Muistakaahan äänestellä eduskuntaan Pasi Viheraho, numerohan on 120. Tiedätte ketä äänestää jotta saadan suomen valtio kuntoon!
Eduskuntavaaleista
Anonyymi-ap
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ai miten niin tietää ketä äänestää? Ei pelkkä nimi sano mitään, varsinkaan kun ei ole mitenkään tuttu, tuskin täältä päinkään. Jos itseään mainostaa, niin kannattaisi kertoa jotain arvoistaan ja tavoitteistaan, ja myös puolue on se mikä kiinnostaa. Vaikuttaa aika laiskalta hommalta kun olettaa lukijan itse lähtevän ottamaan selvää mikä tyyppi siellä numeron takana on ja mistäpäin.
- Anonyymi
Ota selvää, tuo elämään jännitystä. Sitä sinä kaipaat jos on aikaa suomi24 kommentoida heti aamulla herättyään klo 7.33!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066