Rengashuolto karjalainen

Anonyymi-ap

Onko kusettajafirma? Työstä laskutettu, muttei mitään tehty? Asiakkaan tuomat osatki vedetty omaan liiviin?

19

2405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se.

• Anonyymi

No perskutarallaa,Tekikö niin.😲

• Anonyymi

Niin kuuluu tehneen. Eikä rajotu muutamiin kertoihin ilmeisesti.

• Anonyymi

Kusettamalla ei pyöräytetä miljoonaluokan yritystä toistakymmentä vuotta voitokkaasti.

• Anonyymi

:D miljoonaluokan

• Anonyymi

Eikö bemari pelaa?

• Anonyymi

Eikö bemari käynnistynyt enää renkaanvahdon jälkeen??!

• Anonyymi

Asiallinen firma. Monet renkaat olen ostanut.

• Anonyymi

Jos päivää sanoo niin kannattaa ulos katsoa...

• Anonyymi

Pikkuhiljaa alkaa totuudet selviemään..

• Anonyymi

Ihan on olleet palvelut ok.
      Missä faktat kusetuksesta?
      Mikä firma muuten enään edes asentaa, asiakkaan tuomia osia?

• Anonyymi

No onhan se melkoinen rytöläjä. Autokin haisee tuhkakupille siellä käynnin jälkeen vaikka itse en autossani ole polttanut ikinä!

• Anonyymi

Nettisivut on ainakin täynnä tyhjää kilpailijoihin verrattuna. Ei oikein selviä mitä merkkejä niillä on myytävänä. Pitää joko soittaa tai käydä paikan päällä.
      Itse alue ja korjaamo on ahdas ja kaottinen. Hinnat asialliset.

• Anonyymi

Monet rattaat olen ostanut. Mutta sinne kannattaa mennä tinkaushousut jalassa. Ja ainahan pitää pyytää tarjous muiltakin.

• Anonyymi

Hyvä firma ja edullinenkin.

• Anonyymi

Oli uskomattoman paljon eri merkin renkaita myytävänä, Mekonomeniltä saisi ainoastaan tilaamalla Kiinalaiset Kapsenit. Asennusosa ja Euromaster myytävänä oli vain kalleinta Micheliniä. Kävelykierros hallissa ei herätä mitään luottamusta, etukäteen ajateltuna voi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ostan Karjalaiselta renkaat, jos ne niitä ikinä vanteille saa.

• Anonyymi
      UUSI

Asennutin uudet renkaat autoon , niin vanteita irrottaessa oli vedetty naarmut kahteen vanteeseen. Oli virheettömät siihen asti. Siihen loppui asiakkuus.

• Anonyymi
        UUSI

Samaa teki Karppinen & åman. Eikä edes pahoitteluja ja täysi hinta työstä.

• Anonyymi
      UUSI

Omistaja puhuu kuin perse.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6798
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1011
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      794
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      761
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe