Ihan niin, mutta nämä resultat eivät Ole nähneet sen verrata maailmaa että näkisivät että Anniina on vaan pirteä eikä tekosellainen
        Ei näiltä muuta voi odottaakkaan kun inhottavia huomautuksia
        Siinäpä länkyttävät leukojaan muuhun heistä ei Ole eikä tule olemaan


    • Anonyymi

      Aivan kamala ilmestys mun mielestä. En pyst katsomaan puoliseiskaa lauantaisin hänen takiaan kun on niin järkyttävän huono juontaja.

      • Anonyymi

        Aika hankala puoliseiskaa onkin lauantaisin katsoa, koska se ei tule silloin, ellei sitten uusintana.
        Ja oli muuten turha toivo teiltä ilkimyksiltä, kun kuvittelitte, että Anniina Valtonen on jäänyt pois puoliseiskasta. Ei ole jäänyt. Istui tänäänkin (23.3.23) pinkillä sohvalla ja juonsi ohjelmaa yhdessä Kekäläisen kanssa. Että silleen.
        Valitatte, että Anniina Valtonen on tekopirteä. Entäs Ella Kanninen ja Mikko Kekäläinen, vai mitä? Eivät sitten yhtään tekopirteitä!


    • Anonyymi

      Suosittu, suoittu ja suosittu, näin lööpit kertoo juontajista, sekä toimittajista. Kuitenkaan eivät ole kaikkien suosittuja, joten olisi aivan soveltuvaa kertoa juontavansa sitä tai tätä, ärsyttävää . Tällä kirjoittelulla saadaan juuri näitä "turhiksia" lisää, niin kukaan ei noteeraa enää mitenkään. Lisäksi naamataaulu laitetaan jokaiseen päivään johonkin kirjoitukseen. Itse tykkään eniten Anne Borgström
      meteorologista, en edes Kotakorvesta, joka sössöttää kaikki sanomansa.

    • Anonyymi

      Koko "suosittu" ohjelma voisi jo loppua. Itse ainakin vaihdan aina kanavaa.

    • Anonyymi

      Kymmenen pistettä Anniinalle kun selitti mitä keli tarkoittaa.

    • Anonyymi

      Anniina vois kyllä poistua takavasemmalle mun mielestä.

      • Anonyymi

        MYY TV:si POIS ET SINÄ SITÄ TARVITSE !!!!


    • Anonyymi

      Liian hetero?

      • Anonyymi

        Liian tekopirteä virnottaja!


      • Anonyymi

        Onhan sillä toisinaan sellainen hyvin jämerä miesoletettu siinä kaverina .


    • Anonyymi

      Kyllä te arvostelijat olette törkeitä tyyppejä!
      Te ette tunne millään tavalla henkilökohtaisesti näitä ihmisiä, mutta pystytte arvostelemaan heitä ?! Käykääpä katsomassa itseänne peilistä - ja menkää itseenne! Ja pysykää pois täältä myrkyttämästä Suomea!

      • Anonyymi

        Suomessa on mielipiteen ja sananvapaus. Itsensä telkkariin ja vieläpä useisiin ohjelmiin eli vähän joka paikkaan tunkevan ihmisen on ymmärrettävä joutuvansa arvostelunkin kohteeksi ja ainakin minulle jonkun Valtosen ilmestyminen ruutuun merkitsee telkun sammumista tai vähintään kanavan vaihtumista, minulla on oikeus niin tehdä ja niin myös teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on mielipiteen ja sananvapaus. Itsensä telkkariin ja vieläpä useisiin ohjelmiin eli vähän joka paikkaan tunkevan ihmisen on ymmärrettävä joutuvansa arvostelunkin kohteeksi ja ainakin minulle jonkun Valtosen ilmestyminen ruutuun merkitsee telkun sammumista tai vähintään kanavan vaihtumista, minulla on oikeus niin tehdä ja niin myös teen.

        Sama täällä. Katsoin käskystäsi peiliin, siellä ei kukaan heilu ja huoju suu korvissa, vaan on ihan tavallinen ihminen. Ihmettelen myös toitotusta "suosikki"!?


      • Anonyymi

        Kyllä tuo nainen on käytöksellään ja jutuillaan petinsä pedannut. Ei täällä asiallisia mattihuutosia, eliaspaakkasia tai joonaskoskeloita arvostella, kun eivät ole siihen aihetta antaneet.


