Ei kyllöstä eduskuntaan.

Anonyymi-ap

Älkää missään nimessä enää äänestä merjaa eduskuntaan, siellä ei enää kommareita tarvita.

47

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä että valistat muutenhan kommunistit äänestäisivät sankoin joukoin hänet ja ehkä sen myötä Vasemmistoliiton pääministeripuolueeksi, kiitos vinkistä, meinasin itekin häntä äänestää mutta täytyykin vaihtaa Mikkoon.

    • Anonyymi

      Tynkkyselle menee mun ja vaimon ääni.

    • Anonyymi

      Merja Kyllönen saa eniten ääniä Hyrynsalmelta

      • Anonyymi

        Tyhmät ja aivotoiminnaltaan vajaat äänestää merjaa, järki porukka äänestää perussuomalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmät ja aivotoiminnaltaan vajaat äänestää merjaa, järki porukka äänestää perussuomalaisia.

        Tyhmät ja aivotoiminnaaltaan vajaat eivät osaa käyttää isoja alkukirjaimia erisnimissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmät ja aivotoiminnaaltaan vajaat eivät osaa käyttää isoja alkukirjaimia erisnimissä.

        merja ei isoja kirjaimii ole ansainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmät ja aivotoiminnaltaan vajaat äänestää merjaa, järki porukka äänestää perussuomalaisia.

        Järjen ja persuja äänestäjien välillä ei ole mitään yhteyttä.
        Tuskin koskaan ajattelevia ihmisiä joilla kokonaisuuden tajua ei ole.
        Suomi ja suomalaiset ensin ja ero EU:sta.
        Sukkia ja vessa paperiako meinaatte myydä toisillenne?
        Sillä se on ainoa bisnes joka sitten vielä pyörii.
        Niin, no tietysti vielä varastaminen köyhien leivistä, Niikko jo näytti mallia miten se tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        merja ei isoja kirjaimii ole ansainnut.

        Merja Kylliäisellä on todella huono ulosanti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merja Kylliäisellä on todella huono ulosanti

        Merjan pitäsi mennä Vanhas Matille oppiin mitenpuhutaan.


    • Anonyymi

      Taidanpa äänestää 99 tälläkertaa. Jotenkin vain tuntuu siltä että on nyt ainut luotettava ehdokas jolle voin ääneni antaa

      • Anonyymi

        Wayne Greztky ehdokkaana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wayne Greztky ehdokkaana?

        Äänestän Väinöä.


    • Anonyymi

      Ei Merjaa eduskuntaan joutaa laihdutuskuurille.

      • Anonyymi

        Saarikkohan se tanhupallo on!


    • Anonyymi

      Haluaisin olla kuusysissä Sannan kanssa, mutta en äänestää.

      • Anonyymi

        Saksan reissullaan nuori Nante pakkautui bordelliin. Koska tulija oli hyvin nuori, paikan Madame päätti ottaa hänet hoitoonsa.
        Huoneessa riisuduttiin ilkosilleen. Sitten MAdame istui paljaalla persiellä Nanten naamalle. Istui ja istui, mitä nyt jyräytteli välillä oikein rukiisia pieruja pojan nokkaan.
        -No miltä tuntui, kysyi Madame istunnon jälkeen
        -Meinasin saatana tukehtua, mutta onneksi jostain tuli välillä tuulahdus raikasta ilmaa nokkaan, manasi Nante


      • Anonyymi

        Sanna on Ilveksen kannattaja, vihaa 69.


      • Anonyymi

        Olen ollut Sannan kanssa kuusysissä. Sukunimeä en kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut Sannan kanssa kuusysissä. Sukunimeä en kerro.

        Tais mennä lipasu pitkäksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksan reissullaan nuori Nante pakkautui bordelliin. Koska tulija oli hyvin nuori, paikan Madame päätti ottaa hänet hoitoonsa.
        Huoneessa riisuduttiin ilkosilleen. Sitten MAdame istui paljaalla persiellä Nanten naamalle. Istui ja istui, mitä nyt jyräytteli välillä oikein rukiisia pieruja pojan nokkaan.
        -No miltä tuntui, kysyi Madame istunnon jälkeen
        -Meinasin saatana tukehtua, mutta onneksi jostain tuli välillä tuulahdus raikasta ilmaa nokkaan, manasi Nante

        Saksassa bordellin emäntä on hausfrau, ei madame.


    • Anonyymi

      Nyt Nante valehtelet ne haisi vehnälle, sitä kasvatetaan Saksassa.
      Merja ei kannata äänestää, kun oli natoa vastaan eduskunta äänestyksessä!!!

      t.Svante

    • Anonyymi

      Alottaja ikiaikainen kepulainen, jokkaa paikas huutaavat eteenpäin, vaikka ovat niin syväs paskas et pitäs huutaa ylöspäin 😅

      • Anonyymi

        Ole sinä kommunisti hiljaa!


    • Anonyymi

      Nantella ei oikein ottanut eteen. Niinpä hän lähti kammarista ja sitaisi jäätelötikun jortikan tueksi. Palattuaan pumppaamon puolelle, Nante huomasi, että Akka olikin laittanut mustan yöpaidan ylle. Nante kysyi syytä moiseen.
      -No päätin pistää suruasun ylle, kun näin, että suluhasta tuodaan paareilla

      • Anonyymi

        Liittyykö tämä Vasemmistoliitto on ja vaaleihin jotenkin 🤔


    • Anonyymi

      Vasemmistoliitto on vihreiden käsikassara, säälittävää porukkaa, samoin kepu, kepulaiset ovat maan säälittävimpiä paskahousuja vassareiden kanssa.

    • Anonyymi

      Vastustaa kaikkea tuo petrolainen, änkyrä ukko, joutaa eduskuntaan haitolle.

    • Anonyymi

      Talvisodan aikana nämä Pesiön kommarit toimivat yhteistyössä ryssien kanssa, eli kuka hullu näitä vielä äänestää?

    • Anonyymi

      No, etupäässä suomussalmelaiset äänioikeutetut

      • Anonyymi

        Höh höh, Merjaa äänesti viimeksi 8000 äänestäjää, heistä 1000 oli Suomussalmelta joten kannatus todella laajaa.


    • Anonyymi

      Onko ne kainuusta valitut edustajat koskaan ajaneet kotiseutunsa etuja ainankin tämä yksi liikenneministerinäkin häärännyt ehdotteli ruuhka ja kilometri maksuja aikanaan ja toinen hyvä junttasi paskalain. Kekkonen oliainoa jonka muistan toimineen kainuun hyväksi.

      • Anonyymi

        Kekkonen rosvosi koskiosuudet ja näytteli olevansa Kainuun ystävä, täys rosvo koko ukko.


    • Anonyymi

      EI TODELLAKAAN KYLLÖSTÄ EDUSKUNTAA. KOMMARIT POIS.

    • Anonyymi

      EI KYLLÖSTÄ EDUSKUNTAAN !!!!!!

      • Anonyymi

        Et sinä sitä päätä!


    • Anonyymi

      Merja ei kuitenkaan varasta köyhille tarkoitettuja leipiä omaan vaalityöhön.
      Persu Niikko on varas ja ei muutu miksikään vaikka kuinka persut yrittävät kääntää sen joksin muuksi.

      • Anonyymi

        Vain Mika Niikon voi uskoa päätyneen tuollaiseen ratkaisuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Mika Niikon voi uskoa päätyneen tuollaiseen ratkaisuun.

        Minua hävettää persujen puolesta ja vielä enemmän kun eivät hyväksy ja tuomitse sitä inhottavaa tekoa millään lailla vaan yrittävät kääntää asian näillä palstoilla demareiden ja vasemmiston syyksi.
        Tulee mieleen venäjän ulkoministerin ulostulot joissa hän kääntää kaikki faktat nurinpäin ja syyttää toista osapuolta kaikista teoista mitä itse ovat tehneet, tiedän, että se ontietoista toimintaa ja samaa retoriikkaa käyttää myös persut epämiellyttävissä asioissa.
        Hävettää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua hävettää persujen puolesta ja vielä enemmän kun eivät hyväksy ja tuomitse sitä inhottavaa tekoa millään lailla vaan yrittävät kääntää asian näillä palstoilla demareiden ja vasemmiston syyksi.
        Tulee mieleen venäjän ulkoministerin ulostulot joissa hän kääntää kaikki faktat nurinpäin ja syyttää toista osapuolta kaikista teoista mitä itse ovat tehneet, tiedän, että se ontietoista toimintaa ja samaa retoriikkaa käyttää myös persut epämiellyttävissä asioissa.
        Hävettää....

        Turhaa häpesit, Persut tuomitsivat Nikon parhaalla mahdollisella tavalla, ei jatkoon, näin toimii puolue ja sen äänestäjät joilla on seljäranka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua hävettää persujen puolesta ja vielä enemmän kun eivät hyväksy ja tuomitse sitä inhottavaa tekoa millään lailla vaan yrittävät kääntää asian näillä palstoilla demareiden ja vasemmiston syyksi.
        Tulee mieleen venäjän ulkoministerin ulostulot joissa hän kääntää kaikki faktat nurinpäin ja syyttää toista osapuolta kaikista teoista mitä itse ovat tehneet, tiedän, että se ontietoista toimintaa ja samaa retoriikkaa käyttää myös persut epämiellyttävissä asioissa.
        Hävettää....

        Kansa tuomitsi Vasemmistoliiton, kyllä kansa tietää!


    • Anonyymi

      Tälle kommarille on jo varmaan suojatyöpaikka jostain hommattu.

      • Anonyymi

        On, Arkadianmäellä.


    • Anonyymi

      Se selviää huommena aamulla ,pääsikö ketku valituksi.

    • Anonyymi

      Eikö se paljon ääniä saanut taisi tulla yli 100.🤭

    • Anonyymi

      Tynnyrissä kasvaneet ämpärin jonottajat on taas saatu älytetyä. Pitäsivä edes sen tapin pois tynnyristä, että näkisivät mitä maailmala tapahtuu ja niissä karkeloissa missä euron ämpäreillä sielu ostetaan ei totuus leijaile, jokin muu kyllä.

    • Anonyymi

      Mahtaa Kyllösen vastustajia harmittaa kun hänet taas valittiin eduskuntaan, meni räkytys ihan hukkaan.

    • Anonyymi

      Kommunismi pelastaa vielä Suomen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe