Eli kyseessä kirjoitatteko kolmannen henkilön näkökulmasta vai minä versiona, kumpi on helpompaa.
Kummalla tavalla kirjoitatte
8
446
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu henkilöstä. Toisille on helpompi kirjoittaa minä muodosssa. Jotkut taas pitävät kolmannen henkilön kerronnasta. Itse pidän eniten kolmannen henkilön kerronnasta, koska se on itselle helpompi.
- Anonyymi
Olen kirjoittanut muutamia romaaneja, kolme on julkaistukin, kaksi on minä- muotoisia, kolmas hän- muoto, ja julkaisemattomissa kässäreissä on myös kumpaakin tyyliä, tuntuu riippuvan tarinasta, kumpi istuu paremmin
- Anonyymi
Hän-muoto, mutta kahden eri henkilön kautta.
- Anonyymi
Molemmat samassa takstissä.
- Anonyymi
Riippuu tarinasta. Sama juttu aikamuodon kanssa, joihinkin sopii paremmin preesens, toisiin taas imperfekti.
- Anonyymi
Minä-versio on helpompi koska ajatukset ovat minun.
- Anonyymi
Haista vittu kyrpädyrbä. Your hackers aint online. You are inside of the Fox-thededrax-inter-net.
None of my business, how you get out. You die.
Sent this shit-head to the Matrix of mine.
epäterveisin,
Edward Rawen.
(TGDM!) - Anonyymi
Epäterve. Olet todella perus-pohja Suomalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848