Miten tehdä perunkirjoitus!
Mies kuollut, leski ainoa perillinen ja perunkirjoituksen laatija.Miten merkitään perunkirjoitukseen lesken ulosotossa olevat velat?
Perunkirjoitus
6
329
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä kiinnostaa minuakin. Seurailen viisaampia.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17792247U
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei kai niitä lesken velkoja perunkirjoitukseen laiteta?? Ainoastaan vainajan omaisuus ja velat.. Ulosotto hoitaa hommansa kun saa tietää perinnöstä, verottajan tjn kautts
- Anonyymi
Eli jos itse velallisena kuolen eikä ole ketään perillistä, perunkirjoitukseen tulee vain omaisuus miinus velat? Oma velkamääräni on suht koht sama kuin omaisuus. Vähän tulin tähän sivuasialla, mutta kun kiinostaa yksinelävääkin nämä kuoleman jälkeiset asiat.
Kuka on perheettömän yksinasuvan velallisen perunkirjoittaja? Ulosottolaitoksen juristiko? - Anonyymi
Valitettavasti pitää merkitä myös lesken omaisuus ja velat, toissijaisina perijöinä puoliveljet ja nyt mietityttää ja nolottaa kuinka nuo ulosotto velat merkitään! Puoliveljet täysin tuntemattomia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti pitää merkitä myös lesken omaisuus ja velat, toissijaisina perijöinä puoliveljet ja nyt mietityttää ja nolottaa kuinka nuo ulosotto velat merkitään! Puoliveljet täysin tuntemattomia !
Tämä on taas niitä vaikeita asioita, joissa pitää saada virallista apua. Mites olisi talousneuvonnan asiantuntemus? Olen kyllä kiehunut raivosta jo vuosia, ettei kukaan neuvo mitään. Ulosottaja ja vouti ovat kaikesta hiljaa ja velkaneuvonnasta sain aikoinani niin hölmöjä neuvoja, että luottamus meni sinne totaalisesti.
Oikeusaputoimisto voisi olla oikea paikka ehkä?
Itse olen jo elämäni ehtoossa ja koska olen yksin kaiken keskellä, olen hiton vihainen ettei apua saa mistään. Kyselin jopa edunvalvojaa, mutta sekin kestää ja maksaa. Me velalliset ja veronmaksajat maksamme kyllä viranomaisen palkkoja, mutta mitään kokonaisvaltaista apua ei saa mistään.
Tämä on niitä asioita, joita yritän tuoda poliittiselle kentälle, kuten oli myös suojaosuuden nostokin. Vasemmistolle kiitos, että ottivat kopin! Muita eipä kiinnosta velallisen asema.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981632- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201012- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44904Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta333809- 54803