Huoneiden vaihto pikkujoulussa

Anonyymi-ap

Olemme keski-ikäinen pariskunta, joka on viime aikoina fantasiamielessä puhunut vieraista kumppaneista. Sitten tuli minun työpaikan pikkujoulu, johon sai ottaa avecin mukaan. Vietimme mukavan illan syöden ja tanssien ja pikkuhiljaa oli aika lähteä. Olin varannut itselleni ja vaimolle hotellihuoneen, vaikka oltiin kotikaupungissa. Sain huoneluokan korotuksen ja saimme tilavan huoneen, jossa oli erillinen pikkuhuone, jossa oli sohvaryhmä ja pieni neuvottelupöytä. Vaimo oli kuiskaillut pitkin iltaa, että pyydettäisiin Mika ja Hanna jatkoille meidän huoneeseen. He lähtivätkin mukaan. Olimme kaikki huppelissa ja vitsailimme hississä, että meillä on molemmille pareille omat huoneet. Sitten kun tultiin eteiseen, vaimo otti Mikaa käsikynkkään ja sanoi, että mennään me tuonne pikkuhuoneeseen. Mika naureskeli, mutta oli vähän vaikeana. Vaimo katsoi minua erikoisella ilmeellä. Sanoin, että menkää vaan, me pärjätään Hannan kanssa täällä. Hannankin nauru oli hieman ihmettelevää? Vaimo veti Mikan huoneeseen ja me seisoskelimme Hannan kanssa vastakkain. Sanoin, että mennään sängyn päälle lepuuttamaan jalkoja. Hannalla oli tiukat mustat housut ja korkkarit. Tartuin Hannaa jaloista ja sanoin, että otan korkkarit pois. Otin kengät pois ja hieroin Hannan sukkahousujen peittämiä jalkoja. Hanna oli silmät suljettuna ja tyytyväisen näköinen. Juttelimme jotain niitä näitä ja välillä ajattelimme keskenämme, että miten vaimo ja Mika viihtyvät. Sanoin, että mennäänkö vakoilemaan? Nousimme ylös sängystä ja Hanna meni pikkuhuoneen ovelle. Tulin hänen selän taakse ja avasimme hiljaa lasista liukuovea. Säpsähdimme molemmat, kun huomasimme, että vaimoni on vain hame ja rintaliivit päällä Mikan sylissä ja he suutelevat. Minulla kalu kampeaa pystyyn ja painan lantiotani vasten Hannan pyllyä. Vaimo napittaa Mikan kauluspaitaa auki ja avaa sitten vielä rintaliivinsä hakaset ja heittää liivit lattialle. Mikan kädet nousevat heti hieromaan vaimon rintoja, jotka ovat paljon Hannan omia suuremmat. Hanna katselee välillä minua, ilme on kiihottunut ja kauhistunut. Painan pullottavaa etumustani vasten Hannan pyllyä ja nuolen hänen korviaan. Hanna kääntää päätään ja tarjoaa suutaan suudeltavaksi. Kun lopetamme ja käännämme katseen huoneeseen, huomaamme, että vaimoni on kontillaan sohvan edessä ja vetää Mikan housuja alas. Mika nojaa aika passiivisena sohvan selkänojaan. Vaimo sen sijaan tietää mitä tekee ja saa Mikalta housut pois ja paljastaa seisovan kullin. Huomaan, että Mikalla on tumma karvoitus, kulli on saman kokoinen kuin omani. Vaimo vilkaisee oven suuhun ja varmasti näkee, että me vakoilemme. Hän vetää toisella kädellä Mikan esinahan aivan taakse ja nuolee ja pusuttelee terskaa. Sitten hän painaa päätään alas ja kulli uppoa syvälle suuhun.

8

8417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tässä vaiheessa otan Hannaa kädestä ja vien hänet sänkyyn. Kaadan hänet selälleen, avaan vyön ja housun napit ja vedän hänen housut alas. Hanna yrittää laittaa jalkoja ristiin, mutta vedän vielä pikkuhousut pois ja painan jalkoja levälleen. Hänellä on aika lailla muotoilematon karvoitus ja ilokseni huomaan, että pillu on silmin nähden paisuksissa. Pyydän Hannaa ottamaan paidan pois ja hän tekee työtä käskettyä. Siirryn nuolemaan Hannan pillua, vaikka hän yrittää aluksi muodon vuoksi työntää päätäni käsillään pois. Siirryn klitorikselle ja hyväilen sormella pillun etuseinää. Hanna huokailee ja voihkii ja uskon, että olen oikeilla paikoilla. Kuulen takaani liukoven aukeavan ja vaimoni astelee meidän matkalaukulle. Hän kaivaa sieltä kangaspussin, johon olin pakannut ison tekokullin ja klitoriskiihottimen. Hän katsoo meitä nopeasti ja sanoo, että anteeksi häiriö ja painuu takaisin pikkuhuoneeseen. Hanna voihkii niin tyytyväisen olisena, että päätän jatkaa nuolemalla loppuun asti. Hieron sormilla, nuolen ja imen, kunnes Hanna nostaa lantiotaan ja tärisee. Hän nauraa ääneen ja peittelee siveellisesti pilluaan käsillään. Minulla on tässä vaiheessa vielä vaatteet päällä ja kulli seisoo vahvasti. Nousen sängystä ja riisun kaikki vaatteeni Hannan katsellessa. Toisesta huoneesta kuuluu surinaa ja läiskettä. Menen sängyn viereen kulli pystyssä ja vetelen esinahkaa edes takaisin. Nousen sängylle ja tarjoan kulliani Hannan suun eteen. Hän kääntää päätään pois ja sanoo, että ei osaa. Ihmettelen mielessäni, että kyllä nelikymppisen naisen pitäisi osata suihin otto. Sanon, että ajattele, että tämä on jäätelötuutti ja otan häntä hellästi hiuksista ja painan päätä kohti kullia. Hanna avaa suutaan ja ottaa terskan sisään. Huomaan heti, että tämä ei tosissaan ole Hannan parasta osaamista. Työntelen pari kertaa vähän syvemmälle, mutta päätän luovuttaa, kun Hanna ei vaikuta innostuvan. Kiima on minulla kova, varsinkin kun kuuntelen viereisestä huoneesta vaimoni huokailua ja Mikan nimen hokemista. Asetun kulli tanassa Hannan jalkoväliin ja painan sen sisään turpeaan pilluun. Hanna värähtää hieman, mutta rauhoittuu, kun työnnän muutaman rauhallisen työnnön. Yleensä kestän melko hyvin, mutta nyt tilanne on sellainen, että tunne on liian hyvä. Kuiskaan Hannan korvaan, että pian saat spermat sisään. Hän sanoo, että älä päästä sisään, mutta työnnän vielä muutaman kerran pohjaan saakka ja saavutan nautinnon huipun. Kierähdän Hannan viereen ja kiittelen ja kehun hänen pilluaan. Naapurihuoneesta kuulen, että vaimo on myös saamassa, kiihotin surisee täysillä ja hän hokee, että nussi, nussi aaaah.

      • Anonyymi

        Ja niitähän sulla riittää.Toistelet tosi juttuja itsetäsi.Buahahhaa buahaa sää oot vielä hinttikin.


    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­i s­­ek­­­si­­tea­tteri ava­­utu­­­u Su­­ome­­en! Kutsu­­mme kai­kki­­­. Il­mo­ittautuminen ry­hmä­­ämm­e tääl­l­­ä 👉 https://seksi24.online/H/M3d0M0

    • Anonyymi

      Naapurihuoneessakin hiljeni ja jäimme Hannan kanssa juttelemaan. Oli jotenkin vapautunut tunnelma ja juttelimme seksistä. Hanna kertoi, että hän ei ole ikinä ottanut Mikalta suihin. Olin iloinen, että vaimoni oli tarjonnut hänelle tämän uuden kokemuksen. Myöhemmin vaimo kertoi, että hän oli imenyt Mikaa ja tämä oli alkanut kiemurrella ja yrittänyt vetää kullia ulos suusta. Vaimo oli jatkanut nautinnon antamista ja Mika oli lauennut suuhun. Kysyin Hannalta, että nuoleeko Mika sitten häntä? Siihenkin vastaus oli ei. Kerroin meidän seksitavoista ja siitäkin, että olemme vasta viimeisen parin vuoden aikana harrastaneet anaaliseksiä silloin tällöin. Hanna hieman kauhisteli ja arveli, että Mikaa ei ainakaan saisi innostumaan pepusta. Puheista johtuen tunsin, että kullini nostaa taas päätään peiton alla. Kyselin Hannalta seksileluista, ei niitä kuulemma heillä käytetty. Nousin kulli puolijäykkänä sängystä ja kaivoin meidän laukkua. Siellä oli uusi kaksihaarainen dildo, sekä iso suonikas tekokyrpä. Näytin niitä Hannalle ja hän tunnusteli niitä hieman ujostellen. Otin vielä liukuvoiteen ja valutin sitä dildon päälle. Nostin peiton pois Hannan päältä ja laitoin dildon molemmat kärjet surisemaan. Hanna tunnusteli dildoa kädellä ja kysyin, että testataanko. Hanna levitti jalkansa vastaukseksi. Tunnustelin dildolla Hannan klitorista varovaisesti. Ilmeistä ja liikkeistä päätellen Hanna tykkäsi lelusta. Aloin työntämään paksumpaa osaa pilluun, jolloin pienempi varsi lähestyy klitorista. Silloin vaimoni tuli viereisestä huoneesta ja Mika katsoi oven raosta. Vaimo tuli sängylle kontilleen ja suuteli minua samalla kun tyydytin Hannaa dildolla. Vaimo kuiskasi korvaani, että tämä on ihanaa. Kuiskasin takaisin, että niin on. Jatkoin, että tarjoa Mikalle persettä. Vaimo nauroi ja sanoi, että me mennään nyt pesulle. He lähtivät ja minä jatkoin Hannan "käsittelyä". Otin lisää liukuvoidetta, valutin sitä pillulle niin, että sitä valui alas kohti peppua. Laitoin toista kättäni kohti pyllyn aukkoa ja dildo surisi hyväillen Hannan klitorista. Pyöritin sormeani pyllyn aukolla ja Hanna tuijotti minua silmät suurena. Katsoin häntä silmiin ja painoin etusormea sisään pyllyyn. Kysyin, että miltä tämä tuntuu? Hyvältä, Hanna vastasi. Kysyin jatkoksi, että saanko kokeilla kulliani tilalle? Hanna ei puhunut mitään, mutta lantio keinui ja suusta kuului huokailua. Pursotin liukuvoidetta seisovalle kullilleni ja hieroin sitä. Käskin Hannaa nostamaan lantiota ja asetin tyynyn kaksin kerroin alle. Pursotin pyllyn vakoon reilusti liukkaria ja työntelin sormea syvemmälle. Sitten asetuin kulli tanassa jalkoväliin ja sanoin Hannalle, että ota sinä tämä sauva hoitoosi. Hän otti dildon ja ohjaili sitä edes takaisin pilluun ja klitorikselle. Laitoin terskan pyllyn aukolle ja pyöritin sitä käsin ympäri aukkoa. Sanoin, että ole rentona niin laitan sitä sisään pikku hiljaa. Vastus oli välillä kova, mutta pikkuhiljaa sain terskan ohittamaan tiukimman paikan. Pian puristus antoi periksi ja sain työnneltyä kulliani Hannan peräsuoleen. Huusin vaimolle, että tulkaa katsomaan. Vaimo ja Mika tulivat, Mikalla kulli pystyssä ja vaimolla naama punaisena. - Tulkaa katsomaan, kun Hannaa pannaan perseeseen. He tulivat sängyn viereen ja minä vedin kullini ulos. Lisäsin taas liukkaria ja asetin terskan aukolle. Painoin kullin sisään nyt jo auenneeseen pyllyyn. Mika katsoi vuoroin jalkoväliin ja vaimonsa kasvoja. Katsoin häntä ja sanoin, että saat panna Hennaa pyllyyn jos haluat.

      • Anonyymi

        Sellaistahan se sinun elämä on. Vaippa märkänä ja pelkkää onnetonta spedeilyä. Vähän kyllä säälittää. Buahahaaaaaaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaistahan se sinun elämä on. Vaippa märkänä ja pelkkää onnetonta spedeilyä. Vähän kyllä säälittää. Buahahaaaaaaa...

        No joo kommentti on tuosta välistä poistettu, joten ei koske varsinaista tarinaa.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      300
      2697
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      100
      2108
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      171
      1472
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe