Tuulivoimaloiden alta? Kyllä kuntien kaikenlaisen matkailutoiminnan voi unohtaa.
Ei osata laskea, mikä kannattaa.
Lähteekö best park Perhosta
6
1196
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisikö riistalinja muuttaa sähkölinjaksi, kun eränkäynin edellytykset muuttuu tuulimyllyjen välistä puikkelehtimiseksi?
- Anonyymi
Ei täällä mitään matkailun edellytyksiä ole ollutkaan. Mutta kun näihin juttuihin saa projektirahoituksia ja sitä kautta palkollisia.
- Anonyymi
Lähtee, mutta lähdöllä ei ole mitään tekemistä tuulivoiman kans. Lähtee koska ei löytynyt yrittäjää joka pyörittäisi ja hoitaisi aluetta.
Alue on kunnan rakentama ilman hankerahaa, kalusteet BestParkin.- Anonyymi
Ja kun ei ollut asiakkaita, niin ei löytynyt yrittäjää. Eipä siinä moni oleskellut. Olisikohan Halsuan helmi liian lähellä palveluineen? Käyttikö Perho n.100 000€ alueen infraan , vai muistanko väärin.
- Anonyymi
Täysin kuolleena syntynyt ajatus ja umpisurkea paikka. Voisi sopia koiranäyttelyjen pitopaikaksi.? Koiraharrastajiahan Perhossa riittää.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017788311yh
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996