      • Anonyymi

        Ei tarvitse mennä peilin eteen, eikä ole telkkariin eli julkisuuteen tarvetta, mutta kyllä arvostella saa, jos on tuollaisessa pestissä. Pysyköön neiti sääkartoilla, ei ole juontajaksi. Eikö ohjelmat tehdä sitä varten, että miellyttää mahdollisimman monia? Ei nämä auta siihen yhtään. Kun ei osaa, ei osaa. Ei siinä tarvitse henkilökohtaisesti ketään tuntea. Julkinen ammatti.
        Kasvakoon 10 v, harjoitelkoon juontamista. Yrittäköön sitten uudestaan. Mieti vaikka Turkin- Syyrian maanjäristystä, jossa kuolonuhrien määrä oli valtava. Olisiko se ollut hyvä, että uutistenlukija olisi kertonut tästä nauraen?


      • Anonyymi

        Ihan totta, näillä ei ole muuta tekemistä elämässä kun arvostella ihmisiä ja leimaamalla heitä milloin milläkin ominaisuuksilla mitä ei ole edes olemassa.
        Kaikkihan sen tietää mitä porukkaa tämä on, joten ei kannat edes uhrata ajatusta näille. Isät olleet älykkyyskopalla kun älyä jaettiin, jäivät ilman .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on mielipiteen ja sananvapaus. Itsensä telkkariin ja vieläpä useisiin ohjelmiin eli vähän joka paikkaan tunkevan ihmisen on ymmärrettävä joutuvansa arvostelunkin kohteeksi ja ainakin minulle jonkun Valtosen ilmestyminen ruutuun merkitsee telkun sammumista tai vähintään kanavan vaihtumista, minulla on oikeus niin tehdä ja niin myös teen.

        Ihan niin teet kuten tahdot televisioosi kanssa, mutta ota huomioon että on ihmisiä jotka pitävät hänestä, ja tietävät ettei hän ole mikään tekopirteä mitenkään.
        Sanavapaus ei ole sitä että haukutaan jotain ihmistä että hän on tekopirteä , hän tekee työnsä kiitettävästi , joten suosittu hän on niin monen muun silmissä ja saa ollakin
        En minäkään tykkää ainaisesta urheilusta telkusta, mutta ei tulis mieleenkään valittaa sillä ymmärrän että niin monta muuta ihmistä rakastaa urheilun katsomista. Lapsellisia kättyröitä jotka aina valittaa jostakin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Katsoin käskystäsi peiliin, siellä ei kukaan heilu ja huoju suu korvissa, vaan on ihan tavallinen ihminen. Ihmettelen myös toitotusta "suosikki"!?

        Niin että kaikkienko sitten pitäisi olla niitä ns ” tavallisia” ihmisiä kalpea naama tukka päätämyöden kun vasikka olis nuollu, ja suu tiivisti supussa .
        Iloiset ihmiset ovat minun makuni TV ohjelmissa niin että makuja on muita, olisit jäänyt katselemaan kuvaasi , jos se tyyli sinut pitää rauhallisena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse mennä peilin eteen, eikä ole telkkariin eli julkisuuteen tarvetta, mutta kyllä arvostella saa, jos on tuollaisessa pestissä. Pysyköön neiti sääkartoilla, ei ole juontajaksi. Eikö ohjelmat tehdä sitä varten, että miellyttää mahdollisimman monia? Ei nämä auta siihen yhtään. Kun ei osaa, ei osaa. Ei siinä tarvitse henkilökohtaisesti ketään tuntea. Julkinen ammatti.
        Kasvakoon 10 v, harjoitelkoon juontamista. Yrittäköön sitten uudestaan. Mieti vaikka Turkin- Syyrian maanjäristystä, jossa kuolonuhrien määrä oli valtava. Olisiko se ollut hyvä, että uutistenlukija olisi kertonut tästä nauraen?

        Kai sitä saa laajentaa osaamistaan muillakin aloilla ettei vaan yhdellä. Joten kukaan ei ole seppä syntyessään ,että kehtaattekin olla heti haukkumassa sanan vapauden nimissä. Juontatkin harjoittelee aina juttunsa ja muut hyväksyy ne ennenkuin ollaan lähetyksessä .


      • Anonyymi

        Et tunne sinäkään noita ihmisiä ! Etkä niitäkään joita arvostelet ARVOSTELUSTA ! Joten menehhän kotiisi JA PYSY SIELLÄ !! Vai pitääkö viiä ?


