Mainosraati

Anonyymi-ap

Mikä on ärsyttävin ja siedettävin (jopa hyvä?) mainos ? Ärsyttävimmästä päästä
on mielestäni liian usein tuleva Vitaepro-mainos.
Vitaepron valmistajalla on varaa mainostaa, koska yrittäjä myy sitä suoraan ilman välikäsiä asiakkaille. Vitaepro on yrittäjän "neronleimaus". Ei muuta tarvitse
kuin postimyynnin hoitajan ja jatkuvan mainonnan.
Vitaepron "keksittyään" yrittäjä voi viettää lopun ikäänsä vaikka "paratiisisaarilla".

13

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vitaeprossa olevat aineet ovat ihan samoja vitamiineja joita saa esim. ruokakaupoista halvemmalla ja ehkä luotettavampiakin. Pillerit eivät ole edes tarpeellisia, ruokalautaselta saa saman, jos normaalisti syö, mutta ihmisille luodaan tarpeita.
      Kuinka monet julkkiksetkin alentuvat näihin mainoksiin, maksavat varmaan hyvin.

    • Anonyymi

      Minusta paras mainos näinä aikoina on se kahvimainos, jonka hiukan ärrää sorauttava naisääni päättää lauseella; "Eläköön suomalainen kahvikulttuuri."

    • Anonyymi

      Intiimijutut ei sovi telkkariin.

      • Anonyymi

        Mitkä intiimijutut, ne mitä minä olen nähnyt on ihan luonnollisia tapahtumia ihmisten elämässä
        Nyt eletään hieman toista aikaa kun 30- 40 luvulla , joten ei minusta ole mitään ihmeellistä noissa ” intiimijutuissa”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä intiimijutut, ne mitä minä olen nähnyt on ihan luonnollisia tapahtumia ihmisten elämässä
        Nyt eletään hieman toista aikaa kun 30- 40 luvulla , joten ei minusta ole mitään ihmeellistä noissa ” intiimijutuissa”

        Mitä odotat" intiimijuttujen" mainoksista?
        Minua suututtaa mainokset, joiden sanoma esitetään kuiskaamalla, kuten siivousfirmaa mainostava trippi, josta ei saa mitään selvää. Myös epäselvästi kimittävät lapset voisi jättää taka-alalle,jos heitä mainoksessa tarvitaan.


    • Anonyymi

      Katson melko vähän telkkaria ja enimmäkseen YLE:n kanavia.
      Muutaman ohjelman katsomisen olen lopettanut MTV3:lta
      mainostulvan takia. Ei jaksa niitä katsoa, kun tunnin ohjelma-ajasta vähintään
      puolet on mainosta.
      Näin päiväsaikaan ei muista mikä erikoisesti ärsyttäisi (kaikki :)
      mutta mikään niistä ei ole kiinnostanut,
      mikään mainos ei ole vaikuttanut mitenkään ostopäätökseen.

      • Anonyymi

        Onkohan mainoksista todella mitään hyötyä puolin ja toisin.
        Kuluttaja mainokset kuitenkin maksaa tuotteen hinnassa vai miten se on ?
        Minäkään en muista yhtäkään tuotetta minkä olisin ostanut TV-mainoksen
        perusteella.


    • Kun papaappaapaa kaikkea on (prisma) sitä on kuultu vissiin jo toista vuotta. Vaimennusnappi löytyy äkkiä.
      Se yks kissanruokamainos on ihana.
      Ennen joulua tykkäsin näistä verkkokaupan mainoksista.

      • Anonyymi

        Korvamato: Kaikkea on ja rahasi riittää.


    • Minäkin vierastan Vitaeprota. Tulee heti mieleen kun mainoksen näkee että siinä huijataan rahaa kipeiltä ihmisiltä.
      Ei tableteissa ole mitään erityistä, paitsi kallis hinta.

    • Anonyymi

      Kaipaan niin TRIVAGOA .....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe