Millaisia kokemuksia hammashoidosta Ristijärvellä?
Hammashoito
12
517
Vastaukset
- Anonyymi
Huonoja. Kovakourainen hammaslääkäri. Kaupungissa käynyt ja paljon tyytyväisempi olen. Suuhygienisti symppis ja ammattilainen.
- Anonyymi
Minnekähän se ihanainen superammattilainen suuhygienisti Sanna katosi? En ole viime kesän jälkeen saanut hänelle aikaa. Meidän hammaslääkäripelko hävisi hänen vastaanotollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minnekähän se ihanainen superammattilainen suuhygienisti Sanna katosi? En ole viime kesän jälkeen saanut hänelle aikaa. Meidän hammaslääkäripelko hävisi hänen vastaanotollaan.
Niin samaa mieltä. Liekö Hyrynsalmella?
- Anonyymi
Saako ulkopaikkakuntalainen mökkiläinen Ristijärvellä hammashoitoa.
- Anonyymi
Ei saa, pysykää poissa täältä kuluttamasta meidän vakituisten verorahoja.
- Anonyymi
Ennenvanhaan sai humina baarin nurkan takana. Nimittäin luuvitosta hammasriviin, jos alko uhitella väärille humalikoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa, pysykää poissa täältä kuluttamasta meidän vakituisten verorahoja.
Onko siellä niin paljon asukkaita jotta joka päivälle riittää asiakkaita. Lakkauttavat vielä koko palvelun. Kuinka monella siellä on jo tekohampaatkin. Ja maksaahan se mökkiläinenkin hoidostaan.
Se oisi hienoo kun saisi valkaisut ja huulitäytteet. Tiina Jylhään voisi ottaa joku kunnanelätti yhteyttä. Uudella tavalla pitää markkinoida kuntaa. Sitä luonto pajukkoo vaaraa hiljaisuutta riittää joka paikassa. Ja kunnon ruokapaikka siihen kylkeen saatava. Eikö niiden kunnaelättien pitäisi innovoida uutta eikä rakentaa kaikkea matkailun varaan ja tunkee vähäiset rahat siihen.
- Anonyymi
Kauanko Ristijärvellä on pitänyt odottaa kunnalliselle hammaslääkärille pääsyä
- Anonyymi
2 tuntia on mulla mennyt.
- Anonyymi
Hurjan hyvä hammaslääkäri on nykyään Ristijärvellä. Aikoja vain ei tahdo saada..
- Anonyymi
Muutama viikko odotusta. Akuutti tapauksessa, lohkeama, paikan irtoaminen muutama päivä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708