    • Anonyymi

      Sama mieltä kanavan vaihto ärsyttää koko ihminen ei osaa juontaa pois telkusta

    • Anonyymi

      Joo, ei kuulu tämä mimmi telkkuun.

    • Anonyymi

      Olisipa ihana herätä unesta ja huomata että ihan oikeasti on samassa makuupussissa suosikkimeteorologin kanssa.

      (●'◡'●)

      • Anonyymi

        Kyllä Kotakorpikin voisi sanoa , tuliko makuupussissa kylmä ja mistäpäin tuulee, kun erotaan.


    • Anonyymi

      Kyllä laatta lentäisi jos noin kävisi.

    • Anonyymi

      Nykypäivän Ansa Ikonen -tyylinen tyttö. Ilahdutti ensi näkemältä luonnollisuudellaan. On vaan tuo luonnollisuuskäsite vaan nykyisin erilainen. Jos ruutuun tulisi häijynoloinen roteva tatskamimmi niin ehkä se olisi joistain niiin luonnollinen.
      Luonnollisuudesta puheenollen, tv-meikkaajat saavat esiityjät vaikuttamaan vanhemmilta kuin ovat, kirkasta huulipunaa vanhemmilla naisilla jne.
      Ranskattarista voisi ottaa oppia.

      • Anonyymi

        Anniina on ihana tyttö. Luonnollinen ja eläväinen eikä mikään diiva. Muutkin meteorologit ovat hyviä.
        Oliskohan haukkujat kateellisia..


    • Anonyymi

      Minä annoin sille kenkää kun rupes vituttamaan sen ainainen naaman vääntely johonkin hammaskaluston esittelyyn joka lauseen lopussa.

      Päättelin,että kyseessä on samanlainen irvistys kuin vesikauhuisella koiralla, joten potkin varmuuden vuoksi pois ennenkuin käy kiinni.

    • Anonyymi

      Anniina paljastui heterologiksi ja sai kenkää,

      • Anonyymi

        Niin ,olisi kai pitänyt kertoa olevansa vähintään neutraali.


    • Anonyymi

      Hyvä, että häipyi.
      Aivan tarpeeksi oli tuota muovihymyään esitellyt.

    • Anonyymi

      Niin? Jätti yhden jakson väliin, koska oli jotain muuta tärkeää. Mitä sitten?

    • Anonyymi

      Aivan ihana !

    • Anonyymi

      Hänkö lopettaa. Alun alkaenkaan ei sopinut ohjelmaan. Liian täynnä itseään. Esim vaatteet ja kampaukset kuin sirkuksesta.

      • Anonyymi

        Vatteet ja kampaukset laittaa muut ennen lähetystä että älä narise


    • Anonyymi

      Vai Anniina tekopiriteä. Sellainen oli kyllä ministeri Ahti Karjalainen?!?

    • Anonyymi

      Uusi Kyllikki Virolainen... Tosin Kyllikki oli kaunis ja näyttävä rva. Anniina tavallisempi ulkomuodoltaan.

      • Anonyymi

        Koko puoliseiska on tullut tiensä päähän. Kyllästyttää tää kekäläinen partoineen ja valtonen on ällöttävä teeskentelijä. Kanninen voi pysyä Italiassa eikä tunkea joka ohjelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko puoliseiska on tullut tiensä päähän. Kyllästyttää tää kekäläinen partoineen ja valtonen on ällöttävä teeskentelijä. Kanninen voi pysyä Italiassa eikä tunkea joka ohjelmaan.

        Ellakin vetäisee suunsa korvasta korvaan kun huomaa kameran kuvaavan häntä. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko puoliseiska on tullut tiensä päähän. Kyllästyttää tää kekäläinen partoineen ja valtonen on ällöttävä teeskentelijä. Kanninen voi pysyä Italiassa eikä tunkea joka ohjelmaan.

        Kyllä te naisoletetut tai muun sukupuoliset ette yhtään osaa ymmärtää muita kuin omianne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko puoliseiska on tullut tiensä päähän. Kyllästyttää tää kekäläinen partoineen ja valtonen on ällöttävä teeskentelijä. Kanninen voi pysyä Italiassa eikä tunkea joka ohjelmaan.

        Nyt osui ja uppos. K&K, molemmat vaihtoon.
        Myös MTV-kanavalta K eli Kataja vaihtoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te naisoletetut tai muun sukupuoliset ette yhtään osaa ymmärtää muita kuin omianne.

        Sen nyt tietää mikä sakki kirjoittelee tuommosia, joten voi jättää omaan arvoonsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko puoliseiska on tullut tiensä päähän. Kyllästyttää tää kekäläinen partoineen ja valtonen on ällöttävä teeskentelijä. Kanninen voi pysyä Italiassa eikä tunkea joka ohjelmaan.

        Oletko ajatellut vetää itsesi leuka kiikkuun🤣


    • Anonyymi

      Juu, en kyllä minäkään voi katsoa mitään ohjelmaa jossa hän on mukana.

    • Anonyymi

      Media Valtosesta on tehnyt "suositun". Ei mitenkään ihmeellinen, ei ole vielä kokemusta ja se näkyy.

    • Anonyymi

      Anniina onkin harvinainen suomalainen nuori nainen, kun hymyilee !! Ottakaa opiksi "penskat", jotka täällä kirjoittelette. Televisiossa on maskeeraajat jotka ehostavat kuhunkin ohjelmaan esiintyjät, vaatetuskin on talon puolesta, kun katsotte ohjelman lopussa olevat tiedot, niin siinä liuta henkilöiden nimiä, jotka ovat ohjelmaa tehneet, ei sinne mennä ihan "luomuna" juontamaan.
      Onhan se ns. sananvapaus, mutta menetkö sanomaan ihmiselle päin naamaa saman kuin tänne kirjoitat ? Erilaisuus on rikkautta, kun puhutaan tasa-arvosta, että kaikki hyväksytään, sellaisena kuin on, niin täällä on selvä kiusaaja "jengi" nytkin palstalle kokoontunut. Oletko muuten itse lähelläkään yhtä pirtsakka kuin Anniina, yhtä nuori ja nätti, nauravainen ihminen. Ei oikein "kuulosta" siltä, mielipiteistä päätellen. Ei Ellakaan aina hymyile, joskus kumminkin, hän on jo keski-ikäinen, ns. aikuinen ihminen, sopiva tuohon ohjelmaan, Anniina on yleensä perjantai illassa, joka lienee enempi nuorille tarkoitettu, nyt on vähän piristetty koko formaattia, väreillä ja muuta muutosta ohjelmassa, enempi väkeä, kuin ennen, vain kaksi juontajaa ja yksi vieras. Ohjelmat joskus muuttuvat. Jos ei kestä katsoa niin sulkee koneen. Miksi muuten kumminkin katsot, ehkä uteliaisuuttasi. itsestä parasta on ne kaksi Juhaa, ovat kaikista "luomuin pari ", luonnossa !

      • Anonyymi

        Hymyilylläkin on rajansa! Ja aito hymy on ihan eriasia, kuin tuollainen "suositun" jatkuva virnotus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilylläkin on rajansa! Ja aito hymy on ihan eriasia, kuin tuollainen "suositun" jatkuva virnotus!

        Jaa että,laitat oikein rajatkin minkä,leveyden hymy saa olla. Et oo nänhy maailmaa ihmis parka


    • Anonyymi

      Munkin mielestänne on tekopirtsakka Tytti joka ei vaan sovi ihmisten toljotettavaksi. Ehkä radio olis sille parempi paikka kun televisio.

    • Anonyymi

      Itse olen 20v Anniinaa vanhempi M ja mielestäni hän ei herätä enää samalla tapaa huomiota kuin silloin HS uutisten aikana.

    • Anonyymi

      Nätti tyttö tämä Anniina, tulee iloiseksi kun näkee hänet ruudussa

    • Anonyymi

      Kyllä on masentava pikkuneiti tämä Anniina.

    • Anonyymi

      Kyllä Anniina on niiiiiiiiiin ihana..älkää muuta höpiskö!

      • Anonyymi

        Kyllä, panisin. Saattaisin ottaa mökkiinikin asumaan. Ihan panovuokralla, tai tuossa naisessa voisi olla ihan vaimoainestakin minulle, 3-4 kakaraa siementäisin ja elättäisin. Päästäisin vapaalle jalalle kun kakarat itsenäistyvät. Ihan viisaan oloinen nainen, ei ihan juntteja tulisi lapsistakaan.


    • Anonyymi

      Olen lukenut jostain että siirtyy metereologin työhön tässä, en tiedä minne kanavalle.

    • Anonyymi

      Toivotaan että Venäjälle.

    • Minusta Anniina on ok.
      Saa tässä synkässä maailmassa olla jotain iloistakin.
      Ei hän ole tekopirteä, kaikkia ei voi miellyttää.

    • Anonyymi

      Monia naisia suututtaa, koska Anniina näyttää niin nuorelta ja pirteältä. Hän on saanut hyvät kortit.

      • Anonyymi

        Huh, tulee itsellekin levoton olo, jos katselee hänen hosumistaan - en katso, kuin valitettavasti vahingossa vain pölähtää ruutuun.


    • Anonyymi

      Ei millään pahalla. Mutta hyvä kun lähti ohjelmasta. Ylipirteä . Tulee levoton olo kun häntä katsoo.

    • Anonyymi

      Makunsa kullakin. Joku tykkää, joku ei.
      Minä tulen levottomaksi kun häntä katson. Ja liian tekopirteäkin on.

    • Anonyymi

      moi

    • Anonyymi

      Miksi tämäkään pitäs kiinnostaa ketään?

      Mikä helvetti maailmassa on vialla? Ehkä Anniina on sairastunut, tuttu sairastunut, runkkaa, on kännissä eikä pääse paikalle?

      Tehkööt mitä tekee mutta se ei vaikuta yhtään mihinkään.

    • Anonyymi

      Selvisittekö perjantaista, vaikka Anniina ei ollut Puoli seiskassa?
      Kyllä on uutisen paikka, jos joku este ihmiselle tulee, eikä naama näy ruudussa.
      Katsojat varmasti menettävät todellisuudentajunsa.
      Me tarvitsemme jatkuvuutta.

    • Anonyymi

      Ihan sama, kaikkea hyvää ja s-ryhmä toukokuuksi boikottiin

    • Anonyymi

      En ymmärrä. Mitä ihmettä hänessä on jota ei ole muissa, ei mitenkään erityinen tavallinen ,ihminen joka on nostettu jalustalle. Ei väliä vaikka ei ole ollenkaan puoliseiskassa. Kyllä siellä pellejä riittää.

      • Anonyymi

        En myöskään ymmärrä, että tälläisestä levottomasta, tekopirteästä huitelijasta yritetään väkisin tehdä jotain suosikkia!? Miksi ihmeessä??


    • Anonyymi

      Ei kuulu kyllä minunkaan suosikkeihin, en katso mitään missä hän on mukana.

    • Anonyymi

      Tekopirteä peikko.

    • Anonyymi

      Media tehnyt suosikin. Ihan samalla tavalla anniina käy paskalla, piereskelee, runkkaa ja imee munaa kuin muutkin naiset.

    • Anonyymi

      Kyllä juontajilla pitäisi olla pätevyyttä alalle. Että osaisi puhua edes asiallisesti ja selkeästi. Tämä mimmi ei jatkoon. Ihmettelen miksi nykyaikana näillä juontajilla ja uutistenlukijoilla pitää aina olla korkkarit jalassa. Ei ne ole enää muodissa. Niitä pitävät vain venäläiset naiset ja nuoretkin juontajat pukeutuvat kuin kuin vanhat tädit. Ei mitään tyyliä. Oma pukeutumisneuvoja näille.

    • Anonyymi

      Hyvinhän Anniina irvistää, ja pirtsakka pitää ollakin, muuten voi saada lopputilin. Nuoria pitää saada lisää ruutuun, Mettekin on jo 50 vuotias vaikka yrittää olla nuorekas.

      • Anonyymi

        Pirtsakka = ärsyttävä?


    • Anonyymi

      En tykkää minäkään moisesta tekopirteydestä. Kaikki eivät vaan sovi televisioon ja tässä meillä on hyvä esimerkki ihmisestä joka sinne ei todellakaan sovi.

      • Anonyymi

        Nyt on Ylellä uusi naismeteorologi. Toivottavasti Valtonen korvautuu lopullisesti hänellä.


    • Anonyymi

      Joo, Valtonen vois kyllä siirtyä takavasemmalle ja pysyä pois televisiosta.

    • Anonyymi

      Aivan järkyttävän huono juontaja.

    • Anonyymi

      Joo, ehkä huonoin ikinä.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      266
      2647
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      205
      1710
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1444
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1191
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      230
      1053
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      79
      1005
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      44
      910
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      64
      768
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe