Löysin vihdoin perheellisen miehen

Anonyymi-ap

Nyt hän haluu erota vaimostaan ja alkaa perheelliseksi mun kanssa.Mulla on jo kolme lasta ja miehellä ne neljä, että ollaan stten suurperhe. Ihanaa olla äitipuoli kun on tavallaan pomo monelle lapselle. Uskon et naapurit kadehtii kun meillä on lapsia niin paljon.

itse olen ylpee että mies rakastui minuun ja haluaa jakaa elämänsä mun kanssa. Ei haittaa vaikka ero tulee kesällä, mutta se on vaan hidaste. Näinhän kaikki toimii, ottaa miehen mistä saa ja läytyy se sopiva. Ei kukaan käveleonnensa ohi, ja ajattele muita. Ja toisaalta, lapset saavat uuden äidin joka komentaa ja kasvattaa ja on perheessä aina, eikä lähde pois. Surullistahan se on että menettää kokonaisen perheen mutta uusi perhe tulee tilalle, ja vannon että on parempi kuin edellinen.
Vähän on hankalia noi miehenlapset mutta säännöt on oltava ja tiukat. Ei seeksänsä osannu oikein kasvattaa, että siinä on tekemistä että heistä tulee kunnollisia ja normaaleita, onneksi on mun lapset tässä esimerkkinä ja oppaina ja minä.
Mies on onnekas. Perheenrikkominen ei ole se mikä on nyt, vaan mies halusi vaihtaa ja läysi mut, en tahtonut että perhe hajoo mutta mies halusi, syy ei ole mun. Lapset kyllä tottuuu uuteen äitiin joka on vaaativa, mutta kaunis.

4

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa oon aattellu minäkin. Ei täällä meidän seurulla ole paljon vapaita miehiä joten on otettava se minkä saa. Ei mua haittaa jos mies on naimisissa, se voi hyvin erota ja on eronnutkin, eihän se ole kun paperijuttu. Eikä pidä kävellä onnensa ohi, nyt ollaan yhdess ja penskat miehellä tulee kun me niin halutaan, ei ne juokse täällä alvariinsa, siihen laitetaan heti stoppi, Mies viihtyy hyvin mun kanssa kun ei ole niitä lapsia joka pävä jaloissa, kuka tahansa hermostuu. yrittävät soitella päivittäin mutta ei onnistu, emme aina vastaa, minä äitipuolena olen huolissani kun eivät anna isän olla ja nauttia vapudesta. Sai tarpeekseen sillon olla lasten kanssa, ja jos eks eukko ei pentuja tuo, niin eihän ne tänne pääse, matka on pitkä, joten näin käy välillä. Me maksetaan elareita joten hänen kuuluu kuskata ja elättää heidän ei meidän.

      • Anonyymi

        Samaa oon aattellu minäkin. Ei täällä meidän seurulla ole paljon vapaita naisia joten on otettava se minkä saa. Ei mua haittaa jos nainen on naimisissa, se voi hyvin erota ja on eronnutkin, jo monta kertaa, eihän se ole kun paperijuttu. Eikä pidä kävellä onnensa ohi, nyt ollaan yhdessä vähän aikaa ja penskat naisella tulee kun me niin halutaan, ei ne juokse täällä alvariinsa, siihen laitetaan heti stoppi, nais viihtyy hyvin mun kanssa kun ei ole niitä lapsia joka pävä jaloissa, kuka tahansa hermostuu. yrittävät soitella päivittäin mutta ei onnistu, emme aina vastaa, minä isäpuolena olen huolissani kun eivät anna äitin olla ja nauttia vapaudesta . Sai tarpeekseen sillon olla lasten kanssa, ja jos eks ukko ei pentuja tuo, niin eihän ne tänne pääse, matka on pitkä, joten näin käy välillä. Minä maksan elareita joten hänen kuuluu kuskata ja elättää heidät ei minun olen osuuteni tehnyt.


    • Anonyymi

      Minä en muita ole ksoaakn huolinutkaan kuin perheellisiä eronnetia tai ei eronneita. Olen aina seukannu sellasten kanssa. Olen halunnut äitipuoleksi kasvattamaan toisten kakaroita, j otta jeistä kasvaisi normaaleita. ja kyllä ne ukot eroo kun on kaunis nainen vastassa, koskaan ei ohi kävele. Onneks oon kaunis, kaikkihan musta tykkää, vaan mä en kaiksita. ;)

      • Anonyymi

        Minä olen myös isäpuoli , omia lapsia ei ollenkaan , kasvatan naiseni tenavia.
        Olen komea alfauros , olisin saanut kenet vaan, mutta tähän rouvaan rakastuin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3699
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2118
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1594
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1444
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1401
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1218
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe