En jaksa enää....
Minulla on aina häirikkö naapureita
11
831
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on ihan samaa. Olen muuttanut 3 kertaa häiriköiden takia, eikä nytkään ole tilanne hyvä. Nuorempi ikäluokka ei kunnioita enää taloyhtiön sääntöjä, mölyävät joka yö ja monilla on rumpupatteri kotonaan. Yleistä on, että kun tullaan yöllä humalassa ravintolasta kotiin, niin sitten aletaan hakkaamaan rumpuja räkäkännissä.
- Anonyymi
Mulla samaa,alapuolelle muutti opsikelijalikka jonka ehdoilla mennään joskus saa nukuttua yöllä joskus ei.
- Anonyymi
Täällä sama tilanne just kun luulee et Jes vihdoinkin niin eiköhän sama paska ala alusta! Mullakin ollut perääkkäin vaikka kuinka paljon rähinämeteliyövalvottajia,kun yhdestä päässyt eroon ja saa häädön niin eiköhän seuraava yömetelirähinävalvottaja muuta tilalle! Mä en jaksa enää ja teen joko itsekin tai murhan tai molemmat!!!
- Anonyymi
Kaikki kerrostaloasuntoni ovat olleet sellaisia ettö naapureista ei ole koskaan kuulunut mitään.
Ei ulkomailla asuessa eikä Suomessa.
Hyvät naapurit olleet aina, olivatpa nuoria tai vanhoja.- Anonyymi
Pitäiskö tämän jotenkin lohduttaa ja helpottaa KUN SINULLA ON HYVÄT JA RAUHALLISET NAAPURIT?? AUTTAAKO TÄMÄ NYT SITTEN NIITÄ JOTKA EI SAA YÖLLÄ NUKUTTUA JA UNIVAJEESSA TÖIHIN??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö tämän jotenkin lohduttaa ja helpottaa KUN SINULLA ON HYVÄT JA RAUHALLISET NAAPURIT?? AUTTAAKO TÄMÄ NYT SITTEN NIITÄ JOTKA EI SAA YÖLLÄ NUKUTTUA JA UNIVAJEESSA TÖIHIN??
"Pitäiskö tämän jotenkin lohduttaa ja helpottaa KUN SINULLA ON HYVÄT JA RAUHALLISET NAAPURIT?? AUTTAAKO TÄMÄ NYT SITTEN NIITÄ JOTKA EI SAA YÖLLÄ NUKUTTUA JA UNIVAJEESSA TÖIHIN??"
Muuta yksityiselle, vuokrat ovat ihan kohtuullisia ja asumismukavuus huipussa! - Anonyymi
Minäkään en ole koskaan kuullut naapureista mitään. Johtuu varmaan siitä että musiikki soi yötä päivää ja kaverit kulkee liiveineen rappukäytävissä nekin yötäpäivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pitäiskö tämän jotenkin lohduttaa ja helpottaa KUN SINULLA ON HYVÄT JA RAUHALLISET NAAPURIT?? AUTTAAKO TÄMÄ NYT SITTEN NIITÄ JOTKA EI SAA YÖLLÄ NUKUTTUA JA UNIVAJEESSA TÖIHIN??"
Muuta yksityiselle, vuokrat ovat ihan kohtuullisia ja asumismukavuus huipussa!Ei auta,ykistyisellikän nykyään rauhatonta jos samassa taloyhtiössä yksikin kaupungin vuokrakämppä
- Anonyymi
Johtuu huumeista. Ei voi käyttää yleisellä paikalla. Yle Puheessa oikein opastettiin, kuinka pitää olla käyttäjäturvallinen paikka, että voi käyttää psykedeelejä (MDM:tä ja heroiinia).
- Anonyymi
Suositelkaa hyviä, vaikka sitten sellaisia joissa ette enää asu. Ja joissa taloyhtiö hoitaa häiriöt tärpäkästi.
- Anonyymi
Ei sellaisia taloyhtiöitä ole Suomessa,täällä häiriköt saa mellastaa vuosikausia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764