Miten jaetaan ..

Anonyymi-ap

..transihmiset transnaiseksi ja transmieheksi?

7

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai siitä arpaakaan heitetä? Jos peniksellä syntynyt kokee itsensä naiseksi, transnainen, jos pimpsalla syntynyt pojaksi/mieheksi, transmies. Se on sitten vähän vaikeampi kysymys miten sitten hoitojen jälkeen, kun ei periaatteessa ole enää trans ollenkaan.

• Anonyymi

Mutta ei ole kyllä mies eikä nainenkaan. Aikamoiset tilanteet sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa - mitkä tilanteet? En ole vielä huomannut mitään erityistä, naisena vaan elelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olikin aikamoinen päivä eilen. Kävin töissä. Oli tosi rajua transtaustani vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa arkielämästä sujuu kuitenkin vaatteet päällä, ja nykyisin hoitoihin hakeudutaan nuorena, joten aika usein sitä kyllä ollaan ihan vaan naisia tai miehiä. Mitä kumppanin löytämisen vaikeuteen tulee, se onkin vaikeaa - mutta ennen hoitoja se oli itselleni täysin mahdotonta.

• Anonyymi

He tietävät sen itse. Siirry elämään elämääsi.

• Anonyymi

Eiköhän transhenkilöt hoitele ihan itse nämä jutut, joten siirrä kiinnostuksesi omaan elämääsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      272
      3459
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      121
      1807
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      266
      1524
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      68
      1409
    5. 75
      1372
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1117
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1116
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1011
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      977
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      893
    Aihe