KANSAINVÄLINEN rikostuomioistuin on antanut pidätysmääräyksen Venäjän presidentistä

Anonyymi-ap

Vladimir Putinista. Pidätysmääräyksen syynä on ukrainalaisten lasten laittomat siirrot Venäjälle, mikä on sotarikos.

60

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meinaatko että Putin tulee Tuusniemelle kylään, vai miksi varoittelit? Onko kylällä rotevaa judon taitavaa (musta vyö minimi vaatimus) poliisia, joka voisi silloin lyödä raudat ranteisiin ko. konnalle?

      • Gourg .W Bush kanssa


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Gourg .W Bush kanssa

        Onko se sun kaveri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sun kaveri

        Hänen vaimo minun ex gf


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Gourg .W Bush kanssa

        444444444444444


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Hänen vaimo minun ex gf

        Okei


      • Anonyymi

        3 kaveria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sun kaveri

        444444444444444


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Gourg .W Bush kanssa

        444444444444444444


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Hänen vaimo minun ex gf

        222222222222222


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Gourg .W Bush kanssa

        444444444444444


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sun kaveri

        3333333333333333


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Gourg .W Bush kanssa

        66666666666666666


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sun kaveri

        55555555555555555555


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Hänen vaimo minun ex gf

        pppppppppppppppppppp


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sun kaveri

        33333333333333333


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Hänen vaimo minun ex gf

        3333333333333333


      • Anonyymi

        1111111111111111111


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Gourg .W Bush kanssa

        7777777777777777


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sun kaveri

        3333333333333333


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sun kaveri

        555555555555555


      • Anonyymi

        77777777777777777777


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        444444444444444

        8888888888888888


      • Anonyymi

        666666666666666666


      • Anonyymi

        4444444444444444444


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 kaveria

        PPPPPPPPPPPPPPPPPPPP


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Gourg .W Bush kanssa

        MMMMMMMMMMMMMMMMM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        DDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        CCCCCCCCCCCCCCCCCC


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sun kaveri

        QQQQQQQQQQQQQQQQQQQ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        444444444444444

        99999999999999999999


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Gourg .W Bush kanssa

        55555555555555555


      • Anonyymi

        9999999999999999999


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Gourg .W Bush kanssa

        22222222222222222


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Hänen vaimo minun ex gf

        222222222222222


      • Anonyymi

        22222222222222222222


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Gourg .W Bush kanssa

        666666666666666666


      • Tuo on hyvä jos muistan joka numero 6666666 tuo on salasana joka kauppa jäsen
        Kiva joskus muistat minua
        Yksi kertaa en muistin omaa auto rek .Mutta onneksi sinä muisti minut 426
        444444 222222222 6666666666 auto menut läpi kiitos
        hhhhhhhhhhhhhhhhh hahehewha


      • Tuo 333333333 myös kävin osta kahvia ostin 3 paketti se on hyvä joulu lahja
        hhhhhhhhhh


      • 555555 Sekin on hyvää minulle idea lähetä 5 joulu kortti hyvä muistat minua aina


      • Anonyymi

        44444444444444444


      • Anonyymi

        Tommosenhan kusee poikki kun lumiukon.


      • 33333333333 Hyvää 3 työ päivä sitten pari vapapäivä kiva sinä muistuta minua kaikkia


    • Anonyymi

      Löytyy. Marski.

    • Anonyymi

      Marski oli Bi- $exuelli.

    • Anonyymi

      joo

    • Anonyymi

      juu

    • Anonyymi

      Putin pitäisi salamurhata.

    • Putin nyt pelkää hhhhhhh Jos EU ja Amerikka sotarikos
      Kuka enää pelkää Eu ja Amerikka tuo aikaa ohi
      Paska nykyisiä sinun lapsi ei pelkää nyt yritä pelotta Putin tai Kiina
      Koska USA ja Lammas ryhmä -EU Heräille

    • Anonyymi

      Kaikki suurvallat ajaa vain omaa etua.

    • Anonyymi

      Kognitiivinen dissonanssi keittää typerien helluntailaisputinistien aivot. MOT.

    • Anonyymi

      Putiini ei peräänny,länsi väsyy rahoitukseen.

      • Anonyymi

        Hoh, hoo... Hilippa yrittää näyttää viisaalta, kun toistelee uutisista kuulemiaan mielipiteitä... Hoh, hoo...


    • Anonyymi

      Hee hee poitsuhin päin...

    • Anonyymi

      Putiinikin nöyryyttää nato-asioita.

    • Anonyymi

      Tarjoaisi kunnon summan elävänä tai kuolleena.

      • Anonyymi

        Ei kuolleena tarjota mitään


    Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe