Teen tutkimusta lukion psykologian tunnille 40-65 vuotiaiden nykyisestä elämäntilanteesta ym. Vastaukset anonyymeinä, niitä ei julkaista myöskään missään. Tarvitsen vain hieman apuanne.
1. sukupuoli
2. ikä
3. Oletko tyytyväinen tämänhetkiseen elämäntilanteeseesi?
4. Mikä tekee sinut onnelliseksi?
5. Mikä tekee sinut surulliseksi?
6. Elätkö parisuhteessa?
7. Onko sinulla lapsia?
( Jos vastasit EI kysymykseen 7, jätä
vastaamatta kysymyksiin 8-10)
8. Vanhemmuuden suurimmat haasteet?
9. Vanhemmuuden ilot?
10. Vanhemmuuden surut ja huolenaiheet?
työ.
11. Oletko töissä/työtön/muu?
12. Pääsitkö haluamallesi uralle, vai ajauduitko?
13. Oletko tyytyväinen työhösi, viihdytkö työpaikallasi?
14. Mitä asioita pidät työssä tärkeänä?
15. Mitä ikävää on työssäsi?
16. Millaisia odotuksia ja pelkoja sinulla on tulevaisuutta kohtaan?
kiitos kaikille vastaajille!
Kysely Teille 40-65 vuotiaan naiset ja miehet.
8
1414
Vastaukset
- nainen 42v
1. nainen
2. 42
3. kyllä
4. lapset, kotieläimet, luonto, meri, ystävät,luontoon liittyvät harrastukset
5. aika ajoin yksinäisyys tai saamattomuus, ikävä ja rahattomuus
6. en tällä hetkellä
7. kyllä 3
8. turvata lapsille sellainen alkutaival, että on hyvä jatkaa elämistä omillaan
9. terveet lapset, leikkivät lapset, koulussa pärjäävät, iloiset lapset, mitä isommaksi kasvaa myös suhde muuttuu ystävyyssuhteeksi ja vastavuoroisuus lisääntyy
10. rahahuolet, riittämättömyys ihmisenä revetä kaikkialle, mihin tarvitaan, huoli murkkuikäisistä, kun heillä on vielä haku päällä elämän tosiasioissa ja karikoissa
11. olen määräaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä
12. pääsin ja ajauduin
13. alussa olin tyytyväinen, viimeiset kaksi vuotta olivat raskaita
14. tilipussi ja työkaverit ja mukavat asiakkaat
15. väkivaltatilanteet, pelko niiden syntymisestä uudelleen
16. odotukset: elän päivän kerrallaan ja nautin elämästä ja perheestäni, ehkä työelämään vielä joskus 1 - 3 vuoden kuluttaa, pelot: kun vain pysyisi hengissä ja niin terveenä, että jaksaisi nauttia elämästä ja perheen kanssa olemisesta - Sinulla pitää olla virallin...
Myös oma nimi,puhelinnumero ja sähköpostiosoite mukana
- Sinulla pitää olla
siuis tällaisessa kyselyssä virallien osoite,oma nimi,sähköposti ja puhelinnumero,muuten laiton
- yhteystietosi
mukaan, niin on ollut muillakin kyselijöillä eri palstoilla.
Sanot, ettei julkaista missään.
Tämähän on julkinen forum.
Jos tosissasi teet kyselyä, laita nyt ainakin sähköpostiosoitteesi, johon ystävälliset vastaajat voisivat halutessaan sinulle vastata.
Itse en edes ryhtyisi tosissani vastaamaan mihinkään nimettömään kyselyyn.
Otapa uusiksi, jos haluat että tutkimuksesi tuloksella on minkäänlaista arvoa.- Vastaisin sitten
Ei kukaan täällä halua ripotella tietojaan julkisesti luettaviksi. Jos laitat E-mail-osoitteen, lupaan vastata.
- En vastaa
Tämän olen nähnyt ennenkin !!!
Ikuisuusprojektiko on kyseessä ?????
Ilkeä tapa udella ihmisten asioita.
Häpeäisit !!!
Snoop........... HYI HELVETTI........... !!!!!! - leikki leikkinä
uskomatonta... miten tällainen pääsee läpi...
meni muuten liian vakavaksi, en ees viitsiny lukea loppuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52664
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24485Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466