Olin Avarnilla 5 vuoden ajan vartijana ja järjestyksenvalvojana. Esimiehet pääasiallisesti täysin kujalla. Eivät edes yritä ymmärtää työntekijöitä, vaan lypsävät mieluummin loppuun ja olettavat työntekijöiden olevan onnellisia kun saa heitä palvella. Olin jo lähellä hermoromahdusta ennenkuin ymmärsin lähteä.
Säälittää ne muutamat mukavat kollegat jotka vielä jäivät tuohon sirkukseen...
Avarn... Ei enää ikinä
7
985
Vastaukset
- Anonyymi
Lähdin itekin lätkimään kun alkoi päälliköiden touhut riittämään. Nykyisessä vartiointiliikkeessä hommat rullaa enemmän kuin paremmin. Ei enää avarnille.
- Anonyymi
AVARN = Safetor
- Anonyymi
2vuotta sitä hulluutta jaksoi katella. Epäkohdista sanottu esihenkilölle, hr-päällikölle ja luottareille. Mitään ei kuitenkaan tapahdu. Sen sijaan työyhteisössä aletiin puhumaan pahaa musta selän takana kun olin epäkohtia nostanut esille. Täyttä paskaa mitä ovat kertoneet julkisuuteen että olisivat prosesseja parantaneet.
Onneksi nyt onnellisesti muualla. Ei ikinä enää Avarnille! - Anonyymi
Et taida olla ihan tavallista vartija-ainesta, jos et tykkää hakata ihmisiä?
- Anonyymi00005
Safetorilla sama homma. Pitää olla vaan onnellinen kun saa yritystä palvella. Mitään ongelmia yhteisössä ei osata, eikä haluta käsitellä.
- Anonyymi00006
Kiertäkää kaukaa.
- Anonyymi00007
Tässä firmassa ei voida hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34801Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25531Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad25528Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29516- 23476
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462