Olin Avarnilla 5 vuoden ajan vartijana ja järjestyksenvalvojana. Esimiehet pääasiallisesti täysin kujalla. Eivät edes yritä ymmärtää työntekijöitä, vaan lypsävät mieluummin loppuun ja olettavat työntekijöiden olevan onnellisia kun saa heitä palvella. Olin jo lähellä hermoromahdusta ennenkuin ymmärsin lähteä.
Säälittää ne muutamat mukavat kollegat jotka vielä jäivät tuohon sirkukseen...
Avarn... Ei enää ikinä
4
375
Vastaukset
- Anonyymi
Lähdin itekin lätkimään kun alkoi päälliköiden touhut riittämään. Nykyisessä vartiointiliikkeessä hommat rullaa enemmän kuin paremmin. Ei enää avarnille.
- Anonyymi
AVARN = Safetor
- Anonyymi
2vuotta sitä hulluutta jaksoi katella. Epäkohdista sanottu esihenkilölle, hr-päällikölle ja luottareille. Mitään ei kuitenkaan tapahdu. Sen sijaan työyhteisössä aletiin puhumaan pahaa musta selän takana kun olin epäkohtia nostanut esille. Täyttä paskaa mitä ovat kertoneet julkisuuteen että olisivat prosesseja parantaneet.
Onneksi nyt onnellisesti muualla. Ei ikinä enää Avarnille! - Anonyymi
Et taida olla ihan tavallista vartija-ainesta, jos et tykkää hakata ihmisiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321644- 391562
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa601306- 681285
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2041071- 691044
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2631044- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää17897Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106868