Olin Avarnilla 5 vuoden ajan vartijana ja järjestyksenvalvojana. Esimiehet pääasiallisesti täysin kujalla. Eivät edes yritä ymmärtää työntekijöitä, vaan lypsävät mieluummin loppuun ja olettavat työntekijöiden olevan onnellisia kun saa heitä palvella. Olin jo lähellä hermoromahdusta ennenkuin ymmärsin lähteä.
Säälittää ne muutamat mukavat kollegat jotka vielä jäivät tuohon sirkukseen...
Avarn... Ei enää ikinä
7
1011
Vastaukset 7
- Anonyymi
Lähdin itekin lätkimään kun alkoi päälliköiden touhut riittämään. Nykyisessä vartiointiliikkeessä hommat rullaa enemmän kuin paremmin. Ei enää avarnille.
- Anonyymi
AVARN = Safetor
- Anonyymi
2vuotta sitä hulluutta jaksoi katella. Epäkohdista sanottu esihenkilölle, hr-päällikölle ja luottareille. Mitään ei kuitenkaan tapahdu. Sen sijaan työyhteisössä aletiin puhumaan pahaa musta selän takana kun olin epäkohtia nostanut esille. Täyttä paskaa mitä ovat kertoneet julkisuuteen että olisivat prosesseja parantaneet.
Onneksi nyt onnellisesti muualla. Ei ikinä enää Avarnille! - Anonyymi
Et taida olla ihan tavallista vartija-ainesta, jos et tykkää hakata ihmisiä?
- Anonyymi00005
Safetorilla sama homma. Pitää olla vaan onnellinen kun saa yritystä palvella. Mitään ongelmia yhteisössä ei osata, eikä haluta käsitellä.
- Anonyymi00006
Kiertäkää kaukaa.
- Anonyymi00007
Tässä firmassa ei voida hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649