Vaippa kysyntää

Anonyymi-ap

Hei olis pientä kysymystä. Olen 13-vuotias poika joka haluaisi käyttää vaippoja. Minulla ei ole mitenkään kastelu ongelmaa tai mitään muutakaan ongelmaa. Haluan vain käyttää vaippoja koska ne tuntuvat kivoille ja ois kiva tehdä tarpeetkin niihin. Vanhemmille en ole uskaltanut kertoa tästä jutusta ja siskokin löytyy ja hän varmaan alkaisi pilkkaamaan jos saisi tietää. En ole ikinä testannut vaippoja sitten joskus 2 vuotiaan jälkeen. Jo 7 vuotiiasta unia on nähty vaipoista ja intoa olisi käyttää. Olen 56kg painonen. Minkälaisia vaippoja suosittelisitte ja mitä tekisin tässä tilanteessa.

276

7020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siinä mitään pahaa ole jos haluat käyttää vaippoja, se on fetissi fetissien joukossa. Ite tulee tehtyy samaa. Sulle vois sopia esim. Huggies dry nights housuvaipat.

      • Anonyymi

        Kyllä sellaisesta tavasta pitäisi pyrkiä eroon vaipat on tarkoitettu tarvitseville ikä mihinkään että on mukava paskannella niihin huvin vuoksi


    • Olet iso vauva. Myönnä se

    • Anonyymi

      Vaikkapa noi DryNites housuvaipat on tosi hyviä millä kokeilla. Niiden nettisivuilta saa tilattua yhden ilmaiseksi kokeilua varten. Jos vaipat kiinnostaa niin kokeile ihmeessä :) Ite tykkään kans pitää

    • Anonyymi

      kannattaa ehdottomasti hommata vaippoja, tulet tykkäämään niistä

    • Anonyymi

      Ite aloitin samassa iässä vaippailun. Aloitin muistaakseni drynites vaipoilla joista siirryin sit tenoihin. Kuinka paljon vaipan pitäis imeä, yhdet kunnon pissat?

    • Anonyymi

      Vaippailu on mukavaa ja itsekin pyhien yli vaipat pyörii mukavasti pyllyn päällä.
      Eniten tykkään abdl-vaipoista ja taapertaen karkuun mommyä, hi!
      No hmmm paras alku on tsekata kaupoista vaipat ja ehkä koko on siinä 6 tai 7.
      Muista laittaa talkkijauhe sinne vaipan kaveriksi.
      Nettikauppa www.europe-incontinence.com on
      isoin mallistoa ajatellen ja kokovalikoima on XS-XXL+junioripyllyt, semmoista

      • Anonyymi

        Ei kai vaippapojuilla ole mitään menekkiä tyttöjen parissa . Sitä on paljon ihmisiä jotka todella tarvitsevat vaippoja sairaustensa tähden kun eivät voi pidättää.
        Joten eikö sellaisesta tavasta voisi päästä eroon, ei isot miehet ole mitään vauvoja mitenkään ja ällöttää kyllä ajatuskin että joku aitä haluaa pitää jonka ei tartte


    • Anonyymi

      Okei pitkän ajan jälkeen palaan tänne, mutta huomenna oisi se tilaisuus hankkia ne vaipat. Luin kaikki kommentit ja siellä mainittiin siis se fetissi. Itse olen sitä mieltä ettei tämä ihan fetissiä ole vain pientä halua vaippoja kohden. En OLE siis varma tästä. En ole edelleenkään kenellekään kertonut tästä. Silti asiaan huomenna lähden 10km matkalle pyörälle kauppaan josta ajattelin ne vaipat ostaa. Kannattaako ostaa ja mitä tehdä jatkossa.
      -kertoa vanhemmille (äidille) ei varmaan uskallusta ole
      -jättää kertomatta ja käyttää niin kauan kun hän huomaa ja sitten kertoa tilanteen
      -vai pitää piilossa loppuun saakka.
      Kertokaa lisää ideoita otan mielelläni vastaan.
      Jos haluaa jutella niin laita vaan tähän viesti ketjuun snäppisi olen mielellään juttelemassa.
      Ja vielä lisäys En halua edelleenkään mitään vihakommentteja.

      • Anonyymi

        Ainakin alussa jos saat pidettyy vaipat piilossa äidiltä olis mun suositus. Sit voit myöhemmin paljastaa asian jos susta tuntuu hyvältä idealta kertoa. Itellä oli sellanen lukittu arkku mis pidin omia vaippojani. Mut musta on pääasia että sä itse nautit asiasta ja vaippailussa ei ole mitään pahaa. Ja hyvä että nyt pääset kokeilemaan vaippoja kun saat ne hankittua, sitten tiedät paremmin. Itellä niinsanotusti nälkä kasvo syödessä...


      • Anonyymi

        Jos todella haluut kokeilla vaippoja niin niitä kannattaa ostaa. Asiasta voi olla kertomatta vanhemmille, jos haluat pitää sen salassa. Kannattaa sit varmaan käyttää normialkkareita, jos meet esim. uimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin alussa jos saat pidettyy vaipat piilossa äidiltä olis mun suositus. Sit voit myöhemmin paljastaa asian jos susta tuntuu hyvältä idealta kertoa. Itellä oli sellanen lukittu arkku mis pidin omia vaippojani. Mut musta on pääasia että sä itse nautit asiasta ja vaippailussa ei ole mitään pahaa. Ja hyvä että nyt pääset kokeilemaan vaippoja kun saat ne hankittua, sitten tiedät paremmin. Itellä niinsanotusti nälkä kasvo syödessä...

        Siinä toinen yrittää yllyttää toista tulemaan saman laisesi kun on itse.


    • Anonyymi

      Vanhana sinut köytetään vaippoihin joten unohda fetissit!!💩

    • Anonyymi

      Ostat ja pidät asian salassa. Ite sain pidettyä vaipat hyvin salattuna kotona asuessa, joten varmaan sinäkin myös siihen pystyt. Mitä vaippoja ajattelit ostaa?

      • Anonyymi

        Luulet vaan että sait pidettyä salassa, ei äitien silmiltä pidetä mitään salassa,kyllä ne näkee vaikka eivät sano mitä näkevät


    • Anonyymi

      Noniin jatkoa. Juu tänään ois se päivä ku lähtisin ne vaipat ostaa. Oon ajatellut varmaan ostaa liberon sleep tight 10 siis kokoa 35-60kg. En siis ole varma näistä. Jos löytyy Kärkkäiselle tai jostain muualta paremmat niin heittäkää vaa ideoita. Lähden noin 13:00 koska laitan pyörään ilmaan. Mutta vähän jännittää ajattelin varmaan pitää ne toistaiseksi salassa . Laitan jatkoa vähän ajan päästä mutta heittäkää vaippa idiksii mielellään Kärkkäiselle.

      • Anonyymi

        Kärkkäiseltä taitaa saada ihan attends slip junior vaippoja. Myös Drynites on hyvä


    • Anonyymi

      Ajattelitko alkaa käyttämään pelkkiä vaippoja vai aiotko käyttää myös boksereita?

      • Anonyymi

        Juu vähän molempia


    • Anonyymi

      Ajattelin vain välillä käyttää vaippoja kun siihen on halu. Tulen varmaan käyttämään niitä aika paljon mutten kokoajan

    • Anonyymi

      Ootas

      • Anonyymi

        Äddäsin ne kaks Leeviä jotka löysin oliko sit oikee en tiiä


    • Anonyymi

      Ok mä kokeilen

    • Anonyymi

      Mulla ei näy kun aurinkolasi päinen jolla t-paidassa poro ja sitte nike t-paidassa oleva tyyppi

      • Anonyymi

        Kerrotko vielä uudestaan sen sun snäpin ku ylläpito poisti sen.


    • Anonyymi

      Mutta kuitenkin ois kiva saada vastauksia tohon isoon kysymykseen

    • Anonyymi

      Et ole ainoa kellä on samanlaisia ajatuksia. Onko vaipat ok juttu vai ei

      • Anonyymi

        Neutraali fiilis niistä jos luita kommenttini ymmärrät


    • Anonyymi

      Eiköhän olisi tarpeen mennä psykiatrin juttusille, eihän tuollainen käytös voi normaaliakaan olla.

    • Anonyymi

      Onko sulla ollu kasteluongelmia? Ei oikein saanu selvää kun kirjotit että ehkä lapsena. Ja sitten kirjotit että pientä ongelmaa

    • Anonyymi

      No mainitsin että minulla taisi olla pienenpä.nä pientä kastelu ongelmaa. Minun kastelu ongelmat jäivät siis nuorena hyvin pieneksi ja vaippoihin ei koskaan ollut isoa tarvetta. Nyt minulla ei ole ollut 3 vuoteen mitään kastelu ongelmaa. Mutta intohimoni vaippoja kohden on herännyt niinkuin mainitsin. Edelleen näen unta niistä ja niin edelleen. Mainitsin loput siinä viestissä mutta minulla on vähän sekava olo tämän kanssa.

    • Anonyymi

      mikä su snäp? voisin lisätä

    • Anonyymi

      Hommaa ihmeessä vaippoja, ne tuntuu tosi hyvälle. tulet varmasti tykkäämään niistä

    • Anonyymi

      Noniin täällä taas ollaan. Juu tuli hommattua ne vaipat tossa abaut viikko sitten ne oli liberon sleep tight 10. 35-60kg sille. No ne olivat ehkä vähän liian pienet reunoista olisko vinkkejä jatkoissa muille hyville vaipoille koska ois kiva löytää hyvät. Otan mielellään kaiken avun vastaan.

      • Anonyymi

        Haluuks mielummin teippi vai housuvaippoja? Pystyis sit neuvoon paremmin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluuks mielummin teippi vai housuvaippoja? Pystyis sit neuvoon paremmin :)

        Mä haluisin teippivaipat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluisin teippivaipat

        Abena slip teippivaipat vois olla sit sulle sopivat. Jos ne mitä ostit tuntu kireiltä? sattuuks oleen snäppii? noit abenoita ollu ainakin joskus k.cittareis ja prismois


    • Anonyymi

      Okei paljon noi maksaa

    • Anonyymi

      Ja Onks teippi vaipan laitto hirveen vaikeeta

      • Anonyymi

        samaa hintaa kun muutkin jos sul parikymppiä niin se piisaa. ja ei oo vaikeeta pukee


    • Anonyymi

      Okei meen varmaa huomenna ostaa niitä

    • Anonyymi

      Onkohan täällä enään ketään
      ?

      • Anonyymi

        On toki, kiva että tästä aiheesta on alkanut jälleen nousta uudempia keskusteluja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toki, kiva että tästä aiheesta on alkanut jälleen nousta uudempia keskusteluja

        Voisin kyllä lisää jutella tästä jos joku haluaisi?


    • Anonyymi

      Drynites vaipat ovat hyviä mulla käytössä.kannataa kokeilla cpap maskia se tuntuu myös hyvältä

      • Anonyymi

        Mikäs toi cpap maski on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs toi cpap maski on?

        Se on uniapneamaski. Ei oikein kuulu vaippailukeskusteluun.


    • Anonyymi

      Semmoset vaipat käy varmaan sulle, joita vakavasti sairastuneet käyttää sairaaloissa ja hoivakodeissa. Se on kuulemma hirveä nöyryytys esim vanhukselle, kun hänen on tehtävä tarpeensa vaippaan, kun kukaan ei kerkeä tai halua käyttää häntä WC:ssä.

    • Anonyymi

      Okei päivitystä käyn nyt varmaa huomenna Juu ostaa ne drynites vaipat

      • Anonyymi

        Joko ostit


      • Anonyymi

        Kävitkö jo ostamassa


    • Anonyymi

      Onko kokemusta tena mens vaipoista

      • Anonyymi

        Löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy

        Onko hyviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hyviä

        On ne ihan hyviä


    • Anonyymi

      Kannataako ostaa libero sleep thight 10.jos painaa 47 kg

    • Anonyymi

      Juu itse suosittelen

    • Anonyymi

      Joo vaipat on ihania varsinki sellaset paksut

    • Anonyymi

      Minulla on tapana haistella ja nuoleskella käyttämiäni vaippoja. Tekeekö muut tätä?

    • Anonyymi

      Kumpi on parempi vaippailuun libero vai drynites.olen siis 14v

    • Anonyymi

      Mene psykologin jutuille ei tuollainen ole tervettä. Vaippoja käytetään tarpeeseen eikä siihen että niihin on kiva paskantaa

      • Anonyymi

        Niihin on kiva mällätä :)


    • Anonyymi

      Noniin pitkän ajan jälkeen palaan taas tänne näin. Minulla on ollut aika paljon menoa ja meininkiä joten en ole kerennyt kauheasti täällä sivustolla käymään. Varasin kuitenkin tälle päivälle aikaa lukea kaikki kommentit ja kirjoittaa tämän viestin. Eiköhän silti mennä asiaan. Minulla on nyt ollut kuukauden liberon sleep tight 10 ja se on muuten hyvä paitsi, että se on liian pieni. Ja muutenkin paketista loppui 2 päivää sitten vaipat kesken joten menen hankkimaan jonain päivänä uudet vaipat mielellään jotkut toiset kuin liberot. Olisi kiva saada ehdotuksia vaippoihin minun painoni on 56kg ja pituus 164cm. Vaippoja on ollut yleensä vähän haastava käyttää porukoiden takia joten yleensä joudun lähtemään jonnekin muualle tai käyttämään niitä illalla. Se on kyllä vähän ärsyttävää kun porukat ovat usein kotona. Myös vaippojen heittäminen pois on kanssa haastavaa porukoiden takia, koska he ovat usein kotona ja en pysty koskaan silloin niitä heittämään huomaamattomasti ulkoiseen roskikseen. Porukat ovat edelleen kuitenkin se isoin vaikeus tässä hommassa, koska en ole edelleen kenellekään viitsinyt kertoa tästä. Olisi kiva saada vastauksia näihin kysymyksiin tai muuten vaan kommentteja aiheeseen liittyen. Edelleen painoistan, että ei mielellään VIHA kommentteja.

      • Anonyymi

        toisalta kun joudut salaa vaippailee, se tuo siihen lisää jännitystä. voisit kokeilla olla porukoiden kesken joskus vaipat jalassa, ei ne näy sopivien housujen alta, vaikka colitsit, ne vois olla aika jänniä ja kiihottavia hetkiä


      • Anonyymi

        Itselläni on sama ongelma. Itse yleensä kerään kovan hädän ja mene autotalliin laittaan vaipan jalkaan ja lähden ulos. Päästän sit vaippaan sopivan hetken tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toisalta kun joudut salaa vaippailee, se tuo siihen lisää jännitystä. voisit kokeilla olla porukoiden kesken joskus vaipat jalassa, ei ne näy sopivien housujen alta, vaikka colitsit, ne vois olla aika jänniä ja kiihottavia hetkiä

        Pitäis varmaan kokeilla


      • Anonyymi

        Mistä näitä löytyy
        ?


    • Anonyymi

      Tippuiko peenis jo?

    • Anonyymi

      Kannattaa valita sopivan kokoiset vaipat kun yleensä tuossa iässä jo peniskin ruvennut saamaan lisää kokoa ja ehkä karvojaki.

      Ja vaippoihin kuseminen ainakin aluksi hieman vaikeaa koska jotenkin kusi ei vaan tule. Varmaan helpottaa jos juo litran pari vettä ja odottaa X ajan. Niin että rakko meinaa räjähtää. Pitää vaan jännätä vetääkö vaippa kaiken kun täydestä rakosta tulee reipas litra.

      • Anonyymi

        Juu tuon virheen oon itse tehnyt. Seuraus oli että puolet valu vaipasta ulos. Alussa kannattaa päästää pienissä erissä jotta kerkiää imeytyyn. Suosittelen kerään hädän esim herättyä ei käy vessassa ollenkaan vaan pidättää vain. Tai käy aamulla ja kerää hätää iltapäivään saakka. Ekan kerran kannattaa vaippaan päästää seisten jotta imukyky olisi paras mahdollinen.


    • Anonyymi

      Juu niin se varmaan on. Itse tuli tossa nyt päästettyä vaippaan, mutta noi vanhemmat kyllä edelleen vähän haittaa. Meen vrm huomenna Kärkkäiselle ostaa uusii vaippoja heitelkää ideoita.

      • Anonyymi

        https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/libero-touch-koko-7-16-26-kg-34-kpl-teippivaippa Tässä vanhassa versiossa on todella venyvät sivut, uudessa ilmeisesti ei joten jos käyt Lahden tai Jyväskylän Kärkkäisellä niin vielä 1 paketti löytyy. Vanhan tunnistaa siitä että 34 kpl pakkaus, uudessa taas 32 kpl, joten pitää olla tarkkana. Nuo on ainakin suht reilun kokoiset ja testaamisen arvoiset. Lastenvaipat ovat ihan eri juttu kuin aikuisten, ei aikuisten vaipoissa tuu samaa fiilistä kun vaikka Liberon tai Pampersin lastenvaipoissa :D


      • Anonyymi

        Ootko kokeillut käyttää koulussa vaippoja vai normialkkareita?


      • Anonyymi

        Drynites tai tena men


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko kokeillut käyttää koulussa vaippoja vai normialkkareita?

        Ainakin tähän mennessä normialkkareita


    • Anonyymi

      Oon vrm huomenna ostamassa Kait drynites kokeiluksi. Ja koska mun paino on 57kg niin eiks noi liberon 7 oo aika pienet mulle?

      • Anonyymi

        Ei ne kilorajat oo esteenä, ite mahduin noihin Libero 7 vielä 80 kg ihan ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne kilorajat oo esteenä, ite mahduin noihin Libero 7 vielä 80 kg ihan ok

        Okei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        Tavallaan noi 7-koon teippivaipat mahtuu jopa paremmin koska venyy hyvin ja on muutenkin tehty joustaviksi ja avariksi. 57 kg ne mahtuu oikein hyvin ja vielä isommillekin. Niitä suosittelen, Drynites on muuten ihan jees mut vähän tylsiä ainakin se nykyinen musta väri. Ja voihan niitä Drynitesejäkin ostaa sit myöhemmin, mut nyt ku on vielä mahis ostaa vika paketti tota vanhaa Libero Touch 7 niin kannattaa hyödyntää tilaisuus. Muista vaan olla tarkkana et 34 kpl siinä paketissa, jos on 32 kpl niin ne on sitä uutta versiota jossa ei ole niin joustavat teipit. Päivittele vaan tilannetta tänne :)


    • Anonyymi

      Joo vanhemmat voi luulla jopa taantuneen vaivaksi jos jää kiinni. :D

      Kun hehän niitä käyttävät tai ne joilla on rakon säätelyssä ongelmia. Mutta voihan niitä toki käyttää huvikseen kun se on monesti kiihottavaa. Ja jos ei pääse vessaan esim. koko päivänä. Mut riippuu paljonko juo. Eihän sitä koulupäivän päätyttyäkään ole mikään kovin suuri kusihätä yleensäkään vaikka olisi käynyt aamulla viimeksi.

      Mutta onhan vaippailu aika kiihottavaa. :D
      Sekin on kivaa välillä kusta pulloon tai sitte jossain metsässä esimerkiksi. Kun vaippailun ohella hieman riskittömämpää. Tykkään myös kuunnella sitä lorinaa joka kuuluu kustessa jos esim frendi menee kuselle..

      • Anonyymi

        Tuskin vanhemmilla siihen mitään pahaa sanottavaa olis. Ei tässä kumminkaan mitään vaarallista/haitallista ole. Silti en tästä vanhemmille ole viitsinyt kertoa enkä kyllä aijokkaan.

        Paljonko juot normaalisti päivässä? Aina voi toki jättää aamulla käymättä vessassa ja lähtee vaikka metsään nyt kun lomatkin alkaa. Tuota pulloon pissaamista olen itsekkin aina välillä harrastanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin vanhemmilla siihen mitään pahaa sanottavaa olis. Ei tässä kumminkaan mitään vaarallista/haitallista ole. Silti en tästä vanhemmille ole viitsinyt kertoa enkä kyllä aijokkaan.

        Paljonko juot normaalisti päivässä? Aina voi toki jättää aamulla käymättä vessassa ja lähtee vaikka metsään nyt kun lomatkin alkaa. Tuota pulloon pissaamista olen itsekkin aina välillä harrastanut.

        Riippuu ihan päivästä paljonko juon. Normi koulupäivänä esimerkiksi aamupalalla, koulun ruuan yhteydessä ja mahdollisesti koulupäivän aikana jotai.

        Mut jos haluu hädän mahdollisimman nopeesti niin juo runsaasti joko kerralla tai useasti. Myös energiajuomat ja kahvi vaikuttaa.

        En kuitenkaan suosittele välttämättä koulupäivän aikana kun voi joutua silloin käymään kesken tunnin vessassa (jota en kyllä itse oikein kehtaa) tai sitten vaan päästää vaippaan (joka sekin on kouluaikana vähä riskialtista jos esimerkiksi vaippa pettää ja housut kastuu sit..)

        Onneksi kesäloma on iha just niin on aikaa turvallisesti harrastaa vaippailua ja kerryttää kusihätää vaikka niin ettei käy aamulla herätessä. Tietty jos paljon on porukkaa kotona eikä ole vaippaikäisiä niin vaippailu on suht hankalaa.

        Kun ite oon 15 ja on vain nuorempi sisko ja veli.

        Mut lähtee vaa johonkin muualle vaippailemaa ja odottamaan hätää. Tietty sitä voi nopeuttaa ja esim juosta tai pyöräillä kovassa hädässä niin voi lirahtaa vaippaa ;)


    • Anonyymi

      vauvaksi siis ei vaivaksi

    • Anonyymi

      Onko liberon up and go hyviä

      • Anonyymi

        Jos lantionympärys on max. 80 cm niin kyllä ne on hyviä, muussa tapauksessa liian pieniä


    • Anonyymi

      Suuri suositus tena men shieldeille

    • Anonyymi

      Noniin täällä taas tiukkojen koulupäivien jälkeen. En valitettavasti ole vielä kerennyt ostaa liberon 7, koska minulla on vain liian tiukka aikataulu, mutta kun kesäloma alkaa aikaa siihen on. Hyvä, että nyt toivottavasti löytyy se oma hyvä vaippapaketti. Juon päivässä aika sen normi verran. En mitenkään niin suuresti, mutta välillä paljon. No päivittelen viimeisillä niinä päivinä kun menen ne uudet vaipat ostamaan. Laittakaa vain kyssäreitä olen melkein päivittäin käymässä täällä. Ja juu en ole vielä varma tosta vanhemmat jutusta. Tähän asti En ole kertonut siitä. :(

      • Anonyymi

        Moi! Missä päin suomea sä asut? Ei tarvii kertoo jos et haluu mut mulla on sama juttu ja ikä on 11v


    • Anonyymi

      Hain just ekat vaipat ja laitoin ne heti päälle mut en meinannu saada niitä ku seiso niin kovaa.

      • Anonyymi

        Tuntuko hyville.


    • Anonyymi

      Tiedän tunteen

    • Anonyymi

      Itsellä on käytössä drynitesit niissä on hyvä imukyky ja niissä on tosi venyvät sivut

      • Anonyymi

        Mikä sun paino on


      • Anonyymi

        Paljonko suunnilleen imee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun paino on

        50 kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko suunnilleen imee

        En osaa sanoo mut paljo ja imee nopeesti


    • Anonyymi

      Oisko jollain nopee ehdotus. Oon karkkaisella ja ei oo enään libero 7. Niin mikä muu ois hyvä. Paino 56kg

      • Anonyymi

        Paljon sun lantionympärys on enimmillään? Jos max 80 cm niin Liberon Up&Go 8 mahtuu vielä just.


      • Anonyymi

        Mitä ostit?


    • Anonyymi

      Liberon sleepthight 9 on ihan surkee reunat repee liian helposti ja huono imukyky.onko up and go 8 helposti repeevät raunat

    • Anonyymi

      Kuulisin lisää up and go 8 onko hyvä imukyky paljon imee sopiiko 70cm lantionmitta ja 50kg.

      • Anonyymi

        70 cm lantionmitalla mahtuu hyvin, imukyky on hyvä kokoon nähden eli saa aika huoletta pissata, lisäksi ne 3 imukanavaa turpoaa mukavasti. Kannattaa siis ostaa kun mahdut niihin.


      • Anonyymi

        Kyllä Up&Go 8 sopii 70 cm lantionmitalle hyvin, imee kans suht hyvin, kannattaa tosin ekoilla kerroilla varovasti testailla. Paljon parempaa laatua kun surkeet Sleeptight. Osta ihmeessä kun vielä mahdut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Up&Go 8 sopii 70 cm lantionmitalle hyvin, imee kans suht hyvin, kannattaa tosin ekoilla kerroilla varovasti testailla. Paljon parempaa laatua kun surkeet Sleeptight. Osta ihmeessä kun vielä mahdut.

        Ostitko?


    • Anonyymi

      Onko vinkkejä miten saada tulemaan helpommin

      • Anonyymi

        yrität vaa täysin rentoutuu, vaatii aluks harjotteluu


      • Anonyymi

        Joillakin tulee helpommin kun viheltää tai ääntelee ja samalla rentoutuu.


    • Anonyymi

      Onko täällä enää ketään

      • Anonyymi

        On, pidetään tää hengissä


    • Anonyymi

      Missä kaikki on? Tää keskustelu vaan hiljeni yhtäkkiä. Päivitelkää tilannetta ja pidetään tää palsta aktiivisena.

    • Anonyymi

      Löytyykö libero up and go tai drynitesin käyttäjii

      • Anonyymi

        Ite alotin oman vaippailun 13 v just nimenomaan Up&Go 8


      • Anonyymi

        Ite käytän drynites melkei joka yö. Välil koulussa ja se tuntuu kivalta. Oon välil vaa nii ajatuksis etten ees tiiä mikä tunti o menos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite käytän drynites melkei joka yö. Välil koulussa ja se tuntuu kivalta. Oon välil vaa nii ajatuksis etten ees tiiä mikä tunti o menos.

        tuleeko sulla housuu huomaamatta, tai vahingos


    • Anonyymi

      Ite mökil. Tiiättekö löytyykö drynitessejä kaupoista ettei tarvitsisi tilaa netistä? Ja kyllä sama henkilö joka keskustelun aloitti. Libero up & and go 8 pitää kokeilla mutta muuten vaa ku aika iso lantion mitta vaikka painan vaan 56kg.

      • Anonyymi

        Paljon tarkalleen isoimmillaan? Eli ns. levein kohta.


    • Anonyymi

      Ehdotan vaippojen sijasta psykiatrin konsultaatiota.

    • Anonyymi

      Noniin, mökkireissu takana. Ärsyttää hieman, kun en kerennyt hommaamaan noita vanhoja libero 7. Itellä käytössä aivan liian tiukat libero uudet 7. Drynites ois kiva kokeilla, mutta en pysty netistä tilaamaan niin en tiedä mistä sitten saan niitä. Vanhemmille ei ole edelleenkään kerrottu:( No on tää silti niin outoa olla tämmönen juttu. Kun välillä siitä tykkää ja välillä ei.

      • Anonyymi

        Drynites saa ihan Prismasta tai Cittaristakin


    • Anonyymi

      Tänään hakemaan ehkä drynitesejä tai tena mens

    • Anonyymi

      Ostin tena mens pantseja ja drynitesejä tänään testiin

      • Anonyymi

        Millaisia nuo tena mens pants vaipat on? Imukyky?


    • Anonyymi

      Testaan tänään hyvältä tuntuu ainakin

      • Anonyymi

        Juu. Kerro kokemuksista kun olet koittanut


    • Anonyymi

      Tuntuu tosi mukavilta ja on huomaamattomat imukyky tosi hyvä ei ole vieläkään tullut läpi ehdottomasti parhaat tähän asti

      • Anonyymi

        Imikö yhden pissan helposti? Uskaltaisiko päästää kerralla vai täytyykö pienissä erissä päästää? Millainen istuvuus niissä on? Onko huomaamattomat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imikö yhden pissan helposti? Uskaltaisiko päästää kerralla vai täytyykö pienissä erissä päästää? Millainen istuvuus niissä on? Onko huomaamattomat?

        Imi tosi hyvin yhden rakollisen enenpää en kerinnyt testaamaan todella hyvä istuvuus ja tuntuu mukavilta ja varmilta todella huommaamattomat ei näy yhtään housujen läpi kun ovat boxerien malliset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imi tosi hyvin yhden rakollisen enenpää en kerinnyt testaamaan todella hyvä istuvuus ja tuntuu mukavilta ja varmilta todella huommaamattomat ei näy yhtään housujen läpi kun ovat boxerien malliset

        Ootko kokeillut käyttää vaippoja myös ulkona vai onko sulla sillon boxerit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko kokeillut käyttää vaippoja myös ulkona vai onko sulla sillon boxerit?

        Juu tai sitten mulla on boxerit vaipan päällä


    • Anonyymi

      Turpoaa myös mukavasti

    • Anonyymi

      Pitää varmaan ostaa vielä testiin tena men shieldejä

    • Anonyymi

      Käytän joka yö vaippoja

      • Anonyymi

        Käytätkö vaippoja myös muulloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö vaippoja myös muulloin?

        Kyllä


      • Anonyymi

        Kuinka usein käytät vaippaa? Onko siihen joku syy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein käytät vaippaa? Onko siihen joku syy?

        On yökastelua ja tykkään pitää päivälläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On yökastelua ja tykkään pitää päivälläkin

        Paljo sulla on ikää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljo sulla on ikää?

        13


    • Anonyymi

      Tykkäättekö pissata vaippaan? Jos tykkäätte niin ootteko pissannut myös boksereihin?

      • Anonyymi

        Se kun vaippa turpoaa mukavasti


      • Anonyymi

        Tykkään ja oon kans välillä kussut boksereihin.


    • Anonyymi

      Mitä vaippoi te käytätte

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä täys drynites housuissa

      • Anonyymi

        Kuinka pitkään yleensä pidät vaippaa kerralla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkään yleensä pidät vaippaa kerralla

        Riippuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkään yleensä pidät vaippaa kerralla

        Kerran pidin koko päivän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran pidin koko päivän

        Miten sait imukyvyn riittään


    • Anonyymi

      Noniin täällä taas tiukkojen aikojen jälkeen. Ajattelin ne dryniteksit ostaa, jos niitä löytyy prismoista ja cittareista, Kait ? En itse tiedä kunnolla lantion mittaa, mutta sen voin sanoa, että ikä 13v ja paino 56kg. Silti on mun mielestä semi iso lantion mitta.

      • Anonyymi

        Mittaa perus mittanauhalla se


      • Anonyymi

        Kyllä sulle sopii hyvin ne


      • Anonyymi

        Ehditkö jo käydä ostamassa?


      • Anonyymi

        Joko ostit


    • Anonyymi

      Laittakaa teijän snäppei

    • Anonyymi

      Vieläkö löytyy aktiiveja

      • Anonyymi

        Kyllä


      • Anonyymi

        Löytyy. Tänään just käytin.


    • Anonyymi

      Löytyy juu

      • Anonyymi

        juu,löytyy


      • Anonyymi

        Ootteko nyt käyttänyt vaippoja?


    • Anonyymi

      Käyn ostamassa silloin kun kerkee niin drynitessit.

      • Anonyymi

        Joko oot ehtinyt?


    • Anonyymi

      Sydämen tila on ennenkaikkea hyväksi testata ensin.

    • Anonyymi

      Osta

    • Anonyymi

      Aiheuttaako teillä vaippojen käyttäminen siis stondista tai kiihottumista?

      Kyseessä taitaa olla ihan vaan fetissi ja niitä on niin monia. Ei tuollaisessa ole mitään pahaa. :)

      Ite en ole hirveästi vaippoja testaillut, mutta tietty myös pidättäminen niin kauan että meinaa tulla housuun on kiihottavaa. Juo vaikka reippaasti vettä ja lähtee pyöräilemään tai vaa kävelylle. Kunnon kusihätä tulee varmaan jossain reippaassa tunnissa. Tietty pitää vähän suunnitella asioita että on vapaata aikaa reippaasti.. jossain rauhallisessa paikassa sitten tyhjentää rakkonsa, vaikka luonnon helmassa. Tietty pitää varoa ettei lenkkeilijät nää.

      Kokeillut juosta joskus kusihädässä niin se ei ole ollut kiihottavaa taas eikä se että ollut esim leffassa tai koulussa hädässä.

      • Anonyymi

        kyllä se kiihottaa. sä voisit kokeilla metsälenkillä pidättää niin kauan et tulee housuu väkisin. se tuntuu hyvälle. varahousut vaa mukaa, joilla voi tulla kotii.


    • Anonyymi

      Vinkkejä aloittavalle vaippailialle

      • Anonyymi

        Mitä vinkkejä haluaisit? Minkä ikäinen/painonen oot ja miten iso lantionmitta, niiden avulla voin vinkata vaippoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vinkkejä haluaisit? Minkä ikäinen/painonen oot ja miten iso lantionmitta, niiden avulla voin vinkata vaippoja

        Oon pia 14 noin 50kg varmaa lantionmitta 70


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon pia 14 noin 50kg varmaa lantionmitta 70

        Sit kyl Libero Up&Go 8 mahtuu


    • Anonyymi

      Oon miettiny libero up and go 8 mut onkohan ne liian pieniä ku 30kg tarkotettu

      • Anonyymi

        Kyl ne mahtuu, suunnilleen 80 cm asti viel joustovaraa


    • Anonyymi

      Ei siin oo mitää pahaa lol. Itekki käytän viikonloppusi

    • Anonyymi

      vaikuttaa trollilta to be honest

    • Anonyymi

      Onko libero sleep thight 10 hyviä

      • Anonyymi

        Ei, tosi heikkolaatusia ovat. Up&Go 8 paljon parempi valinta...


    • Anonyymi

      Onko pamperssilta mitään hyviä vaippoja

    • Anonyymi

      Kohta kun koulut alkaa niin ootteko ajatellut kokeilla vaippoja myös koulussa?

      • Anonyymi

        Oon vähän miettiny mutta kuumottaa kyllä aika paljon jos joku jostain syystä huomaiskin. Ei tarvis koulussakaan enään miettiä ihan niin tarkkaan paljonko juo jos voisi vaippaan päästää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon vähän miettiny mutta kuumottaa kyllä aika paljon jos joku jostain syystä huomaiskin. Ei tarvis koulussakaan enään miettiä ihan niin tarkkaan paljonko juo jos voisi vaippaan päästää

        Ootko miettinyt et laittaisit alkkarit vaipan päälle niin ei huomais niin helposti? Mä ajattelin kokeilla silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko miettinyt et laittaisit alkkarit vaipan päälle niin ei huomais niin helposti? Mä ajattelin kokeilla silleen.

        Ei niitä ilman boksereita uskalla missään nimessä käyttää. Niiden kanssa ehkä ja vielä jos on pitkä huppari yms. Pitäiskö koulussa päästää heti aamulla jo aamulirut vai vasta iltapäivällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä ilman boksereita uskalla missään nimessä käyttää. Niiden kanssa ehkä ja vielä jos on pitkä huppari yms. Pitäiskö koulussa päästää heti aamulla jo aamulirut vai vasta iltapäivällä?

        Päästä vaikka iltapäivällä. Entä mahtuuko sulla vaippa kokonaan boksereiden alle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästä vaikka iltapäivällä. Entä mahtuuko sulla vaippa kokonaan boksereiden alle?

        Kyllä mulla melkein mahtuu. Ihan vähän jää näkyyn vyötäröltä mutta senkin saisi leikkaamalla vaipasta pienen osan pois. Iltapäivällä rakko yleensä alkaa oleen aika täynnä et en tiedä kuinka paljon vaippa turpoo. Varmaan fiksuinta olisi päästää pienissä erissä vaippaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulla melkein mahtuu. Ihan vähän jää näkyyn vyötäröltä mutta senkin saisi leikkaamalla vaipasta pienen osan pois. Iltapäivällä rakko yleensä alkaa oleen aika täynnä et en tiedä kuinka paljon vaippa turpoo. Varmaan fiksuinta olisi päästää pienissä erissä vaippaan

        Ootko jo kokeillu käyttää koulussa?


    • Anonyymi

      Kuinka isoksi libero touch 6 venyvät

    • Anonyymi

      2-vuotias oli siis viimeinen?

    • Anonyymi

      Laitatko jäitä otsalle vaipan sisällä? Varo kiinteistön vesivahinkoa kiimassa.

    • Anonyymi

      Onko teidän tullut paljon vaippailtua

    • Anonyymi

      Löytyykö 13-14 vuotiaita vaippailijoita

    • Anonyymi

      Sopiiko libero 7 lantiomitalle 70

      • Anonyymi

        Comfort 7 juu mut jos Up&Go on kyse nii sit 8-koko


    • Anonyymi

      Onks täällä vielä aktiivisia ja onks joku kokeillu käyttää koulussa?

      • Anonyymi

        Mitä vaippoi käytät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vaippoi käytät

        Drynites


      • Anonyymi

        Annatko snäpin


    • Anonyymi

      En oo uskaltanu käyttää koulus viäl

      • Anonyymi

        Entä ootko käyttänyt ulkona vai vaan kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä ootko käyttänyt ulkona vai vaan kotona?

        Kotona joskus ulkon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä ootko käyttänyt ulkona vai vaan kotona?

        Mä oon käyttäny myös jonkin verran ulkona mut ehkä eniten kuitenkin kotona


    • Anonyymi

      Onhan tuo vaippailu eräänlainen tapa saada seksuaalista nautintoa vaikka tietty hieman lapsellinen onkin. Tietty paikoissa joissa ei yksinkertaisesti pääse päivän aikana kuselle on vaippa hyödyllinen asia.

      Sinälläänhän se ei taida näkyä ulkopuolisille oikeastaan. Tietty kaverit voi ihmetellä miten tuota tyyppiä ei kuseta ollenkaan tai se oo käyny vessas.

    • Anonyymi

      Saako jostain kaupoista teippi tai vyövaippoja

      • Anonyymi

        tilaamalla dreamcare.fi


    • Anonyymi

      Mitä vaippoja suosittelette lantionympärys 70 ja oon käyttäny drynitesejä ja liberon sleep thightejä haluisin kokeilla jotai muitakin oisko esim liberon comfort tai up and go hyviä kummat parempia parempi imukyky kumpi ois isompi

      • Anonyymi

        Tai millaisia olisi tenan inkohousut


    • Anonyymi

      Vaippojen pitäminen omaksi iloksi on täysin okei. Ei ihminen voi itse valita, että mistä sitä mielihyvää tulee ja mielihyvää on sallittua etsiä kaikilla niillä tavoilla, joilla ei satuta tai loukkaa muita.

      On kuitenkin muutamia asioita, jotka kannattaa ottaa touhussa huomioon, varsinkin, jos sen haluaa pitää salassa.

      Jos jaatte näihin keskusteluihin yhteystietojanne, niin Google löytää ne. Googlettava kaverinne siis löytää nämä keskustelut. Toki myös nettikiusaajat tietävät tämän. Siksipä kannattaa käyttää näihin touhuihin kokonaan omia viestikanavia. Ja jos täällä vaikka näkee jonkun henkilön "oikean" snäpin, niin on ihan perusteltua olettaa, että sitä ei ole postannut henkilö itse, vaan joku kiusaaja.

      Vaippaan pissaajien kannattaa muistaa se, että vaikka pissa onkin steriiliä, niin se on erinomainen kasvualusta bakteereille. Mitä pitempään siinä märässä vaipassa viihtyy, niin sitä enemmän bakteereilla on aikaa kasvaa. Tiedän parikin vaippailijaa, jotka ovat saaneet virtsarakontulehduksen ja olen kuullut myös tyypistä, joka sai munuaistulehduksen.

      Märkä vaippa voi myös haista pissalle sivullisten nenään, vaikka sitä ei itse haistakaan, koska oma nenä on hajuun tottunut. Haju pahenee bakteerikasvuston lisääntyessä eli ajan kuluessa. Vaippailen itsekin, mutta eltaantuneen kusen hajun löyhähdys on aika luotaantyöntävä asia varsinkin silloin, kun sen saa nenäänsä julkisella paikalla. Näin on joskus käynyt toisen vaippailijan tapaamisen yhteydessä.

      Jos vaippojen käytön syy on pelkkä oman mielihyvän hakeminen ilman kasteluongelmaa, niin suosittelisin nauttimaan siitä ihan omassa rauhassa. Jotkut saavat tietysti kiksejä juuri siitä muiden silmien alla salaa - tai jopa julkisesti - vaippailusta, mutta silloin ne kiksit otetaan täysin sivullisten ihmisten kustannuksella ja siitä voi huonolla tuurilla tulla pahastikin sanomista. Muiden ihmisten huomioon ottaminen ei ole pelkästään korrektia käytöstä, se estää myös sitä, että vaippailijoita ei leimata niin helposti muiden ihmisten kustannuksella kiksejä hakeviksi pervoiksi.

      Henkilökohtaisesti en keksi mitään järkevää syytä sille, että miksi vaippaa kannattaisi pitää (ja ainakaan kastella) esim. koulussa, jos oikeaa kasteluongelmaa ei ole. Sitä syytä ei keksi taatusti kukaan sellainen, joka ei vaipoista itse tykkää, joten vaippailusta "kärähtämällä" saa kyllä helposti vinksahtaneen leiman.

      Ns. tavikset suvaitsevat kaikenlaisia fetissejä ja mielihaluja huomattavasti helpommin, jos nitä ei väen vängällä tungeta heidän nenänsä alle. Itse ymmärrän tämän näkökulman, koska en minäkään halua joutua pyytämättäni osalliseksi mihinkään mielihyvää hakevaan performanssiin.

      Lopuksi muistutan vielä siitä, että muistakaa se, että täällä netissä voi esittää olevansa ihan mitä tahansa. Se 14-vuotias poika voikin olla todellisuudessa 65-vuotias setä ja niin edelleen. Vaatikaa siis jotain todennettavissa olevaa faktaa toisesta ainakin ennen lähempää tuttavuutta ja varsinkin ennen livetapaamista.

      • Anonyymi

        Mee pappa hourulaa jollet fettareita ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee pappa hourulaa jollet fettareita ymmärrä

        Totuus taisi vähän sattua vai mitä.

        Lienetköhän itse pappa jota vaan vituttaa kun joku pilaa omia saalistuskenttiä.


    • Anonyymi

      Onkohan täällä enään ketään mutta tietääkö kukaan mikä ois pieni vaippa paketti pitäs mahtuu 40kg

      • Anonyymi

        Libero comfort7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Libero comfort7

        Jep ja Up&Go 8 menee myös 40 kg


    • Anonyymi

      Mutta semmonen jossa on pieni paketti

      • Anonyymi

        Pieni paketti on esim. Libero Sleeptight 8, niitä saa Prismoista ja Cittareista. Muista ostaa nimenomaan 8, 9 ja 10 ovat huonolaatuisia ja eri mallisia, ihan surkeita.


    • Anonyymi

      Ju ja kiitos

      • Anonyymi

        Tollanen Libero7 on suunnilleen 35x30x12 eli aika tiiviisti pakattu. Mahtuu hyvin sängyn alle piiloon et varmaan halua et vanhemmat helposti löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollanen Libero7 on suunnilleen 35x30x12 eli aika tiiviisti pakattu. Mahtuu hyvin sängyn alle piiloon et varmaan halua et vanhemmat helposti löytää.

        Jep, tyhjään reppuunki mahtuu hyvin


      • Anonyymi

        Käytkö siis ostaa ja onks IG


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, tyhjään reppuunki mahtuu hyvin

        Joo menee hyvin tyhjään reppuun!


    • Anonyymi

      Torista voi ostaa tenan teippivaippoja

    • Anonyymi

      Kiitos vinkeistä

    • Anonyymi

      Kummat on parempia libero sleepthight 10 vai drynites 8-15

      • Anonyymi

        Kummatkaan ei kovin kaksisia, mut Sleeptight 10 on ihan surkeeta laatua ku repee liian helposti, Dryniteseis on taas tylsä musta väri ja heikompi imukyky


      • Anonyymi

        Noista kahesta ite tykkään drynites 8-15


    • Anonyymi

      Onko tena flex vaipat hyviä

      • Anonyymi

        imukyky ei kovin hyvä, mutta kyllä niihin parit pisut mahtuu. Se kiinnitystapa vähän makuasia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        imukyky ei kovin hyvä, mutta kyllä niihin parit pisut mahtuu. Se kiinnitystapa vähän makuasia

        Maxi lienee suurin imukyky


    • Anonyymi

      Moro mää halusin kertoa että vaipat on ihan jees mutta niitä käytää alkuun jonkin verran ja sit kun ei ole mitään uutta kokeilla vaippojen kanssa niin niiden käyttö vähenee ainakin itellä ja mikä on sun snäppi. Halusin jutella samanlaisen ihmisenkaa privatusti

      • Anonyymi

        Itsellä tää vaippa juttu on lähtenyt päiväkodista saakka oon silloin jo katsellut sillä olevia vaippoja että kumpa vois, sit se asia unohtunut siihen saakka kun löysin netistä vaipat.net sivustun. Sieltä oon lueskellut kaikki tarinat. Ne tarinat on hyviä ainakin vanhimmat.
        Ite alotin viime vuonna vaippalemaan alotin drynites 8-15 ja kesän alussa kävin sit ostaa 4-7 ja 8-15. Oma mielipide on se että jos tykää kireässtä mutta kestää yhet pisut niin 4-7 ja jos tykkää väliämästä niin 8-15 ehdottomasti. Itellä lantio noin 74 cm painolla ja pituudella ei ole niin väliä.

        Mä ostin tossa vähän aikaa sit aikuisten vaippoja small kokoa ja M kokoa. Ite en välitä noista isoista vaipoista koska niitä on vaikeampaa heittää roskiin kun taas housuvaippoja voi laitaa neljä yhteen roska pussiin kun taas aikuisten voi laitaa vaan yhden.

        Itellä noista lastenvaipoista tulee enemmän niinku normaalia olo kun tuntuu poksereilta ja niihin voi päästää jos haluaa. Lastenvaipoilla on kivempi fiilistellä koska ne voi otaa halutessa pois eikä tarvii samlla tavlla varoa teipien liima pinnan heikentymistä. Oon tossa miettinyt eetä ostaa housuvaippoja testiin mutta en tiiä mitä koska kilot on vaan näkyvissä niissä niin ei oikein tiää meneekö vaiko eikö.

        Mä oon miettinyt jos hobbyhallista ostaisi pampers ninjams ja rascal & friend ne on vähän isompia lasten vaippoja mutta pienempiä kun aikuisten eikä maksa paljoa parikympiä yhteensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä tää vaippa juttu on lähtenyt päiväkodista saakka oon silloin jo katsellut sillä olevia vaippoja että kumpa vois, sit se asia unohtunut siihen saakka kun löysin netistä vaipat.net sivustun. Sieltä oon lueskellut kaikki tarinat. Ne tarinat on hyviä ainakin vanhimmat.
        Ite alotin viime vuonna vaippalemaan alotin drynites 8-15 ja kesän alussa kävin sit ostaa 4-7 ja 8-15. Oma mielipide on se että jos tykää kireässtä mutta kestää yhet pisut niin 4-7 ja jos tykkää väliämästä niin 8-15 ehdottomasti. Itellä lantio noin 74 cm painolla ja pituudella ei ole niin väliä.

        Mä ostin tossa vähän aikaa sit aikuisten vaippoja small kokoa ja M kokoa. Ite en välitä noista isoista vaipoista koska niitä on vaikeampaa heittää roskiin kun taas housuvaippoja voi laitaa neljä yhteen roska pussiin kun taas aikuisten voi laitaa vaan yhden.

        Itellä noista lastenvaipoista tulee enemmän niinku normaalia olo kun tuntuu poksereilta ja niihin voi päästää jos haluaa. Lastenvaipoilla on kivempi fiilistellä koska ne voi otaa halutessa pois eikä tarvii samlla tavlla varoa teipien liima pinnan heikentymistä. Oon tossa miettinyt eetä ostaa housuvaippoja testiin mutta en tiiä mitä koska kilot on vaan näkyvissä niissä niin ei oikein tiää meneekö vaiko eikö.

        Mä oon miettinyt jos hobbyhallista ostaisi pampers ninjams ja rascal & friend ne on vähän isompia lasten vaippoja mutta pienempiä kun aikuisten eikä maksa paljoa parikympiä yhteensä

        Ite oon nyt lueskellut täällä näitä juttua vaipoista tuntuu että aika monella on niinkuin takasin kaipuu vaipoihin. Ite olen miettinyt tätä koska mä en muista vaippojen käytöstä mitään niin halunnut kokeilla mielen kiinnosta vaippoja. Itellä tästä on muodostun jonkulainen fetissi mitä mä kadun vähän koska on joka päivä tarve kotsoa vaippa videoita ja niille runkkaamiselle. Itellä on myös joku söpöys juttu tietyhin asioihin en tiiä miks se on tullu näiden vaipojen takia kun on ettinyt erilaista sisältöä. Mutta mikäs täälle voi. Ei tää nyt niin paha fetissi ole kun niitä johon tarvitaan toinen osapuoli.
        Ja nohan nyt vaipat söpöjä ja tuliahan nyt avauduttua, koska olen pitänyt näitä asioita pään sisällä ihan liian pitkään kun kellekään ei voi juteella. Saan kummiskin hullun maineen ja menetän ainoat kaverit jokun mun typerän fetissin takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon nyt lueskellut täällä näitä juttua vaipoista tuntuu että aika monella on niinkuin takasin kaipuu vaipoihin. Ite olen miettinyt tätä koska mä en muista vaippojen käytöstä mitään niin halunnut kokeilla mielen kiinnosta vaippoja. Itellä tästä on muodostun jonkulainen fetissi mitä mä kadun vähän koska on joka päivä tarve kotsoa vaippa videoita ja niille runkkaamiselle. Itellä on myös joku söpöys juttu tietyhin asioihin en tiiä miks se on tullu näiden vaipojen takia kun on ettinyt erilaista sisältöä. Mutta mikäs täälle voi. Ei tää nyt niin paha fetissi ole kun niitä johon tarvitaan toinen osapuoli.
        Ja nohan nyt vaipat söpöjä ja tuliahan nyt avauduttua, koska olen pitänyt näitä asioita pään sisällä ihan liian pitkään kun kellekään ei voi juteella. Saan kummiskin hullun maineen ja menetän ainoat kaverit jokun mun typerän fetissin takia

        Joo tiiän tunteen. Näist olis just kiva jutella jonkun kans joka aattelee samal tapaa. Mut tää on fetissi fetissien joukossa kuiteskin eikä munkaan mielest mitenkään paha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo tiiän tunteen. Näist olis just kiva jutella jonkun kans joka aattelee samal tapaa. Mut tää on fetissi fetissien joukossa kuiteskin eikä munkaan mielest mitenkään paha.

        Juu mää oon nyt tehny tunnuksen tänne niin oon noin sun tekstiä ennen olevat tekstit kirjoittanut. Mä voin jutella jollain priva sovelluksessa vaikka snäpissä siellähän ne veistikkin saa poistettua niin helpolla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo tiiän tunteen. Näist olis just kiva jutella jonkun kans joka aattelee samal tapaa. Mut tää on fetissi fetissien joukossa kuiteskin eikä munkaan mielest mitenkään paha.

        Mikä ikäinen oot. Ite 18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä tää vaippa juttu on lähtenyt päiväkodista saakka oon silloin jo katsellut sillä olevia vaippoja että kumpa vois, sit se asia unohtunut siihen saakka kun löysin netistä vaipat.net sivustun. Sieltä oon lueskellut kaikki tarinat. Ne tarinat on hyviä ainakin vanhimmat.
        Ite alotin viime vuonna vaippalemaan alotin drynites 8-15 ja kesän alussa kävin sit ostaa 4-7 ja 8-15. Oma mielipide on se että jos tykää kireässtä mutta kestää yhet pisut niin 4-7 ja jos tykkää väliämästä niin 8-15 ehdottomasti. Itellä lantio noin 74 cm painolla ja pituudella ei ole niin väliä.

        Mä ostin tossa vähän aikaa sit aikuisten vaippoja small kokoa ja M kokoa. Ite en välitä noista isoista vaipoista koska niitä on vaikeampaa heittää roskiin kun taas housuvaippoja voi laitaa neljä yhteen roska pussiin kun taas aikuisten voi laitaa vaan yhden.

        Itellä noista lastenvaipoista tulee enemmän niinku normaalia olo kun tuntuu poksereilta ja niihin voi päästää jos haluaa. Lastenvaipoilla on kivempi fiilistellä koska ne voi otaa halutessa pois eikä tarvii samlla tavlla varoa teipien liima pinnan heikentymistä. Oon tossa miettinyt eetä ostaa housuvaippoja testiin mutta en tiiä mitä koska kilot on vaan näkyvissä niissä niin ei oikein tiää meneekö vaiko eikö.

        Mä oon miettinyt jos hobbyhallista ostaisi pampers ninjams ja rascal & friend ne on vähän isompia lasten vaippoja mutta pienempiä kun aikuisten eikä maksa paljoa parikympiä yhteensä

        Jos lantionympärys on vaan 74 cm nii kokeile Libero Up&Go 8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lantionympärys on vaan 74 cm nii kokeile Libero Up&Go 8

        Pitää kokeilla kuhan on edelliset käytetty. Mistä kannataa tilata. Mä oon ajatellut tilaa minimanista.


    • Anonyymi

      Oon 14 ja käytellyt vaippoja hetken aikaa oon käyttäny liberon yövaippoja ja drynitessejä tekisi mieli saada isompia vaippoja mutta en tiedä mistä niit saisi kaupas ei ainakaa oo isoi teippivaippoi mulla ainaki vuotanu tosi helposti noi yövaipat
      Onko vauvan vaipat parempia esim libero up and go 8 haluisin myös keskustella jonkun kaa

      • Anonyymi

        Libero 8 vois mennä sulle hyvin jos oot hoikka. Tietty tilaamal löytyy kaikenlaisii mut ku asuu himas nii ei nii helppoo se tilaaminen. Itel ollu noita drynites kans. Aika monissa vaipois on tota vuotoo kyl. Päästäks sä sillee kaiken kerralla vai pikkuhiljaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Libero 8 vois mennä sulle hyvin jos oot hoikka. Tietty tilaamal löytyy kaikenlaisii mut ku asuu himas nii ei nii helppoo se tilaaminen. Itel ollu noita drynites kans. Aika monissa vaipois on tota vuotoo kyl. Päästäks sä sillee kaiken kerralla vai pikkuhiljaa?

        Mää päästellen vähän kerrallan jos tuntuu että pitää niin anna lopput tulla ihan normaalisti ja oon harjotellu pöntellä sellain ei painella niin osaa vaipassa kaikki päästää suoraan niin ei jää rakkoon jämiä. Mä tilaan netistä koska ainoa mitä paketin ulkopuolella näkyy on osote ja paikka mistä on lähtenyt ja ehkä kyljessä sivuston logo. Dreamcarelta tulee neuraaliissa jos ostaa sen neutraalia paketin. ulkomailta kun tilaa niin tulee neutraalissa paketissa ja sam care2play kaupasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää päästellen vähän kerrallan jos tuntuu että pitää niin anna lopput tulla ihan normaalisti ja oon harjotellu pöntellä sellain ei painella niin osaa vaipassa kaikki päästää suoraan niin ei jää rakkoon jämiä. Mä tilaan netistä koska ainoa mitä paketin ulkopuolella näkyy on osote ja paikka mistä on lähtenyt ja ehkä kyljessä sivuston logo. Dreamcarelta tulee neuraaliissa jos ostaa sen neutraalia paketin. ulkomailta kun tilaa niin tulee neutraalissa paketissa ja sam care2play kaupasta

        Oke. Ite tilannu sellaselt ku Ab universe europe. Nill on just sopivii teippivaippoi sunkin kokoselle. Saaks kysyy millai sul tää vaippaharrastus alko?


      • Anonyymi

        Tilaa netistä ainakin ite tilasin ja oli kyllä kivempaa hakea neutraali paketti automaatista, koska kukaan ei epäile mitään eikä tuijota. Mä eka tilasin kaupan omaan lokeroon mutta se vasta kuumottavaa onkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaa netistä ainakin ite tilasin ja oli kyllä kivempaa hakea neutraali paketti automaatista, koska kukaan ei epäile mitään eikä tuijota. Mä eka tilasin kaupan omaan lokeroon mutta se vasta kuumottavaa onkin

        Joo mut onneks ne tosiaan tulee neutraaleis paketeis nii ei herärä huomioo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oke. Ite tilannu sellaselt ku Ab universe europe. Nill on just sopivii teippivaippoi sunkin kokoselle. Saaks kysyy millai sul tää vaippaharrastus alko?

        Mä kirjotin tohon ylmäksi sama henkilö ne pitkät tekstit tänään mitkä tulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kirjotin tohon ylmäksi sama henkilö ne pitkät tekstit tänään mitkä tulu

        joo okei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Libero 8 vois mennä sulle hyvin jos oot hoikka. Tietty tilaamal löytyy kaikenlaisii mut ku asuu himas nii ei nii helppoo se tilaaminen. Itel ollu noita drynites kans. Aika monissa vaipois on tota vuotoo kyl. Päästäks sä sillee kaiken kerralla vai pikkuhiljaa?

        Päästän vähä molemmil tyyleil mutku se imukyky ei oo mikää paras nii en tiiä miten pitäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästän vähä molemmil tyyleil mutku se imukyky ei oo mikää paras nii en tiiä miten pitäs

        Kannattaa kattoa tarkkaan että vuotosuojat on hyvin ja niin että pissa virta tulee siihen keskelle vaippaa jos meee reunalle niin tulee helpolla ohivuotoja


    • Anonyymi

      Mä oon 18 vuotta ja Turun seudulta jos kiinostaa. voin jutella snäpin kautta tai jonkun muun priva juttelu sovelluksen kautta

    • Anonyymi

      Hitto kun kaikkien nimi tällä on anonyymi niin ei tiedä kuka viesttittelee. Pitää tehdä tunnus niin ei jää epäselväksi

    • Anonyymi

      Miten tilata ku on 14 ja asuu kotona oisko jollain antaa snäppii tai jotain

      • Anonyymi

        Onko sulla pankkitunnuksissa nettimaksu jo niin tilaa netistä ja sano vanhemmille että vaateita tilasin ja mee ostaa käteisellä kaupasta joku uus vaate


      • Anonyymi

        Voit käydä kaupaski ostaa lastenvaippoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit käydä kaupaski ostaa lastenvaippoi

        Millasii kannattais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millasii kannattais

        Libero Comfort 7


    • Anonyymi

      Löytyykö satakunnasta päin vaippailijoita

    • Anonyymi

      Mä oon laittanut tän palstan Whatsappissa itselle linkkinä niin ei tartte joka kerta googlailla. Todella helppo päästä tänne kun voi painaa siitä linkistä niin vie suoraan tänne

    • Anonyymi

      Onko tena pants plussat hyviä niitä sais ainakin tokmannilta ja supermarketista

      • Anonyymi

        Ei oo kovin hyviä, tosi huono imukyky kokoon nähden ja tylsiä


    • Anonyymi

      Onko tena pants plussat hyvii

      • Anonyymi

        En tiedä mutta aika varmuudella voi sanoa että on hyviä


      • Anonyymi

        Ei oo


    • Anonyymi

      Laitetaan viestiä mutta ei sit sen jälkeen käydä ihme homma.

    • Anonyymi

      Miks nää keskustelut stoppaa yhtäkkii

      • Anonyymi

        Kun kaikkia keskusteluita häiriköidään monta päivää peräkkäin niin ihmiset ei viitsi enää kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kaikkia keskusteluita häiriköidään monta päivää peräkkäin niin ihmiset ei viitsi enää kirjoittaa.

        Millä tavalla häiriköidään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla häiriköidään?

        Melkein joka ketjuun lisätään niitä nymfomaani-linkkejä. Ylläpito poistaa ne, muttei tarpeeksi nopeesti.


    • Anonyymi

      Mistä tietää että vaippa on pieni

      • Anonyymi

        Vaippa on pieni jos se vuotaa helpolla, ei istu hyvin, hajoaa sivuilta tai jättää ihoon jälkiä.


    • Anonyymi

      Minkä laisii vaippoi kannattais käyttää ku haluisin alkaa pitää päivisin ja öisin oikeestaa kokoajan pitäs olla semmosii et imis hyvin ja ei tulis ohivuotoi oon siis 15v ja noin 55kg

      • Anonyymi

        Libero Comfort 7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Libero Comfort 7

        Onko tuo muka niin suuri ettei purista paljoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo muka niin suuri ettei purista paljoa

        Jos haluaa pitää kokoajan vaippaa niin suosittelen mielummin houvaippaa. En oo kokeillut kun kaikki drynitesit niin niistä suosittelen isoimpaa. Ite oon testaamassa pamper ninjamas vaippaa ehi kun on tullu postissa


    • Anonyymi
      UUSI

      Onko kukaan kokeillut pampersin koko 8 ja 7 niin kumpi niistä kannattaa tilata

      • Anonyymi
        UUSI

        Pampersin 8-koko on ihan best! Kannattaa tilaa niit <3


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe