Sähköbussit

Linkki: https://youtu.be/07cPMkBLE5Q

Se olisi bussinkuljettaja Risto tässä terve! Miksi sähköbussien määrä on kasvanut huimasti paikallisliikenteessä täällä Suomessa, entä minkälaisia nämä sähköbussit ovat? Tähän kaikkeen tullaan etsimään vastauksia tällä videolla! Kannattaa siis ehdottomasti tsekata tämä video!

1

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
        Ikävä
        27
        1568
      2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
        Sinkut
        39
        1559
      3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
        Ikävä
        13
        1363
      4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
        NATO
        341
        1319
      5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
        Ikävä
        68
        1255
      6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
        Ikävä
        12
        1018
      7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
        Ikävä
        7
        971
      8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
        Ikävä
        20
        929
      9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
        Ikävä
        7
        911
      10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
        Ikävä
        71
        836
      Aihe