Jo noi Jyväskylän kytät on minua sittä varo merkinnästä johtuen kohdellut minua tosi huonosti.
Ei saa olla kyttien kanssa tekemisessä jos on varo merkitä mutta jos sinulla sellainen on niin sinä et voi olla kyttien kanssa missän tekemisessä koska ne kytät halua olla sinun kanssa niin paljon tekemisessä kun mahdollista.
Heti kun ne näpyttele sinun henkilö tunnus ne näke sen varo merkinnän ja silloin nidden suhtautuminen muttu ihan täysin varsinkin ne jyväskylän kyttät otti sen lian toisissan sen varo merkintä
Hän on valtiolle vaarallinen henkilö mutta se ei tarvitse olla mikän iso asia se voi olla esim henkilö mitä aktivisesti osallistu mielen osoituksin esim Marco De Witt tai Junes Lokka kun kytät näke nidden varo merkintä niin ne heti pidättä heittä ja vievät putkan.
Varo merkintä oli yksi syy miksi kukan ei halunut osta minun volkkari oli lian kuuma auto Jyväskylässä.
Juu se on kyttien salainen rekisteri se tapahtu samalla tavalla kun James Bond leffassa kun ne näpyttele James Bond henkilö tunnus niin samalla tavalla rupea vilkuttaman että erittäin vaaralinen henkilö.
Mutta uhka valta koneistolle on sama kun varo merkintä ja Jyväskylässä on paljon henkilöittä mitä kuulu valta koneistolle sen takia ne just jyväskylässä kohteli minua niin huonosti sen varo merkinnän takia.
Ne on just jyväskylässä keksinnyt että tehdän tällainen salainen rekisteri vaarallisista henkilöistä ja sen takia poliisi siellä jyväskylässä kohtele erityisen huonosti jos kuulu sihen rekisterin.
Varo merkintä.
13
392
Vastaukset
- Anonyymi
Osta ampuma-ase, ja tähtää päähän. Vedä liipaisinta. Alkaa tääkin rikollisjärjestö kohta oppimaan seuraamuksista mitä rikoksillaan päivittäin kerjää 👍👍👍
- Anonyymi
Ei se ole niin helppo toi nainen mitä menehtyi Iso Omena on salamurha kun hän oli paljastamassa tämän rikkollis järjestön.
Sen takia niin päättelen kun mennyt jo monta kk eikä ne vieläkän osa sanoa miksi ne kutsui vartijat.
Eli nillä vartioilla ei ollut mitän syttä poista se nainen vaan ne poisti hänet sen takia kun ne halusi murhata hänet.
Sen takia ne keksi syyn miksi hänet piti poista mutta vielä ne ei ole sittä syttä keksinnyt kun ne ei tiedä mitä ne ilmoitta syyksi.
Sen takia ne on hukkumassa omin valheisin.
Mutta sittä ne odotta että jos ne pitkittä tarpeksi niin lopultta kukan ei enä muista kysyä mikä oli se syy miksi hänet piti poista.
Eli ei sittä ongelma ratkaise sillä että ampuu yhden poliisin.
Ne on sannut seuramuksista kärsiä Arnio myötä ja nykyän ne tarkasti noudatta kaikki sännöt.
Mutta nillä on poliisin salainen laiton Varo rekisteri en tiedä mitä toi lyhenne tarkoitta mutta varman va on varalliinen mutta mitä se ro tarkoitta. - Anonyymi
Minä ymmärrän että sinä olet vihainen mutta et sinä voi ampua ketän.
Mutta se rikkolis järjestö on paljastumassa poliisirikokset blogin avulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole niin helppo toi nainen mitä menehtyi Iso Omena on salamurha kun hän oli paljastamassa tämän rikkollis järjestön.
Sen takia niin päättelen kun mennyt jo monta kk eikä ne vieläkän osa sanoa miksi ne kutsui vartijat.
Eli nillä vartioilla ei ollut mitän syttä poista se nainen vaan ne poisti hänet sen takia kun ne halusi murhata hänet.
Sen takia ne keksi syyn miksi hänet piti poista mutta vielä ne ei ole sittä syttä keksinnyt kun ne ei tiedä mitä ne ilmoitta syyksi.
Sen takia ne on hukkumassa omin valheisin.
Mutta sittä ne odotta että jos ne pitkittä tarpeksi niin lopultta kukan ei enä muista kysyä mikä oli se syy miksi hänet piti poista.
Eli ei sittä ongelma ratkaise sillä että ampuu yhden poliisin.
Ne on sannut seuramuksista kärsiä Arnio myötä ja nykyän ne tarkasti noudatta kaikki sännöt.
Mutta nillä on poliisin salainen laiton Varo rekisteri en tiedä mitä toi lyhenne tarkoitta mutta varman va on varalliinen mutta mitä se ro tarkoitta.Mutta ei me jätettän nittä rauhan ennen kun ne sano miksi hänet piti poista?
Senkö takia kun hän tiesi liika ja oli vaarallinen niin hänet piti murhata.
Antoiko vartijat valvomon sammakko kodisana mitä käntä kamerat mualle. - Anonyymi
"Osta ampuma-ase, ja tähtää päähän. Vedä liipaisinta."
Ei tuon takia nyt itsemurhaa kannata tehdä.
- Anonyymi
Mutta varo merkintä voi tulla myös vahingossa minä uskon että olen vahingossa sannut varo merkinnän.
- Anonyymi
Sittä tule trauma kun ne jatkuvasti pidättä ja vie putkan.
- Anonyymi
Tuskin pidättää ilman syytä. Se syy voi sinusta tuntua liian pieneltä tai satunnaisesta.
Syytä sinun kannattais pähkäillä viranomaisten ja nettikirjoittajien kanssa.
Varo merkintä ei riitä syyksi sinulle eikä kunnon pohdinnassa kenellekään.
- Anonyymi
Kannattaa opiskella ja sopeutua yhteiskuntaan.
- Anonyymi
Joo tai pakolaiseksi ruotsiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tai pakolaiseksi ruotsiin..
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201801182200677037
Tuon jutun perusteella paikkakunnan vaihto auttaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201801182200677037
Tuon jutun perusteella paikkakunnan vaihto auttaa..Myös poliisin salaisessa rekisterissa voi olla virheellisiä tietoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös poliisin salaisessa rekisterissa voi olla virheellisiä tietoja.
Niissä on sellanen hauskuus, että niitä ei voi tarkistaa eikä virheellisiä tietoja saa pois. Veikkaan, että itsellä ja lapsella on tuollanen merkintä exän tarinoimana. Täällä naisen kertomuksen kelvottomuudella ei tunnu olevan mitään alarajaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962