Onko kusettajafirma? Työstä laskutettu, muttei mitään tehty? Asiakkaan tuomat osatki vedetty omaan liiviin?
Rengashuolto karjalainen
19
2405
Vastaukset
- Anonyymi
On se.
- Anonyymi
No perskutarallaa,Tekikö niin.😲
- Anonyymi
Niin kuuluu tehneen. Eikä rajotu muutamiin kertoihin ilmeisesti.
- Anonyymi
Kusettamalla ei pyöräytetä miljoonaluokan yritystä toistakymmentä vuotta voitokkaasti.
- Anonyymi
:D miljoonaluokan
- Anonyymi
Eikö bemari pelaa?
- Anonyymi
Eikö bemari käynnistynyt enää renkaanvahdon jälkeen??!
- Anonyymi
Asiallinen firma. Monet renkaat olen ostanut.
- Anonyymi
Jos päivää sanoo niin kannattaa ulos katsoa...
- Anonyymi
Pikkuhiljaa alkaa totuudet selviemään..
- Anonyymi
Ihan on olleet palvelut ok.
Missä faktat kusetuksesta?
Mikä firma muuten enään edes asentaa, asiakkaan tuomia osia? - Anonyymi
No onhan se melkoinen rytöläjä. Autokin haisee tuhkakupille siellä käynnin jälkeen vaikka itse en autossani ole polttanut ikinä!
- Anonyymi
Nettisivut on ainakin täynnä tyhjää kilpailijoihin verrattuna. Ei oikein selviä mitä merkkejä niillä on myytävänä. Pitää joko soittaa tai käydä paikan päällä.
Itse alue ja korjaamo on ahdas ja kaottinen. Hinnat asialliset. - Anonyymi
Monet rattaat olen ostanut. Mutta sinne kannattaa mennä tinkaushousut jalassa. Ja ainahan pitää pyytää tarjous muiltakin.
- Anonyymi
Hyvä firma ja edullinenkin.
- Anonyymi
Oli uskomattoman paljon eri merkin renkaita myytävänä, Mekonomeniltä saisi ainoastaan tilaamalla Kiinalaiset Kapsenit. Asennusosa ja Euromaster myytävänä oli vain kalleinta Micheliniä. Kävelykierros hallissa ei herätä mitään luottamusta, etukäteen ajateltuna voi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ostan Karjalaiselta renkaat, jos ne niitä ikinä vanteille saa.
- AnonyymiUUSI
Asennutin uudet renkaat autoon , niin vanteita irrottaessa oli vedetty naarmut kahteen vanteeseen. Oli virheettömät siihen asti. Siihen loppui asiakkuus.
- AnonyymiUUSI
Samaa teki Karppinen & åman. Eikä edes pahoitteluja ja täysi hinta työstä.
- AnonyymiUUSI
Omistaja puhuu kuin perse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713