Löysin vihdoin perheellisen miehen

Anonyymi-ap

Nyt hän haluu erota vaimostaan ja alkaa perheelliseksi mun kanssa.Mulla on jo kolme lasta ja miehellä ne neljä, että ollaan stten suurperhe. Ihanaa olla äitipuoli kun on tavallaan pomo monelle lapselle. Uskon et naapurit kadehtii kun meillä on lapsia niin paljon.

itse olen ylpee että mies rakastui minuun ja haluaa jakaa elämänsä mun kanssa. Ei haittaa vaikka ero tulee kesällä, mutta se on vaan hidaste. Näinhän kaikki toimii, ottaa miehen mistä saa ja läytyy se sopiva. Ei kukaan käveleonnensa ohi, ja ajattele muita. Ja toisaalta, lapset saavat uuden äidin joka komentaa ja kasvattaa ja on perheessä aina, eikä lähde pois. Surullistahan se on että menettää kokonaisen perheen mutta uusi perhe tulee tilalle, ja vannon että on parempi kuin edellinen.
Vähän on hankalia noi miehenlapset mutta säännöt on oltava ja tiukat. Ei seeksänsä osannu oikein kasvattaa, että siinä on tekemistä että heistä tulee kunnollisia ja normaaleita, onneksi on mun lapset tässä esimerkkinä ja oppaina ja minä.
Mies on onnekas. Perheenrikkominen ei ole se mikä on nyt, vaan mies halusi vaihtaa ja läysi mut, en tahtonut että perhe hajoo mutta mies halusi, syy ei ole mun. Lapset kyllä tottuuu uuteen äitiin joka on vaaativa, mutta kaunis.

4

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa oon aattellu minäkin. Ei täällä meidän seurulla ole paljon vapaita miehiä joten on otettava se minkä saa. Ei mua haittaa jos mies on naimisissa, se voi hyvin erota ja on eronnutkin, eihän se ole kun paperijuttu. Eikä pidä kävellä onnensa ohi, nyt ollaan yhdess ja penskat miehellä tulee kun me niin halutaan, ei ne juokse täällä alvariinsa, siihen laitetaan heti stoppi, Mies viihtyy hyvin mun kanssa kun ei ole niitä lapsia joka pävä jaloissa, kuka tahansa hermostuu. yrittävät soitella päivittäin mutta ei onnistu, emme aina vastaa, minä äitipuolena olen huolissani kun eivät anna isän olla ja nauttia vapudesta. Sai tarpeekseen sillon olla lasten kanssa, ja jos eks eukko ei pentuja tuo, niin eihän ne tänne pääse, matka on pitkä, joten näin käy välillä. Me maksetaan elareita joten hänen kuuluu kuskata ja elättää heidän ei meidän.

• Anonyymi

Samaa oon aattellu minäkin. Ei täällä meidän seurulla ole paljon vapaita naisia joten on otettava se minkä saa. Ei mua haittaa jos nainen on naimisissa, se voi hyvin erota ja on eronnutkin, jo monta kertaa, eihän se ole kun paperijuttu. Eikä pidä kävellä onnensa ohi, nyt ollaan yhdessä vähän aikaa ja penskat naisella tulee kun me niin halutaan, ei ne juokse täällä alvariinsa, siihen laitetaan heti stoppi, nais viihtyy hyvin mun kanssa kun ei ole niitä lapsia joka pävä jaloissa, kuka tahansa hermostuu. yrittävät soitella päivittäin mutta ei onnistu, emme aina vastaa, minä isäpuolena olen huolissani kun eivät anna äitin olla ja nauttia vapaudesta . Sai tarpeekseen sillon olla lasten kanssa, ja jos eks ukko ei pentuja tuo, niin eihän ne tänne pääse, matka on pitkä, joten näin käy välillä. Minä maksan elareita joten hänen kuuluu kuskata ja elättää heidät ei minun olen osuuteni tehnyt.

• Anonyymi

Minä en muita ole ksoaakn huolinutkaan kuin perheellisiä eronnetia tai ei eronneita. Olen aina seukannu sellasten kanssa. Olen halunnut äitipuoleksi kasvattamaan toisten kakaroita, j otta jeistä kasvaisi normaaleita. ja kyllä ne ukot eroo kun on kaunis nainen vastassa, koskaan ei ohi kävele. Onneks oon kaunis, kaikkihan musta tykkää, vaan mä en kaiksita. ;)

• Anonyymi

Minä olen myös isäpuoli , omia lapsia ei ollenkaan , kasvatan naiseni tenavia.
        Olen komea alfauros , olisin saanut kenet vaan, mutta tähän rouvaan rakastuin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4370
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      86
      2230
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      556
      1718
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1451
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1157
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1098
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    8. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      5
      968
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      888
    Aihe