Miten tehdä perunkirjoitus!
Mies kuollut, leski ainoa perillinen ja perunkirjoituksen laatija.Miten merkitään perunkirjoitukseen lesken ulosotossa olevat velat?
Perunkirjoitus
6
166
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä kiinnostaa minuakin. Seurailen viisaampia.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17792247U
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei kai niitä lesken velkoja perunkirjoitukseen laiteta?? Ainoastaan vainajan omaisuus ja velat.. Ulosotto hoitaa hommansa kun saa tietää perinnöstä, verottajan tjn kautts
- Anonyymi
Eli jos itse velallisena kuolen eikä ole ketään perillistä, perunkirjoitukseen tulee vain omaisuus miinus velat? Oma velkamääräni on suht koht sama kuin omaisuus. Vähän tulin tähän sivuasialla, mutta kun kiinostaa yksinelävääkin nämä kuoleman jälkeiset asiat.
Kuka on perheettömän yksinasuvan velallisen perunkirjoittaja? Ulosottolaitoksen juristiko? - Anonyymi
Valitettavasti pitää merkitä myös lesken omaisuus ja velat, toissijaisina perijöinä puoliveljet ja nyt mietityttää ja nolottaa kuinka nuo ulosotto velat merkitään! Puoliveljet täysin tuntemattomia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti pitää merkitä myös lesken omaisuus ja velat, toissijaisina perijöinä puoliveljet ja nyt mietityttää ja nolottaa kuinka nuo ulosotto velat merkitään! Puoliveljet täysin tuntemattomia !
Tämä on taas niitä vaikeita asioita, joissa pitää saada virallista apua. Mites olisi talousneuvonnan asiantuntemus? Olen kyllä kiehunut raivosta jo vuosia, ettei kukaan neuvo mitään. Ulosottaja ja vouti ovat kaikesta hiljaa ja velkaneuvonnasta sain aikoinani niin hölmöjä neuvoja, että luottamus meni sinne totaalisesti.
Oikeusaputoimisto voisi olla oikea paikka ehkä?
Itse olen jo elämäni ehtoossa ja koska olen yksin kaiken keskellä, olen hiton vihainen ettei apua saa mistään. Kyselin jopa edunvalvojaa, mutta sekin kestää ja maksaa. Me velalliset ja veronmaksajat maksamme kyllä viranomaisen palkkoja, mutta mitään kokonaisvaltaista apua ei saa mistään.
Tämä on niitä asioita, joita yritän tuoda poliittiselle kentälle, kuten oli myös suojaosuuden nostokin. Vasemmistolle kiitos, että ottivat kopin! Muita eipä kiinnosta velallisen asema.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510762
- 817243
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445324- 624890
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764568Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334063- 472948
- 362845
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362104