Miten tehdä perunkirjoitus!
Mies kuollut, leski ainoa perillinen ja perunkirjoituksen laatija.Miten merkitään perunkirjoitukseen lesken ulosotossa olevat velat?
Perunkirjoitus
6
197
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä kiinnostaa minuakin. Seurailen viisaampia.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17792247U
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei kai niitä lesken velkoja perunkirjoitukseen laiteta?? Ainoastaan vainajan omaisuus ja velat.. Ulosotto hoitaa hommansa kun saa tietää perinnöstä, verottajan tjn kautts
- Anonyymi
Eli jos itse velallisena kuolen eikä ole ketään perillistä, perunkirjoitukseen tulee vain omaisuus miinus velat? Oma velkamääräni on suht koht sama kuin omaisuus. Vähän tulin tähän sivuasialla, mutta kun kiinostaa yksinelävääkin nämä kuoleman jälkeiset asiat.
Kuka on perheettömän yksinasuvan velallisen perunkirjoittaja? Ulosottolaitoksen juristiko? - Anonyymi
Valitettavasti pitää merkitä myös lesken omaisuus ja velat, toissijaisina perijöinä puoliveljet ja nyt mietityttää ja nolottaa kuinka nuo ulosotto velat merkitään! Puoliveljet täysin tuntemattomia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti pitää merkitä myös lesken omaisuus ja velat, toissijaisina perijöinä puoliveljet ja nyt mietityttää ja nolottaa kuinka nuo ulosotto velat merkitään! Puoliveljet täysin tuntemattomia !
Tämä on taas niitä vaikeita asioita, joissa pitää saada virallista apua. Mites olisi talousneuvonnan asiantuntemus? Olen kyllä kiehunut raivosta jo vuosia, ettei kukaan neuvo mitään. Ulosottaja ja vouti ovat kaikesta hiljaa ja velkaneuvonnasta sain aikoinani niin hölmöjä neuvoja, että luottamus meni sinne totaalisesti.
Oikeusaputoimisto voisi olla oikea paikka ehkä?
Itse olen jo elämäni ehtoossa ja koska olen yksin kaiken keskellä, olen hiton vihainen ettei apua saa mistään. Kyselin jopa edunvalvojaa, mutta sekin kestää ja maksaa. Me velalliset ja veronmaksajat maksamme kyllä viranomaisen palkkoja, mutta mitään kokonaisvaltaista apua ei saa mistään.
Tämä on niitä asioita, joita yritän tuoda poliittiselle kentälle, kuten oli myös suojaosuuden nostokin. Vasemmistolle kiitos, että ottivat kopin! Muita eipä kiinnosta velallisen asema.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303461Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81514Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241245Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60859
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808