Olin Avarnilla 5 vuoden ajan vartijana ja järjestyksenvalvojana. Esimiehet pääasiallisesti täysin kujalla. Eivät edes yritä ymmärtää työntekijöitä, vaan lypsävät mieluummin loppuun ja olettavat työntekijöiden olevan onnellisia kun saa heitä palvella. Olin jo lähellä hermoromahdusta ennenkuin ymmärsin lähteä.
Säälittää ne muutamat mukavat kollegat jotka vielä jäivät tuohon sirkukseen...
Avarn... Ei enää ikinä
4
387
Vastaukset
- Anonyymi
Lähdin itekin lätkimään kun alkoi päälliköiden touhut riittämään. Nykyisessä vartiointiliikkeessä hommat rullaa enemmän kuin paremmin. Ei enää avarnille.
- Anonyymi
AVARN = Safetor
- Anonyymi
2vuotta sitä hulluutta jaksoi katella. Epäkohdista sanottu esihenkilölle, hr-päällikölle ja luottareille. Mitään ei kuitenkaan tapahdu. Sen sijaan työyhteisössä aletiin puhumaan pahaa musta selän takana kun olin epäkohtia nostanut esille. Täyttä paskaa mitä ovat kertoneet julkisuuteen että olisivat prosesseja parantaneet.
Onneksi nyt onnellisesti muualla. Ei ikinä enää Avarnille! - Anonyymi
Et taida olla ihan tavallista vartija-ainesta, jos et tykkää hakata ihmisiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi286597- 883844
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313673792- 2553195
- 612797
- 522745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322600- 1532480
- 322084
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1281906