Äiti otti juuriharjan ja palan mäntysuopaa ja rupesi pesemään minua olin 10.v. Sanoin että en ole mikään matto vaan ihminen, äiti matto sinä olet 1h ajan hinkkasi minua olin punainen kuin kattilassa vedessä kihauttettu hummeri.Kaksi viikkoa poltteli ihoa ja pisteli äiti ensi viikolla taas uudestaan nyt on mennyt 40.v. viimeksi käynyt saunassa .MEinaa äiti pestä vieläkin samalla lailla vaikka on jo 80.v
Saunan pesua
Anonyymi-ap
2
197
Vastaukset
- Anonyymi
nykyään on onneksi mäntysuopaa nestemäisessä muodossa. Se helpottaa.
Lika ja synti pois. Kyllä se niin on että juuriharjakylvetys on paikallansa
aina silloin tällöin. Niin matoille kuin ihmisillekin. - Anonyymi
Saunassa kerran osuin samaan aikaan erään tosi kovan saunojan kanssa joka ei osannu ottaa huomioon minua saunassa kun en oo kovien löylyjen fani sillä kyllä siinä taisi korvanlehdet ja yläselkä hieman palaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600