Voisiko joku auttaa

Anonyymi-ap

Moi! Miten voi saada vaihdettua huoltajuutta jos lapsi asuu äidillä mutta haluaisi omasta tahdostaan muuttaa isälleen 14 vuotiaana. Kyseisen lapsen äiti ei suostu kuulemma edes puhumaan aiheesta. Lapsi on todella väsynyt ja uupunut lähes koko ajan ja sanoo että äiti ei anna lapsen levätä rauhassa tarpeeksi. Masennus ja loppuun palaminen on ilmeisesti lähellä.. Millä perusteilla saisi vaihdettua lapsen huoltajaa? Voisiko aijemmin kerrotuilla perusteilla saada jotain junailtua eteenpäin asian tiimoilta?

5

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kevyt juttu, mitähän seuraavaksi ?

    • Anonyymi

      Eikö,lapsella,ole oikeus päättää 14 vuotiaana missä asuu,. Joten avioero lapsen elämää vielä 14 vuotiaanakin ohjaillaan. On kai se yhtä hyvä koti isällekin kun äidillä ja itse avioero lapsena pistää vihaksi nämä vanhemmat jotka ovat kieltämässä lapsiltaan toisen vanhemman luona asumisen. Minä en saanut muuttaa lapsena , ja viha on siitä mielessä aina vaan . Kiellettiin isä ihan kuin häntä ei olisi ollut koskaan olemassakaan
      Vanhemmilla,on usein kamppailu rahasta kuka saa elatusmaksut ja lapsilisät plus asuntotuen , pelkääkö tämä äiti menettävänsä jotenkin ne etuisuudet jos sinä olet huoltaja.
      Kannattaa kuunnella lapsen halua näissä asioissa eikä siinä silloin katsota mitä vanhemmat haluaa. Lapsi voi mennä koulun kuraattorille juttelemaan näistä asioista ja uskaltaa sanoa miten haluaa asua

    • Anonyymi

      Mitä sä meet säätämään toisten asioita????? Ne ei kuulu sulle jos et ole lapsen äiti tai isä. Vanhemmat päättää, ei lapsi. No tuossa tapauksessa 14 voi itse päättää, mutta ANNA HYVÄ IHMINEN, HEIDÄN PERHEENÄ ITSE TEHDÄ RATKAISU.
      Sivusta on helppo morkata ja valittaa...

      Jos mies on hylännyt pehreensä jonkun naikkosen takia, niin sitä ei pidä sallia. Lapsi suskin tajuu sitä että isä hylkäsi hänet naikkosen takia, mutta kun hänelle selittää rehelliseti että isä hylkäsi hänet ja ei halunnut enää asua sun kanssa, niin kyllä se lapsi lopulta tajuu.

      ÄLÄ SOTKEUDU TOISTEN ASSIOIHIN, VAI ONKO SINUSTA HYVÄ ETTÄ KAIKKI PUUTTUU SUN ASIOIHIN??? Mieti sitä.

      • Anonyymi

        Lapsen suhde vanhempiinsa on tärkeä ja siihen ei kuulu mitkään nais asiat .
        Lapsi saa itse päättää missä viihtyy parhaiten. Eikä aikuisen itsekkyys.
        Mies kysyi mielipidettä ja vastauksen saa antaa siihen.
        Sinä puhut naikkosista joka on usein exän suurin ongelma. Mutta lapsen suhde molempiin vanhempiin sellaisena kun hän sen haluaa on se tärkein asia.
        Mustasukkaisuus jutut on taas ihan eri asia joilla ei pitäisi olla mitään tekemistä tämän asian kanssa.
        Sinä pauhaat naikkosista, kuten minä olen saanut kokea avioerolapsena tämän rumban, ei olisi saanut edes tykätä isän uudesta puolisosta,saatikka sitten omasta isästään, joten ota asia asiana joka koskee vaan isää ja poikaa. Ei mitään muuta. Ethän sinä voi olla kenenkään kohtalo mitenkään


    • Anonyymi

      Yli 12-vuotiasta pitää kuulla asumisessa eli anna hänelle puhelinnumero lastenvalvojalle ja tilatkoon ajan kahdenkeskiseen keskusteluun. Siitä se lähtee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe