Maailma on kuitenkin, kaikesta huolimatta ja kokonaisuutena ajateltuna äärettömän kaunis. Eikö sinunkin mielestäsi?
Hyvää yötä
7
86
Vastaukset
- Anonyymi
Jätän hyvästejä näille saiteille. Toisaalle taaperran, ihmisten pariin jotka ymmärtävät.
Ehdin jo saada pari oikeaa kontaktia. Siis ihan oikeita ihmisiä, joiden kanssa lähettelen viestejä . Siitä iloinen. Hyvää yötä tänne, toivottavasti viimeisen kerran. ap - Anonyymi
Kyllähän se voi olla kun sille päälle sattuu. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Juu. Mulla vähän vaikeaa kommunikointi. Tarve pysyä etäällä silti, olen sillä tavalla vähän vinksahtanut. Rikkoutunut ja kyynistynyt elämän varrella - ap
- Anonyymi
Sattiuu ihan järjettömän paljon kaikki.
Kun ei ole sitä, mitä pitäisi olla. Ei ole koskaan kellekään tarpeeksi
En ole enää nainen, mutta OLEN löytänyt tapoja olla ihminen.
.ap - Anonyymi
En näe maailmaa muuna kun kauniina. Mistä vedät yksinkertaisia päätelmiäsi?
On - maailma on kaunis
tälle Ajatukselle *liputan* mahdollisimman paljon
https://youtu.be/lLjW6W-AFo4- Anonyymi
Miltä susta tuntuu ajatus että yksi ihminen ei enää tiedä mitä maailmassa, hänen selän takana mahdollisesti tapahtuu? Kerro ihan rehellisesti mitä mieltä olet asiasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273445Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122579Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1162550Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1082195Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481604Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261546Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151156