Mitä kannattaa syödä ja mitä juoda? Voiko paikanpäältä ostaa possoja ja lörtsyjä vai pitääkö tuoda mukana?
Olisin lähdössä tokaa kertaa naimaahan.
14
267
Vastaukset
- Anonyymi
Voin vakuuttaa että olen varmasti syönyt tuhansia possoja tupla sokerilla ja hillolla. Ajoin Ladalla posso suussa kehä tietä pitkin ja olin rakentanut aurinko lipan väliin posso parilan josta sain lämmintä possoa aina kun iski posso himo.
Taka penkillä oli raakaa possoa laatikoissa niin että lapset ei mahtuneet kyytiin. Ne tuli liftaamalla perässä äitin kanssa. Isän kuuluu olla ankara lapsille ja lapset ei saaneet possoa. Muita juo vaan vettä hanoista.
By NumBaII, 62 possoa tunnissa on ennätykseni- Anonyymi
Osasin olla ovelan keiju lapsille. Niillä oli nälkä niin söin niiden eessä tuoretta possoa ja lällättelin että "Saat lämmintä possoa jos annetaan..." No enhän mä niille resuille possoa antanut tai kerran annoin mutta otin heti pois ja vetelin remelillä niiden pieksämäkeä ja totesin miehevällä äänellä että "Näpit irti isän possosta"
Pienempi tuhrasi itkua ni teippasin sen päähän märän pyyhkeen ja pistin pakkaseen. Loppui se turha kitinä ja juonittelu jo siinä kaksi vuotiaana.
By NumBaII, hellyyden ehdoilla - Anonyymi
Syövätkö ballomahat pattayalla lottapurgereita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syövätkö ballomahat pattayalla lottapurgereita?
NÄSÄ:n D måte ujö tai taa ol len kun kuvansa poisti, heti... kohta varmaan 4 viestiä poistanut, jumankakka.
- Anonyymi
Kaipaat näköjään tapaamaasi leidipoikaa, koska palaat takaisin. Ota muuten kellohameesi mukaan.
Kun jään sairas eläkkeeltä kansan eläkkeelle kohta puoleen niin anon siirtoa paraisilta kotkaan, koska mulla on järjetön ikävä kunnon possoa...
Rakkauteni possoon on kärsivällinen. Possomies on lempeä, se ei kadehdi mersuja, se ei kersku Ladalla, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muista omaa pallomahaa, ei iloitse tavallisesta tori lörtsystä, vaan iloitsee kotkalaisesta possosta sen tietämyksen vallassa. Rakkaus possoon kestää, possoon se uskoo, possoa toivoo, ootellessa kärsii ja unelmissaan possoa järsii!
Kovasen taksi kun kurvaa kotkan puolelle minut, kuksan ja jippokaukoputken, niin haistan posson sieluni silmin jo nyt ja kuulen sen kutsun.- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Kun jään sairas eläkkeeltä kansan eläkkeelle kohta puoleen niin anon siirtoa paraisilta kotkaan, koska mulla on järjetön ikävä kunnon possoa...
Rakkauteni possoon on kärsivällinen. Possomies on lempeä, se ei kadehdi mersuja, se ei kersku Ladalla, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muista omaa pallomahaa, ei iloitse tavallisesta tori lörtsystä, vaan iloitsee kotkalaisesta possosta sen tietämyksen vallassa. Rakkaus possoon kestää, possoon se uskoo, possoa toivoo, ootellessa kärsii ja unelmissaan possoa järsii!
Kovasen taksi kun kurvaa kotkan puolelle minut, kuksan ja jippokaukoputken, niin haistan posson sieluni silmin jo nyt ja kuulen sen kutsun.Kun iso posso on selkärankareuman vuoksi sairaseläkkeellä niin minkäs vuoksi tämä pikku posso sensei on sairaseläkkeellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun iso posso on selkärankareuman vuoksi sairaseläkkeellä niin minkäs vuoksi tämä pikku posso sensei on sairaseläkkeellä?
Senseillä on sama mutta lyhyempi reuma koska sensei on lyhyempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun iso posso on selkärankareuman vuoksi sairaseläkkeellä niin minkäs vuoksi tämä pikku posso sensei on sairaseläkkeellä?
Onko sensei mode kummassa https://aijaa.com/fabJYl kuvassa?
- Anonyymi
Luulis hitaankin tietävän.
- Anonyymi
Possot vie potenssin!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602