Olisin lähdössä tokaa kertaa naimaahan.

Anonyymi-ap

Mitä kannattaa syödä ja mitä juoda? Voiko paikanpäältä ostaa possoja ja lörtsyjä vai pitääkö tuoda mukana?

14

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin vakuuttaa että olen varmasti syönyt tuhansia possoja tupla sokerilla ja hillolla. Ajoin Ladalla posso suussa kehä tietä pitkin ja olin rakentanut aurinko lipan väliin posso parilan josta sain lämmintä possoa aina kun iski posso himo.

      Taka penkillä oli raakaa possoa laatikoissa niin että lapset ei mahtuneet kyytiin. Ne tuli liftaamalla perässä äitin kanssa. Isän kuuluu olla ankara lapsille ja lapset ei saaneet possoa. Muita juo vaan vettä hanoista.

      By NumBaII, 62 possoa tunnissa on ennätykseni

      • Anonyymi

        Osasin olla ovelan keiju lapsille. Niillä oli nälkä niin söin niiden eessä tuoretta possoa ja lällättelin että "Saat lämmintä possoa jos annetaan..." No enhän mä niille resuille possoa antanut tai kerran annoin mutta otin heti pois ja vetelin remelillä niiden pieksämäkeä ja totesin miehevällä äänellä että "Näpit irti isän possosta"
        Pienempi tuhrasi itkua ni teippasin sen päähän märän pyyhkeen ja pistin pakkaseen. Loppui se turha kitinä ja juonittelu jo siinä kaksi vuotiaana.

        By NumBaII, hellyyden ehdoilla


      • Anonyymi

        Syövätkö ballomahat pattayalla lottapurgereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syövätkö ballomahat pattayalla lottapurgereita?

        NÄSÄ:n D måte ujö tai taa ol len kun kuvansa poisti, heti... kohta varmaan 4 viestiä poistanut, jumankakka.


    • Anonyymi

      Kaipaat näköjään tapaamaasi leidipoikaa, koska palaat takaisin. Ota muuten kellohameesi mukaan.

      • Kun jään sairas eläkkeeltä kansan eläkkeelle kohta puoleen niin anon siirtoa paraisilta kotkaan, koska mulla on järjetön ikävä kunnon possoa...
        Rakkauteni possoon on kärsivällinen. Possomies on lempeä, se ei kadehdi mersuja, se ei kersku Ladalla, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muista omaa pallomahaa, ei iloitse tavallisesta tori lörtsystä, vaan iloitsee kotkalaisesta possosta sen tietämyksen vallassa. Rakkaus possoon kestää, possoon se uskoo, possoa toivoo, ootellessa kärsii ja unelmissaan possoa järsii!

        Kovasen taksi kun kurvaa kotkan puolelle minut, kuksan ja jippokaukoputken, niin haistan posson sieluni silmin jo nyt ja kuulen sen kutsun.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Kun jään sairas eläkkeeltä kansan eläkkeelle kohta puoleen niin anon siirtoa paraisilta kotkaan, koska mulla on järjetön ikävä kunnon possoa...
        Rakkauteni possoon on kärsivällinen. Possomies on lempeä, se ei kadehdi mersuja, se ei kersku Ladalla, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muista omaa pallomahaa, ei iloitse tavallisesta tori lörtsystä, vaan iloitsee kotkalaisesta possosta sen tietämyksen vallassa. Rakkaus possoon kestää, possoon se uskoo, possoa toivoo, ootellessa kärsii ja unelmissaan possoa järsii!

        Kovasen taksi kun kurvaa kotkan puolelle minut, kuksan ja jippokaukoputken, niin haistan posson sieluni silmin jo nyt ja kuulen sen kutsun.

        Kun iso posso on selkärankareuman vuoksi sairaseläkkeellä niin minkäs vuoksi tämä pikku posso sensei on sairaseläkkeellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun iso posso on selkärankareuman vuoksi sairaseläkkeellä niin minkäs vuoksi tämä pikku posso sensei on sairaseläkkeellä?

        Senseillä on sama mutta lyhyempi reuma koska sensei on lyhyempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun iso posso on selkärankareuman vuoksi sairaseläkkeellä niin minkäs vuoksi tämä pikku posso sensei on sairaseläkkeellä?

        Onko sensei mode kummassa https://aijaa.com/fabJYl kuvassa?


    • Anonyymi

      Luulis hitaankin tietävän.

    • Anonyymi

      Possot vie potenssin!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe