Mikä on tämä "täydellinen laitepäivitys" jota puhelin tyrkyttää jatkuvasti? Onko se mikään oikea päivitys, vai asenteleeko vain turhia sovelluksia?
"Täydellinen laitepäivitys"
8
1229
Vastaukset
- Anonyymi
Oikea päivitys joka pitää asentaa
- Anonyymi
Kyllä oikeiset päivitykset ovat tulleet normaalisti, ei niitä viesteissä ole tyrkytetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oikeiset päivitykset ovat tulleet normaalisti, ei niitä viesteissä ole tyrkytetty.
Kyllä niitä tyrkytetään
- Anonyymi
Jos et satu tietämään, että tiettyjen Samsung mallien basebandista, eli modeemin ohjelmistosta, löytyi 18 eri nollapäivähaavoittuvuutta, joista osaa voi hyödyntää vain soittamalla kyseiseen puhelimeen. Joten päivitä vaan se luurisi. https://www.androidcentral.com/phones/project-zero-exynos-modem-vulnerability
- Anonyymi
" joista osaa voi hyödyntää vain soittamalla kyseiseen puhelimeen"
Mitä siitä "hyödyntämisestä" seuraa?
Voiko "hyödyntää" soittamisen lisäksi myös sähköpostilla tai tekstiviestillä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" joista osaa voi hyödyntää vain soittamalla kyseiseen puhelimeen"
Mitä siitä "hyödyntämisestä" seuraa?
Voiko "hyödyntää" soittamisen lisäksi myös sähköpostilla tai tekstiviestillä?https://www.kyberturvallisuuskeskus.fi/fi/haavoittuvuus_4/2023
"Samsung Exynos -piirisarjassa olevassa baseband -komponentissa on havaittu useita kriittisiä haavoittuvuuksia. Haavoittuvuuksien hyväksikäyttö mahdollistaa mielivaltaisen koodin suorittamisen kohdelaitteessa."
"Komentojen mielivaltaisen suorittamisen mahdollistavaa haavoittuvuutta on pidettävä vakavana, sillä se tarkoittaa sitä, että hyväksikäyttäjä voi käyttää kohteena olevaa järjestelmää aivan kuin sen tavallinen käyttäjäkin. Se voi johtaa myös siihen, että järjestelmään murtautunut hyökkääjä voi ladata verkon kautta järjestelmään omia ohjelmiaan suoritettavaksi"
Sanoisin, että tuo kannattaa ottaa tosissaan.
- Anonyymi
Pelkästään sovelluksia asennuttaa tuo "mainos".
- Anonyymi
Onneksi se tyrkytys jo hävisi viesteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782