Parhaat kaverini kiusaa??

Anonyymi-ap

Tuntuu siltä että parhaat kaverini kiusaa.. Jos oon vaikka vähän vihainen jos ne on suututtanu mut ja sitten jos lähen siitä porukasta ne vaan kattelee mua sieltä kauempaa ja naureskelee. Myös sitten ne kun oon menny omiin oloihin ja sit ne tulee sinne ja nauraa et "ollaamapas sitä nyt koviksia" Tai jtn tollasta. Esim tänäänkin kun ne suututti mut ja lähin poies ne vaan seuraa mua ja huutaa vaik "näytät tosi huvittavalta". Tiiän et nyt moni tulee sanoon et " Mee vaan muuhun porukkaan" Nii ongelmana on se et miul ei oo muita kavereita ja sit ne vaan seurais mua koska ollaan tunnettu niin kauan et niih, mitä voisin tehä? Oon siis 4lk.

4

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyydä niitä lopettamaan ärsyttäminen ja kysy syytä miksi härnäävät. Elä ole kauhean tiukkapipoinen heidän seurassaan vaan yritä ottaa huumorilla asioita. Jos tiuskahdat herkästi,toisista se on mukavaa ja huvittavaa katsottavaa ja siksi ilkkuvat että reagoisit, yritä olla provosoitumatta vähästä. Pilkattavaksi ja kiusattavaksi elä kuitenkaan alistu. Jos kuitenbkin ovat törkeitä jatkuvasti, sano että haluat olla rauhassa, yksinäisyyskin on huonoa seuraa parempi vaihtoehto. Koska tilanne haittaa sinua voisit kertoa opettajalle (ja/tai vanhemmillesi) asiasta. Tuohon on hyvä saada muutos. Koulussa ei asiatonta käytöstä tarvitse sietää.

    • Anonyymi

      Mielestäni eivät ole parhaita kavereita jos näin tekevät.

    • Anonyymi

      Yritä olla suuttumatta mutta älä myöskään heitä tilnneta läskiksi. Yritä olla "tunteeton".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe