Moi!
Oon 13v tyttö joka on aivan lauta. Oon yrittänyt saada painoo ja läskiä et rinnat vois vähä kasvaa ja perse. Painoo on tullu mut siis läski menee vaa mahaa eikä reisii, rintoihi tai perseesee. Kaverit haukkuu mua laudaks ja nauraa vaa. Reidet on jotai tikkuja ja näyttää normaalilta istuessa. Perse iha lättänä apuaaa miten saada muotojaaaaaaaa?!?!?
Oon lauta ja hävettää!!
Anonyymi-ap
2
181
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet oikeasti teini, etkä teiniä esittävä aikuinen mies, niin neuvoni on, että odota. Vartalo muuttuu iän myötä.
Ja anna pitkät sellaisille kavereille jotka huomauttelevat rintojen ulkomuodosta. Se on seksuaalista häirintää, joka on tämän vuoden alusta ollut kiellettyä ja johtaa sakkoihin. - Anonyymi
Pienet ja hoikat tytöt ovat näteimpiä, ja saavat kiistatta enemmän kehuja osakseen kuin isotissiset tytöt. Jos joku sanoo muuta, se on kateutta. Älä välitä sellaisista ihmisistä. Näin se oikeasti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980