Eli kyseessä kirjoitatteko kolmannen henkilön näkökulmasta vai minä versiona, kumpi on helpompaa.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Riippuu henkilöstä. Toisille on helpompi kirjoittaa minä muodosssa. Jotkut taas pitävät kolmannen henkilön kerronnasta. Itse pidän eniten kolmannen henkilön kerronnasta, koska se on itselle helpompi.
- Anonyymi
Olen kirjoittanut muutamia romaaneja, kolme on julkaistukin, kaksi on minä- muotoisia, kolmas hän- muoto, ja julkaisemattomissa kässäreissä on myös kumpaakin tyyliä, tuntuu riippuvan tarinasta, kumpi istuu paremmin
- Anonyymi
Hän-muoto, mutta kahden eri henkilön kautta.
- Anonyymi
Molemmat samassa takstissä.
- Anonyymi
Riippuu tarinasta. Sama juttu aikamuodon kanssa, joihinkin sopii paremmin preesens, toisiin taas imperfekti.
- Anonyymi
Minä-versio on helpompi koska ajatukset ovat minun.
- Anonyymi
Haista vittu kyrpädyrbä. Your hackers aint online. You are inside of the Fox-thededrax-inter-net.
None of my business, how you get out. You die.
Sent this shit-head to the Matrix of mine.
epäterveisin,
Edward Rawen.
(TGDM!) - Anonyymi
Epäterve. Olet todella perus-pohja Suomalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3481474- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111822
- 18460
- 38444
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i91423- 36423