..transihmiset transnaiseksi ja transmieheksi?
Miten jaetaan ..
7
143
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai siitä arpaakaan heitetä? Jos peniksellä syntynyt kokee itsensä naiseksi, transnainen, jos pimpsalla syntynyt pojaksi/mieheksi, transmies. Se on sitten vähän vaikeampi kysymys miten sitten hoitojen jälkeen, kun ei periaatteessa ole enää trans ollenkaan.
- Anonyymi
Mutta ei ole kyllä mies eikä nainenkaan. Aikamoiset tilanteet sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa - mitkä tilanteet? En ole vielä huomannut mitään erityistä, naisena vaan elelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikin aikamoinen päivä eilen. Kävin töissä. Oli tosi rajua transtaustani vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa arkielämästä sujuu kuitenkin vaatteet päällä, ja nykyisin hoitoihin hakeudutaan nuorena, joten aika usein sitä kyllä ollaan ihan vaan naisia tai miehiä. Mitä kumppanin löytämisen vaikeuteen tulee, se onkin vaikeaa - mutta ennen hoitoja se oli itselleni täysin mahdotonta.
- Anonyymi
He tietävät sen itse. Siirry elämään elämääsi.
- Anonyymi
Eiköhän transhenkilöt hoitele ihan itse nämä jutut, joten siirrä kiinnostuksesi omaan elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442