Tuulivoimaloiden alta? Kyllä kuntien kaikenlaisen matkailutoiminnan voi unohtaa.
Ei osata laskea, mikä kannattaa.
Lähteekö best park Perhosta
5
1247
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisikö riistalinja muuttaa sähkölinjaksi, kun eränkäynin edellytykset muuttuu tuulimyllyjen välistä puikkelehtimiseksi?
- Anonyymi
Ei täällä mitään matkailun edellytyksiä ole ollutkaan. Mutta kun näihin juttuihin saa projektirahoituksia ja sitä kautta palkollisia.
- Anonyymi
Lähtee, mutta lähdöllä ei ole mitään tekemistä tuulivoiman kans. Lähtee koska ei löytynyt yrittäjää joka pyörittäisi ja hoitaisi aluetta.
Alue on kunnan rakentama ilman hankerahaa, kalusteet BestParkin.- Anonyymi
Ja kun ei ollut asiakkaita, niin ei löytynyt yrittäjää. Eipä siinä moni oleskellut. Olisikohan Halsuan helmi liian lähellä palveluineen? Käyttikö Perho n.100 000€ alueen infraan , vai muistanko väärin.
- Anonyymi
Täysin kuolleena syntynyt ajatus ja umpisurkea paikka. Voisi sopia koiranäyttelyjen pitopaikaksi.? Koiraharrastajiahan Perhossa riittää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317786
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455310- 594822
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1381502