Puolisolle lässyttäminen

Anonyymi-ap

Olenko ainoa jota ärsyttää pariskunnat, jotka lässyttävät toisilleen? Menee todella pata jumiin :D. Esimerkkeinä näistä tyypeistä: kaksi äitiä ja kaksoset Suski ja Ella, Elina Gustafsson ja Ansku, Saara Aalto ja se sen puoliso.. mikä tää juttu oikeen on? En pysty yhtään katsomaan mitään ohjelmaa missä on nuo tyypit vaikka ehkä haluaisinkin. Lapsille on ok lässyttää. Ei aikuisille eikä varsinkaan puolisolle! Pahin turn off ikinä.

46

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kai nyt jokainen saa tehdä niinkuin haluaa. Eihän niitä tosiaankaan ole pakko katsoa. Jotkut lässyttää, jotkut lepertelee, jotkut huutaa, jotkut riitelee naama punaisena. Tuo kaikki kuuluu ihmiselämään.

      • Anonyymi

        Onneksi voi valita myös sen ei naama punaisena huutajan, temperamentti kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi voi valita myös sen ei naama punaisena huutajan, temperamentti kysymys.

        Niin. Jokainen mieltymystensä mukaan. Itse kannatan rauhallista elämää.


      • Anonyymi

        Miksi se lässytys sinua häiritsee, sehän on jokaisen parin oma asia miten kommunikoivat toistensa kanssa.
        Kaikilla omat tapansa


    • Anonyymi

      Olen täysin päinvastaista mieltä. Kaunista puhetta ei voi olla liikaa.

      • Anonyymi

        Sama täällä.


      • Anonyymi

        Aivan, paljon parempi kuin yrmyt mykkäkoululaiset, mököttäjät ja muuten vain tunnekylmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä.

        Tämä oli vastaus tuohon kauniisiin puheisiin.


    • Anonyymi

      Mä olen samaa mieltä. Se on henkistä laiskuutta ja sanavaraston köyhyyttä, jos ei pysty ilmaisemaan tunteitaan muuten kuin lässyttämällä. Sama juttu kiroilun kanssa. En jaksa olla sellaisten ihmisten seurassa, jotka säännönmukaisesti korvaa adverbeja ja adjektiiveja, joskus jopa substantiiveja kirosanoilla.

      • Anonyymi

        Mun mielestä se taas ei ole minkään köyhyyttä, vain yksi tapa osoittaa rakkautta.


      • Anonyymi

        Mä en tykkää kiroilusta, mutta ns lässyttämisestä taas tykkään. Kiroilukin menee joskus, jos ei käytä v-sanaa tai muita elimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä se taas ei ole minkään köyhyyttä, vain yksi tapa osoittaa rakkautta.

        Karseeta kun aikuiset lässyttää toisilleen 🤢


    • Anonyymi

      Antaa lässyttää, eipä se kaiketi oo lässyttämättömien ongelma. Ootteko pannu merkille, että eläimille ja pikkulapsille puhuessa äänensävy muuttuu automaattisesti vähän?

      • Anonyymi

        Ihan totta vauvat ja koiran ja kissan pennut herättää jokaisessa tunteita, mitä kylmät ihmiset nimittävät lässytykseksi .
        Kun eivät itse tunne sillai, niin ei sais muidenkaan tuntea.
        Annetaan jokaisen olla sellaisia kun ovat, niin kauan kun ei mitään rikosta tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta vauvat ja koiran ja kissan pennut herättää jokaisessa tunteita, mitä kylmät ihmiset nimittävät lässytykseksi .
        Kun eivät itse tunne sillai, niin ei sais muidenkaan tuntea.
        Annetaan jokaisen olla sellaisia kun ovat, niin kauan kun ei mitään rikosta tee.

        Näinpä justiinsa. Nyt mä aijon tehdä jotain rikollisen hyvää.


    • Anonyymi

      Autistit ei yleensä lässytä. Voi toki olla muukin syy.

      • Anonyymi

        Se on se ilmeetön ja yliasiallinen olemus joka heidät paljastaa. Ei kiitos mulle.


    • Anonyymi

      En siis tarkoita lässyttämisellä kauniisti toiselle puhumista, kun pari täällä ilmeisesti niin ymmärsi aloituksen. Tarkoitan sitä että äänensävy muutetaan nasaaliksi kun puhutaan toiselle

      • Anonyymi

        Oli se nasaalia tai ei, niin saa kai jokainen halutessaan käyttää mitä ääntä tahansa. Jotkut tykkää, jotkut ei. Muuttuuhan se ääni silloinkin, kun puhuu rakkaalleen hellällä äänellä. Sävy muuttuu pehmeämmäksi kuin normaalisti puhuessa. Raivotessa taas voi olla mitä tahansa matalan ja korkean äänen väliltä. Jopa äänetöntä. Jokaisella ne omat tapansa. Laittaa kaukosäätimestä kanavan toiselle, jos niin pahasti käy korviin. Yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se nasaalia tai ei, niin saa kai jokainen halutessaan käyttää mitä ääntä tahansa. Jotkut tykkää, jotkut ei. Muuttuuhan se ääni silloinkin, kun puhuu rakkaalleen hellällä äänellä. Sävy muuttuu pehmeämmäksi kuin normaalisti puhuessa. Raivotessa taas voi olla mitä tahansa matalan ja korkean äänen väliltä. Jopa äänetöntä. Jokaisella ne omat tapansa. Laittaa kaukosäätimestä kanavan toiselle, jos niin pahasti käy korviin. Yksinkertaista.

        Aloittaja ei kylläkään kieltänyt ketään lässyttämästä. Ilmaisi vain mielipiteensä että se on ärsyttävän kuuloista. Olen itse vähän samaa mieltä. Mutta 1000 miljoonaa x parempi lässyttäminen on kuin huutaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei kylläkään kieltänyt ketään lässyttämästä. Ilmaisi vain mielipiteensä että se on ärsyttävän kuuloista. Olen itse vähän samaa mieltä. Mutta 1000 miljoonaa x parempi lässyttäminen on kuin huutaminen.

        En väittänytkään ap:n kieltäneen lässyttämästä. Tarkoitin kylläkin tuossa kirjoituksessani, että antaa niiden tehdä sitä, ketkä niin tekevät ja kanavaa voi tosiaan vaihtaa, jos kuulostaa ilkeeltä omiin korviin. Älä ny ihan väärin käsitä.


    • Anonyymi

      Onpas taas hyökkääviä vastauksia täällä. Ei ollut tarkoitus satuttaa teidän tunteita.

      • Anonyymi

        Mua ei ainakaan loukannut.


      • Anonyymi

        Ei muakaan haittaa tuo sun aloitus. Sanoin vain mielipiteeni ystävällisin sanoin, en pahalla. Itselläni on joitakin tyyppejä telkkarissa, joiden takia vaihdan kanavaa, kun en siedä katsoa. Muutama sellainen löytyy, joita en voi katsoa, koska tekee jollain tavalla pahaa se katselu tai sitten muu syy, en nyt ala tässä kertomaan sen enempää, koska saan siitä kuitenkin jonkin myräkän päälleni.


    • Anonyymi

      Katsoin pari Ellan ja Suskin videota uudelleen, enkä huomannut mitään lässytystä. Voi olla että pidän sellaista niin itsestään selvänä, että en huomaa koko asiaa. Eikö ääni muutu automaattisesti vähän kun puhuu rakkaalleen?

    • Anonyymi

      Jos se kuuluu lepakoiden sisäänrakennettuun lfpakkoiluun? Normaalit ihmiset ei lässytä toisilleen

      • Anonyymi

        Heterot lässyttää samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heterot lässyttää samalla tavalla.

        Niin tekevät. Aivan samalla tavalla.


    • Anonyymi

      Okei. Ehkä se lässyttäminen on sitten normaalia ja mun mielipide on valtaväestöstä poikkeava :D. Mä ymmärrän että keksitään hellittelynimiä yms joskus lässytilää, mutta jotenkin se on vaan ikävää katsottavaa kun jotkut tekee niin muiden edessä.

      • Anonyymi

        Jos liikaa muiden edessä tekee niin, niin kyllähän se varmasti alkaa ärsyttämään ketä tahansa. Ei vaan tuu seurattua telkkarista tota ohjelmaa, niin en pysty sanomaan, ärsyttääkö. Siinä on jo yksi juttu, mikä ärsyttää ja siksi en katso sitä. En paljasta syytä tähän.


    • Anonyymi

      Julkilässyttely, hui. Vaan ihan aikuisten oikeesti, joskus se hempee puoli iskee esiin ja sillon sanat vaan ilmestyy jännän lempeeseen muotoon. Iskee joskus jopa hämmentävä olotila, sitä kun huomaa olevansa tunteellisena melko, niin mikä? 😊

      • Anonyymi

        Voi olla lempeä ja leperrellä toiselle ilman että puhuu samalla äänensävyllä kuin lapselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla lempeä ja leperrellä toiselle ilman että puhuu samalla äänensävyllä kuin lapselle.

        No hyvänen aika, jos mun äänensävy muuttuu leperrellessä tossa mielessä, ni ei se muistuta lapselle puhumista. Toden sanoakseni, ehkei se soveltus lasten korville, tilanteena vois sanoa et siihen aikaan lapset jo nukkuu. Aikuiset voi kukkua 😉


    • Anonyymi

      Eiköhän valtaosa tee noin, itsekin lässytän. Eipä ole tullut mieleenkään, että voisin ärsyyntyä. Sun on etsittävä puoliso sillä silmällä, ettei ala lässyttämään. Monille se on varmaan automaatio.

      • Anonyymi

        Olen ollut vaimoni kanssa 10 vuotta yhdessä. Hän ei lässytä. Puhuu kyllä todella kauniisti ja lepertelee muuten, kuten minäkin. Hän ei myöskään pidä lässyttämisestä. Huh.


    • Anonyymi

      Aika asiapitoinen suhde, jollei siihen sisälly minkäänlaista lässytystä. Sellainen virallinen. Eihän siinä mitään, jos tykkää.

      • Anonyymi

        Jos kumppani ei osaa hempeillä, joutaa mennä vaikka kylmäkiskoisten ja asiallisten "sopimuksia ja kalenteriaikoja" korostavien polyhenkilöiden koppaan. Adios!


    • Anonyymi

      Muita saa ärsyttää tai rasittaa mikä tahansa, mutta mä haluan kumppanin joka tykkää ihan perinteisesti söpöilyjutuista ja jolta saa odottaa parisuhteeseen kuuluvia palikoita muutenkin. En tee mitään jollain uusmuotisella suhdehimmelillä, joka roikkuu ohuen langan varassa.

    • Anonyymi

      Ei hitsi. Näistä vastauksista tulen kyllä siihen lopputulemaan, että olen jotenkin outo tämän asian suhteen.

      • Anonyymi

        Samoin täällä. Eipä siinä mitään, jos haluaa kumppaninsa kanssa kommunikoida lässyttäen, mutta että tämä tapa on niin tunteita kuohuttava, että sitä pitää sekä puolustaa että vastustaa noin aggressiivisesti. Ihmettelen.
        Itse söpöilen naiseni kanssa muilla keinoin, ja vain kahden kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä. Eipä siinä mitään, jos haluaa kumppaninsa kanssa kommunikoida lässyttäen, mutta että tämä tapa on niin tunteita kuohuttava, että sitä pitää sekä puolustaa että vastustaa noin aggressiivisesti. Ihmettelen.
        Itse söpöilen naiseni kanssa muilla keinoin, ja vain kahden kesken.

        Sama henkilö täällä kirjoittelee, käy keskustelua itsensä kanssa ja vastaa itse itselleen ja esiintyy täällä eri nimimerkeillä. Tuskin täällä ketään muita enää onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama henkilö täällä kirjoittelee, käy keskustelua itsensä kanssa ja vastaa itse itselleen ja esiintyy täällä eri nimimerkeillä. Tuskin täällä ketään muita enää onkaan.

        Mikäli viittaat muhun (kirjoitin söpöilystä), en vastaillut itselleni vaan tämän keskustelun aloittajalle. Mulla ei myöskään ole täällä yhtäkään nimmaria, eikä tule vastakaan. Teidän kahden sijassa miettisin minkä merkki noi paranoidiset luulot on, miksi kuvittelette että täällä on yksi kirjoittaja ja miksi projisoitte omaa aggressiivisuuttanne muihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama henkilö täällä kirjoittelee, käy keskustelua itsensä kanssa ja vastaa itse itselleen ja esiintyy täällä eri nimimerkeillä. Tuskin täällä ketään muita enää onkaan.

        Eipä ole paljon nimimerkillisiä viime aikoina näkynyt, eikä kauheesti kyllä muitakaan. Sen sijaan veemäistä käytöstä ja näemmä myös (vaino)harhaa tuntuu täällä olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama henkilö täällä kirjoittelee, käy keskustelua itsensä kanssa ja vastaa itse itselleen ja esiintyy täällä eri nimimerkeillä. Tuskin täällä ketään muita enää onkaan.

        Eipä täällä paljon ole nimimerkillisiä kirjoittanut?? ja miksi luulet harhoissasi, että sama ihminen täällä kirjoittelee?


    • Ja vastauksena tähän, ei kovin ärsytä, miksipä ärsyttäs.

    • Ella ja Suski ihania❤️ Ei ärsytä kenenkään lässytys ja jokaisen oma asia, miten huomioi rakastaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2893
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      1990
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1453
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1310
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1141
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe