Dianetiikka kiinnostaa

saippuakuplakauppias

Tervehdys!
Sattumalta löysin kirjan "dianetiikka-nykyajan tiede mielenterveydestä" ja olen lukenut sitä jo yli puolen välin. Aihe on todella mielenkiintoinen ja rupesi vetämään puoleensa. Avovaimo jo odottaa innolla auditointeja. Täytyy luonnollisesti lukea opus loppuun ennenkuin uskaltaa alkaa auditoinnit.

Tietenkin olin kuullut ja olen edelleen sitä mieltä että scientologia uskontona on pelkkää rahastusta ja täyttä bullshittiä näin Kristityn näkö vinkkelistä. Kauhu tarinoita on ollut mediat pullollaan. Ennenkuin aloitin lukemisen en tiennyt että kyseessä on tämän "paha maineisen" lahkon ihmisen kehittämisen metodi. En tiennyt näillä olevan mitään, dianetiikalla ja scientologialla, yhteistä.

Joka tapauksessa auditointi(dianetiikka) vaikuttaa kirjan perusteella erittäin mielenkiintoiselta. Jos ihminen saa puoliksikin apua siitä mitä luvataan niin eikö se helpota elämää jo paljon ja ole oikeutettua.

Kyseessähän on hypnoosin kaltainen tila jossa ei aseteta suggestioita niinkuin hypnoosissa. Päinvastoin auditoinnissa poistetaan ihmisen tiedostamattomia ärsykkeitä, jotka ovat toisten puhumia omaan ajatukseen sisältyviä ajatus lenkkejä noin niinkuin yli lyhyesti ilmaistuna.

Haluaisinkin lisä infoa niiltä jotka ovat tästä jotenkin hyötyneet tai edes kokeilleet. Ihmismielen kanssa ei saa ruveta leikkimään. Haluaisin tietää myös suomalaisia sivustoja joissa kerrotaan lisää.
PS. Scientologia ei sitten kiinnosta vähääkään eli älkäätte vaivautuko mutta dianetiikka ja auditointi kotiterapiana kiinnostaa(toistaiseksi ennen parempaa tietoa).

Asiattomat viestit jätän omaan arvoonsa. Näin teille joilla on pakko päästä kirjoittelemaan asioista joista ette tiedä/tunne, olette ennakkoluuloisia tai luette muuten vain väärin viestit. Kesälomaa odotellessa:)

17

3129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.R.Lobbart

Mikäpäs siinä.

Terveisiä vaan Tikkurilaan kaikille tutuille ja koettakaa seuraavaksi keksiä sellainen hahmo, jonka lauseenmuodostus, kielioppivirheet ja sanavalikoima ei olisi aina samanlainen. Tuo on niin nolon olosta, että oikein meikäläistäkin tahtoo puolestanne hävettää.

• H.R.Lobbart

Sun nimi löytyy käyttäjäprofiilista. Piilota se ennenkuin sceidojen kuoro on ovesi takana. Ellei ole jo source-listalla...

• saippuakuplakauppias
        H.R.Lobbart kirjoitti:

Sun nimi löytyy käyttäjäprofiilista. Piilota se ennenkuin sceidojen kuoro on ovesi takana. Ellei ole jo source-listalla...

Laitoin vielä kuvanikin galleriaan että minut tunnistetaan sinun mieliksesi.

Mä en ole koskaan pelännyt mitään muuta kuin itseäni ja jumalaa.

Mieti mitä itse pelkäät (..no taidan tietää..)? Mulla ei ole mitään salattavaa.

• H.R.Lobbart
        saippuakuplakauppias kirjoitti:

Laitoin vielä kuvanikin galleriaan että minut tunnistetaan sinun mieliksesi.

Mä en ole koskaan pelännyt mitään muuta kuin itseäni ja jumalaa.

Mieti mitä itse pelkäät (..no taidan tietää..)? Mulla ei ole mitään salattavaa.

Pelätä ei tarvitse, muttei kai sitä pidä tyhmäksikään heittäytyä. Nyt ei enää puutu kuin henkilötunnus ja luottokortin numero. Omapa on asiasi. Sinulla ei totisesti ole mitään salattavaa.

Tosin hahmottui jossain määrin syy kiinnostuksellesi scientologiaa kohtaan. Et siedä neuvoja muilta, koska koet sen itsesi yläpuolelle asettumiseksi. Sinulla tuntuu olevan päällä vielä sellainen teini-iän auktoriteettikapina ja siihen liittyvä uho. Tyypillistä reagointia itsetunto-ongelmista kärsiville.

Yleensä kyseistä ongelmaa "lääkitään" alkoholilla, mutta sinä haet addiktiota scientologiasta. Sama asia.

• LeRoy

vaikkapa kirjalla Itseanalyysi. Siinä kirjassa on kevyitä mieleenpalautusharjoituksia, joilla saadaan aikaan hyviä tulosksia. Kuten sanoit media on pullollaan huonoja tarinoita. Itseanalyysin avulla elvytät omat hyvät tarinasi ja samalla aistisi. Sitten, kun olet käynyt kirjan läpi, aloita Dianetiikka-auditointi vaikka kotona. Tämä on helpoin tapa päästä käsiksi engrammeihin ja on suositeltava järjestys.
      Itseanalyysi-kirjan saat Tikkurilasta 8 egellä.

http://www.scientology.org/html/en_US/istore/item/index.html?minisite=10041§ion=10261&item=1889

Terv. LeRoy

• saippuakuplakauppias

Miten saan yhteyttä tikkurilaan?
        Onko kotisivuja tai jotain?
        Oletko itse kokeillut itseanalyysiä?
        Minkälaisia suoria vaikutuksia sillä on?

• LeRoy

Miten saan yhteyttä tikkurilaan?
        Onko kotisivuja tai jotain?
        Oletko itse kokeillut itseanalyysiä?
        Minkälaisia suoria vaikutuksia sillä on?

ja se toimii! Vaikuttaa reaktionopeuteen ja yleiseen tunnetasoon. Tehdessäsi Itseanalyysiä voi purkautua huonoja kokemuksia ja hyvät kokemukset saavat enemmän valtaa. Hauska tehdä ja kuten L. Ron Hubbard sanoi: "asiat päättyvät aina nauruun". Kun varausta poistuu, se alkaa helposti naurattamaan.
        Dianetiikka-keskusken numeron löydät puhelinluettelosta.

Terv. LeRoy

• sos
        LeRoy kirjoitti:

ja se toimii! Vaikuttaa reaktionopeuteen ja yleiseen tunnetasoon. Tehdessäsi Itseanalyysiä voi purkautua huonoja kokemuksia ja hyvät kokemukset saavat enemmän valtaa. Hauska tehdä ja kuten L. Ron Hubbard sanoi: "asiat päättyvät aina nauruun". Kun varausta poistuu, se alkaa helposti naurattamaan.
        Dianetiikka-keskusken numeron löydät puhelinluettelosta.

Terv. LeRoy

...myös uskontojen tuki ry.n ja kriisikeskuksen, ja ennen kaikkia rikospoliisin numerot, että voi sitten ha´kee apu, kun "puhdistus" tapahtunut.

LeRoiske

• ORIGINALTutkija

Tervemenoa vaan sinne Tikkurilaan!

Mutta älä sitten valita kun perskarvat on kärähtäneet.

Useilla on mennyt:

-perhe/puoliso
      -omaisuus
      -työ
      -koti
      -mielenterveys

Joten: onnea valitsemallesi uralle!!!!

• LeRoy

saa valtavasti tietoa ja ne itsessään on hyvin terapeuttisia. Oletko sinä OT lukenut yhtään niistä?

Psykiatrian käitelyssä saattaa kirjaimellisesti "käry käydä".

Useilla on mennyt:

-perhe/puoliso
        -omaisuus
        -työ
        -koti
        -mielenterveys
        -itse elämä

Terv. LeRoy

• saippuakuplakauppias
        LeRoy kirjoitti:

saa valtavasti tietoa ja ne itsessään on hyvin terapeuttisia. Oletko sinä OT lukenut yhtään niistä?

Psykiatrian käitelyssä saattaa kirjaimellisesti "käry käydä".

Useilla on mennyt:

-perhe/puoliso
        -omaisuus
        -työ
        -koti
        -mielenterveys
        -itse elämä

Terv. LeRoy

ole lukenut kuin reilu puolet tuosta Nykyajan tiede mielenterveydestä kirjasta.

KAIKILLE nyt sanottakoon etten ole kiinnostunut scientologiasta enkä sen "kirkollisista" puolista, ainoastaan dianetiikasta kotiterapia muotona.
        Jos kirjan (itseanalyysi) saanti vaatii scientologi keskuksessa käyntiä niin sitten käyn sen sieltä hakemassa. Ihmisiä ne siellä on ja tuskin mua väkivalloin sielä pitää tai ketään muutakaan.
        Tiedän mitä olen tekemässä ja minne menemässä.

Käyväthän ihmiset edelleen kirkoissa vaikka sadat papit ovat pedofiileiksi paljastuneet. Yrittäkää nyt nähdä metsää puilta.

• Dekkari.

ole lukenut kuin reilu puolet tuosta Nykyajan tiede mielenterveydestä kirjasta.

KAIKILLE nyt sanottakoon etten ole kiinnostunut scientologiasta enkä sen "kirkollisista" puolista, ainoastaan dianetiikasta kotiterapia muotona.
        Jos kirjan (itseanalyysi) saanti vaatii scientologi keskuksessa käyntiä niin sitten käyn sen sieltä hakemassa. Ihmisiä ne siellä on ja tuskin mua väkivalloin sielä pitää tai ketään muutakaan.
        Tiedän mitä olen tekemässä ja minne menemässä.

Käyväthän ihmiset edelleen kirkoissa vaikka sadat papit ovat pedofiileiksi paljastuneet. Yrittäkää nyt nähdä metsää puilta.

...täysi lompakko euroja mukaan, niin pääset niistä eroon kätevästi, ennenmin tai myöhemmin.

D :)

• Andronikos

Jos sinua huvittaa dianetiikkaa harjoittaa, suosittelen että pysyt kaukana dianetiikkakeskuksista, jotka ovat skientologiakirkon omistuksessa. Netistä löytyy paljon resursseja niin sanotun "free zone" dianetiikan harjoittamiseen, mikä ei ole sitten millään tavalla tämän rahanahneen kultin kanssa tekemisissä. Omat mielipiteeni dianetiikan toimivuudesta nyt saavat jäädä kertomatta, kun kerran halusit kuulla niiltä jotka sitä ovat harjoittaneet.

http://freezoneamerica.org/

http://www.fza.org/index.php

• Dekkari.

...etiikkaupseeri moisen tekeleen kirjoittamaan ?

On tämä taas joku "scientologiasta kiinnostunut feikkki juttu, joka paljastuu scientologin kirjoittamaksi ?

D :)

• L.R.H.(=Life Rock Hard)

alat vaan istunnon jonkun kanssa.

ja noudata kirjan ohjeita.toimii, ja tulos on sensaatiomainen8ei usko ennen kuin itse kokee!!!).

:)

• saippuakuplakauppias

..vastauksesta.
        Ensimmäinen järkevä ja rohkaiseva viesti.
        Pikkuhiljaa meinaa repee tuntuu siltä, että unohdan koko dianetiikan ja auditoinnit. Ei näistä saa tällä foorumilla mitään järkevää kommenttia.

Sanoit että aloita istunto kaverin kanssa tosta vaan ja kokeile kirjan ohjeiden mukaan. Olisko jotakin käytännön ohjetta ekaan auditointiin mitä olisi hyvä tietää? Kirjassa hyvät selosteet kylläkin mitä istunnon aikana tapahtuu mutta..!? varoiksi.

• ot-5

Toimintavarmuus on todettu täysin paikkaansapitämättömäksi.

Minullakin on kädessäni 4 marsilaista pikku-ukkoa, mutta en mä viitsi näyttää niitä teille! Ettekö usko??? On mulla ihan tosi!!!! En voi kuitenkaan näyttää!

"Ota Tosta Viitonen!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      247
      4639
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      77
      3086
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1813
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      81
      1470
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1295
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe